VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
Passat B5 FL by Łysy https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=73739 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Lysy1987 [ Pon 26 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Passat B5 FL by Łysy |
MODEL: Passat B5 FL SILNIK: 1,9TDI AWX MOC: 131KM/310Nm MODY POD MASKA: - hybrydowa turbina -FMIC -usunięty EGR -kompletny wydech z kwasówki -remap OEM ZAWIESZENIE: Gwint FK High Sport UKLAD HAMULCOWY: -przód 4-tłoczki z brembo i tarcze Zimmermann Sport 345 przewody hamulcowe przód BMW M3 -tył seryjne zaciski i tarcze 288 Zimmermann Sport KOLA: -było Keskin KT5 18" przód szerokość 8,5 " opona Conti Sport Cont2 215/35/18, tył 9,5" Dunlop Sport Maxx 225/40/18 Jest -przód Rota IK-F 18" szer 8,5" e t25 Falken FK452 215/35/18 -tył Rota IK-R 18" szer 9,5" et 20 Falken FK452 215/35/18 NADWOZIE: -przedni zderzak ala US z wygładzonym miejscem na rejke -grill ze znaczkiem pomalowany czarnym matem -listwy chromowane wokol szyb czarnym matem -listwy w zderzakach, na drzwiach,progowe i dokładnie również pomalowane czarnym matem -tylne swiatła pomalowane na czerwono -brak tylnej wycieraczki -brak oznaczen silnika -znaczek z tyłu na czarno -obrysówki (przód, tył żarówki wymienione na ledy) -klapa ori us -zaślepki kierunków ori WOB -lampy tył ori W8 (chrom czarnym matem) -lusterka z kierunkami z Touarega pomalowane czarnym matem -znaczek R na tylnej klapie (czarny mat) -usunięte relingi dachowe "dach na gładko" ![]() -dołożone drl w miejscu halogenów -poszerzone nadkola WNETRZE: seria + - Klimatronik - EL.SZYBY - El Lusterka , Podgrzewane - 4X AirBag - ABS, - ESP, - Komputer Pokładowy, - Halogeny - Immobiliser - Centralny zamek -klimatyzowany schowek -ori skóra przód kubełki Recaro z Bory V6 tył rozkładan kanapa (dwa foteliki dla dzieci) -podgrzewane przednie siedzenia - Kierownica z Golfa R32 - Gałka zmiany biegów R-Line -słupki, rączki, lusterko, elementy tylnej klapy pokrytę czarnym flokiem -podsufitka pokryta ala alcantara -pedały i podstopnica z Golfa R32 ![]() -lampka z W8 AUDIO: -Clarion CX501E -głośniki (przód, tył) PowerBass L-60Cx -wygłuszenie auta -Crunch GTX-440 (zasila PowerBassy ) - była skrzynia JBL GT5 2402BR jest zabudowa zrobiona według mojego pomysłu - był Blaupunkt Velocity VA 475 (zasila skrzynię) jest Crunch Gravity Series GTX 1000 - kondensator CRUNCH CR1000CAP ZMIANY PRZEPROWADZONE: Wszystko jak wyżej PLANY: -poprawki lakiernicze -lusterko fotochromatyczne Jednak co chwilę pojawiają się nowe, więc z realizacją przyjętych bywa róznie Fotki ![]() Tak było po zakupie: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sezon 2011 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Przygotowania do sezonu 2012 Najpierw pod młot poszlo wnetrze czyli audio ![]() W drzwi (przód, tył) wskoczyły PowerBass L-60Cx. Zasila to wzmacniacz Crunch GTX-440 do tego wygłuszenie drzwi, klapy bagażnika, bagażnika (dystanse z mdf-u i kable też okazały się niezbędne ) Zmuszony byłem zastosować gąbkę akustyczną dodatkowo w każdych drzwiach bo plastiki trzeszczały. W między czasie doszło radio Clarion CX501E za które dziękuje mojej drugiej połówce Skoro auto było już rozgrzebane to zapadła decyzją o zakupie lusterek w chromie z kierunkami (ori VW) do tego doszły zaślepki Wolfsburg Edition. Tylna wycieraczka wylądowała na śmietniku. Jeszcze przed zakończenie prac pojawiła się okazją na zakup JBL GT5 2402BR i wzmacniacza BLAUPUNKT VELOCITY VA 475. Z racji że jest to wzmacniacz czterokanałowy jest to faza przejściowa. Docelowo będzie jakaś mocna 2-kanałówka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Potem zostały zakupione koła Rota przód 18/8,5, tyl 18/9,5 koło przód ![]() koło tył ![]() zestaw razem ![]() do tego opony : przód Michelin Pilot Sport PS2 205/40/18 tył Yokohama Parada Spec2 215/40/18 zestaw złożony (fotki tylko zestawy tylnego) ![]() ![]() Szybka przymiarka... ![]() ![]() Gwint nie kręcony bo pogoda do bani i chęci brak. Przyszły hamulce ![]() ![]() ![]() Potem struktura poszła w ruch