Pierwotnym pomyslem bylo odnowienie autka i zrobienie 100% ori GTi ale dosc szybko zderzylem sie z brutalna rzeczywistoscia(przydalo by sie w totka wygrac :g ), wiec wyglada na to ze ten projekt rozlozy sie w czasie. Aktualnie stan golfa prezentuje sie raczej na RAT'a a nie na super odnowiony egzemplarz i nie ma co sie w tym temacie oszukiwac(ale i tak imo jest piekny). Ale jak to mowia powoli do celu i cos tu zmodzimy.
Fabrycznie jest to CL. Z roku 91, NZ 1.3 na wielopunkcie. Od momentu zakupu przeszedl juz spora droge. Na poczatku mialbyc poprostu dupo wozem, potem wspanialym GTi, dzis jest RATem i chyba za bardzo mu to nie przeszkadza.
MODEL: Golf MK2 CL
SILNIK: 1.8 abs
MOC: okolo 90km
MODY POD MASKA: stozek, lpg

ZAWIESZENIE: -60/40 -> gwint
UKLAD HAMULCOWY: 256/226mm
KOLA: Barum na Ronalach 195/50/r15 -> avus 165/65/14

NADWOZIE: 3d z malymi oznakami rdzy.
WNETRZE: Edition One
AUDIO: JVC kd-r303
Przod: Odseparowany GMS 950
Tyl: Wzmaciacz GMS 400w + Skrzynia Magnat B33 800w
Tak wygladal pare dni po zakupie:

W miedzy czasie zmienione pare rzeczy:
Stary silnik zastapil nowy(prawie) z zaledwie 80k przebiegu (nie jezdzony na polskiej benzynie) silnik z vw polo. Niestety nie jest to jednostka o mocy kolosalnej bo to zaledwie HZ czyli 50KM no ale jest, nie cieknie i pali

. Lecz po tym swapie wyszlo jednak ze golf nie bedzie "poprostu dupowozem" tylko czyms wiecej wiec zaczelem szukac swap'a.
Zostal nawet pomalowany co by nie bylo

Wyglada tak:

W miedzy czasie udalo sie wyrwac calego Golfa 2 GTI(edition one) bez silnika ktory stal sie dawca czesci. Byl w fatalnym stanie blacharskim ale to co sie dalo wyciagnac to sie wyciagnelo

Kilka fotek dawcy:

W miedzy czasie na golfa trafil alus 15cali 195 Ronal

Chwile pozniej zalozone tarcze hamulcowe przod/tyl od gti. Fotek brak

Dodatkowo przy zmianie na tarcze z tylu pod dolne sruby trafily podkladki i kolo wyglada tak:

I niestety problem. Kolo ociera o amor... Szybka reakcja i wsadzone dystanse 2cm(takie byly pod reka) i na chwile obecna wyglada to tak:

troche smiesznie ale grunt ze opony beda cale. Mysle ze na dniach bede mial jakies mniejsze dystanse to bedzie przekladka.
I Fotki ogolnie:

26.04.11
Wymiana boczkow z tylu na gti niebieskie, czarne slupki C oraz przekladka parapetow z tylu z plastikowych na obszyte materialem. Czarny tylny emblemat VW pomalowany sprayem(nie moge znalezc ori

). Kola wrocily do normalnego stanu(usuniente podkladki z tylu). Jak posprzatam bagaznik i tylna kanape to zarzuce fotki teraz sie wstydze


02.05.2011
Zakupiony olej do skrzyni biegow:

Mycie sierpow pod opalarke

Zauwarzylem ze jeden sierp jest peknienty

. Cos sie z tym zrobi.

Aktualne fotel kierowcy, ten z edition one pojdzie do obszycia.

Tylne boczki + kanapa juz przelozone. Bedzie prane ale czekam na cieplejsze dni oraz lepsze zdrowie bo grypsko zlapalo


Czarne slupki C

Zastanawiam sie czy tych slupkow tez nie opalic?
2 zdjecia ze zlotu w Lesznie:

I na koniec taka jakas fotka


Sa springi 40/40 zakupione od kolegi
luki007 Dzieki wielkie stary :pub: . Fotke zrobie pozniej bo nie wychodze dzis na dwor.
05.05.2011
Pojechalem na zlom i kupilem za 5zl sierpy pod szeroka listwe w bardzo ladnym stanie

kej:

kej: . Mysle ze narazie wsadze te do czasu az zregeneruje pozostalosc pakietu z gti.
Z szeroka listwa:

Wygladaja pieknie, jak opalalem to az czernialy w oczach

. Po wyplacie pojade na myjke pod cisnieniem obmyje nadkola i mysle ze zaloze je

Jeszcze opale pozostale listwy na aucie tak ze bedzie igla

Waska:

Tu efekt raczej sredni. Probowalem na olej ale jakos nie widzialem roznicy. Bede myslec co z tym zrobic. Narazie wlatuje dokladka na szeroka listwe :food:
19.05.2011
Golfik po kilku zabiegach.
Wymiana lozysk

kej: wreszcie cisza :bigok:
Naprawa szyberdachu - tu okazalo sie ze w moim golfie szyber byl wogole bez mechanizmu tylko wlozony i przyklejony na silikon. Co za ludzie...
Ori hokej pod zderzak - wymaga jeszcze dopieszczenia ale musialem zalozyc
Skorkowa kierownica z GTi

Opalona lotka
Na koniec springi 40/40 i tu raczej zawod... O ile tyl mi sie naprawde podoba, jest na idealnej wysokosci to przod wyglada jak zyrafa :banghead: . Trzeba szukac -60 do przodu


Na jutro gotowe to:

Premiera juz jutro

W miedzyczasie trwa walka o elektryczne szyby. Nie ori silniczek powoduje ze ociera o szybe, mysle ze moze jutro cos wymysle

19.05.2011
No i obiecalem i jest:
Jest pare mankamentow. Trzeba cos zrobic z listwami przednich blotnikow przy drzwiach bo odchodza. Na przod -60 to jest MUS i nie widze innego rozwiazania bo mi sie kategorycznie nie podoba :banghead: . Natomiast tyl jest kapitalny, dokladnie taki jaki chcialem uzyskac.
Ele szyba prawa okazala sie nie do uzytku. Trzeba bedzie kupic calkiem nowy mechanizm bo ten juz byl skatowany na amen.
Ogolnie prace zewnetrzne powoli zblizaja sie ku koncowi(pozostala oczywiscie renowacja pakietu z edition one ale brak funduszy hamuje te prace) i jakies tam jeszcze ale to pozneij.
Do spraw wewnetrznych zostalo jeszcze jedno lozysko( :panna: ), tym razem z tylu ale nie wiem z ktorej strony

. Potem na pierwszy ogien leci elektryka(lusterka, szyby, swiatla, centralny zamek), deska miekka i to chyba na tyle na najblizszy czas.
21.05.2011
Na urodzinki zrobiona elektryczna szyba z lewej strony. Nie ori mechanizm i niestety trzeba bylo patentowac ale dziala i to mi sie podoba. Takze podpielem wewnetrzne swiatla w grillu pod dlugie i teraz ladnie swieca 4

29.05.2011
Znaczki wolsburg w blotniki30.05.2011
Miejsce twardej dechy zajmuje miekka

31.05.2011
Do srodka trafiaja fotele z edition one, niestety nie obszyte bo poszukiwania materialu niezabardzo sa udane.
14.06.2011
Sa juz elektryczne szyby.
16.06.2011
Wpada tunel/konsola pod elektryczne szyby.
25.06.2011
Kupione lozyska do tylu firmy Fag
28.06.2011
Zmiana boczkow przednich z edition one(teraz jest juz cale wnetrze oprocz podsufitki ktorej brak)
Male zmiany w car audio wylecialy ohydnie zamontowane glosniki w przednich boczkach w zamian wlecial dystans z MDFu i glosnik schowal sie w boczku brakuje tylko kratek zaslaniajacych glosniki.
03.07.2011
-60 na przodzie oraz kilka fotek

09.07.2011
Zmiana lozysk.
Wpadaja ori maskownice glosnikow w boczki.
Wygluszenie bagaznika + boczki z bagaznika.
30.07.2011
Tymczasowo na prawym blotniku zawital stickerbomb

i nie wyglada tragicznie :g
18.08.11
Przyszla paczka:

GMS juz na pokladzie. Graja o niebo lepiej w porownaniu ze starym zestawem.
Centralny zamek pewnie bedzie na dniach.
6.09.11
Gwint ta technix
ronale zastepuje avus
Efekt? RAT

Kilka zdjec jak aktualnie wyglada:

Auto niemal gotowe do sezonu zimowego. Zostalo mi jeszcze zabezpieczenie podlogi i juz prawie gitara.
Swiateczne zakupy:
Silnik 1.8 abs, klimatyzacja, magiel ze wspomaganiem.

21.03.2012
Swap moge wreszcie uznac za zakonczony. Zostalo jeszcze troche do dopieszczenia jezeli chodzi o komore silnika zeby wszystko bylo pieknie ladnie ale to powoli.
Pod maske trafil 1.8 abs 90km z mk3 oraz klimatyzacja. Dodatakowo wymienione zostalo lub tez poprawione wiele dupereli, zaczynajac od komory silnika.
chłodnica z gti 16v
2 wentylatory na pasku - az czapke porywa
kompresor klimy
wymiana układu wydechowego
wydech koncówy od 16v
wymiana nagrzewnicy na mk3 z klimą
wyczyszczony i podmalowany silnik
wymienione uszczelki pod kolektorami, pod pokrywą zaworów
rozrusznik z diesla
alternator 90a
nowy magiel oraz nowa pompa wspomagania
skrzynia biegow, tymczasowo chd. Flansze 100, przygotowane juz pod 2y
wymienione wszystkie czujniki
niemal totalny remont przedniej zawiechy.
wrzucony gwint
ogarniencie instalacji elektrycznej od elektrycznych luster, elektrycznych szyb, buzzerow, audio, centralnego zamka itd
wymiana miękkiej deski na miękką w lepszym stanie:D
wesem z krzyzem na przod
i po drodze duzo bzdetow o ktorych juz nie pamietam.
14.04.2012
Auto tak wygladalo na rozpoczeciu sezonu

17.04.2012
Zmieniona klapka wlewu

Polka pod klime

Ogolnie nie ma co sie oklamywac, auto szalu moze wielkiego nie robi. Nie ma co ukrywac ze jeszcze dluga droga przedemna ale costam juz jest;)
21.04.2012
Kolo dostaje wreszcie kolor

