MODEL: Seat Ibiza 6K 98r. SILNIK: 1.4 APQ MOC: 60 KM MODY POD MASKA: brak ZAWIESZENIE: gwintowane TA-Technix UKLAD HAMULCOWY: seria, tarcza 239 mm przód; bęben tył KOłA: Schmidt Modern Line 15'', 7j przód, 8j tył NADWOZIE: Srebrne WNETRZE: Recaro AUDIO: seria
ZMIANY PRZEPROWADZONE:
Zewnątrz: - usunięcie wszystkich oznaczeń - atrapa grilla (bez znaczka) - wymiana dokładki przedniego zderzaka - halogeny + zaslepki - kierunkowskazy boczne z żółtych na przyciemniane - demontaż listew bocznych - blendy na klapie bagażnika całe czarne - znaczek na klapie pomalowany na czarno - zaciski i bębny pomalowane na kolor srebrny - zawieszenie gwintowane TA-Technix - felgi Schmidt Modern Line 15'' 7j przód, 8j tył - projektory ZKW - przyciemnie wszystkich lamp na czarno
Wewnątrz: - czarne dywaniki z czerwonym logiem Seat - mieszek hamulca ręcznego i drążka zmiany biegów (czarny materiał z czerwoną nicią) - fotele Recaro + kanapa
PLANY: - SILNIK (ABF, ADL, KR, VR (?) zobaczymy co wpadnie) - czarna bra z czerwoną nicią - czarna felga 16''' - wieksze tarcze przód + tarcze tył - czarny dywan - czarna podsufitka i wszystko co jeszcze w srodku nie jest czarne - czarny dach - obszycie boczków pod kolor foteli - gałka drążka zmiany biegów GTI - zaspawanie zderzaka przedniego, rejestracja w dół
Wypada zaznaczyć, że auto obecnie ma 45 tysiecy przebiegu Kiedy zaczalem nim jezdzic 2 lata temu, bylo 14 tysiecy.








W tym miejscu bardzo chciałem podziekowac mojemu dobremu kumplowi Michałowi za stałą pomoc w planowaniu jak i montazu wszystkiego co tutaj widać ![:]](./images/smilies/splash.gif)
22.08.2013: Nowe tarcze i klocki.



27.08.2013: Polerka felg.

7.09.2013: Projektory + folia.

|