MODEL: Passat b2 Coupe 1984 SILNIK: 1.6 DT gaźnik pierburg 2e2 + kat MOC: 72ps MODY POD MASKA: 100% seria ZAWIESZENIE: 100% seria amory sasch UKLAD HAMULCOWY: seria KOLA: ATS 13cali z oponami Toyo 175 75 NADWOZIE: seria na wąskich zderzakach WNETRZE: seria + ekonomizer dioda i wskazówka ze średnim spalaniem AUDIO: podstawowe radio mp3 + seryjne 2głośniki 
Zmiany przeprowadzone: -zmiana tunelu środkowego z korytka z przedliftu na poliftowy. Przekładałem też zapalniczkę. -skrzynia 5biegowa + nowy olej + kpl. sprzegło sachs -zegary z obrotomierzem do 8tyś i mfa które służy mi za zegarek  -nowy grill i listewki z paskiem chrom
Plany: -nowy przedni zderzak z paskami chrom, czeka na założenie -wspomaganie -fotel z regulacją wysokości -zmiana nawiewu na ten (po lifcie) -pozbyć się rudej z dołów drzwi
a tak poza tym auto ma być w 100% bezawaryjne i bezpieczne 

















Grudzień 2010: wymienione: -bębny,szczęki, cylinderki, odpowietrzniki, łożyska. Linka ręcznego była nowa więc nie musiałem wymieniać  -opony zimowe z felgami używane 8 i 10 mm bieżnika 175 70 13 + łańcuchy zimowe -przód sworznie wahaczy, łożyska przód -przednie amortyzatory Sachs -górne łożyska amortyzatorów INA -świece, przewody, kopułka, palec rozdzielacza -wszystko beru -łożyska na alternatorze przód i tył -pasek alternatora -silnik dmuchawy na używkę (z poprzedniej santany:) wszystkie łożyska koyo,skf, optimal -uszczelka klawiatury -ślizgi fotela kierowcy -wyregulowałem luzy zaworowe (płytkami) -filtr paliwa, powietrza -umyłem trochę silnik -założyłem dekielki na stalówki -odświeżyłem opalarką przedni zderzak -przejechałem trochę papierem osłonę rozrządu i obudowę wiatraka chłodnicy i potem pomalowałem podkładem i czarną farbą -drążek kierowniczy z końcówką od strony pasażera, (od strony kierowcy jest nowa końcówka) -tarcze i klocki -olej
pozdrawiam
|