MODEL: Vw Golf mk2 91'
MOC: 80 > 150
MODY POD MASKA: Seria ABF, pomalowany silnik i skrzynia, kolektor w polerce.
ZAWIESZENIE: Gwint MTS
UKLAD HAMULCOWY: Swap z mk2 GTI PF, wymieniono wszystko, co można było na nowe.
KOLA:BBS RM 15"; 8,5" i 9" opony Nankang 185/45
NADWOZIE: Emblematy GTD, antena przeniesiona na dach, gril na wąskie żebro z chromem, zderzaki wąskie-chrom, blenda klapy tylniej, położona wycieraczka tylna.
WNETRZE: Fotele RECARO z mk3 GTI obszyte przez tapicera "kanapowym" materiałem + obszyte boczki, podsufitka, tylna półka, szare dywaniki.
AUDIO: seria.
Zmiany przeprowadzone: Od momentu kupna zmieniło się naprawdę wiele, w ostatnim czasie swap na abf'a, swap hamulców, przelotowy układ wydechowy 2,5 cala z końcowym tłumikiem.
Plany: Nowy lakier, pakiet GTI.
Witam, krótko i na temat.
Przygoda z tym mk2 zaczęła się w 2011 roku, auto kupione w Słupcy z silnikiem 1.6 esbek

Trasa Słupca - Koszalin z przygodami, kilka kilometrów za Poznaniem na przejeździe kolejowym ściągnięta opona, która została przecięta przez rant, zjazd na stację, akcja dojazdówka i cała trasa do domu w ulewie takiej, że wycieraczki nie dawały rady.
Od początku postanowiłem zrobić mechanikę na tip-top ,hamulce ,rozrząd ,elektryka. Niestety, ale zdjęcia z tych prac przepadły. Pierwsze mody to oczywiście felgi, które zostały po poprzednim aucie - GOTTI 15x8"


Następna sprawa kująca moje oczy to stan progów i pasa tylnego, auto trafiło do lokalnego mastera Sylwka, kilka zdjęć z prac.






Po powrocie do garażu wyglądało to o niebo lepiej.


W 2012 auto prezentowało się następująco:




Rok 2013 zaczął się od kolejnych zmian. Na pierwszy ogień poszło wnętrze. Ori zamieniłem na Recaro z mk3. Przed:

Moja Ola wybrała materiały, a tapicer zgrał to w całość.




Z zewnątrz natomiast pozbyłem się zderzaków z wersji US i zastąpiłem je "europejczykami" z listwami chrom. Jetta front zrobił OUT i wjechał orginales mk2 na dwie lampy.



Felgi Gotti zostały wypolerowane i tak auto bujało się przez sezon.



Pod koniec wakacji za dobre pieniądze trafiły sie kultowe BBS RM.


Kilka lepszych fotek od Garego.



Na tył zostały zamontowane jarmarki i blenda.

W zimę felgi pojechały do KOKO - KOŁA, ranty zostały wypolerowane, a rotory pomalowane. Śrubki i śruby wysłałem do chromowania. Efekt na aucie był dla mnie idealny.

Nawet spodobał się mojej dziewczynie....


To by było tak z grubsza. Najważniejsza zmiana to swap na ABF'a-dzięki pczerniej. Dziadek prezentuje się tak:




Aktualnie trwają pracę nad wydechem.

Teraz chciałbym zająć się pewnymi detalami.W planach malowanie całości + ogarnięcie komory.
Pozdrawiam serdecznie.