VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[corrado 2.0 16V] by mustang877 <9A on DIGIFANT> https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=40686 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | archie [ Śro 29 Lip, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [corrado 2.0 16V] by mustang877 |
cos sie ruszylo w projecie ? |
Autor: | Praks [ Wto 04 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [corrado 2.0 16V] by mustang877 |
paciu z forum corrado ma na sprzedaz artec s1 ![]() oglaszal sie tez na tym forum ![]() |
Autor: | MichuFS [ Wto 04 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [corrado 2.0 16V] by mustang877 |
miło zobaczyć corrado bez przeróbek typu wieśniackie zderzaki ![]() ![]() |
Autor: | qbejs [ Wto 04 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [corrado 2.0 16V] by mustang877 |
Na Digi II cudów Panie nie zrobisz ![]() ![]() |
Autor: | qbejs [ Czw 06 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [corrado 2.0 16V] by mustang877 |
Jeżeli chcesz pójść z tematem profi, to polecam przejście na Megasquirt'a. Czemu ? Po pierwsze, daje on możliwość swobodnego wyboru algorytmu ktorym pracuje ECU. Inny sie stosuje do modow n/a a inny do doładowania ( ECU kieruje sie albo po czujniku polozenia przepustnicy albo po MAP sensorze ). Po drugie, ten standalone jest mocno rozwijany i ma potezne wsparcie. GTO ogarania go pierwszorzednie z tego co wiem, takze to raczej bedzie najbardziej uniwersalne rozwiaznaie. Co do eatona - temat przerabialem i albo zrobić 16VG60 z wiadomych powodow albo isc w turbo jak sie chce konkretne moce. JA u siebie ten drugi temat przerabiam i troche kasy trzeba wrzucic ale duzo fajniej buduje sie taki silnik. Porting robie teraz u siebie, takze jakbys chcial info to zapraszam. |
Autor: | mustang877 [ Pią 07 Sie, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [corrado 2.0 16V] by mustang877 |
qbejs napisał(a): Jeżeli chcesz pójść z tematem profi, to polecam przejście na Megasquirt'a. Czemu ? Po pierwsze, daje on możliwość swobodnego wyboru algorytmu ktorym pracuje ECU. Inny sie stosuje do modow n/a a inny do doładowania ( ECU kieruje sie albo po czujniku polozenia przepustnicy albo po MAP sensorze ). Po drugie, ten standalone jest mocno rozwijany i ma potezne wsparcie. GTO ogarania go pierwszorzednie z tego co wiem, takze to raczej bedzie najbardziej uniwersalne rozwiaznaie. Co do eatona - temat przerabialem i albo zrobić 16VG60 z wiadomych powodow albo isc w turbo jak sie chce konkretne moce. JA u siebie ten drugi temat przerabiam i troche kasy trzeba wrzucic ale duzo fajniej buduje sie taki silnik. Porting robie teraz u siebie, takze jakbys chcial info to zapraszam. no właśnie ja bym chciał zrobic na kompresorze ze względu na to zeby miec moc na pełnym zakresie obrotowym i druga sprawa to ze pochłania to troche mniej gotówki niż konwersja na turbo. chetnie skorzystam Z Twojej pomocy jak zaczne dłubac w silniku na jesień.zawsze info sie przyda. ![]() |
Autor: | mustang877 [ Pon 14 Wrz, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [corrado 2.0 16V] by mustang877 |
4 warstwy lakieru ![]() ![]() |
Autor: | mustang877 [ Czw 17 Wrz, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [corrado 2.0 16V] by mustang877 |
efekt końcowy: ![]() ![]() |
Autor: | Leetveen [ Pią 18 Wrz, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [corrado 2.0 16V] by mustang877 |
ladnie sie robi ![]() ![]() ![]() dzialaj, dzialaj, bo widze ze potencjal jest ![]() pozdro |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |