VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[mk1] by diablohr
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=44206
Strona 1 z 1

Autor:  DiabloHR [ Nie 25 Paź, 2009 ]
Temat postu:  [mk1] by diablohr

MODEL: golf mk1 wersja LX 84r
SILNIK: 1.6 Gaźnik
MOC: 70?
MODY POD MASKA: kupiłem już z przeszczepem 1.4 na 1.6 + skrzynia 5 i podtlenek LPG niee
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: seria stal
NADWOZIE: seria
WNETRZE: seria
AUDIO: stary badziewiasty Blaupunkt
ZMIANY PRZEPROWADZONE: prace trwają...
PLANY: ambitne, ale gorzej z czasem i kasą :( Chcę iść w "germana”, czyli nisko, szerokie kapcie typu smoor, ats classic, lepszy silniczek + chromy żadnych spojlerów i innych body kitów. Golfik póki, co stoi w garażu i jak tylko mam czas to walczę z nim Na szczęście jest to moje drugie auto - na co dzień jeżdżę polo 6n i nie musze się śpieszyć z golfem, więc mogę wykonywać prace starannie i bez pośpiechu Jak rozbiorę auto do końca to na wiosnę idzie na piaskowanie komory silnika i podłogi Następnie do blacharza wszystkie części dziurawe klepane i kitowane muszą być wymienione (błotniki, ćwiartka lewy przód, drzwi, pas tylni na wąską lampę i pas przedni, wzmocnienie przednie, reperaturki tył itd.) i malowanie. Co do koloru to jeszcze się nie zdecydowałem Później silnik, wnętrze itd., ale to się okaże z czasem, co i jak... Ogólnie ma być to auto "na niedzielę" :)

Foto:
Przód na drugi dzień już rozebrałem ;)
Image
Środek
Image
Dyskretny wlew gazu :<
Image
Butla z podtlenkiem no_coment
Image
Korniki dzielnie działały przez te 25lat
Image Image Image
Silnik
Image
Lewy przód miał lekkie "pac" i ćwiartka pójdzie do wymiany, bo ma być ładna prosta igła :ok:
Image Image
Na dzień dzisiejszy już mało zostało
Image Image Image
Lpg oczywiście też już wyszło i nie wróci :]
Image
Golfik ładnie pomieścil się na jednym regale :)
Image Image Image
Przypadkiem trafilem na golfika na złomie który mial idealny grill i listewki na progi :D - pierwsze frykasy yupii
Image

Autor:  marii [ Nie 25 Paź, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk1] by diablohr

Duzo pracy przed Toba. Powodzenia :ok:

Autor:  Bartas [ Nie 25 Paź, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk1] by diablohr

Powodzenia w modach roboty sporo ale motywacja jest i miejsce do pracy, ps. fajne chlapacze ;) a szyber raczej nie ori :-D Pozdro

Autor:  Packard-GT [ Nie 25 Paź, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk1] by diablohr

widzę,że kolega grubooo jedzie z robota ;) troche roboty Cię czeka ... ale oby chęci nie brakowało ;)

Autor:  DiabloHR [ Nie 25 Paź, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk1] by diablohr

Bartas napisał(a):
Powodzenia w modach roboty sporo ale motywacja jest i miejsce do pracy, ps. fajne chlapacze ;) a szyber raczej nie ori :-D Pozdro

chlapacze kozackie ale do rata :-D ja brnę w inny styl Co do szybera to nie jest ori Podobny widziałem w peugeocie 205... Wszystko ładnie zrobione więc myślę że go takiego zostawię
Packard-GT napisał(a):
widzę,że kolega grubooo jedzie z robota troche roboty Cię czeka ... ale oby chęci nie brakowało

Chęci raczej nie braknie, bo ten zakup nie był spontaniczny tylko dobrze przemyślany i miałem wizje, co będzie ;) to, co najważniejsze to nie ciśnie mnie czas, bo mam inne auto na co dzień i jest garaż dla mk1

Autor:  miszi [ Nie 25 Paź, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk1] by diablohr

Jak do tego LXa wsadzisz wąski pas to :< Chromy to wg mnie (i wg fabryki) nie najlepsze rozwiązanie do LXa, który nie miał żadnego chromu.
Z blacharki masz dosyć dużo do roboty, ale trzymam kciuk żeby Cię to nie przerosło... :ok: Ćwiartka do wymiany razem z podłużnicą?? :smutny:

P.S. Poszło PW ;)

Autor:  MarasRetro [ Nie 25 Paź, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk1] by diablohr

pracy dużo ale to sama przyjemność, życzę powodzenia :ok:

Autor:  miszi [ Nie 25 Paź, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk1] by diablohr

MarasRetro napisał(a):
pracy dużo ale to sama przyjemność, życzę powodzenia :ok:

Przyjemność jeśli jest robione własnymi rękoma, ale jeśli będzie to robione przez "profesjonalistów" to istnieje duże niebezpieczeństwo, że będzie to poprostu wieczna szarpanina zakończona fuszerką... Niestety taka jest rzeczywistość...

Autor:  DiabloHR [ Pon 26 Paź, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk1] by diablohr

miszi napisał(a):
Przyjemność jeśli jest robione własnymi rękoma, ale jeśli będzie to robione przez "profesjonalistów" to istnieje duże niebezpieczeństwo, że będzie to poprostu wieczna szarpanina zakończona fuszerką... Niestety taka jest rzeczywistość...

Tu się zgodzę, ale niestety nie mam zdolności i warunków do zrobienia blacharki i pomalowania. Blacharza / lakiernika mam zaufanego widziałem wiele jego prac i doświadczenia ma 17lat Sam mi zaimponował mówiąc, że nie wystarczy tylko ćwiartkę przyspawać, ale najpierw to, co jest dać na ramę, wypoziomować ponaciągać dobrze i można dalej działać. Nie jeden magik po prosu odciąłby ćwiarę i wspawał nową bez mierzenia czegokolwiek, pomijając, że nie jeden po prostu poklepałby i poszpachlował bez cięcia/spawania... Jak najwięcej chcę sam zrobić, jeśli tylko warunki na to pozwalają, czyli tapicerkę, swap i inne detale

Tak po za tym dziś wygrałem aukcję z maską w stanie podobno bdb :ok: W sobotę odbieram osobiście i zobaczymy Moja była szpachlowana i popękana... kiijem

Autor:  madej [ Wto 27 Paź, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk1] by diablohr

powodzenia w odbudowie jest duzo roboty jeszcze

musisz i tak pilnowac tego blacharza bo jak tylko bedzie mial mozliwos to cos zakamufluje i nie ma bata ze nie , nawet jak go znasz bo dla niego liczy sie kasa a nie sentyment do tego autka

Autor:  bob.r [ Wto 27 Paź, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk1] by diablohr

Kurcze niezły strup, sporo roboty i wydanej kasy przed Tobą. Nie wiem czy nie taniej będzie poszukać innego egzemplarza, a tego potraktować jako dawcę.
Jeśli miał by to być 100% oryginalny biały kruk to było by warto.

Tak czy siak życzę powodzenia i wytrwałości w realizacji projektu.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/