i oto efekty ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Potem zaczelismy modzic tylne swiatła ![]() nowe klosze przed modami: ![]() ![]() w trakcie modów: ![]() ![]() Swiatła juz na aucie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() i fotka z B5 ![]() 2013/2014 Pracę miały obejmować (tylko i wyłącznie) wykonanie zabudowy bagażnika (przy okazji wzmacniacz blaupunkta poszedł na alledrogo a zastąpił go Crunch Gravity Series GTX 1000 ).. Skończyło się tak, że plany planami, a auto żyło swoim życiem... Do zabudowy doszły obrysówki (w których ledy zastąpiły żarówki), pokrycie flokiem wszystkich jasnych plastików w kabinie ( łącznie z uszczelkami) które w serii były jasne. Podsufitka została obszyta materiałem ala alcantara. Do kompletu wpadła kierownica wraz z pedałami z R32, mieszek i gałka biegów R-Line, lampka z W8. Prace nad nadwoziem zaczęły się od poszerzenia nadkoli... do tego doszło spawanie dachu po usunięciu relingów. Po długich poszukiwaniach upolowałem klapę z us'a która okazała się trochę krzywa... Po pracy blacharza i lakiernika wszystko trafiło na swoje miejsce. Pod koniec prac do auta wpadły jeszcze fotele Recaro (przednie z Bory V6) oraz tylna rozkładana kanapa (dwa foteliki dla dzieci). W tym setupie auto przejechało (hm nie wyjechało z warsztatu nawet na metr ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() aktualnie samochód prezentuje się tak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Podziekowania dla moich Ziomków za pomoc w projekcie ![]() |
Autor: | _asmo_ [ Pon 26 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: Passat B5 FL by Łysy |
no no, mysle, ze przy dobrej glebie moze byc bardzo ciekawie na tym kole ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | tyski [ Pon 26 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: Passat B5 FL by Łysy |
Asmo obejrzec paska bedziesz mogł w Rothenburgu ![]() Passek klasa Ziom ![]() ![]() |
Autor: | Lysy1987 [ Wto 27 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: Passat B5 FL by Łysy |
_asmo_ napisał(a): no no, mysle, ze przy dobrej glebie moze byc bardzo ciekawie na tym kole ![]() ![]() ![]() ![]() Jak sie uda to auto siadzie na odbojach ![]() ![]() ![]() |
Autor: | norus [ Wto 27 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: Passat B5 FL by Łysy |
Jak masz 131 koni to nie masz oznaczenia silnika AFN tylko albo AWX albo AVF... AFN to TDI 110 koni na pompie... AFN wychodziły w B5... W B5Fl już nie... ![]() |
Autor: | eurosss [ Wto 27 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: Passat B5 FL by Łysy |
hehe pamiętam paszteta jeszcze w seri jak wpadłeś do Nadstawa na servis ![]() byś słyszał ile sie ostatnio nakloł zeby go podnieśc jak juz miałes gwinta on jest przeciwnikiem takim modów ![]() elegancko działasz ![]() tylne lampy kurcze tak przedliftowo wygladaja chociaz ja w sumie z tylnymi lampami też cofłem sie o model do tyłu ![]() |
Autor: | Lysy1987 [ Wto 27 Mar, 2012 ] |
Temat postu: | Re: Passat B5 FL by Łysy |
norus napisał(a): Jak masz 131 koni to nie masz oznaczenia silnika AFN tylko albo AWX albo AVF... AFN to TDI 110 koni na pompie... AFN wychodziły w B5... W B5Fl już nie... ![]() Słuszna uwaga. Dzięki za info. Już poprawiam błąd ![]() |
Autor: | tyski [ Nie 01 Kwi, 2012 ] |
Temat postu: | Re: Passat B5 FL by Łysy |
bedzie kozak ![]() |
Autor: | arturdabomb [ Nie 01 Kwi, 2012 ] |
Temat postu: | Re: Passat B5 FL by Łysy |
Bardzo ładny pasior ![]() Będę śledził temat bo ciekawie się zapowiada ![]() |
Autor: | tyski [ Wto 03 Kwi, 2012 ] |
Temat postu: | Re: Passat B5 FL by Łysy |
mega dobrze na rotach wyglada ziom ![]() |
Autor: | KKKVAG [ Śro 04 Kwi, 2012 ] |
Temat postu: | Re: Passat B5 FL by Łysy |
Moje zdanie znasz ![]() |
Autor: | Lysy1987 [ Nie 08 Kwi, 2012 ] |
Temat postu: | Re: Passat B5 FL by Łysy |
foto przez weekend ![]() aaa skóra +alcantara+podłokietnik +dołożona elektryka z tyłu wskoczyły do paszteta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 14.04.2012 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |