MODEL:
Jetta Mk2 1990 GL USA
SILNIK:
Obecnie 2,8VR6 automat, po kuracji odmladzajacej, nowe kable swiece, filtry, rozrzad z ASO, oryginalnie 1,8RV automat
MOC:
174Km oryginalnie 105
MODY POD MASKA:
Odmalowanie komory, kompleksowy swap
ZAWIESZENIE:
Przod Bilstein b6 na grubym tloczysku + sprezyny obnizajace, tyl gwint kw radinox, przednie wahacze i zwrotnice passat vr6, stabilizator 19mm z corrado, wozek golf mk3, tylna belka golf mk3 vr6, konwersja rozstawu na 5x100
UKŁAD HAMULCOWY:
ABS/EDS(elektroniczna szpera), przod 288mm passat vr6, tyl 226mm. Nowe wszystkie przewody hamulcowe elastyczne i sztywne, nowe wszystkie tarcze i lozyska.
KOŁA:
Schmidt modern line 16/7,5 z przodu i 16/9 z tylu nowe opony kleber hydraxer 195/45/16
NADWOZIE:
Oryginalny USA, rallyefront, lotka na tylnej klapie w wersji lakierowanej
WNĘTRZE:
Oryginal czyli w standarzie niebieska deska i welury, podlokietnik, niebieski dywan. pasy zakotwiczone w drzwiach, licznik w milach, regulowana kolumna kierownicy. zmieniona podsufitka na czarna wlasnej produkcji z miekkiego materialu jak w nowych autkach, daszki sloneczne z dwoma lustekami z wersji GTi z 1984roku, slupki c rowniez obite materialem z sufitu, klimatyzacja oryginalna sterowana podcisnieniami zmodyfikowana na nowy typ czynnika chlodzacego r134a, dolozone 4xel szyby oryginalne, centralny zamek powietrzny, kierownica z amerykanskiego passata/corrado, elektryczne lusterka z podswietlaniem miejsca wokol autka po otwarciu pilotem.
Uboga fotorelacja z prac wykonanych przy autku:
Zdjecia auta zaraz po zakupie:

Porzadki w srodku czyli pranie tapicerki, szorowanie deski, wymiana wygluszen, modyfikacja klimatyzacji:

I tu juz troche poskladane:

Czyszczeniu z wszelkich wykwitow o zabezpieczeniu poddane zostalo rowniez podwozie autka:

]

To samo czekalo komore silnika plus dodatkowo po przymirace silnika polakierowanie calosci zby bylo ladnie:

Do komory trafilo rzecz jasna po oczyszczeniu wygluszenie/oslona termiczna z passata b4 oraz nowe serwo z pompa hamulcowa i pompa ABS/EDS oraz wszystkie nowe przewody hamulcowe:

Pozniej przyszedl czas na silnik ktory pochodzi z bardzo zadbanego passata b4, po lekkich kuracjach odmladzajacych i wymianie podstawowych (swiece, kable, olej, przwody podcisnieniowe) jak i bardziej zaawansowanych elementow (kompletny rozdzad nowego typu z ASO):
Po zaistalowaniu kolektora z serii pierwszych vr6tek byl gotowy do wlozenia i trafil na swoje miejsce:

Na koniec delikatna kosmetyka zewnetrzna tzn inna klapa z lotka i troje nowych drzwi w dobrym stanie lakierniczym jak i technicznym (zawiasy):
Zakupiony zostal tez votex i lampy tylne z wersji GT ale nigdy tego nie zalozylismy votex poszedl do ludzi, do lamp moze sie przekonamy, narazie dookola sa oryginalne pomaranczki:
Na sam koniec wyszorowane zostaly tymczasowe felgi, na ktorych Jetta defacto przejezdzila 2 sezony bo nie bylo nic ciekawego ani sensownego do kupienia, a co wiecej pasujacego bez adapterow i mieszczacego sie w nadkola:

Na koniec porzadne spa dla lakieru ktory cudem dalo sie odratowac do w miare zadowalajacego stanu (i tak czeka go odswiezenie przedzej czy pozniej) i tak autko prezentowalo sie na VWmanii 2011 i 2012:

W zime 2012/2013 udalo sie wkoncu zakupic felgi, sa to Schmidt modern line 16/7,5/9 z nowymi oponami 195/45/16 kleber hydraxer. na zdjecia z kolami niestety trzeba bedzie poczekac poniewaz autko stoi zamurowane w garazu:

CDN...