MODEL: Polo 6N 1994r. 5D SILNIK: 1.6 AEA MOC: moc seryjna 75kucy, teraz może po latach mniej  MODY POD MASKA: Rozpórka, usunięty kat ZAWIESZENIE: Gwint Przód Reclend tył ta-technix UKLAD HAMULCOWY: seria KOLA: Borbet T 4x8J, 4xET20, stożki, opony 4x 195/45 R14 a na tył wlecą jeszcze dystanse 20mm NADWOZIE: obrysówki usa w kierunkach, smoked front, tylne lampy HBM WNETRZE: seria + .el szyby + lusterka ,manualny szyberdach, 2xPP, AUDIO: Radio Alpine+6 głośników+skrzynia 450V (nic specjalnego) ZMIANY PRZEPROWADZONE: - Gwint założony 22.03.2013 - Wymienione miska olejowa, olej castrol magnatec, świece, kable, kopułka z palcem, cewka, rozrząd, pasek alternatora, pasek alternatora, podstawa mono wtrysku, końcówki drążka. - Na nowo zrobiony układ wydechowy z seryjnym końcowym wydechem. - Audio Alpine + skrzynia + 6 głośników. - Wyprane poszycie kanapy i foteli. - Dywan z jasnego na ciemny - Smoked Front + kierunki pomarańczowe hella z mod US - Tylne Lampy HBM - Rozpórka kielichów czeka na zamontowanie - podświetlenie tablicy nowe - gumy wahacza
PLANY: Nowy lakier, progi, i swap.
Szału nie ma, autko dorwałem zaniedbane, stalo na parkingu nie palone, kapcie, totalny szrot, zwarcie na kablach, i dodatkowo czerowne wszystkie zarowki... masakra dużo pochłonie $, i czasu ale mówią że najlepsze projekty buduje się latami. Jest to moje 4 polo a pierwsze 4drzwiowe ciężko się jest przyzwyczaić, Zaraz po zakupie:
  
Fotki pd Paffcia:
 
Zamówione pierwsze części do modów:
  no i Gwint przód ale foto brak 
W między czasie dorwałem BBS, przymiarka i montaż smoked 
  
  
Gwint, HBM i borbet:
Na dzień dzisiejszy:
   
 
I moje ulubione zdjęcie
|