Witam wszystkich w moim temacie
MODEL: CORRADO 16v
SILNIK: 9a - 2 litry DOHC 16v
MOC: ~150PS
MODY POD MASKA: K&N filtren, obrobiona przepustnica, dolot.
ZAWIESZENIE: gewinde BILSTEIN
UKLAD HAMULCOWY: seria 256
KOLA: BBS RM 15x9
NADWOZIE:
WNETRZE: seria
AUDIO: pioneer + seria
Zmiany przeprowadzone:
Moja przygoda z Corrado rozpoczęła się od pospolitego Golfa

mk3 Gran Turismo Special,
Autko miałem 2 lata, zostało sprowadzone z niemiec nieskażone ręką tuningu ... na nim to, Poznałem co to VW

(ale to nie ten temat.)
nie mając wtedy jeszcze za bardzo pojęcia o całym światku VW, ani o tym co to jest Corrado - pewnego dnia przeglądając niemieckie forum natrafiłem na fotke tego Cuda Pamiętam to dobrze jak dziś, było to czarne Rrado na RSach i niesamowitej glebie - robiło wrażenie naprawdę maleńkiego . . . Zakochałem się od pierwszego wejrzenia :wub:
I powiedziałem ; "Będziesz MóJ ! "
PO niespełna dwóch latach, przychodzi ten moment, który kosztował mnie naprawdę wiele wyrzeczeń, ale wreszcie Jest!
Corrado 2.0 16v 1992 rok
wersja już z nową budą, ale starego typu wnętrzem, a niedzieloną kanapką
Wypas w pełni mi odpowiadający, wypiszę, bo cieszy oko
-ABS
-Wspoma
-Centralny
-Elektryczne lusterka
-Elektryczny szyby
-Elektrycznie sterowany szyber dach
-MFA
-Gwint BILSTEIN w niezłym stanie
Niestety autko miało dzwonka w róg pasażera, i ktoś założył maskę starego typu - co akurat mi przypadło do oka . . . Pod puszką filtru powietrza widać wyraźnie naprawę, naszczęście podłużnice Całe !
Cóż, zaczynając od początku, autko kupiłem od Piotera_PL, jako rzekome G60 89rok swapowane na 9A, jednak po wielu oględzinach

porównaniach, okazuje się że autko mając wszystkie oryginalne szyby ! 92 rok, oraz nową bude, wygląda na oryginał 2.0, a akurat wychodziły takie wersje w ty kolorze, z tą tapicerką i niedzieloną kanapką.
Ubezpiecznie płacę dzięki temu nieconiższe - mając w dowodzie 1.8
Na początku wyglądało tak: ( czyli niezły STRUCL

)
już widać pierwsze mody

tylnie lampki :wub: i troszkę farby na kolektorze ssącym.
A tutaj piękna linia Corrado, którą udało mi się uchwycić, nawet na BBSach z epoki wygląda pięknie :wub:
No cóż... autko było troszkę zaniedbane w miejscu dzwona, zderzak nie był nawet zaczepiony o ślizgi, popękana kratka, nieoryginalny migacz, dziwnie zamocowana lampa, troszkę rdzy na belce itp. Tak więc na początek zabrałem się za złożenie tego po swojemu . . .
Potem poleciał pakiet "new Car" czyli
- olej + filtr
- nowy rozrząd
- termo włącznik
- nowe tarcze hamulcowe
- nowe klocki
- nowe Gumy usztywniające Wydech
oraz parę gratów do środka, kiera MOMO i gałka z audi S3
Wreszcie nadszedł dzień zakupu Alu, wybór padł na KESKIN KT1 4x9 zoll które w sumie czekały na mnie u Piotera
Im też brakowało trochę do ideału . . . oraz jednego jakże ciężko dostępnego Dekla
Przepolerowaśmy ranty z Han3sem, śróbki poszły w złoto i trzeba było jakieś sensowne zdjecie zrobić
Grubsza zabawa zaczęła się potem . . .
Zabrałem się za niezbyt ładnie wyglądający motór
zróbiłem delikatne mody układu dolotowego,
-przepolerowalem ostro przepustnicę
-przepolerowałęm kanały dolotowe w kolektorze i troszkę w głowicy
-wstawiłem wkładkę K&N nóweczkę
-wyciąłem dziure w puszcze(dźwięk jest :wub: )
-wyczyściłem wtryski
-zajrzałem pod pokrywę zaworów
i generalnie wszystko odmalowałem i przepolerowałem
było:
jest:
( te zdjęcia niestety robione telefonem )
Stwierdziłem że odnalazłem się w polerowaniu

