VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[mk4 2.8V6 Turbo+Nitro] by Daniel1d
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=40573
Strona 1 z 3

Autor:  daniel1d [ Śro 10 Cze, 2009 ]
Temat postu:  [mk4 2.8V6 Turbo+Nitro] by Daniel1d

Witam wszystkich VW manniaków piwko .Jestem tu nowy.
Przedstawiam mojego golfa i krótki opis zmian których w nim dokonałem :D
MODEL: golf IV
SILNIK: 2.8 V6 napęd 4MOTION czyli na cztery koła.Rok produkcji 2001
MOC: 204 w serii



MODY POD MASKA:
-Podtlenek azotu firmy NX w chwili uruchomienia podtlenku moc auta wzrasta do 270KM moc zmierzona na hamowani ,przy zwiększeniu dysz do podtlenku jest 310KM również zmierzone.
-Zimniejsze świece
-Pompa paliwa Walbro 255.
-Przekładka odprężająca
-Turbo w trakcie prac
ZAWIESZENIE:
-Jak narazie seryjne ale w garażu czeka gwint TA na montaż.
UKŁAD HAMULCOWY:
-Jeszcze seryjny ale nie jest taki zły tarcza 312mm
KOLA:
-Oryginalne felgi polerowane BBS 25 JAHRE 18"
NADWOZIE:
-Przyciemnione szyby
-Niema żadnych znaczków oprócz logo VW które zostały zmienione na czarne
-Lamy IN.PRO. z czarnymi wkładami plus xenon
WNĘTRZE:
-Beżowa skóra w środku oraz fotele Recaro
-Podgrzewane fotele
-ESP
-ABS
-Centralny zamek
-Wspomaganie kierownicy
-El szyby i lusterka
-Climatronic
-Aluminiowe elementy kokpitu
-Ringi na zegary
-Aluminiowe nakładki na pedały oraz podstopnica
AUDIO:
-Jednostka sterująca JVC
-Z przodu zestaw odseparowany HERTZ moc 100W rms zasilany wzmacniaczem dwu kanałowym DLS moc 2x100W rms przy 4ohm
-Z tyłu w boczkach seryjne głośniki
-W bagażniku subwoofer PIONEER moc 400W rms zasilany wzmacniaczem monoblock JBL moc 1x1500W rms przy 2ohm
-Kondensator hybrydowy DIETZ 5F
-Przewody zasilający DIETZ 35mm
-Przewody sygnałowe DIETZ i SINUS LIVE
-Bezpiecznik 100A
Jak narazie drzwi zostały wygłuszone w przyszłości będzie również bagażnik.Subwoofer jest tylko przejściowy jestem w trakcie poszukiwań czegoś lepszego.

Zmiany przeprowadzone:
Samochód w chwili kupna był seryjny,wszystkie rzeczy powyżej opisane są zmieniony za mojej kadencji :D
Plany:
Zderzak przód i tył od R32,licznik od R32,gwint,oryginalne xenony z czarnymi środkami-to wszystko jest tylko czeka na montaż.
Progi od R32 i kierownica- jestem w trakcie poszukiwań.
Zmienić sterownik haldexa.
Może zakuć silnik w przyszłym sezonie.

Tak było na początku;

Image
Image

W trakcie;

Image
Image

A tak wygląda efekt końcowy;

Image
Image
Image
Image
Image




Mała sesyjka na parkingu:D

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Nowe elementy aluminiowe zamiast drewna 

Image

Wykres z hamowni zaraz po kupnie:

Image

Golfik z nowymi lampami IN.PRO

Image
Image
Image



Tak wyglądają felgi po polerce :)

Image
Image
Image
Image

A tu nowe gadżety czekają na montaż :food:

Image

Nowe fotki z zabawy na śniegu na lotnisku:)

Image
Image
Image

Zimowe zabawy cześć druga na parkingu:)

Image
Image
Image


Nowe foty :D

Image
Image

Instalacja NITRO 

Image
Image

Dziś odwiedziłem hamownie :bigok: Która najprawdobobiej zaniża moc około 20 koni ponieważ niedawno byłem w VTG i mierzyłem i była seria czyli 204 a tu wyszło 185..
Były trzy pomiary..
Pierwszy bez nitro wyszło 185 KM 235 Nn
Drugi z nitro 268 KM 353 Nm
Trzeci z nitro ale z więszkymi dyszami 308 KM 426 Nm

Image
Image

Golf został doposażony w oryginalne spryskiwacze lamp :weedman:

Image
Image
Image

Nowy gadżet który czeka na zamontowanie :P

Image

W końcu letni setup :D Ale fotki słabej jakości niestety :grrr:

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Nowe fotki..Robione w dzień więc trochę lepsza jakość :D


Image
Image
Image
Image
Image
Image

W tej chwili samochód jest w trakcie uturbiana.Kilka fotek;
Image
Image
Image
http://efotek.pl/viewer.php?file=hle011 ... xw6673.jpg

Przymiarka zderzaka od R32
Image
Image
Image
Image

Autor:  Grzeniu [ Śro 10 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d

wszystko ladnie pieknie, szacun za mody silnika ale w oczy rzuca sie brak gwintu!! i to nie tylko bedzie lepiej wygladac jak bedzie nizej oraz na pewno bedzie bezpeiczniej przy takich modach silnika:) tak wiec: nizej go i bedzie git! czekamy na wykres po montazu turbo
pozdro

Autor:  Mioo [ Śro 10 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d

bojku, co za locha z tej turbawki... masakra bedzie... ale niestety grzeniu ma racje wszystko psuje brak gwintu, nie mniej jednak nie chcial bym stanac z nim na kresce :)

Autor:  daniel1d [ Śro 10 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d

Gwint jest tylko nie zamontowany jeszcze..Zdobyć gwint do 4motion to nie taka prosta sprawa,trwało to kilka miesięcy ale udało się :)

Autor:  Grzeniu [ Śro 10 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d

daniel1d napisał(a):
Gwint jest tylko nie zamontowany jeszcze..Zdobyć gwint do 4motion to nie taka prosta sprawa,trwało to kilka miesięcy ale udało się :)


a jaki to gwint?? bo jak cos ponizej KW, FK, H&R to kiepsko to widze, bo przy duzych predkosciach tez sie bedzie ciezko jezdzic....

aha, mala podpowiedz zeby tu admin nie wtargnal. zobacz regulamin dzialu i zmieni opis :ok:

Autor:  daniel1d [ Śro 10 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d

Grzeniu napisał(a):
daniel1d napisał(a):
Gwint jest tylko nie zamontowany jeszcze..Zdobyć gwint do 4motion to nie taka prosta sprawa,trwało to kilka miesięcy ale udało się :)


a jaki to gwint?? bo jak cos ponizej KW, FK, H&R to kiepsko to widze, bo przy duzych predkosciach tez sie bedzie ciezko jezdzic....

aha, mala podpowiedz zeby tu admin nie wtargnal. zobacz regulamin dzialu i zmieni opis :ok:

Niestety TA...KW czy inne mają kosmiczne ceny..W tym sezonie pośmigam na TA a potem się zobaczy.

Autor:  Grzeniu [ Śro 10 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d

daniel1d napisał(a):
Grzeniu napisał(a):
daniel1d napisał(a):
Gwint jest tylko nie zamontowany jeszcze..Zdobyć gwint do 4motion to nie taka prosta sprawa,trwało to kilka miesięcy ale udało się :)


a jaki to gwint?? bo jak cos ponizej KW, FK, H&R to kiepsko to widze, bo przy duzych predkosciach tez sie bedzie ciezko jezdzic....

aha, mala podpowiedz zeby tu admin nie wtargnal. zobacz regulamin dzialu i zmieni opis :ok:

Niestety TA...KW czy inne mają kosmiczne ceny..W tym sezonie pośmigam na TA a potem się zobaczy.


mialem juz do czynienia z tym gwintem i niestety bardzo mozne auto mialo problem zeby zwolnic powyzej 200km/h bo sie odbijal od drogi jak pileczka ping-pongowa. moze w mk IV bedzie lepiej :) ogolnie to tak jak Mioo pisze, szacun za rozmiar:)

Autor:  daniel1d [ Śro 10 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d

Jeśli chodzi o efekt piłeczki ping-pongowej to chyba zależy od gleby jak jest duża to wtedy tak jest..

Autor:  Grzeniu [ Śro 10 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d

moze cos w tym jest ale na Weitecu tak nie robilo:)

Autor:  -MiLeK- [ Śro 10 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d

Grzeniu
ze co ze TA jest za twardy za miekki czy co?

Autor:  norbi [ Śro 10 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d

U mnie na TA jest powiem komfortowo :D Heh balbym sie strzelic na 300km na serii... Powodzenia w dalszych modach :)

Autor:  daniel1d [ Śro 10 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d

norbi napisał(a):
U mnie na TA jest powiem komfortowo :D Heh balbym sie strzelic na 300km na serii... Powodzenia w dalszych modach :)

300koni było tylko raz strzelony na próbę..

Autor:  Mioo [ Śro 10 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d

im nizej gwint tym jest miekkszy :D co do TA to moze byc niezle w MK4 bo auto jest dosc ciezkie a wiele zalerzy od wagi samochodu

Autor:  tolek [ Śro 10 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d

Konkretne mody :ok:Jestem ciekaw wykresu z hamowni jak będzie jeszcze turbo+ nitro.Jeszcze tylko założyć gwint i będzie super.

Autor:  archie [ Czw 11 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk4 2.8V6 Turbo+Nitro] by Daniel1d

to turbo , to tylko do picu czy jednak zagosci w aucie ?

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/