MODEL: golf MK2 (1989r prod.) wersja manhatan SILNIK: 1.3 2G MOC: 55 KM MODY POD MASKA: Gaznik 2E2 prawdopodobnie od 1.8 ( robione przez poprzedniego wlasciciela w niemczech ) ZAWIESZENIE: Narazie seryjne UKLAD HAMULCOWY: przod tarcze tył bebny KOLA: ATS 15" 195/50/15 NADWOZIE: 3D kolor-> tornado Rot WNETRZE: Fotele racaro z mk3 edition AUDIO:
Jednostka sterujaca: Alpine 9852RB + pilot Głośniki przód system odseparowany Pioneer Accelerate (limited edition) 13.5 Subwoofer: DEI studios 12inch ( made in USA) Wzmacniacz: Peying 4x120w Kondensator: Hammer 1 farad
Zmiany przeprowadzone: - Polerowane felgi ATS 15/7,5 z oponami Firestone 195/50/15 (oraz Zenderki 13/6J) - światla in.pro smoked z celownikiem (street bandit) :hehe: - Bra na maske - sportowa kierownica - nowa podsufitka bo stara nienadawala sie juz do niczego - lampy smoked look tył - hokej od gti z wlotami doprowadzajacymi powietrze do hamulców (ori) - Fotele Recaro GTI Edition od mk3 - Tłumik koncowy przelotowy + delikatna fifka z kwasowki - Konserwacja podwozia - Malowanie tylnego pasa, klapy, podszybia, prawego błotnika bo juz sie ruda pojawiac chiala
Czekaja na założenie: - 2x dystense 20mm tył - bagaznik dachowy cult - Gril od GTI na 2 lampy( stary typ ) waskie zeberko - Znaczek GTI
Plany: 1) GLEBA JAK NAJSZYBCIEJ !!!! 2) Mocniejszy silnik najchetniej VR6, 1.8 16v KR lub 2.0 16V ABF 3) Wnetrze w skorze czarno -czerwonej 4) BBS RS 15" lub jakas kultowa 14" byle szeroka i z rantem 
W domku pojawil sie 7 lat temu jeszcze przed tym calym Bumem na przywozenie aut z Niemiec. Zostal sprowadzony przez znajomego, byl w pewnym sesie niezla perelka bo bezwypadkowy, ksiazka serwisowa,2 orginalne klucze, bardzo mały przebieg, i faktycznie jezdzil nim starszy Pan a potem oddal swojemu wnukowi ktoremu niebardzo wystarczal silnik 1.3. Mialo byc to autko dla Mamy ale po zrobieniu prawka bala sie jazdzic wiec Golferek byl bardziej weekendowym autkiem bo Tato ma swoje auto. I tak czekal sobie wyjezdzajac od czasu do czasu z cieplego garazu tylko w ladna pogode, a zime faktycznie to zobaczyl dopiero w tym roku tak na powaznie. Jak zrobilem prawko to tez niewiele pojezdzilem nim bo wyjechalem na 2 lata na studia za granice, przenioslem sie w te wakacje z powrotem do PL i Gofer zaczal smigac juz na powaznie po drodze a i w miedzyczasie golferek otrzymal przezwisko: Pershing 
Jesien- Zima 2008/2009
- Regeneracja calego zawieszenia ( niedlugo idzie w dol ) - Usunięte niebiesko-srebrne paski (wersja manhatan) - Wykopanie rudej z nadwozia+ malowanie i polerowanie lakieru ( wszystko ori i bez szpachli kej: - Zrobiona kompletna konserwacja podwozia
W tym miejscu podziekowania dla Pana Jarka Kosika za pro. prace lakierniczo- blacharskie kej:
 Aktualnie wyglada tak: :bigok:

Taka byla pierwotna koncepcja ale jak wyjdzie to niewiem  
Tak to wszystko sie zaczelo:

Na poczatek wpadła mi w rece sportowa kierownica z nabą
6.12.2007 Doszły lampki na tył bo juz mialem dość jarmarków 

31.01.2008 Przyszedł czas na lampki w stylu smoked street bandit z krzyzem od in.pro

13.02.2008
Kolejna paczuszka, tym razem hokej od GTi z wlotami 

13.02.2008
Sesykja i spocik z Qmplami

26.03.2008
Dorwałem nowe fele ATS 15/7.5 plan= Polerka na lustro + przyszła BRA na maske od Kolegi Kapsla z forum, Wielkie pozdro 

5.04.2008
Wreszcie znalazlo sie troche czasu= wolna spobota i zaczolem polerke felg

12.04.2008 Przymiarka Bry od kapsla, lampki i hokej juz na golfie, przy okazji znaczek pomalowany został w czarny mat

No i przymiarka felgi tak na sucho na lewarku i bez laczka bo jeszcze kasy brak
30.04.2008
Odszykowałem golfika na 1 majowe rozpoczecie sezonu: felgi na golfiku juz spolerowane i z oponami i polerka lakieru

A tu felunek w całej okazałości przed założeniem

19.08.2008 Sesyjka ze spotu pod zamkiem w Lublinie i pozosałościach po odlewni i letni spontan :helm:
 
19.09.2008 Golferek pojechał na regeneracje zawiesznia bo sie tłukło juz troche i bedzie jak nóweczka 
5.02.2009 Cycieczka golferka do lakiernika na wykopanie ruzej z nadwozia bo juz pare ognisk sie pokazalo, malowanko czego tam bedzie trzeba i konserwacje podwozia.
17.03.2009 Kolejne klocki układanki: gril, waskie żeberko od GTi na 2 lampy tłumik ktory bedzie schowany gleboko pod autem bo ma tylko dawać dzwiek, rura z kwasówki ktora pojdzie w polerke i bedzie z niej Fifka wydechu , lifty maski i dystanse na tył 20mm
 
28.03.2009
Mam nareszcie Editiony do Golfa wiec bedzie wygodnie, nie zeby CL niebyly wygodne ale co edition to edition , puki co zaloze tak jak są a potem jak bedzie kasa to poleca w skore mam tylko 2 fotki w calosci bo sobie puki co rozmontowałem do prac przystosowania ich do MK2 i by zajmowaly troche mniej miejsca w garazu ( łatwiej upchnać:P) jak tylko bedzie troche wolnego to montuje 

24.04.2009= Editiony załozone do golfa, na fotkach troche brudne bo zaraz po zalozeniu jak tylko dorwalem aparat to zrobilem, teza juz sa ladne i czyste, na dniac dojda czarne boczki i golfik bedzie prany w srodku caly zeby bylo jescze lepiej 

16.05.2009
Tlumik juz pod autem, boczki czarne w aucie, teraz auto sie szykuje do majówki czyli odkurzanie, mycie, polerowanie sprzatanie, na majoVWke niestety bez gleby jeszcze sie poturla Dzwiek jest niezly ale jak sie troche rozgrzeje golfik, mysle ze za jakis czas pewnie poleci tez i srodkowy tlumik i zobaczymy wtedy jak bedzie i czy da sie to wytrzymac 
Work in progress
|