VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[Golf Mk1 Cabrio] Fashionline '92 by Lewy
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=77573
Strona 1 z 2

Autor:  tOm_mk1_Cabrio [ Pon 30 Lip, 2012 ]
Temat postu:  [Golf Mk1 Cabrio] Fashionline '92 by Lewy

MODEL: VW Golf Mk1 Cabrio Fashionline '92
SILNIK: seria 1,8 2H
MOC: 98 PS
MODY POD MASKA: odświeżenie komory (piaskowanie, malowanie proszkowe, wymianab śrub na nierdzewke)
ZAWIESZENIE: Gwint TA-Technix, cała reszta wypiaskowana i wylakierowana proszkowo na czarno, złożona na nowych gratach + wymiana śrub na nierdzewke
UKLAD HAMULCOWY: seryjny
KOLA: Mercedesy 8-loch 16 cali. Przód 7 cali + opony nankang NSII 165/45 adapter 25mm, Tył 8 cali + opony Marangoni 195/40 adapter 20mm
NADWOZIE: Nowy Lakier LC5P na całości, Lampy tył seria + Folia, listwy czarne szerokie, klamki i korek czarne, atrapa starego typu na szeroką chłodnicę z czerwoną odwódką i czarnym znaczkiem, Lampy przód seria z el. regulacją przyciemnione krzyżem i nakładką z wesemów, kierunki przód ciemne FIFFT, tablica na dole zderzaka, kierunki boczne SMOKED made in China, brak emblematów na tylnej klapie i błotnikach
WNETRZE: Fotele RECARO, ogólnie kompletny Sportline, Windshot, Pokrowiec na złożony dach, zegary Indiglo na wzór oryginału, dodatkowe zegary w konsoli, kierwonica Dino 30cm, czarne słoneczniki itd
AUDIO: Radio pioneer 4x50W, 4 x Sony Xploid 120W, Skrzynka Blaupunkt

PLANY:
- tylne lampy jakieś fifft'y
- chromowanie zamków i kilku akcentów pod maską
- zabudowa bagażnika
- i wiele wiele innych żeby wyglądało to za ludźmi....

Witam w końcu się zebrałem żeby coś tu napisać powstawiać:) moja przygoda z VW zaczęła się jakieś 13 lat temu gdy pomagałem mojemu bratu składać śliwkowego Mk1 blaszaka z silnikiem 2H i bodykitem Karmana (na tamte czasy szał niesamowity :P heh) miałem wtedy 11-12 lat powiedziałem sobie, że muszę mieć kiedyś śliwkowe cabrio:) trochę czasu upłynęło, ale jak widać udało się i od 3 lat jestem szczęśliwym posiadaczem śliwkowego koszyka :) Poszukiwania nie trwały długo udało mi się całkiem przypadkiem podczas poszukiwania Audi B4 Cabrio natknąć na moje Mk1 i sentyment wziął góre nad rozumem. Całe szczęście auto było w świetnej kondycji, ale dla mnie to i tak było za mało :) hehe

No to czas na trochę historii:

Zaraz po zakupie (Lipiec 2009) auto wyglądało o tak:

Image

Wtedy była mini stłuczka w błotnik i zamiast pomalować błotnik i cieszyć się życiem rozebrałem auto na części pierwsze :)

Image
Image
Image
Image

Autentyczność wszelkich wlep tabliczek i numerów zweryfikowana w serwisie. Produkcja 02.1992r

Image
Image
Image
Image

Po jakimś czasie auto powędrowało do lakiernika

Image

I jak można się spodziewać za jakiś czas wróciło :) Zdecydowałem się na oryginalny lakier o kodzie LC5P, który niestety dopiero w słońcu pokazuje swój urok. Ale co oryginał to oryginał :)

Image
Image
Image
Image

I wtedy zaczęła się zabawa z konserwacją, piaskowaniem, malowaniem proszkowym, kompletowaniem gratów ze sklepu jak i z serwisu, nie mam wszystkiego na fotach bo nie będe się podniecał srubkami i gumkami pojedynczymi z ASO :) Wszystko jest zrobione tak jak przykazała fabryka :) Zaopatrzenie głównie od producentów takich jak Febi, Rouville, FAG, LUK, TRW, graty z ASO.

