MODEL: Golf MK2 GT Special
SILNIK: 1,8 RP
MOC: 90 km
MODY POD MASKA: głowica puszczona 2 mm w dół, usunięty 'jeż' z dolotu, wydech GTI 16V. Silnik po kapitalce

ZAWIESZENIE: kit MTS
UKLAD HAMULCOWY: Tarcze hart sport nawiercane, nacinane 239 mm, klocki TRW, zmienione przewody sztywne i elastyczne.
KOLA: BBS RZ 15x7J ET 28, oponki 195/45R15 2x yokohama, 2x falken
NADWOZIE: Ori + pakiet GTI
WNETRZE: czarny sufit, szyberdach, półkubełki z wersji GT special, miękka decha, czarny dywan, czarny dywan w bagażniku.
AUDIO: Radio Clarion 4x50W CD/MP3/AUX, zestaw Hertz DSK 130, skrzynka zamknięta z wooferem 30cm jakiś noname

ZMIANY PRZEPROWADZONE:
doprowadzenie ze stanu totalnej ruiny mechaniczno/elektryczno/wizualnej do stanu obecnego - widocznego na zdjęciach.
PLANY: Są ciche plany na malowanie karoserii, do tego zgranie kółka z nadkolem czyli konkretny dystans + opony 165/45. Do tego poli w zawias i delikatne dopieszczanie reszty.
Golfa kupiłem w listopadzie 2010 roku, uczęszczając do 4 klasy technikum, zaraz po sprzedaży poprzedniego, pierwszego samochodu czyli polo 86C2F, dzięki któremu pokochałem stare VW

Pierwszym etapem 'modów' było wyrzucenie alarmu, dodatkowych wyłączników zapłonu i jakiegoś dziwnego centralnego zamka, które robiły niesamowity bałagan w elektryce i przez które golf chyba z 10 razy był holowany na warsztat

. Potem przez bardzo długi czas nic nie następowało, ciężko z kasą, jak to u ucznia. Przez wakacje udało mi się w fajnej cenie nabyć koło BBS RZ z oponkami 195/50R15. Po wakacjach znalazłem porządną pracę i zaczęło się to w miarę toczyć, najpierw kwestia mechaniczna, czyli hamulce od A do Z nowe, zawieszenie, w podobnym okresie wymieniłem zderzaki, wyremontowałem i delikatnie zmodziłem silnik. W końcu niedawno udało mi się złapać grubsze diwajse, czyli Kit MTS, wydech GTI 16V, pakiet ospoilerowania GTI, hokej GTI, licznik z ekonomizerem i kilka innych drobnostek. Poniżej fotki






Pozdrawiam
