VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk4 2.8V6 Turbo+Nitro] by Daniel1d https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=40573 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | daniel1d [ Śro 10 Cze, 2009 ] |
Temat postu: | [mk4 2.8V6 Turbo+Nitro] by Daniel1d |
Witam wszystkich VW manniaków ![]() Przedstawiam mojego golfa i krótki opis zmian których w nim dokonałem ![]() MODEL: golf IV SILNIK: 2.8 V6 napęd 4MOTION czyli na cztery koła.Rok produkcji 2001 MOC: 204 w serii MODY POD MASKA: -Podtlenek azotu firmy NX w chwili uruchomienia podtlenku moc auta wzrasta do 270KM moc zmierzona na hamowani ,przy zwiększeniu dysz do podtlenku jest 310KM również zmierzone. -Zimniejsze świece -Pompa paliwa Walbro 255. -Przekładka odprężająca -Turbo w trakcie prac ZAWIESZENIE: -Jak narazie seryjne ale w garażu czeka gwint TA na montaż. UKŁAD HAMULCOWY: -Jeszcze seryjny ale nie jest taki zły tarcza 312mm KOLA: -Oryginalne felgi polerowane BBS 25 JAHRE 18" NADWOZIE: -Przyciemnione szyby -Niema żadnych znaczków oprócz logo VW które zostały zmienione na czarne -Lamy IN.PRO. z czarnymi wkładami plus xenon WNĘTRZE: -Beżowa skóra w środku oraz fotele Recaro -Podgrzewane fotele -ESP -ABS -Centralny zamek -Wspomaganie kierownicy -El szyby i lusterka -Climatronic -Aluminiowe elementy kokpitu -Ringi na zegary -Aluminiowe nakładki na pedały oraz podstopnica AUDIO: -Jednostka sterująca JVC -Z przodu zestaw odseparowany HERTZ moc 100W rms zasilany wzmacniaczem dwu kanałowym DLS moc 2x100W rms przy 4ohm -Z tyłu w boczkach seryjne głośniki -W bagażniku subwoofer PIONEER moc 400W rms zasilany wzmacniaczem monoblock JBL moc 1x1500W rms przy 2ohm -Kondensator hybrydowy DIETZ 5F -Przewody zasilający DIETZ 35mm -Przewody sygnałowe DIETZ i SINUS LIVE -Bezpiecznik 100A Jak narazie drzwi zostały wygłuszone w przyszłości będzie również bagażnik.Subwoofer jest tylko przejściowy jestem w trakcie poszukiwań czegoś lepszego. Zmiany przeprowadzone: Samochód w chwili kupna był seryjny,wszystkie rzeczy powyżej opisane są zmieniony za mojej kadencji ![]() Plany: Zderzak przód i tył od R32,licznik od R32,gwint,oryginalne xenony z czarnymi środkami-to wszystko jest tylko czeka na montaż. Progi od R32 i kierownica- jestem w trakcie poszukiwań. Zmienić sterownik haldexa. Może zakuć silnik w przyszłym sezonie. Tak było na początku; ![]() ![]() W trakcie; ![]() ![]() A tak wygląda efekt końcowy; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mała sesyjka na parkingu:D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nowe elementy aluminiowe zamiast drewna ![]() Wykres z hamowni zaraz po kupnie: ![]() Golfik z nowymi lampami IN.PRO ![]() ![]() ![]() Tak wyglądają felgi po polerce ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A tu nowe gadżety czekają na montaż :food: ![]() Nowe fotki z zabawy na śniegu na lotnisku:) ![]() ![]() ![]() Zimowe zabawy cześć druga na parkingu:) ![]() ![]() ![]() Nowe foty ![]() ![]() ![]() Instalacja NITRO ![]() ![]() Dziś odwiedziłem hamownie :bigok: Która najprawdobobiej zaniża moc około 20 koni ponieważ niedawno byłem w VTG i mierzyłem i była seria czyli 204 a tu wyszło 185.. Były trzy pomiary.. Pierwszy bez nitro wyszło 185 KM 235 Nn Drugi z nitro 268 KM 353 Nm Trzeci z nitro ale z więszkymi dyszami 308 KM 426 Nm ![]() ![]() Golf został doposażony w oryginalne spryskiwacze lamp :weedman: ![]() ![]() ![]() Nowy gadżet który czeka na zamontowanie ![]() ![]() W końcu letni setup ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nowe fotki..Robione w dzień więc trochę lepsza jakość ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() W tej chwili samochód jest w trakcie uturbiana.Kilka fotek; ![]() ![]() ![]() http://efotek.pl/viewer.php?file=hle011 ... xw6673.jpg Przymiarka zderzaka od R32 ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Grzeniu [ Śro 10 Cze, 2009 ] |
Temat postu: | Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d |
