VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[Golf MK6 TSI] Felgi Japan Racing - przymiarka na aucie! https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=79604 |
Strona 1 z 34 |
Autor: | showtime [ Nie 14 Paź, 2012 ] |
Temat postu: | [Golf MK6 TSI] Felgi Japan Racing - przymiarka na aucie! |
Witam Pora na zmiany. Moje poprzednie autko: ![]() Po 4 latach modzenia dorobiło się nowego właściciela. Tymczasem ja postanowiłem uderzyć w coś zupełnie świeżego. Stałem się posiadaczem nowiutkiego MK6 MODEL: VW Golf MK6, rok produkcji 2012 / MY 2013 (fabrycznie nowy) SILNIK: 1,2 TSI MOC: Seryjnie 105 KM Po zabawie z filtrem K&N oraz tłumikiem końcowym realizowanym na zamówienie przez firmę Ulter Sport 118 KM / 195 Nm (czarne końcówki o średnicy 90 mm). Docelowo planowane około 140 KM (oczekiwanie na soft do tego silnika) MODY POD MASKA: - sportowy wkład filtra powietrza K&N - kompletny blow-off Forge Motorsport ZAWIESZENIE: Zestaw obniżający Eibach Pro-Kit -35 mm (gwarancja wstrzymuje airride) UKŁAD HAMULCOWY: - MSR (system przeciwdziałający blokowaniu kół napędowych podczas hamowania silnikiem) - ABS z EBV (elektroniczny rozdział siły hamowania) - ASR (system przeciwdziałający ślizganiu się kół samochodu przy przyspieszaniu) - ESP (elektroniczny system stabilizacji toru jazdy) - Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, z przodu wentylowane KOŁA: Replika VW Detroit 18" (Golf MK5/MK6 GTI) 8J ET35 z oponami Nankang AS1 215/40/18 Spasowanie na styk z błotnikami, z tyłu delikatny negatyw NADWOZIE: - Kolor czarny specjalny L041 - Obudowy lusterek i klamki lakierowane w kolorze nadwozia - Antena w tylnej szybie - Kierunkowskazy boczne w obudowach lusterek - Szyby termoizolacyjne, w kolorze zielonym, tylne przyciemnione - Zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia - Usunięte wszystkie oznaczenia fabryczne z tylnej klapy - Lampy tylne wymienione na oświetlenie LED z wersji VW Golf VI GTI Edition 35/R20 - Kompletny front z wersji GTI (zderzak, grill, kratki, halogeny) - Hokej przedniego zderzaka z wersji VW Golf VI GTI Edition 35 (dopasowany do zwykłego zderzaka GTI - Kompletny tylny zderzak z wersji GTI/GTD - Tylny dyfuzor pomalowany w kolor nadwozia (czarny połysk) - Delikatnie przyciemnione tylne szyby na wzór GTI/GTD - Kompletna korekta lakieru i zabezpieczenie go powłoką kwarcową 4nano Lack Protect 3d - Kompletne progi z wersji GTI WNĘTRZE: - Fotele z wersji MK6 GTI - podgrzewane, z regulacją twardości i wysokości. Tylna kanapa z podłokietnikiem i otwieranym schowkiem na narty - Nakładki pedałów i podstopnica z wersji GTI - Podłokietnik z przodu ze schowkiem - Klimatyzowany schowek z regulacją natężenia chłodzenia - Pakiet "Elementy skórzane" czyli dźwignie zmiany biegów oraz hamulca ręcznego obszyte skórą, kierownica trójramienna obszyta skórą - Isofix - przygotowanie do montażu dwóch fotelików dziecięcych na zewnętrznych siedzeniach z tyłu - Kurtyny powietrzne - Pasy bezpieczeństwa dla foteli przednich, bezwładnościowe, 3-punktowe, z regulacją wysokości - Sygnalizator niezapiętych pasów bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera z przodu, akustyczny - Szyby z przodu sterowane elektrycznie - Światła główne z regulacją zasięgu - Wspomaganie układu kierowniczego regulowane w zależności od prędkości samochodu, elektromechaniczne - Centralny zamek sterowany drogą radiową - Klimatyzacja z regulacją manualną "Climatic" - Kolumna kierownicy z możliwością regulacji w dwóch płaszczyznach - Komputer pokładowy "MFA" w języku polskim - Lusterka boczne elektrycznie ustawiane i podgrzewane, lewe lusterko asferyczne - Sygnalizator niewyłączonych świateł, akustyczny - Aplikacje dekoracyjne "Titan" - Fotel kierowcy, z regulacją wysokości - Kierownica trójramienna - Oparcie kanapy tylnej bez podłokietnika, składane i dzielone - Schowek i dwa miejsca na pojemniki z napojami, w konsoli środkowej z przodu - Tapicerka siedzeń "Roxy" - Uchwyt na pojemniki z napojami, w konsoli środkowej z tyłu - Poduszka kolanowa dla kierowcy - Poduszka powietrzna dla pasażera - deaktywacja - Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera - Poduszki powietrzne z przodu, boczne - Zabezpieczenie antykradzieżowe (Immobiliser) - Zagłówki z przodu, z regulacją wysokości - Zagłówki z tyłu, środkowy obniżony AUDIO: Seryjnie system radiowy "RCD 210" z odtwarzaczem CD, MP3 i 4 głośnikami. Zmieniony na pierwszą w Polsce, testową stację multimedialną GMS opartą na systemie Android 2.2/2.3 z dotykowym, 7-calowym ekranem, internetem WI-FI/3G, bluetooth, zestawem głośnomówiącym, DVD, DivX, tunerem TV itp. Dodatkowo kamera cofania zintegrowana z lampką oświetlenia tablicy rejestracyjnej oraz ze stacją multimedialną GMS. Zdjęcia z odbioru auta w ASO: ![]() ![]() ![]() Wnętrze: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plany: Jeszcze zanim odebrałem samochód, miałem już u siebie pare nowych gratów. Cel jest prosty - nowy samochód na gwarancji wiec z modami ostrożnie, ale na początek na zewnątrz zawita pełny pakiet GTI. Zdjęcia zgromadzonych części: Znaczek GTI w przedni grill ![]() Mocowania zderzaka GTI ![]() ![]() Grill przedni z wersji GTI ![]() Kratki halogenów pod zderzak GTI ![]() ![]() Halogeny pod zderzak GTI ![]() ![]() Kratka środkowa zderzaka GTI ![]() Zderzak GTI z zaślepkami na spryskiwacze reflektorów ![]() Ciemne tylne lampy z wersji GTI ![]() Części niezbędne do złożenia tylnego zderzaka z GTI ![]() ![]() ![]() ![]() Lampy LED z GTI 35/R20/ na tył ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Montaż progów: Potrzebujemy: - zmywacz silikonowy BOLL lub jakiś odtłuszczacz - taśmę dwustronną (użyłem firmy NORTON - ponoć the best) ![]() Tasma jest bardzo cienka, wiec do przyklejenia progow musialem zrobic 40 plasterkow (sklejone z 4 warstw tasmy) - grubosc 1 plasterka jakies 3 mm ![]() Kazdy plasterek przyklejamy do progow w miejscu otworów na wkrety - przed klejeniem nalezy odtluscic progi. ![]() ![]() Tak wyglada gotowy do przyklejenia próg ![]() Teraz idziemy do auta zeby sie pod nie polozyc i zdemontowac takie oto gumowe zaslepki. Liczac od przodu samochodu demontujemy pierwszą i trzecią z nich, a nastepnie odkrecamy srubke przy tylnym kole - rowniez pod progiem. ![]() Na miejsce zaslepek zakladamy uchwyty montazowe i po wlozeniu klinujemy je tym plastikowym "kołkiem" ![]() ![]() Teraz odtluszczamy nasz prog mikrofibra i zmywaczem, a nastepnie przykrecamy prog do uchwytow montazowych (2x) i do wykreconej wczesniej srubki przy tylnym kole - prog nam sobie "zwisa" ![]() Odklejamy nasze papierki na tasmie dwustronnej i przyklejamy prog do auta - na koniec przylapujac calosc na tasmie delfince, i zostawiamy do rana ![]() O wyśmienitą kondycję powłoki lakierniczej dbają profesjonaliści – studio kosmetyki samochodowej Danon Car Detailing z Krakowa oraz sklep Crystaildetail.pl: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - fabrycznie nowe felgi 18" x 8J szerokości we wzorze VW Detroit ![]() Pierwszy, prototypowy wydech do 1,2 TSI (GTI style) w wykonaniu Ulter Sport i przyciemnione szyby w Venaplex Kraków: ![]() ![]() ![]() ![]() Kolejne planowane modyfikacje: - zmiany we wnętrzu (akcenty z GTI: fotele, tapicerki, dodatki) Pakiet zima i kilka luźnych shotów: ContiWinter Contact TS850 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 99% części jest fabrycznie nowych i oryginalnych VW. Projekt ma być wykonany na najwyższym poziomie - godnie dla fabrycznie nowego samochodu! :bigok: Kilka fotek: jesień/zima 2012: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Rumak [ Nie 14 Paź, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [MK6] 1,2 TSI 2012 / MY2013 by Showtime |
hmm jesli pójdziesz tak z modami jak w mk4 to będzie mega ciekawie . Na pewno coś świeżego ,mało jest tego zmodzonego. Jak to jezdzi z tym 1.2 bo wiem ze w polo 6R ten motor ładnie sobie radzi ,nie za mało na mk6?? pozdro i powodzenia w modach ![]() |
Autor: | showtime [ Nie 14 Paź, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [MK6] 1,2 TSI CityLine 2012 by Showtime |
4 osoby, pełny bagaznik i wycieczka w gory. Dynamika jak najbardziej ok, spalanie 6,2 /100. Moment obrotowy rowno rozlozony, brak turbo dziury. Wrazenia bardzo pozytywne, poza tym te silniki mają na papierze zmniejszoną moc. Realnie ok. 115-118 KM a przy tej masie Golfa daje to niezle osiągi ![]() |