Image
Image
Image
Image
Image
Image

W międzyczasie skompletowałem 16-to calowe Felgi Mercedes 8-loch (przód 7cali, tył 8 cali) + adaptery 20 mm tył i 25 mm przód, opony nówki 165/45 Nankang na przód i 195/40 Marangoni na tył:


Image

A dalej już powoli składanie:

Image
Image
Image
Image
Image
Image

komora wyczyszczona
silnik ogołocony z osprzetu, wszystko odświeżone;
- blok, kolektor ssacy, alternator, rozrusznik czarny mat
- pokrywa zawórów, łapy silnika, osłona chłodnicy i wiele innych piaskowanie i malowanie proszkowe na czarno
- dociski pokrywy, osłona pompy wody, stojan alternatora, lapy kol. ssacy i silnik krokowy wiatrak od alternatora piaskowanie i malowanie proszkowe na czerwono
- wymiana wszystkich śrub na nierdzewke
- wymiana uszczelek i oringów od: kolektorów, wszelkich pomp itd
- wszystko spiete nowym rozrzadem, zalane nowym olejem i nowymi płynami


Image
Image
Image
Image

Póki co efekt pod maską znikomy, ale z czasem się dopieści mam nadzieję.
W zeszłym roku auto wyjechało i wyglądało sobie tak:


Image
Image
Image
Image
Image

W tym roku wiele się nie zmieniło, narazie zrezygnowałem z chińskich lamp tylnych i aluminiowego wlewu paliwa na rzecz oryginalnych podzespołów i czekam na nowy seryjny tłumik, bo stary od postoju się rozwarstwił wewnątrz i pierdzi.

Autor:  chochLa [ Pon 30 Lip, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk1 Cabrio] Fashionline '92 by Lewy

dobra robota z tym Cabrio :ok: Życzę powodzenia w realizacji dalszych planów..

Autor:  igor [ Pon 30 Lip, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk1 Cabrio] Fashionline '92 by Lewy

Trzymam kciuki :ok:

Autor:  arturro [ Pon 30 Lip, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk1 Cabrio] Fashionline '92 by Lewy

dobre podejście do tematu

"co oryginał to oryginał" - to lubie :ok:

Autor:  ector [ Pon 30 Lip, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk1 Cabrio] Fashionline '92 by Lewy

zmień tablice na odpowiednie ;)
powodzenia!

Autor:  przemek vw [ Pon 30 Lip, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk1 Cabrio] Fashionline '92 by Lewy

Dobra odbudowa :ok: Powodzenia ;)

Autor:  *daniel* [ Pon 30 Lip, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk1 Cabrio] Fashionline '92 by Lewy

u panie gratki za wkład pracy efekt jest naprawde konkret

Autor:  tOm_mk1_Cabrio [ Pon 19 Lis, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk1 Cabrio] Fashionline '92 by Lewy

Witam, trzeba odgrzać kotleta trochę, golfik jeszcze w moim posiadaniu, ale chyba już niedługo, pozbyłem się clarów z tyłu i wsiowego korka wlewu paliwa. dopracowałem kilka pierdółek, które zostawiłem sobie po składaniu na deser i autko służy mi dzielnie niemal codziennie do kręcenia się wokół komina :) z przodu wpadły ciut szersze adaptery.
No i w końcu wpadło długo wyczekiwane GTC :) hehe, a wygląda sobie tak :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

INDIGLO

Image

Image

Autor:  Spojler [ Pon 19 Lis, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk1 Cabrio] Fashionline '92 by Lewy

Świetne zegary, to całość zrobiona Ledami? Nie widziałem jeszcze tej tapicerki na żadnej mk1 cabrio (ale słyszałem że takowa wychodziła-mam model MK1 Cabrio firmy OTTO z takim wzorem) jedyne co mi się nie widzi to znaczek VW-Porsche bo pasował by bardziej gdybyś go postawił na jakichś porsche felgach.

Autor:  Guzik [ Pon 19 Lis, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk1 Cabrio] Fashionline '92 by Lewy

Jak sie nie sprzeda.. to moze jeszcze w tym roku zrobimy wspolną sesje :D

Autor:  kokon [ Czw 22 Lis, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk1 Cabrio] Fashionline '92 by Lewy

Tuningi zdecydowanie poprawiły wygląd auta :ok: może czas pomyśleć nad jakimś innym kołem?

Autor:  Jaro8891 [ Czw 22 Lis, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk1 Cabrio] Fashionline '92 by Lewy

Bardzo ładny i zadbany golfik :) widać że nie chcesz zrobić z niego "wsiowej snopowiązałki" :ok: ale jak na mój głupi łeb te koła tutaj nie pasują :< :< mi osobiście widziałyby się jakiej koła w polerce :D

Autor:  fred [ Czw 22 Lis, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk1 Cabrio] Fashionline '92 by Lewy

Dobre cabrio !! Widziałem na allegro, chętnie sam bym przygarnął.

Autor:  Madd [ Pią 23 Lis, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk1 Cabrio] Fashionline '92 by Lewy

Bardzo fajnie odremontowana Jedyna :)
Podoba mi się tez pomysł z boczkami drzwiowymi.

No ale do tak konkretnego auta, przydałoby się równie konkretne koło ;)

Autor:  *daniel* [ Pią 23 Lis, 2012 ]
Temat postu:  Re: [Golf Mk1 Cabrio] Fashionline '92 by Lewy

piękna ta jedyneczka i widać profi podejscie do tematu :ok:

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/