VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[bora variant] by JacekP
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=55346
Strona 1 z 1

Autor:  JacekP [ Nie 17 Paź, 2010 ]
Temat postu:  [bora variant] by JacekP

Witam.
Mam na imię Jacek, jestem studentem Politechniki Wrocławskiej, w: Mechanicznego kierunku Mechaniki i Budowy Maszyn. Mam 19 lat i zawsze interesowałem się samochodami z grupy VAG. 28 września 2010r stałem się właścicielem VW Bora wersji Variant z silnikiem wysokoprężnym o pojemności ~1900ccm o mocy 115KM. Jestem drugim właścicielem auta, poprzednim był starszy pan z Niemiec od którego go nabyłem. Auto jest z 2000 roku. Jest to moje pierwsze auto, przedtem jeździłem przez rok pożyczonym Golfem III.


MODEL: Bora Variant 2000r
SILNIK: 1,9TDi AJM
MOC: 115KM
MODY POD MASKA: stan fabryczny
ZAWIESZENIE: fabryczne
UKLAD HAMULCOWY: tarcze przód/tył wentylowane nieznanego producenta
KOLA: Michellin 205/75/16 na stalowych felgach + oryginalne kołpaki
NADWOZIE: chromowany grill, nowe lampy przednie Hella
WNETRZE: 8 fabrycznych głośników, karbonowe wykończenia, czerwone diody w lusterku oświetlające kokpit, wszystkie szybki elektryczne
ZMIANY PRZEPROWADZONE: od kupna wymienione filtry, oleje, płyny, rozrząd
PLANY: nowe radio Pioneer z USB, nowe głośniki x8, 18" aluminiowe felgi (model zobaczymy jak z kasą), przyciemniane szyby (termicznie), CB Radio,

Więcej o aucie:

- Wersja Basis ałaa
- 6 biegowa manualna skrzynia biegów
- klimatyzacja
- 4 poduszki powietrzne
- podgrzewane fotele kierowcy i pasażera
- 8 głośników
- 4 elektryczne szyby
- sensor deszczu
- spryskiwacze reflektorów
- ESP, EBD, ABS
- podłokietnik ze schowkiem
- wykończenie w karbonie
- welurowa (bardzo zadbana) tapicerka
- regulowana kierownica (trójramienna)
- centralny zamek
- alarm
- immobiliser
- szyby atermiczne
- lusterko samościemniające
- wentylowane tarcze

Jak dotąd załatwiłem wszystkie dokumenty (auto zarejestrowane)

W planach:
- opony zimowe Barum 16" bądź Dębica 16"
- na wiosnę aluminiowe felgi 16"-17"
- przyciemniane szyby
- chromowane elementy (listwy)
- radio Pioneer (z USB naturalnie)
- 2 kluczyki "scyzoryki"
- wymiana tablic po lifcie (mało prawdopodobne bo drogo)
- zawieszenie regulowane
- zestaw głośnomówiący (safety first)

Kilka zdjęć:

Image
Image
Image
Image
Image

Autor:  ector [ Nie 17 Paź, 2010 ]
Temat postu:  Re: [Bora Variant] Fura przyszłego inżyniera

te Inżynier, popraw temat wg wzoru, który obowiązuje, bo Cię moderatorzy za chwilę pogonią :<
autko fajne, ale plany coś słabe i te ciemne szyby :lipa: 115KM, to chyba za mało jak na varianta, aby nim pogonić - nie uważasz?

Autor:  matrops [ Nie 17 Paź, 2010 ]
Temat postu:  Re: [Bora Variant] Fura przyszłego inżyniera

ja sie nie zgodze ze 115 KM to za malo , ja mam 90 KM i idzie jakos, variant jest tylko 50 kg ciezszy niz normalna wersja :) ciekawy egzemplarz ;) kolor taki sam jak moj ;) powodzenia ;)

Autor:  Rumak [ Nie 17 Paź, 2010 ]
Temat postu:  Re: [Bora Variant] Fura przyszłego inżyniera

Borówka niczego sobie wyposazenie podobne do mojego .Jesli chodzi o ilosc koni ,mam co prawda nadwozie sedan ale przy tych 115km i skrzyni 6 auto sie niezle zbiera .Podejzewam kolego że masz tez AJM a z tego silniczak bez wiekszych modyfikacji spokojnie 150km można krzesac ;).Powodzeniach w modach!!

Autor:  13jurek13 [ Nie 17 Paź, 2010 ]
Temat postu:  Re: [Bora Variant] Fura przyszłego inżyniera

ector napisał(a):
:lipa: 115KM, to chyba za mało jak na varianta, aby nim pogonić - nie uważasz?



A czy jezdziles kiedys autem z tym silnikiem? 1 bieg i 2 to naprawde rewelka jak na ta moc, na 5 jest bardzo elastyczny ;) jak najbardziej jednostka na plus i złoji nie jedną mk3 gt czy 2.0 8v ;) ;)
tylko te mody szczupłe są zeby moim zdaniem wystawiac furke na forum troche sie to mija z celem,pozostaje mi liczyc tylko na grubsze plany,pozdro

Autor:  JacekP [ Pon 18 Paź, 2010 ]
Temat postu:  Re: [Bora Variant] Fura przyszłego inżyniera

ector napisał(a):
te Inżynier, popraw temat wg wzoru, który obowiązuje, bo Cię moderatorzy za chwilę pogonią :<
autko fajne, ale plany coś słabe i te ciemne szyby :lipa: 115KM, to chyba za mało jak na varianta, aby nim pogonić - nie uważasz?



