MODEL: mk3 GT Special 5d '96 SILNIK: 1.9 TDI AFN MOC: początkowo 110ps, obecnie ~140-150ps MODY POD MASKĄ: turbo ASZ, wtryski 216, program ZAWIESZENIE: gwintowane, TA Technix, skręcone na sam dół  UKLAD HAMULCOWY: seria KOŁA: Ronal R10 Turbo, 7x15", ET37, opony Nankang Ultra Sport NS2 165/50 NADWOZIE: - Vento Front - rost maski i grilla - pomarańczowe kierunki, czarne blendy, zółte halogeny - boczne kierunki dymione - podgrzewane spryskiwacze - przyciemnione tylne szyby - parę naklejek  - szeroki hokej WNĘTRZE: - wyposażenie serii to: 2x airbag, MFA, klimatyzacja, centralny zamek, elektryczne szyby (niestety tylko przednie), elektryczny szyberdach, elektryczne i podgrzewane lusterka, podgrzewane siedzenia, półkubełki.
- dokonane przeze mnie zmiany:- gałka zmiany biegów z mk4
- zegary UV by rydzu
- podświetlenie pokręteł nawiewów
- tempomat
- kierownica obszyta skórą
AUDIO: - skrzynia Infinity Reference 1250W - radio Sony CDX-GT710 4x52W - głośniki (2x srednie + 2x wysokie tony) Infinity Ref 6520scs 90W RMS - wzmacniacz CARPOWER POWER 4/400 900W
Zmiany przeprowadzone: - grill z 3 żeberkami zmieniony na 2 żeberka - zmienione podświetlenie nawiewów - przełożone car audio z poprzedniego auta - licznik ze zmienionym podświetleniem - pojawiła się bra na maskę - kierownica obszyta czerwoną nicią - gleba TA Technix (lajtowa na Wrocław) - lampy 2xH1 zrobione jako smoked - wizyta u Mirka w DynoSofcie i wynik 138ps@284Nm - przyciemnienie szyb folia - gałka zmiany biegów od mk4 - założony smoked front (ciemne blendy i kierunki, ciemny znaczek w grillu) - szerokie koła DBV 9x16", ET10 (z dystansami), opony 215/40 - podczas zlotu w Świdnicy zrobiony aerograf na klapce wlewu paiwa - podgrzewane spryskiwacze - manetka tempomatu - założone wtryski 216 i turbo od ASZ - po zimie 2009/2010 założony kolejny szeroki hokej (poprzedni w połowie zaginął, w połowie umarł) - Ronal R10 Turbo, 7x15", et37, opony Nankang Ultra Sport NS2 165/50 - Vento Front w roście - żółte halogeny, pomarańczowe kierunki i czarne blendy
DOKŁADNY OPIS ZE ZDJĘCIAMI PONIŻEJ 
Plany: - żółte żarówki H4 do lamp - bagażnik na dach - przede wszystkim znaleźć czas na montaż FMIC i korektę softu - w przypływie gotówki zrobić babola z rdzy na tylnej klapie  - zagłówki w tylnej kanapie - założyć hamulce 280 (leżą i czekają na montaż)
Opis auta: Jest to mój drugi Golf 3, poprzedni koloru fioletowego okazał się kompletnym szrotem  Ten egzemplarz znalazłem na autoscout, szybka decyzja i o 6 rano byłem w Berlinie  Przebieg - 325 000 km 
Poniżej cała historia mojego samochodu od momentu zakupu wraz ze zdjęciami 
Tak prezentuje sie auto na felgach stalowych oraz na felgach przelozonych ze starego auta.









====================================================
29.05.2008 - grill GTI
Dzisiaj na autku zagoscil grill GTI na 2 zeberka z czarnym znaczkiem  Mialy byc do tego rowniez lampy smoked, ale niestety srednio mi wyszly, wiec jednak pozostana zwykle Hella bez przydymiania. W planach raczej kupno jakichs czarnych lamp a dokladniej chyba FK Angel Eyes Black i wtedy albo dymione cleary w zderzak albo przyciemnie blendy i kierunek  PS. No i autko dostalo prezent w postaci polskich tablic rejestracyjnych 

====================================================
Podświetlenie nawiewów
Zmienione zostalo podswietlenie nawiewow.


=========================================
Car audio
Po prawie dwoch miesiacach posiadania auta wreszcie przyszlo natchnienie na zamontowanie car audio. Sprzet zostal przelozony z poprzedniego Golfa, czyli skrzynia basowa Infinity Reference 1250W, radio Sony CDX-GT710 4x52W, glosniki na przod (2x srednie + 2x wysokie tony) Infinity Ref 6520scs 90W RMS i wzmacniacz CARPOWER POWER 4/400 900W.
Kilka fotek z przebiegu prac...



Efekt końcowy kej:




====================================================
Nowe podświetlenie licznika
Wykonanie - rydzu Transport do Mietkowa - homsky Montaż - osobiście
Moim zdaniem warto było poczekać ~1,5 miesiąca (a wszystko przez strajk poczty).
Do kompletu bede musial teraz zmienic podswietlenie przyciskow i obszyc kierownice i w zasadzie nic juz wiecej w srodku auta nie bede zmienial (no jedynie przytne drazek zmiany biegow i zamontuje gałeczke od mk4).
Zdjecia nie oddaja tego jak to wyglada na zywo...




====================================================
Bra na maskę
Na autku zagościła BRA  Od razu zostala przetestowana na trasie Wroclaw - Holandia (lacznie 2500km). Zaje*scie sie prezentuje auto a maska jest czysta od much i nie powiekszaja mi sie odpryski od kamieni.
Ponizej pare zdjec Golfa z bra z roznych miejsc w Holandii 







====================================================
Kierownica obszyta czerwoną nicią
Wlasnie odebralem kierownice od pullup1 Ladna, szyta z 1 kawalka skory czerwona nicia  Tak sie prezentuje w autku 



====================================================
Gleba
Wreszcie nadszedl ten piekny dzien, gdy autko zostalo posadzone na glebe  Przede wszystkim dziekuje za pomoc koledze ir-ek.
Gwint jest firmy TA TECHNIX. Ponizsze zdjecia zostaly wykonane w warunkach warsztatowych i obrazuja stan PRZED i PO Na porzadna sesje przyjdzie czas pozniej 



====================================================
Smoked lampy
Z pomoca kolegow udalo sie ladnie wykonac smoked 2xH1. Obecnie czekam jeszcze na przesylke z dymionymi blendami i kierunkami. A co jeszcze zagoscilo to moze jutro wrzuce 

I takie jeszcze 2 artystyczne foto obrobione w Photoshopie  (kliknij aby powiekszyc)

====================================================
Wirus by mirass/DynoSoft
No dobra w koncu padla decyzja, ze brakuje mocy i trzeba cos z tym zrobic. Podjechalem wczoraj do mirassa, szybki test dynamiczny na 3 i 4 biegu, jego opinia, ze silnik jest zdrowy i mozna sie bawic 
Potem nastapilo kilka przejazdow po moscie Milenijnym hehe
mirass byl wprost zaskoczony, ze mimo nalatanych 330 tysiecy silnik jest w takiej kondycji 
Ale nie bede was zanudzal szczegolami.
Seria to 113PS@4100rpm i 220Nm@2000rpm czyli jak widac 3 konie wiecej, ale niestety 15 niutonometrow mniej niz powinno trzymac 
Nie ma sie co jednak zalamywac Z silnika dalo sie cos wykrzesac i oto co wyszlo
po wirusiku : 138PS@3900rpm i 284Nm@2100rpm

====================================================
Przyciemnione szyby
Przyciemniłem szyby, przód=black, tył=dark black, pasek na przednia szybe=super dark black. Niestety ostatnio pogoda nie rozpieszcza, to niestety zdjecia troche brudnego autka.


====================================================
Gałka zmiany biegów MK4
Stara galka byla powycierana, wiec wymienilem ja na galke z MK4.

====================================================
Mały jubileusz mojego autka 
Dzisiaj Golf obchodził mały jubileusz  333 333 km 
====================================================
Szeroki hokej
Bylem tez dzisiaj ustawic zbieznosc - zostal w tym celu sciagniety przedni waski hokej, po ustawieniu zbieznosci jednak zdecydowalem sie na zalozenie szerokiego hokeja  Mala sesja z kolega ShauN.
Ogolnie wrazenie wizualne dobre, ale but wchodzi pod hokej, wiec na wiosne auto musi isc w dol 

====================================================
Smoked front
Mozna powiedziec ze smoked front gotowy - zalozylem dzisiaj dymione kierunki i blendy 


====================================================
9Jx16 & 215/40/16 = :helm:
Dawno nic sie nie zmienialo w aucie, ogolnie przez zime troche go zapuscilem i trzeba to zmienic 
Takie tam spy foto 9Jx16  Teraz szukam dystansow, bo obciera o gwint  Wiecej fotek jak zaloze felge na auto 

====================================================
Golf na letnim setupie 9Jx16 & 215/40/16 & ET10
Dzisiaj zalozylem szerokie kolo  ET30 + dystanse 20mm = ET10  Ogolnie na razie Golf poszedl do gory, bo troche obciera na wiekszych dziurach, ale cos bede myslal - moze poszerze nadkola, ale nie tak szybko, bo na razie funduszy brak 
Jeszcze na starym setupie
Przymiarka na przodzie
Lewa strona juz zalozona Prawa jeszcze wasko i nisko 

Wystaje, ale malutko 
Golf juz na 9Jx16
kej: Myjnia + mala sesyjka na szybko

====================================================
Aerograf na klapce wlewu paliwa
Mała pamiątka ze zlotu w Świdnicy - pomalowana aerografem klapka wlewu paliwa Autor - Pierre Bodin. Niby drobiazg, a cieszy 

====================================================
Podgrzewane spryskiwacze
Doszly grzane spryski Heh to teraz tylko czekam na zime  Robia sie tez wtryski 216. Jesli wszystko dobrze pojdzie, to jakos w ciagu tygodnia powinienem miec zalozone wtryski i byc po korekcie programu kej:

====================================================
Tempomat (manetka)
Jest manetka tempomatu teraz tylko muszę chwile czasu po sesji znaleźć na montaż  Lekko wytarta na gorze, ale da radę 

====================================================
Turbina ASZ i wtryski 216
Parę tygodni temu zostałem zmuszony do wymiany uszczelki pod głowicą, trochę to odebrało mi frajdę z modów w silniku, bo doszedłem do wniosku, że nie ma co ładować $$$ skoro i tak 1,9 TDI nie może długo lecieć Vmax po autobahnach, więc nie będę już ładował siana w silnik 
Plany swoją drogą, a życie swoją drogą...
Mechanik ukręcił dwa moje wtryski, więc zamiast wstawiać inne od AFN, uznałem, że trzeba krok do przodu zrobić i pojawiły się końcówki 216. Szczęście w nieszczęściu, że Golf nie wjechał na korektę softu (minimalnie za niski), miałem się do Mirka zgłosić na dniach po podwyższeniu auta...
W międzyczasie pojechaliśmy z kolega skooterek po auto dla niego, w drodze powrotnej dzwoni ze swojego auta i mówi, że puszczam siwo-niebieskie bąki szybka diagnoza kolegi marcinoGTI - turbo puszcza olej... Jeszcze szybsza decyzja - zmieniam na turbo od ASZ 
Turbo już leży u mnie w domu, na dniach będzie jeszcze wsadzany FMIC - od Scenica (za rada Mekto i MZiobro). Z planów nicnierobienia przy aucie wyszło -> wtryski 216, turbo ASZ, FMIC 
Również wycinam katalizator i tłumik środkowy 
Na zdjęciach widać też złączkę od Golfa V


====================================================
Winter Setup + przymiarki na wiosnę
Golf powoli zapadł w sen zimowy i tylko powolutku wprowadzam w życie wizję na sezon 2010 czyli przymiarki itp. 
Winter Setup

Przymiarka felg Ronal R10 Turbo - na razie na starych oponach 175/55 i 205/50 (ale balon!!). Na sezon planuje 165/50 + oczywiście pojechać z gwintem z tyłu na dół,



Zakup różnych gratów
Na razie skompletowałem takie coś a co z tego wyjdzie okaże się niedługo




Od kolegi z forum zakupiłem też zaciski i klocki pod tarcze 280 kej:
====================================================
Setup 2010
Stan na 23.04  Nareszcie coś ruszyło... Parę dni wcześniej założony został tempomat (działa ).
Dzisiaj i wczoraj natomiast przyszykowałem auto na obecny sezon i powoli trzeba myśleć jaki będzie setup na sezon 2011 
Na pokładzie: - vento front (rost dopiero się robi) - żółte halogeny, czarna blenda, pomarańczowy kierunek - SŁłiT i woGuLe nAkLejEcZKi  - znowu zawitał szeroki hokej  - Ronal R10 Turbo / 165/50/R15 
Kolejny mod przy aucie to albo żółte żarówki H4 do lamp albo smoked (albo to i to).
A to parę fotek na szybko robionych telefonem... Więcej zdjęć (i ładniejszych) będzie jutro po Rothenburgu.


Zdjęcia z Rothenburga



Wiem, wiem... dystanse...
|