VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=66019 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Apsik [ Nie 14 Sie, 2011 ] |
Temat postu: | [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune |
Auto naszego klienta ze Śląska. MODEL: MK2 1.6 TD (1V) 3d SILNIK: 1.8 20V AGN MOC: >125KM MODY POD MASKA: - 1.8 20V AGN - gaźniki z Hondy CBR 900 z dyszami 160 - aparat zapłonowy (Pro-Tune) - chłodnica oleju 19" rzędowa (Pro-Tune) - chłodnica wody 625mm z korkiem (Pro-tune) - zmodyfikowany kolektor wydechowy - skrzynia 02O 5 biegowa - sprzęglo 210mm - przerobione wspomaganie - wygładzenie komory i biały lakier - redukcja okablowania do minimum - brak zbiorniczka wyrównawczego - brak zbiorniczka spryskiwaczy - brak zbiorniczka płynu wspomagania ZAWIESZENIE: amortyzatory Koni i sprężyny KW UKLAD HAMULCOWY: Seria KOLA: 15" póki co ostatecznej decyzji brak NADWOZIE: - szerokie zderzaki w kolorze auta - grill bez znaczka - lampy crystal black WNETRZE: w trakcie prac AUDIO: w trakcie prac Auto mamy od 3 tygodni. Do zrobienia jest komora i silnik. Temat ogarniamy od A do Z. Paweł (właściciel) zdecydował się na białą komorę, czarny silnik z polerowana pokrywą i mało kabli. Ekonomiczny i działający bez zarzutu 1V wyleciał z komory. Komora została w dużej mierze wygładzona i w chwili obecnej jest już malowana na biało. Nowy silnik jest już prawie gotowy. Jest to jednostka z potestowego Audi A3 całkowicie pozbawiona oryginalnej elektryki. Dołożyliśmy zrobiony pod ten silnik aparat zapłonowy i moduł z 1.6 na gaźniku. Gaźniki z Hondy CBR są już wyczyszczone i czekaja na nowe dysze. Dołożyliśmy też chłodnicę oleju (zestaw naszej produkcji na podstawce Mocal). Z racji tego że dajemy pompę wspomagania z A3, zmodyfikowaliśmy węże wspomagania. Dość poważne modyfikacje przechodzi również układ chłodzenia - najszersza chłodnica z dostępnych do MK2 GTD zostala uzbrojona w korek, a sam układ węży zostal tak zmodyfikowany by pasował do MK2. ![]() ![]() ![]() ![]() Juz niedługo wiecej zdjęć ![]() |
Autor: | norbi [ Nie 14 Sie, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune |
Czekam na więcej, już mi się podoba ![]() ![]() |
Autor: | Classic [ Nie 14 Sie, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune |
bedzie dobrze gadal na gaznikach,podoba mi sie. jestem ciekaw jaka moc osiagnie po modach jaka planujecie zalozyc pompe paliwa i czemu wybraliscie gazniki z motoru? ![]() |
Autor: | litKins [ Nie 14 Sie, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune |
jestem bardzo ciekaw efektu ![]() ![]() |
Autor: | _małyTM_ [ Pon 15 Sie, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune |
czekam na fotki albo info jak to rozwiązaliście Apsik napisał(a): - brak zbiorniczka wyrównawczego
- brak zbiorniczka spryskiwaczy - brak zbiorniczka płynu wspomagania |
Autor: | Apsik [ Pon 15 Sie, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune |
norbi napisał(a): Szacujecie kiedy koniec prac (kiedy na drogę wyjedzie ![]() Koniec miesiąca i musi jeździć ![]() Classic napisał(a): jestem ciekaw jaka moc osiagnie po modach jaka planujecie zalozyc pompe paliwa i czemu wybraliscie gazniki z motoru? ![]() Mamy nadzieje na więcej niż seryjne 125KM Pompa paliwa jest z Golfa 2 1.6 z gaźnikami daje 0,24bar Gaźniki z moto nie wymagają wiele elektryki, dają bardzo dobre osiągi, są łatwo dostępne, dobrze wyglądają i tego silnika z gaźnikami nie ma jeszcze w PL ![]() _małyTM_ napisał(a): czekam na fotki albo info jak to rozwiązaliście Apsik napisał(a): - brak zbiorniczka wyrównawczego - brak zbiorniczka spryskiwaczy - brak zbiorniczka płynu wspomagania zbiorniczek wyrównawczy - jest duża chłodnica z korkiem ![]() zbiorniczek spryskiwaczy - jest z tyłu w bagażniku - całe 2l ![]() zbiorniczek wspomy - jest pod akumulatorem, dostęp do niego jest nieco utrudniony, ale nic nie widać ![]() |
Autor: | Classic [ Pon 15 Sie, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune |
czekam na ciag dalszy i bardzo dobrze ze wlasciciel auta zdecydowal sie na gazniki bo ostatnio tylko widac turbo burbo moze pompe paliwa Mitsuba z membrana byscie zastosowali?0.24bar i okolo 120l/h wydajnosci. mam taka u siebie zamontowana i jest bardzo dobrze ![]() pozdro |
Autor: | drrudykn46 [ Pon 15 Sie, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune |
Jestem ciekaw jak będzie brzmiał ten silnik na Gaźnikach ![]() Powodzenia ![]() |
Autor: | _małyTM_ [ Pon 15 Sie, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune |
Apsik a to mnie zasmuciłeś ![]() już myślałeś że w ogóle nie będzie tych zbiorniczków hehe to jeszcze zapytam, jak będzie taki "wolny" dolot to część wydechowa...? |
Autor: | pczerniej [ Pon 15 Sie, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune |
wow ale będzie projekcik ![]() regulacje gaźników też przeprowadzasz czy gdzie indziej będzie robiona ? |
Autor: | cocoloco [ Pon 15 Sie, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune |
a nie lepiej było zrobic ITB? |
Autor: | Apsik [ Pon 15 Sie, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune |
Classic napisał(a): czekam na ciag dalszy i bardzo dobrze ze wlasciciel auta zdecydowal sie na gazniki bo ostatnio tylko widac turbo burbo moze pompe paliwa Mitsuba z membrana byscie zastosowali?0.24bar i okolo 120l/h wydajnosci. mam taka u siebie zamontowana i jest bardzo dobrze ![]() Właściciel chciał by komora z silnikiem wyglądała czysto, kompaktowo, ale nie minimalistycznie i nie jak rury w wodociągach, więc trzeba było coś wymyślić ![]() Pompa z 1.6 zdaje egzamin - u "ojca" w 16v na tych samych gaźnikach wszystko śmiga. drrudykn46 napisał(a): Jestem ciekaw jak będzie brzmiał ten silnik na Gaźnikach ![]() Oby dobrze gadał ![]() _małyTM_ napisał(a): a to mnie zasmuciłeś ![]() już myślałeś że w ogóle nie będzie tych zbiorniczków hehe to jeszcze zapytam, jak będzie taki "wolny" dolot to część wydechowa...? Bardzo Cie przepraszam ![]() Długo myślałem nad likwidacją niektórych zbiorniczków, ale... - wyrównawczy - może być ewentualnie rurka z korkiem na przewodzie, ale pozostaje kwestia ciśnienia w układzie chłodzenia ![]() - wspomagania - wspoma bez zbiorniczka nie działa ![]() - spryskiwaczy - bez tego można jeździć ![]() Wydech - ...nie uwierzysz, ale tymczasowo robimy flansz by połączyć kolektor z wydechem z TD ![]() Właściciel koniecznie chce wydech od MG ![]() pczerniej napisał(a): wow ale będzie projekcik ![]() regulacje gaźników też przeprowadzasz czy gdzie indziej będzie robiona ? Regulację też zrobimy. cocoloco napisał(a): a nie lepiej było zrobic ITB? wiele powodów - budżet, ma być mało kabli, ma być prosto |
Autor: | turpik [ Pon 15 Sie, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune |
bardzo ciekawy pomysl czekamy na odpalenie i jakies wrazenia z jazdy ![]() |
Autor: | Thao [ Śro 17 Sie, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune |
Hehe, no prosze, slyszalem, ze Pawel oddal auto do roboty, ale nie wiedzialem komu ![]() Chodzi o Pawla z Toncaru? ![]() |
Autor: | Apsik [ Wto 20 Wrz, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [MK2 1.8 20V + gaźniki CBR 900] by Pro-Tune |
Cytuj: Hehe, no prosze, slyszalem, ze Pawel oddal auto do roboty, ale nie wiedzialem komu ![]() Chodzi o Pawla z Toncaru? ![]() Tak. Niestety mamy małe (4tyg) opóźnienie. 2 tyg dodał sobie lakiernik, a ja kolejne 2, ale to tylko z powodów bezpieczeństwa. Silnik już działa jak powinien, tylko muszę limiter obrotów dołożyć, bo niedawno jedna 16v na gaźnikach się przekręciła i nie chciałbym z aby z tym silnikiem stało się tak samo. Cytuj: a jak bedzie rozwiazany filtr powietrza do gaznikow?? Są 4 pojedyncze filtry - takie małe stożki. Fotki już niedługo. ... W końcu udało mi się BT przerzucić foty ![]() ![]() ![]() ![]() Odpala i działa ![]() Jeszcze tylko dorzucimy sterowanie zapłonem ![]() |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |