 Witam wszytskich vagowiczow Chcialbym przedstawic swojego juz drugiego golfa. Wczesniej bylo mk3 GTI Edition rowniez czerwone. Totalna seria zostalo sprowadzona przeze mnie troche do ziemi i takie tam. Duzo czasu, duzo serca bylo wlozone. Od niej zaczela sie moja milosc, pasja do grupy vag.
Tak oto wygladala

Zostala sprzedana z powodu bioracej ja korozji. Wiadomo auto 94 rok wiec postanowilem sprzedac i kupic golfa mk4. Druga sprawa chcialem pojsc troche w moc. Byly plany na swap mk3 na 1.8t jednak koszta, druga sprawa malowanie calej budy itd. Za duzo by to kosztowalo.
mk4 zostalo kupione od dobrego znajomego ktory opiekowal sie nim przez ponad 2 lata. Sprzedawal z powodu niewielkiej stluczki zimowej. Stwierdzilem ze to dobry plan, wiem co jest, wiem co sie dzialo z autem, wiem jakie czesci itd. Zakupilem i podjalem sie naprawy. Typowa blacharka, mechanicznie totalnie nic. Kolega obecnie pomyka mk5 GTI.
Do rzeczy..
MODEL:Volkswagen Golf 4
SILNIK:1.8t AGU remap in GTO
MOC:190ps 290nm
MODY POD MASKA:swap 1.6 8v 102ps / 1.8t AGU 20v 150ps
ZAWIESZENIE:gwint przod bilstein b14 / tyl gwint KW v1 / stabi s3 / wszytskie gumy poliretanowe
UKLAD HAMULCOWY: swap GTI przod 288mm
KOLA: replika golf VI GTI 18 zoll
NADWOZIE:Czarny dach i listerka lakier mk5 GTI, duze prawe lusterko, czarne znaczki, czarny grill, lampy przod black, wydech Remus dedykowany, dystanse na tyle, gleba, wlepki vwzone. Styl typowe oem+ Taki lubie i w taki ide.
WNETRZE: klimatronic, 4 poduchy, polkubly (highline) elektryka pelna, kierownica GTI AUDIO: Sony CDX GT700D, glosniki przod helix limitowana edycja, skrzynka Blaupunkt 30cm, wzmacniacz CarPower
Zmiany przeprowadzone: wszytskie powazysze 
Plany:W najblizzszym czasie wycinka rantow na przodzie zeby zejsc nizej, dokladka przod v6, listwa us bez obrysow na gladko.
W dalszej przyszlosci: wnetrze recaro, i moc moc moc.. turbo, cooler, wtryski, pompa paliwa, dwonpipe, wydech, i pocelujemy w 260-270ps.
Jakies fotki 










Komentarze mile widziane te dobre i zle! Czy wam sie podoba czy nie piszcie wszytsko! Bede na bierzaco komunikowal co sie dzieje z autem i mam nadzieje do zobaczenia na zlotach wszelakich w PL w sezonie Pozdravwiam!
|