MODEL: Gti G60 rok produkcji 05.1990 SILNIK: Nie ma MOC: 0KM MODY POD MASKA:Tymczasowo Brak ZAWIESZENIE:KW GEWINDEFAHRWERK V2.ROK PRODUKCJI 1996 czyli jedno z pierwszych i nadal pieknie pracuje UKLAD HAMULCOWY: seria g60 KOLA: Schmidt Modern Line przód 8,5x16 et 15 ,tył 9x16 et 15 opony 4x 215/35/16/ Drugi komplet felg Mille Miglia Chronos 4 x 9x16 et 15/jeszcze bez opon. NADWOZIE:Grill starego typu,lampy tylne całe czerwone usa,klary z przodu,wyciągniete błotniki,Wyczyszcona tylna klapa oraz pas tylni. WNETRZE: seria plus boczki drzwi obite w czarnej skórze. AUDIO: Jednostka sterująca,Alpine,Głosniki Radical Audio, Tuba Jl audio,wzmaki jl audio. ZMIANY PRZEPROWADZONE: Swap z g60 na 2.8 V6 aue i kupa innych zmian która nie sposób wymienić,ale spróbuje je opisać poniżej w historii auta... PLANY: Jest ich dużo,na początek to nowy silnik,potem karoserie zrobić od podstaw,nowy lakier i skórka plus alkantara...
Jako,że nudny dzisiaj dzień postanowiłem zrobić temat mojej ukochanej dwójce. Za bardzo nie ma co pokazywać ale chciałbym troche historii opowiedzieć oraz przedstawić plany na przyszłość...
Cała moja przygoda z Vw zaczeła się w listopadzie 2003 roku gdy na dworze było zimno i brzydko zacząłem przeglądać ogłoszenia na zagranicznych stronach z autami z nudów.Zostało mi wtedy wówczas jeszcze kilka miesięcy do prawa jazdy więc można już było się rozglądać za jakimś pojazdem do przemieszczania. Od dłuższego czasu po głowie chodziło mi mk2 lub corrado w g60,corrado byłem zafascynowany,ale to mk2 sprawiało,że serce zaczynało mocniej bić,a szczególnie z pakietem szerokich zderzaków i cultowego silnika g60. Po kilku tygodniach stało się,zobaczyłem ogłoszonko na mobile.de,z początku zwykły białasek z jakąś tam felgą,bo fotki były słabo porobione,ale niezłe wyposażenie,oraz mały przebieg(90.tys.km) i do tego kolor który na początku po zdjęciach zdawał się zwykłym białym(jako,że kuzaj miał też białe mk2,to ja też musiałem mieć,żeby pasowało) Stwierdziłem,że można sie wybrać obejrzeć tą dwójke,nie było też nic innego co by mnie interesowało,wiec spakowałem się z wujasem i w piękny słoneczny grudniowy dzień dokładnie 06.12.2003 wybraliśmy się w okolice Bautzen obejrzeć.
Na miejscu byłem już tak oczarowany dwójeczką,ze nie mogłem przestać biegać w koło auta i do tego ten pięknie święcący sie perłowy lakier,potem przejażdżka i stało się-zakochałem się w samochodzie już mnie nic innego nie ineresowało,nawet ceny nie chciałem negocjować,ale wujek spełna rozumu zbił jeszcze sporą sumke z ceny no i po 3 dniach od oględzin dwójeczka była u mnie
W 2003 roku trzeba było jeszcze płacić cło i takie tam różne formalności jak na te czasy więc po wszytkich opłatach byłem spłukany z kasy.Pierwszą rejestracje doczekała się dwójka w maju 2004 A prawojazdy zdałem oraz otrzymałem w październiku 2004 roku więc wówczas dużo przy aucie się nie działo,no oprócz mycia prawie codziennie oraz jakiś tam lekkich zmian wizualnych typu klary, lekki bling bling pod maska i audio...
No to jedna z pierwszych foteczek 12.2003 Jeszcze była klapa us oraz felgi rh cup 4x9x16 na oponkach 215/40/16

Tu jakieś fotki już z rejestracjami 06.2004

po odebraniu prawka jako jedna z pierwszych modyfikacji byla wizyta w firmie zajmującej się Car audio ACR w Fuldzie,dwójka dostała wtedy dosyć dobry sprzęcik,ale nie będe teraz wymieniał co i jak bo z czasem pokaże.no i to by było tyle na rok 2003/2004,wiadomo,ze na początku to się cieszyłem z auta oraz frajdy z jazdy,coś tam sobie zawsze dłubałem,ale nie robiłem też zdjęć wieć to co pokazałem są jedynymi, które mam...
W miedzyczasie wpadł jeszcze xenonik...
W 2005 roku zaczęło brakować mocy,więc na wakację po maturze do niemiec i odkładanie pieniędzy na mody silnika u SLS'a W Lipcu mk2 odwiedziła Sls'a na ponad tydzień,dostała od wałków,po rozwiert g ladera(rs2),kolektor wydechowy prawie wszytko,nie robiłem tylko rozwiertu głowicy(spore koszta) i intercolera wiekszego bo zależało mi na klimatyzacji którą miałem seryjnie zamontowaną wynik na hamowni jeszcze na seryjnym wydechu 214 koni. Po tych modach musiałem dopasować układ wydechowy pod moc,pod auto wpadł nowy układ wydechowy fk gruppe A 63,5mm. Ze zmian to jeszcze zmieniłem Felgi na model Keskin KT5 4x9x16 z oponami 215/40/16 Zmieniłem klape tylną na taką z normalnym wycięciem na rejestracje oraz przednie błotniki zmieniłem na szersze plus wycięcia ze sprintera... W sierpniu 2005 odwiedziłem pierwszy zlocik w de,wynik dwa pucharki,jeden za audio,drugie miejsce w kategori jeden wzmacniacz plus jeden sub, oraz drugi pucharek za największy dystans pokonany na zlocik(tak naprawde to miałem 50km,ale polskie rejestracje i niemcy uwierzyli,że przyjechałem ekstra 550km na ich zlocik)
Jakieś dwie fotki z wizyty u lakiernika znalazłem
 to by było chyba wszytko na 2005 rok
2006 rok,rok swapu na 2.8,po tym jak zrobiłem swapa w Variancie i byłem z niego bardzo zadowolony,chciałem też w dwójce inny silnik,sam nie wiem czemu zmieniłem g60,teraz może też troche żałuje,bo zepsułem przez to fajnego oryginała,ale chciałem więcej mocy,a z g60 już bym więcej na dłuższą metę nie wykrzesał,więc zaczeły się poszukiwania nowej motorowni,bardzo chciałem 1.8t z s3/tt,ale w 2006 roku było to rzeczą nie możliwą za sensowne pięniądze do dostania,więc wybór padł na silnik z mk4 4 motion 2.8 v6 aue plus skrzynia z vr6.swap odbył się na przełomie czerwca/lipca z efektu byłem zadowolony,moc prawie taka sama jak w g60,ale wiecej niutonów oraz wizja turbo lub kompresora w przyszłości przyprawiały mnie o uśmiech na twarzy
Nawet nie mam fotki z pod maski jak wyglądał g60,było troche chromu i złota,no cóż szkoda.
w 2007/2008 zaczeła się przygoda z variantem więc przy dwójce nic nie robiłem byłem w 2007 na wsee,tutaj fotka no i to by było wszytko co się działo w 2007

w 2008 jakiś rewelacji też nie było,jakieś tam przymiarki felg,zbieranie gratów,ogólnie to nic ciekawego
08.2008 kupno recaro

tutaj taka mała sesyjaka z variantem

Nie sposób też o wszytkim napisać co się działo z autem,więc opis jak do tej pory jest troche skromny.
To chyba takie najbardziej aktualne fotki na Schmidtach

Rok 2009 rokiem zmian 
28 maja 2009 wyleciał silnik,kupiec się szybko znalazł i moja v6 siedzi już pod maska innego mk3 

No to czas przejść do konkretów : Dlaczego sprzedałem silnik?? z v6 byłem zadowolony,silnik miał też duży potencjał,do niedawna chciałem go też robić na wolnossaka,potem zrodził się pomysł swapa na 3.6 z r36,ale te silniki są za cięzkie do mk2,ja lubie po zakrętach,a w nich dostawałem baty od aut na seryjnym zawieszeniu bo silnik był za cięzki,ogólnie to w porównaniu jak było jeszcze g60 pod maską, straciłem na niektórych ostrych zakrętach po około 10-20 km/h. Dlatego powiedziałem sobie,że kaleki dalej nie bede robił z auta,bo jak bym założył turbo czy coś podobnego to już wogółe bym mógł tylko do przodu jeździć... Co teraz bedzie pod maską?? wybór padł tym razem na silnik z audi jako,że ostatnio moda na silniki 1.8turbo postanowiłem postawić poprzeczke troche wyżej i pod maske mojego mk2 w najbliższym czasie zagości 2.0 tfsi z audi s3 o oznaczeniu BHZ. Moc w serji 265 koni,z programem jest 300,a ja bede celował troche wyżej ze swapem trzeba jeszcze troche poczekać,musze dozbierać jeszcze troche funduszy oraz poszukać odpowiedniego dawcy wraz ze skrzynią z mk5gti 6 biegową
Co do planów: Jak już wyżej wspomniałem,kupno silnika,swap,montaż deski rozdzielczej z Audi tt,potem rozebranie wszystkiego do gołej blachy,piaskowanie/szkielkowanie i odbudowa od podstaw na nowych podzespołach itd. itd.
Varianta zrobiłem tylko dlatego,żeby mieć czym jeździć na zloty,mk2 to jest mój właściwy projekt i będe się starał jak najlepiej go zrealizować...
Konkretnie zacznie się myśle pod koniec wrzesnia na okres zimowy ,chciałbym skończyć do maja 2010,ale nie ma co planować bo dobry projekt potrzebuje swojego czasu,a ja nic na siłe nie bede robił,nawet jak bedzie to trwało jeszcze 5 lat 
up 18.01.2010
Ostatnio skompletowalem konsole pod recaro,czyli konsole,orginalna wiązka,nowe przyciski i panele pod przyciski...

Nowe emblematy Gti

Oraz to na co od dłuższego czasu chorowałem,czyli pół klatka Wiechers/stalowa waga 16kg
|