Witam wszystkich . Chciałbym przedstawić wam swojego Golfo-Vento Varianta
Silnik - 1Z 90 km 66kw Kolor - Biały LB9A Rok produkcji - 1995 MODEL: VW Golf Mk3 variant SILNIK:1,9 TDI MOC:90km 66 kw MODY POD MASKA: brak ZAWIESZENIE: Gwintowane Ta Technix UKLAD HAMULCOWY: Seria KOLA: 16 " 9J / 7,5J NADWOZIE: Seria z pakietem GT WNETRZE: Kiera z VR6,Wysoki tunel z vento,Rygle wolfsburg edition,Podświetlenie zegarów jak i wszystkich przycisków na biało,Skrócona wajcha skrzyni biegów,Nowe mieszki, AUDIO: Pseudo radio overmax wzmacniacz chrunch gpx 1000 subwoofer mgv 550wat ( w rmsie nie wiem ) dystanse mdf w drzwiach głosniki w drzwiach firmy "krzak"  zwrotnice hertz póki co bez wygłuszenia ale jest w planie mimo wszystko jestem zadowolony sprzęt gra czysto i głośno bez zbędnego chaosu Temat Car Audio co raz bardziej mnie fascynuje będzie gotówką będzie lepszy sprzęt 
Wyposażenie (Typowa full bida edyszyn): Wspomaganie kierownicy Elektryczny szyberdach ( domykany po zamknięciu drzwi ) Centralny zamek El. regulacja świateł Podgrzewana tylna szyba I chyba to by było na tyle
Co zrobiłem do tej pory :
Felgi Decent C 16" 7,5j et 35 9j et 15 Opony 195/45 podświetlenie zegarów i wszystkich przycisków na biało skrócona wajcha skrzyni biegów o jakieś 7 cm Nowy skórzany mieszek wajchy nowa skórzana gałka zmiany biegów Skórzany mieszek na hamulec ręczny Czarne blendy z dymionymi kierunkami Kierownica z wersji VR6 Gwint firmy TA technix Dymione kierunki boczne Zaklepane ranty nadkoli Wycięty katalizator Znaczki w czarnym macie Wypolerowana końcówka wydechu Sierpy Pomalowanie progów w czarny mat Bębny hamulców w czarny mat Nowa chłodnica Tuleje tylnej belki Zderzaki w półkolorze ( przód vento + średni hokej ) rygle Wolfsburgedition Wysoki tunel vento kompletny vento front na grillu starego typu Lampy full smoked z soczewką bi-halogenową z audi A4 B8 Bixenon 6000K simeringi,uszczelniacze ,wału pośredniego i wału rozrządu Małe koło rozrządu +nowa śruba kompletny rozrząd Szlif czoła wału korbowego Sprzęgło jednokierunkowe na alternatorze Nie będę wspominał już o wymianach eksploatacyjnych takich jak klocki tarcze płyny itd itp. które są wymieniana na bieżąco
W planach
Priorytetem dla mnie jest ogarnięcie blachy i poprawki lakiernicze zejść niżej profil opon 40 recaro Kilka modów z endżinem planów ogólnie mam dużo ale wiadomo że wszystko zależy od geldu 
niestety nie mam zdjęć jak auto wyglądało świeżo po zakupie te zdjęcia na świętej pamięci już brockach B5
      
Następną niezbędną rzeczą był gwint firmy Ta technix po założeniu variancik trochę usiadł
      
Następną rzeczą była kiera Momo ponieważ stary banan nie wyglądał już najlepiej

Lampy przednie , kierunki boczne i przednie poszły w smoked

Znaczki VW poszły w czarny mat dwururka w poler
 
Zmiana zdesi w półkolor przod od Vento ze średnią dokładką
 
Na VF z lampami własnej produkcji bisoczewka z Audi
 
Obecnie autko wygląda tak :
      
I kilka zdjęć z 2get Air:
     
Dzisiaj golfik został podłaczony do kompa wykazało jeden błąd a mianowicie podciśnienie turbo , jak się okazalo problemem był przerwany wężyk a nie zaworek n75 . Problem usunięty Po ponownym podlaczeniu do komputera zero błędów a golfina idzie jak burza  na dniach wpadnie blenda usa wraz z rejką Obecnie zbieram kasę i powoli rozglądam się za lakiernikiem i blacharzem jeśli ktoś zna zaufanych ludzi z okolic skórzewa to będę niezmiernie wdzięczny  czekam na wasze sugestie co zmienić w aucie itd. pozdrawiam Patryk
|