MODEL: Golf MK3 GTI Edition '94 SILNIK: 2.0 2E MOC: 115 MODY POD MASKA: SERIA ZAWIESZENIE: KIT TaTechnix 60/50 UKLAD HAMULCOWY: P + T BREMBO Ferodo KOLA: BORBET RST18 17x8 ET 32 Ventus Sport 205/40/17 NADWOZIE: SERIA WNETRZE: SERIA AUDIO: Pioneer DEH-2120UB reszta seria
ZMIANY PRZEPROWADZONE: Zawieszenie KIT TaTechnix 60/50, BORBET RST18 17/8 205/40, szeroka dokładka miekka
PLANY: Może Gewinde, Hella Projector, obszycie na nowo elementów skórzanych, mniejsze koła ale prawdopodobnie ten sam model w kolorze nadwozia, renowacja lakieru, panel LCD dla pasażera, lepsze nagłośnienie jeśli obecne nie da rady, czarne wszystkie emblematy, ori tłumik GTI, wiele kilometrów
WYPOSAŻENIE: ABS, AirBag, Komputer MFA, wspom. kierownicy, centralny zamek z domykaniem szkła, fabryczny alarm, elektryczne lusterka szyby i szyberdach, kierownica i mieszek skórzane z czerowną nicią, fotele kubełkowe Recaro, Reflektory H1+H1, halogeny
Historia dość dobra jak na mk3 czyli trzeci właściciel, serwis do 2005 roku w niemieckim aso, dośc niski przebieg. Wszystko potwierdza książka seriwisowa printed in Germany Nikt przy nim nie modził do tej pory z czego jestem bardzo zadowolony. Wymieniane jedynie elem. eksploatacyjne. Kupując go usłyszałem dbaj o niego bo mam sentyment ale nie wiem ile w tym prawdy, auto wyglądało na zadbane i omineło mnie wiele typowych detali do zrobienia. Po pierwszej rundzie powiedzmy nowym nabytkiem kwit pt. ma parcie.. Po kolejnej wymianie elementów eksploatacyjnych samochód zaczął lepiej oddychać i to mi narazie wystarcza. Jestem kolejnym człowiekiem uzywającym to auto i niech tak pozostanie przebudowa nie jest mu potrzebna.
TAK WYGLĄDAŁ NA POCZATKU: nie dotknieta seria.. jakie to piekne
       
TAK WYGLĄDA TERAZ: na tych fotach przód jeszcze -40 bedzie aktualizacja
 
 
|