Autor: | ŻuReK [ Nie 14 Paź, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [MK6] 1,2 TSI CityLine 2012 by Showtime |
Baaaardzo duży pracy aby zrobić z tego GTI (optycznie) więc działaj - czekam na rezultaty ![]() |
Autor: | showtime [ Nie 14 Paź, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [MK6] 1,2 TSI CityLine 2012 by Showtime |
Wcale nie tak dużo pracy bo wiekszosc czesci juz mam ![]() ![]() ![]() |
Autor: | DJSZOP [ Nie 14 Paź, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [MK6] 1,2 TSI CityLine 2012 by Showtime |
Jeździłem 1.2TSI i wg. to w ogóle nie jedzie ![]() Jak na pakiet GTI to mocy mało ![]() |
Autor: | maciej-maciej [ Nie 14 Paź, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [MK6] 1,2 TSI CityLine 2012 by Showtime |
mam takie male pytanie skoro to nowka sztuka to nie szkoda gwarancji aby w to auto ingerowac ? czy wszystko macie zzamiar robic w aso aby jej wlasnie nie utracic..... |
Autor: | showtime [ Nie 14 Paź, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [MK6] 1,2 TSI CityLine 2012 by Showtime |
Wymiana zderzaków i założenie progów, alufelg oraz innych (wazne aby mialy homologowany rozmiar) opon nie skutkuje utratą gwarancji ![]() ![]() DJSZOP ja jestem zadowolony. Nie musze miec samochodu do rajdów. Mialem przyjemnosc miec jazdy próbne przed zakupem i świadomie kupilem takie auto. Jedzie lepiej niż 1,6 TDI który jest o kilka tysiecy drozszy. |
Autor: | DJSZOP [ Nie 14 Paź, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [MK6] 1,2 TSI CityLine 2012 by Showtime |
Ale jednak mocowo jest różnica ze zwykłym tdi 1.9 115/140km, rozumie, że tutaj mocną przewagą jest to, ze nowe i tak dalej ;p W każdym razie powodzenia i trzymam kciuki, za wiele modzonych mk6 nie ma. |
Autor: | showtime [ Nie 14 Paź, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [MK6] 1,2 TSI CityLine 2012 by Showtime |
Różnica pomiedzy TDI jest taka ze 1,2 TSI ma mniejszy moment obrotowy ale jest on bardzo fajnie rozłożony i kręci sie do 6 tys. obrotow, gdzie w TDI trzeba mimo wszystko częściej machać biegami. Nie miałem wczesniej skrzyni 6-biegowej a teraz jestem nią zachwycony ![]() Hehe, dzis pierwsze 450 km pękło ![]() |
Autor: | Madd [ Nie 14 Paź, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [MK6] 1,2 TSI CityLine 2012 by Showtime |
Gratuluję nowego nabytku ![]() Osobiście uważam, że silnik o pojemności 1.2l jest za mały do Golfa. Nie ważne ile ma mocy. |
Autor: | _asmo_ [ Nie 14 Paź, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [MK6] 1,2 TSI CityLine 2012 by Showtime |
milo sie odbiera nowe auto z salonu, ale osobiscie jezeli dysponowalbym taka gotowka, to na pewno kupilbym sobie uzywane mk6 gti za podobna kase i mogl modzic do woli, a nie byc ograniczonym, bo gwarancja ![]() powodzenia w zmianach i jak to sie mowi milona km ![]() |
Autor: | Spojler [ Nie 14 Paź, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [MK6] 1,2 TSI CityLine 2012 by Showtime |
Schowaj do garażu i wyciągnij za 30 lat. Będzie taki rar jak byś teraz wyciągnął mk1 po dziadku czy coś. |
Autor: | uop [ Nie 14 Paź, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [MK6] 1,2 TSI CityLine 2012 by Showtime |
uuu mk6 fajnie ![]() ![]() ![]() |
Autor: | norus [ Pon 15 Paź, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [MK6] 1,2 TSI CityLine 2012 by Showtime |
Ten silnik bardzo fajnie jedzie... Ale w polo 6R... Wiem bo latałem tym trochę bo moja mama ma właśnie 1.2 TSI 105 koni... Polo z tym piecem super... Wydaje mi się, że golf trochę jest jednak za ciężki... Rozmawiałem kiedyś z takim naprawdę dobrym mechaniorem i z rozmowy nam wszystko fajnie dopóki nie jedziesz takim autem obciążony (np wakcacje) i miej np przyczepę kampingową (małą) i pojedź takim zestawem w Bieszczady - wtedy robi Ci się przy tej pojemności Zaporożec. I w takich przypadkach jak mówi stare amerykańskie przysłowie: ,, NIC NIE ZASTĄPI POJEMNOŚCI" |
Strona 1 z 34 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |