MODEL: mk3 5d SILNIK: 1.8 AAM seria MOC: 75KM MODY POD MASKA: usunięty katalizator, końcowy tłumik firmy Michael ZAWIESZENIE: seria UKLAD HAMULCOWY: seria KOLA: Gotti 7j 15`` opony Dunlop 195/50/15 NADWOZIE: - lampy przód Hella - lampy z tyłu firmy Hella przyciemnione - lusterka w kolorze nadwozia WNETRZE: - fotele i kanapa z Golfa MK4, pół kubełkowe - gałka zmiany biegów z MK4 - białe zegary - jasna podsufitka -el.lusterka -el.szyby x4 -2x AirBag -białe zegary -ABS -wspomaganie kierownicy -klimatyzacja -centralny zamek z domykaniem szyb z kluczyka
2 zdjęcia z paru dni po kupnie samochodu ( juz na nowych lampach przednich )

Zmiany które zostały przeprowadzone:
MODEL: mk3 5d SILNIK: 1.8 AAM seria MOC: 75KM MODY POD MASKA: chwilowo bez zmian ZAWIESZENIE: początkowo kit -60/-60, teraz gwint MTS TA Technix UKLAD HAMULCOWY: seria KOLA: Aluette 7,5j 16`` opony 215/40R16 Dunlop NADWOZIE: - reflektory FK ringi black - czrne blendy w zderzaku firmy Depo - szeroka dokładka pod zderzak GTI - lusterka w kolorze nadwozia WNETRZE: bez zmian
Ot jak wygląda na dzień dzisiejszy :


W planach w tym sezonie mam:
-poszerzyc nadkola przód, zaklepać tył - co sie wiąrze z puszczeniem go troche w dół -czarne kierunki w zderzak ( z postojami ) - uśmiechne sie do Ciebie kwiku  -wymienic cały układ wydechowy :wecko: -przyciemnić delikatnie wszystkie szybki
Narazie tyle relacji z moich prac przy autku, czekam na komentarze i porady
PozdraVWiam!!
|