wszystko ladnie pieknie, szacun za mody silnika ale w oczy rzuca sie brak gwintu!! i to nie tylko bedzie lepiej wygladac jak bedzie nizej oraz na pewno bedzie bezpeiczniej przy takich modach silnika:) tak wiec: nizej go i bedzie git! czekamy na wykres po montazu turbo pozdro |
Autor: | Mioo [ Śro 10 Cze, 2009 ] |
Temat postu: | Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d |
bojku, co za locha z tej turbawki... masakra bedzie... ale niestety grzeniu ma racje wszystko psuje brak gwintu, nie mniej jednak nie chcial bym stanac z nim na kresce ![]() |
Autor: | daniel1d [ Śro 10 Cze, 2009 ] |
Temat postu: | Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d |
Gwint jest tylko nie zamontowany jeszcze..Zdobyć gwint do 4motion to nie taka prosta sprawa,trwało to kilka miesięcy ale udało się ![]() |
Autor: | Grzeniu [ Śro 10 Cze, 2009 ] |
Temat postu: | Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d |
daniel1d napisał(a): Gwint jest tylko nie zamontowany jeszcze..Zdobyć gwint do 4motion to nie taka prosta sprawa,trwało to kilka miesięcy ale udało się ![]() a jaki to gwint?? bo jak cos ponizej KW, FK, H&R to kiepsko to widze, bo przy duzych predkosciach tez sie bedzie ciezko jezdzic.... aha, mala podpowiedz zeby tu admin nie wtargnal. zobacz regulamin dzialu i zmieni opis ![]() |
Autor: | daniel1d [ Śro 10 Cze, 2009 ] |
Temat postu: | Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d |
Grzeniu napisał(a): daniel1d napisał(a): Gwint jest tylko nie zamontowany jeszcze..Zdobyć gwint do 4motion to nie taka prosta sprawa,trwało to kilka miesięcy ale udało się ![]() a jaki to gwint?? bo jak cos ponizej KW, FK, H&R to kiepsko to widze, bo przy duzych predkosciach tez sie bedzie ciezko jezdzic.... aha, mala podpowiedz zeby tu admin nie wtargnal. zobacz regulamin dzialu i zmieni opis ![]() Niestety TA...KW czy inne mają kosmiczne ceny..W tym sezonie pośmigam na TA a potem się zobaczy. |
Autor: | Grzeniu [ Śro 10 Cze, 2009 ] |
Temat postu: | Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d |
daniel1d napisał(a): Grzeniu napisał(a): daniel1d napisał(a): Gwint jest tylko nie zamontowany jeszcze..Zdobyć gwint do 4motion to nie taka prosta sprawa,trwało to kilka miesięcy ale udało się ![]() a jaki to gwint?? bo jak cos ponizej KW, FK, H&R to kiepsko to widze, bo przy duzych predkosciach tez sie bedzie ciezko jezdzic.... aha, mala podpowiedz zeby tu admin nie wtargnal. zobacz regulamin dzialu i zmieni opis ![]() Niestety TA...KW czy inne mają kosmiczne ceny..W tym sezonie pośmigam na TA a potem się zobaczy. mialem juz do czynienia z tym gwintem i niestety bardzo mozne auto mialo problem zeby zwolnic powyzej 200km/h bo sie odbijal od drogi jak pileczka ping-pongowa. moze w mk IV bedzie lepiej ![]() |
Autor: | daniel1d [ Śro 10 Cze, 2009 ] |
Temat postu: | Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d |
Jeśli chodzi o efekt piłeczki ping-pongowej to chyba zależy od gleby jak jest duża to wtedy tak jest.. |
Autor: | Grzeniu [ Śro 10 Cze, 2009 ] |
Temat postu: | Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d |
moze cos w tym jest ale na Weitecu tak nie robilo:) |
Autor: | -MiLeK- [ Śro 10 Cze, 2009 ] |
Temat postu: | Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d |
Grzeniu ze co ze TA jest za twardy za miekki czy co? |
Autor: | norbi [ Śro 10 Cze, 2009 ] |
Temat postu: | Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d |
U mnie na TA jest powiem komfortowo ![]() ![]() |
Autor: | daniel1d [ Śro 10 Cze, 2009 ] |
Temat postu: | Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d |
norbi napisał(a): U mnie na TA jest powiem komfortowo ![]() ![]() 300koni było tylko raz strzelony na próbę.. |
Autor: | Mioo [ Śro 10 Cze, 2009 ] |
Temat postu: | Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d |
im nizej gwint tym jest miekkszy ![]() |
Autor: | tolek [ Śro 10 Cze, 2009 ] |
Temat postu: | Re: MK4 2.8V6 Projekt Turbo+Nitro by Daniel1d |
Konkretne mody ![]() |
Autor: | archie [ Czw 11 Cze, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk4 2.8V6 Turbo+Nitro] by Daniel1d |
to turbo , to tylko do picu czy jednak zagosci w aucie ? |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |