Model: Golf GTD Special Silnik: SB Moc: 80+ Mody pod maską: mod na boostpinie, zwiąkszona dawka paliwa, ciśnienie podniesione do 1.1Bara Zawieszenie: gwint AP SPORTFAHRWERKE Koła: ATS CUP 6.5x14 Nadwozie: Czarna perła, grill na 4 lampy+brewka Kamei, szeroki hokej, z tyłu hella black, wąski zderzak, pare wgniotek, pare rysek ... Wnętrze: czarna podusfitka, miękka deska, zabudowany bagażnik, boostcontrol, siedzenia z mk3 GT, przerobione kieszenie przednich paneli drzwiowych pod większe głośniki, gałka zmiany biegów-piłeczka golfowa, Audio: Radio Sony + wzmak Pioneer + przód głośniki Hertz DSK 165 +tył Magnat Zmiany przeprowadzone: -gwint -mody silnika -zabudowa bagażnika -boostcontrol -powiększenie kieszeni paneli drzwiowych -siedzenia z mk3 GT Plany: -czarna szeroka stal -wygłuszenie drzwi -odświeżyć lakier -sub do bagażnika -downpipe + cały nowy wydech -pompa 10 lub 11mm -większe turbo -no chyba, że sponsor da rade to bedzie swap na 1.9tdi
Golfera kupił mój brat pojeździł nim pół roku no i on zmienił na mk3 a ja odkupiłem go Wersja fajna bo special, ale jeśli chodziło o siedzenia to ktoś się nie bał i za....porzyczył sobie coś co tam było a wstawił fotele i kanape z CL'a Wrzuciłem fotele z mk3 i od razu lepiej się siedzało. Zaraz po za kupie zaczęły się małe problemy, tzn. pojeździłęm nim miesiąc i musiałem zrobić małą kape silnika bo rzygał olejem na lewo i prawo. Po robocie auto odżyło, no i zacząłem coś tam grzebać przy pompie żeby mu troszke kucy dodać W miedzy czasie coś podłubałem przy bagażniku,ale jescze nei skończone bo trzeba obić, zrobilem te panele z mdf'u pod Hertze, itp... Czasu mało więc prace idą wolno, poza tym autem jeżdze na codzień, wiec musi się kręcic. Zobaczymy na ile budżet pozwoli i wtedy będą mody.
Fotki jeszcze z zakupu Golfra, ale postaram się coś nowszego wrzucić:
  
Aktualne foto:)


|