| VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
| [golf mk3 gti] 2.0 8V by krepsik https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=71721 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | żwirek [ Sob 04 Lut, 2012 ] |
| Temat postu: | Re: [golf mk3 gti] 2.0 8V by krepsik |
Golfik zadbany, ładny, dobre koło, na dol go i będzie już dobrze powodzenia |
|
| Autor: | mariodgl [ Sob 04 Lut, 2012 ] |
| Temat postu: | Re: [golf mk3 gti] 2.0 8V by krepsik |
Zadbany golfik ale co do twoich planów to audio bym sobie zostawił na koniec a po ogarnięciu silnika i zmianie lamp można pokusić się o gwint i koło ale to tylko taka moja sugestia
|
|
| Autor: | krepsik [ Sob 04 Lut, 2012 ] |
| Temat postu: | Re: [golf mk3 gti] 2.0 8V by krepsik |
silnik i front okazuje się priorytetem bo już się patrzeć nie mogę tylko zastanawiam się czy projektory czy vento front |
|
| Autor: | mariodgl [ Sob 04 Lut, 2012 ] |
| Temat postu: | Re: [golf mk3 gti] 2.0 8V by krepsik |
Za pewne tak i tak będzie robił robotę. Ja bym widział vento front a co zrobisz to czas pokarze |
|
| Autor: | PAVWel_G40 [ Nie 05 Lut, 2012 ] |
| Temat postu: | Re: [golf mk3 gti] 2.0 8V by krepsik |
kolejne niemieckie ferrari;) ja bym tu napewno nie dawal vento pyska, albo H1 na allegro idzie wykopac noweencje helli w bardzo dobrej cenie, ewentualnie projektory lub ala mk4 a co Ci sie z silnikiem dzieje? |
|
| Autor: | krepsik [ Nie 05 Lut, 2012 ] |
| Temat postu: | Re: [golf mk3 gti] 2.0 8V by krepsik |
silnik ma jakieś delikatne wycieki i nie równo pracuje na niskich obrotach, rozrząd do wymiany też i zobaczy się jak świece paluch itd... żeby była igiełka Z jednej strony vento pyski strasznie mi się podobają a z drugiej to chciał bym zachować totalny oryginał
|
|
| Autor: | PAVWel_G40 [ Nie 05 Lut, 2012 ] |
| Temat postu: | Re: [golf mk3 gti] 2.0 8V by krepsik |
z tego co widze to masz ady, tam za wolne odpowieda przepustnica, wiec kup sobie w aso uszczelke przepustnicy, kup gdzies spray do czyszczenia gaznikow (lub przepustnic lub ukladow wtryskowych roznie to moze byc nazwane) i wyczysc ladnie przepustnice. wymien palec, kopulke, przewody, swiece i sprawdz potem ustawienie zaplonu. To moze rzecz gustu ale dla mnie to taki kult GTI:D i vento pysk w gti to dla mnie jak obraza religii ;p Druga sprawa, ze vento ma zwykle reflektory H4 i chyba nie bedzie rewelki jesli chodzi o swiecenie, a tak jak napisalem na allegro sa z helli nowe H1+H1 i swieca naprawde super |
|
| Autor: | MArcinGOLF [ Nie 05 Lut, 2012 ] |
| Temat postu: | Re: [golf mk3 gti] 2.0 8V by krepsik |
Nic dodać nic ując dobry egzemplarz tylko pogratulować Ja bym był za Vento mordą zobacz jak to u mnie wyglada przy czerwieni chodz maska jeszcze w czerni
|
|
| Autor: | PAVWel_G40 [ Nie 05 Lut, 2012 ] |
| Temat postu: | Re: [golf mk3 gti] 2.0 8V by krepsik |
ma byc 61ah/540A jesli dobrze pamietam, Varta robi aku dla VW, Bosche tez sa dobre |
|
| Autor: | krepsik [ Nie 05 Lut, 2012 ] |
| Temat postu: | Re: [golf mk3 gti] 2.0 8V by krepsik |
PAVWel_G40 a u siebie jaki masz?? myślę że troszku więcej Ah bo jak dojdzie CA to pobór prądu jednak będzie znacznie większy |
|
| Autor: | PAVWel_G40 [ Nie 05 Lut, 2012 ] |
| Temat postu: | Re: [golf mk3 gti] 2.0 8V by krepsik |
jesli dobrze pamietam to taki jak napisalem, oryginal VW wiekszy nie ma sensu, mozna pokombinowac z alternatorem jesli masz 75A to bez problemu dac 90A, ale gti chyba mialy 90A. Ja u siebie dokladam klime to tam tez jest 90A, a zaloze 120A z diesla, bo dojdzie podgrzewanie wody z Diesla no i CA mam, wiec uznalem, ze lepiej 120A. Jesli masz klime to pakuj 120A, a jesli nie to bedzie wiecej przerobek zeby 120 wsadzic
|
|
| Autor: | CineK_JawoR [ Nie 05 Lut, 2012 ] |
| Temat postu: | Re: [golf mk3 gti] 2.0 8V by krepsik |
Ładne GTI pierwsze co to zbieraj na gwint i koła. Te s-line'y sobie odpuść. Jak chcesz na ten sezon koła to już szukaj bo cieżko coś znaleźć ciekawego 5x100 Będe zaglądał co sie dzieje |
|
| Autor: | krepsik [ Nie 05 Lut, 2012 ] |
| Temat postu: | Re: [golf mk3 gti] 2.0 8V by krepsik |
jest klima manualna i z tego co się orientuje alternator jest 90A chyba że się myle a jak wsadzę aku 65/70 Ah bo chyba nie powinno być problemu z niedoładowaniem czy czymś podobnym? na gwint się znajdzię jak się wiosna pokaże a koła szukam czegoś ciekawego 15" albo 16"
|
|
| Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|