Wiele już passatów B5 i bmw 3 E46 już dmuchnąłem Borą. Po za tym jak pisałem jest to moje pierwsze auto i ma mi służyć do dojazdów na uczelnie, nie chciałem kombiaka ale trafił się wyjątkowo fajny egzemplarz, nic nie malowane, z nowym układem hamulcowym, a co najważniejsze nic nie tuningowane przez jakichś wieśniaków. Vag pokazał, że wtryski są w super stanie tak jak turbinka. Auto od pierwszego właściciela, Pan z roku 1960. Cała elektryka działa, auto zadbane, nie zniszczone. Chciałem czarną borówkę w sedanie, ale wszystko albo zalatane, albo tuningowane lub bite. 115KM na razie mi wystarcza, jestem młodym kierowcą więc nie chcę żeby mnie zbytnio kusiło na trasie, od pon-pią pokonuje dystans ok 90-100km dziennie, postawiłem na oszczędność i jakość a nie na moc i lans.



A silniczek to AJM

Autor:  Lakier [ Pon 18 Paź, 2010 ]
Temat postu:  Re: [Bora Variant] Fura przyszłego inżyniera

JacekP napisał(a):
ector napisał(a):
te Inżynier, popraw temat wg wzoru, który obowiązuje, bo Cię moderatorzy za chwilę pogonią :<
autko fajne, ale plany coś słabe i te ciemne szyby :lipa: 115KM, to chyba za mało jak na varianta, aby nim pogonić - nie uważasz?



Wiele już passatów B5 i bmw 3 E46 już dmuchnąłem Borą. Po za tym jak pisałem jest to moje pierwsze auto i ma mi służyć do dojazdów na uczelnie, nie chciałem kombiaka ale trafił się wyjątkowo fajny egzemplarz, nic nie malowane, z nowym układem hamulcowym, a co najważniejsze nic nie tuningowane przez jakichś wieśniaków. Vag pokazał, że wtryski są w super stanie tak jak turbinka. Auto od pierwszego właściciela, Pan z roku 1960. Cała elektryka działa, auto zadbane, nie zniszczone. Chciałem czarną borówkę w sedanie, ale wszystko albo zalatane, albo tuningowane lub bite. 115KM na razie mi wystarcza, jestem młodym kierowcą więc nie chcę żeby mnie zbytnio kusiło na trasie, od pon-pią pokonuje dystans ok 90-100km dziennie, postawiłem na oszczędność i jakość a nie na moc i lans.



A silniczek to AJM


Gadacie tak jak to bylaby bora sdi. Ja jezdzie vento aam 75 zagazowan koni i jakos na trasie do Poznan-Kartuzy mieszcze sie w 4 godzinach, dokladnie tyle samo jade passatem ktory ma 100 koni wiecej, bo po co mam jechac wiecej niz 140? Na nasze drogi 115 koni w zupelnosci wystarcza i niektorym sie chyba w tylkach poprzewracalo skoro twierdza, ze to malo.

Autor:  Rumak [ Sob 23 Paź, 2010 ]
Temat postu:  Re: [bora variant] by JacekP

JacekP jesli bede rozmyslał nad zmiana lub sprzedaża felgi to dam znac .Udał oCi sie juz rozwiazac ten problem z odpalaniem na ??

Autor:  JacekP [ Nie 24 Paź, 2010 ]
Temat postu:  Re: [bora variant] by JacekP

lukasz5oo napisał(a):
JacekP jesli bede rozmyslał nad zmiana lub sprzedaża felgi to dam znac .Udał oCi sie juz rozwiazac ten problem z odpalaniem na ??



Problem ustąpił samoczynnie. Od 2-3 tygodni nie zdarzyło się żeby borka miała problem z paleniem.

Autor:  JacekP [ Nie 05 Gru, 2010 ]
Temat postu:  Re: [bora variant] by JacekP

Planu uległy zmianie:

- Na wiosnę kupuję 17" alufelgi i będę je malował na jakiś ciekawy kolorek, nie wiem jeszcze jaki, ale te takie kontrastowe bardzo mi się podobają, nie wiem jeszcze jaki kolor wybrać żeby pasował do LC6M czyli do mojej butelkowej zieleni. Tutaj liczę na waszą podpowiedź :)

- Kolejny plan to przyciemniane szyby ale nie na czarno lecz zielono. Widziałem niebieskiego paska z niebieskimi szybami i wyglądało to rewelacyjnie.

- Następną rzeczą będzie pryśnięcie klocków na jaskrawo żółty kolor.

- Na mikołaja planuję zakupić emblematy BORA TDI na tylną klapę bo często moje auto ktoś obraża od Golfów :D

- W międzyczasie wpadłaby mi do bagażnika jakaś skrzynia i 8 fabrycznych głośników zamieniłoby się na jakieś Alpinki pfu

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/