i zabrałem się za całe koła
nie są jeszcze skończone,ale :wub:
No i nadszedł finalnie czas na pozbycie się najważniejszej wady tego auta . . . Lakieru, porysowanego i zaniedbanego, Tylnia klapa na rógu zachorowała na rdzę, próbowałem coś sam z tym zrobić ale bez efektów(naszczęscie ruda zaatakowała TYLKO tam), więc wybrawszy kolor, oczywiście z palety VW, żadna mieszanka, LC4Y(czarny z fioletowym połyskiem) - odstawiłem autko do znajomego Lakiernika
Niestety to była jedyna rzecz jakiej nie potrafiłem sam Zrobić przy nim, a bardzo tego żałuję, bo płacić komuś za niezadowalający efekt - tak troche średnio
troszke wyraźniejsze foty silniczka:
:wub:
Lećmy Dalej
Trochę fotek <_< na glebie nowej... i lakierze

w sumie przerwa z tyłu jest teraz taka sama jak z przodu ... czyli na 1 palca - myślę że jest OK
no i taka tam sesyjka

Na Nowym Lakierze :
To był Powiedzmy dopiero początek ...
wypolerowałem alternator - parę drobnostek , odmalowałem też co nieco na czarno i taka poglądowa fota z garażu - więc wydaje się brudne

niby nic się nie dzieje, kor pod prześcieradłem w garażu śpi... a jednak na górze w monster pokoju zbieranie fantów
będzie troszke mocniej :
Później Pękła mi łapa od silnika, chciało go wyrwać przez maske
nie mam jakoś zbytnio fotek :
LoL:
nie spawam tego, czekam na nową.
żniwo :
Wyciagamy stary tłumik ...
Nadszedł czas na nowe koła :
:wub: Specyfikacja : :wub:
BBS RM 012 oryginalne VW , stan idealny, oryginalny lakier
15 cali na 9 :wub: z naciągiem 195/45 dunloop SP sport 9000 , wszystkie cztery praktycznie nówki
Nówki polerowane 3 calowe ranty
pochromowane oryginalne śróbki BBS i wąski Wentyl :wacko:
:wub: :
nadszedł czas na Smoked FRONT i małą sesyjke

:
Zbliżają się akutalne czasy
xD :
mniejwincej :
a tu Kaltstajlowy Hanes xD :
Tak więc po rozkręceniu kolektora, stwierdziłem że skoro nie będzie chromu wykorzystam zdobytą ostatnimi czasy widze o dziwo na studiach xD
I odnowię ostatnie etapy polerki ... :
Następnie wziąłem już powaznie za przepustnice i rozwierciłęm do granic możliwości, oczywiście nie robiąc żyletki:
tu mogę smiało powiedzieć, że przeszła pełną regeneracje, oprócz rozwiertu, wypolerowałem, wyczyściłęm sprezynki, naoliwiłem, skręciłem nowymi śróbkami wszystko, wywaliłem kowadełko , oraz ... LEON
Przeputnica jest rdy:
Zakupiłem nową kopułke i palec z prawdziwego zdarzenia

Beru Power - gdyż mam już kabelki do kompletu
niestety tutaj fot nie było przy wymianie

PPP
ale żeby było wiadomo :
xD
Zakupiłem Oliwe MOTUL oraz Filtr BOSCHA - czeka na Wiosne ...
idąc dalej tropem Modów -
Zabrałem się za troszke skromny Clean pod maską
Plan padł na czarno ...
Wszystko miało być czarne prócz kolektora w chromie ...
Plany troszke się zmieniły ... więc nrazie jest :
Dalej poleci Maska w czarny mat od spodu ... oraz myślę aby zbiorniczki pomalować na czarno, lakierem do lamp

[ ale tutaj jestem Ciekaw waszej opini

Mestry ]
NO cóż ... pfojekt frontu również się posuwa :
obudowa soczewki jest już czarna - cały odbłyśnik jest w czarnym macie - bo czarny mat jest dobry na wszystko xDDD
będzie tylko xeniak na soczewce 8 kloców , żadnych postojówek nic ...
Oczywiście w ori lampie
Zostało Przykręcić gwint , ale myśle jak to zrobić przy prześwicie 3 cm pod dokładką ;/ moze jednak wąska ? ....
Następnie Trzeba było udoskonalić front
pierwsza próba zakończyła się tak

:
ale dalej :
Odebraliśmy duperelki od chromowania :

Szczegóły najważniejsze ...
NO i Xenon :
:
Narazie tyle fot ...

bo już ciemno i późno ...
Myśle czy maske od spodu w czarny mat robić i sbiorniczki .....
Xenon 8 000 K w soczewce a Audi A4
Na koniec taka tam fotka z malowania :
i już naprawdę na absolutny koniec filmik z DZIŚ :
na poskłądanym xenonie z Han3sem :
http://www.youtube.com/watch?v=tGGuC9l0z0M
xD
Przepraszam, jeśli jest troche chaos w tym temacie xD ale tak to jest jak się skleja z różnych źródeł
Pozdrówka
Plany:
Zderzak nowego typu, albo US + Pół beton + nowy typ kierunków i halo
