VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[Audi A3 8P] S-line Diagi [RepTune]
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=86513
Strona 1 z 1

Autor:  Diagi [ Nie 02 Cze, 2013 ]
Temat postu:  [Audi A3 8P] S-line Diagi [RepTune]

Marka: Audi
Model: A3 8P
Rok produkcji: 2005 (mod. 2006)
Kolor: czarny LY9B
Pojemność: 2.0
Moc: 140KM/320Nm
Silnik: BMM
Wyposażenie: fabryczny S-line wewnętrzny i zewnętrzny


MODYFIKACJE:
Osiągi: turbina GTB2260VKLR, intercooler S3 8P, wydajniejsze wtryski (fabryczne), usunięty filtr cząstek stałych, wydech: downpipe 3,0" cale reszta 2,5" cala na 3 tłumikach, zaślepiony EGR, usunięta chłodnica spalin, twardsze szpilki głowicy, zmiana programu + odcinka 5000 obr/min
Felgi: oryginalne BBS RS861 19x8,5
Opony: Goodyear F1 Asymmetric 2 225/35 R19
Zawieszenie: gwintowane KW Variant 1 Inox
Hamulce: Leon Cupra R 345mm przód, 286mm tył, płyn Motul RBF 660
Stylistyka: fabryczny S-line
Wnętrze: fabryczny S-line, zmodyfikowany w całości na wersję po drugim lifcie 2009-
Car Audio: RNS-E wersja G, fabryczne Bose



Po sprowadzeniu:
Image Image Image Image Image Image Image



Zaniedbany lakier z odpryskami na masce, zderzaku i błotnikach oraz ryskami na innych elementach, niedotykany chyba od nowości. Przed podjęciem decyzji o malowaniu auta należało doprowadzić do stanu najlepszego jak to tylko było możliwe. Glinka, pasty Menzerna, gąbki 3M, szampon i wosk Meguiars:
Image Image Image Image Image



Wymiana modułu centralnej elektryki (Bordnetz) z 23bit highend na 30bit highend głównie ze względu na doświetlanie zakrętów:
Image



Komplet hamulców z Leon Cupra R, 345mm przód, 286mm tył:
Image Image Image



Piaskowanie i proszkowe malowanie fabrycznych felg 18x7,5 przygotowanych na zimówki, opony Dunlop Winter Sport 3D 225/40 18 + woskowanie:
Image Image Image Image



Wymiana seryjnej turbiny GT1646V, która potrafi nie wytrzymać nawet serii w 2.0TDI 8V (tym bardziej jeżeli jest źle zregenerowana jak się okazało po rozebraniu) na hybrydową GT1749VC:
Image Image Image Image Image Image



Pierwsze wypusty modeli po pierwszym lifcie czyli produkcja jeszcze w 2005 (modelowo 2006 duży grill) miały jeszcze xenon a nie bi-xenon, wymiana z fabrycznych lamp xenon na bi-xenon z DRL (światła do jazdy dziennej):
Image Image Image Image Image Image



Kierownica multifunkcyjna z TT 8J S-line lub A3 8P S-line po drugim lifcie, profilowana + biała nić:
Image Image Image



Gałka z mieszkiem i rączka ręcznego biała nić:
Image Image



Nakładki, homoseksualista i podstopnica:
Image Image



Lampka sufitowa z lampkami do czytania i diodami podświetlającymi tunel i konsolę środkową:
Image



Radionawigacja RNS-E wersja G i kosz 2 DIN:
Image Image Image Image Image Image Image Image



Image Image Image Image Image Image Image



Usunięcie fizyczne i elektroniczne filtra cząstek stałych (DPF), w jego miejsce kompletny downpipe 2,5":
Image Image Image Image Image Image



Po modyfikacji oprogramowania:
Image



Zawieszenie gwintowane KW Variant 1 Inox, tuleje wahacza pełne S3:
Image Image Image Image



Felgi BBS RS861 19x8,5 z oponami Goodyear F1 Asymmetric 225/35 19 (dodatkowo porównanie z tymi samymi oponami z rozmiarze 255/35):
Image Image Image Image



Regeneracja zacisków:
Image



Wymiana turbiny na GTB17:
Image



Po modyfikacji oprogramowania:
Image



2014:



Nowe opony Goodyear F1 Asymmetric 2 225/35:
Image Image Image



Modyfikacja fabrycznego wnętrza S-line pierwszy lift 2005-2008 na drugi lift 2009-:
Image



Kompletny układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 2,5" cala, downpipe 3.0" cale, 3 tłumiki:
Image Image Image



Oryginalny intercooler S3 8P + wymiana pozostałych chłodnic:
Image Image Image Image Image



Turbina GTB2260VKLR + twardsze szpilki głowicy:
Image Image Image Image Image Image



Wydajniejsze wtryski (fabryczne):
Image



Po wystrojeniu (bezdymnie):
Image



Licznik poliftowy (biały FIS):
Image Image



Ostateczna korekta programu po której pojawił się już lekki dym:
Image



Aktualnie:
Image Image Image Image

Autor:  truckman [ Nie 02 Cze, 2013 ]
Temat postu:  Re: A3 8P S-line Diagi [RepTune]

będzie tak doposażany jak Golf? :-D

Autor:  Diagi [ Nie 02 Cze, 2013 ]
Temat postu:  Re: A3 8P S-line Diagi [RepTune]

To wystarczy :) może elektrycznie składanych lusterek brakuje jeszcze

Autor:  luki_s3 [ Nie 02 Cze, 2013 ]
Temat postu:  Re: A3 8P S-line Diagi [RepTune]

co siedziało przed wrzuceniem 345/286?

btw
dla mnie bajka :ok:

Autor:  s0unD [ Nie 02 Cze, 2013 ]
Temat postu:  Re: A3 8P S-line Diagi [RepTune]

golf byl dobry ale tu tez sie zanosi na wiele :D
kolejna dobra a3 sie szykuje :D

Autor:  Diagi [ Wto 11 Cze, 2013 ]
Temat postu:  Re: A3 8P S-line Diagi [RepTune]

luki_s3 napisał(a):
co siedziało przed wrzuceniem 345/286?

btw
dla mnie bajka :ok:


288/256




Kilka ogólnych zdjęć

Image
Image

wszystko w 1 poście

Autor:  luki_s3 [ Czw 13 Cze, 2013 ]
Temat postu:  Re: A3 8P S-line Diagi [RepTune]

Diagi

a z pompą coś działałeś, czy bez problemu ogarnia set 345/286?




btw
nice :ok:

Autor:  dreamcaraudio [ Śro 02 Paź, 2013 ]
Temat postu:  Re: A3 8P S-line Diagi [RepTune]

Ładne Audi. Diagi zawsze robi wszystko na tip top...

Mam Leona 1P czy takie tuleje też pasują do mojego auta od S3?

Co się stało z Golfem?

Autor:  Diagi [ Wto 20 Sty, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Audi A3 8P] S-line Diagi [RepTune]

luki_s3 napisał(a):
Diagi

a z pompą coś działałeś, czy bez problemu ogarnia set 345/286?

btw
nice :ok:


Pompa została, radzi sobie bez problemu.


dreamcaraudio napisał(a):
Ładne Audi. Diagi zawsze robi wszystko na tip top...

Mam Leona 1P czy takie tuleje też pasują do mojego auta od S3?

Co się stało z Golfem?


Sprzedany na części. Do Leona 1P również pasują.




Z małym opóźnieniem kilka zmian, które w minionym sezonie miały miejsce:




Nowe opony Goodyear F1 Asymmetric 2 225/35:
Image Image Image



Modyfikacja fabrycznego wnętrza S-line pierwszy lift 2005-2008 na drugi lift 2009-:
Image



Kompletny układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 2,5" cala, downpipe 3.0" cale, 3 tłumiki:
Image Image Image



Oryginalny intercooler S3 8P + wymiana pozostałych chłodnic:
Image Image Image Image Image



Turbina GTB2260VKLR + twardsze szpilki głowicy:
Image Image Image Image Image Image



Wydajniejsze wtryski (fabryczne):
Image



Po wystrojeniu (bezdymnie):
Image



Licznik poliftowy (biały FIS):
Image Image

Autor:  Diagi [ Pią 03 Kwi, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Audi A3 8P] S-line Diagi [RepTune]

Ostateczna korekta

Image

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/