MODEL: Polo 86c2f Coupe GT
SILNIK: bylo 1.3 AAV jest G40
MOC: bylo 55ps jest 113ps
MODY POD MASKA: stozek k&n (dedykowany), wydech 50 przelot + ulter
ZAWIESZENIE: H&R i FK - 60/40
UKLAD HAMULCOWY: z g40 (ATE + Ferrodo), tylnie hamulce z golfa II
KOLA: Dezent 7 i 8x14, opony 195/40/14
NADWOZIE: kolor zmieniony na bordowy metalik, klamki audi 80, lampy soczewkowe
WNETRZE: Oryginal GT w bdb stanie
AUDIO: radio Alpine, kable Lanzar, wzmak Crucnch, Helix 62.1, u-dimension EL-S804
ZMIANY PRZEPROWADZONE: swap, zalozone CA,Recaro z mk3 GTi Edition, kanapa dzielona z G40, wskaznik doladowanie przy slupku, zamiast radia wsk. temp. i cisn. oleju i EGT, kiera Raid 28 cm, rygielki WOB
PLANY: wsadzic silnik po remoncie, chromy, 80/60 i smoory, skonczyc zabudowe bagaznika, obszyc wnetrze
Moja historia z VW zaczela sie od bialego Polo, ktore zostawil mi brat, nie mialem prawka i tylko czekalem na ten dzien kiedy je dostane. Jezdzilem sobie do technikum polo 1.4D oszczednie cos tam w srodku gralo i jako 18 latek mialem jeszcze glupie wizje typu ryczacy wydech jakies neony naklejki itp. ale ze kasy bylo malo to malo sie dzialo az mnie polo przestalo interesowac. G40 wogole sie nie interesowalem bo na forach slyszalem tylko ze pali to 12 litrow, zima sie nie da jezdzic a i nie jest to zaden wymiatacz. Przyszla wiosna ludzie na forum PKP zaczeli pokazywac rozne polovwki i zapragnolem sobie dieselka przerobic na wyposazenie GT. Znowu brak kasy spowodowal ze malo sie dzialo. Zaczolem z nudow zagladac na vwzone.pl i tam daVWid pisal o landrynie o g40, jakich to aut nie objezdza i zaczelo mnie ciekawic az tu daVWid pisze ze czerwonka, ktora mial robic dla siebie bedzie na sprzedaz, ja podjarany, ze jak davwid bral dla siebie to bedzie ekstra od razu umowilem sie na niedziele na ogledziny. Bylem przede wszystkim ciekaw jak to jedzie. Mialem 19 lat i jedyne czym jezdzilem to moje polo, taty mazda 2.0 ditd i brata bmw 530D (moment obrotowy jak w samolocie). Z kumplem wpadamy do Ostropy davwid pokazuje nam cudo wersja style czerwony na 13' zglebiony to jedziemy. Na stacje powoli zeby sie zagrzal ze stacji pelnym ogniem na a4 i do nastepnego zjazdu, trzymalem sie czego sie dalo, maske chcialo wyrwac auto chodzilo po calej drodze ale ja podjarany ze budzik zamkniety, po drodze jeszcze minelismy jakis honda club:D Mialem brac czerwonke ale kmpel odradzal ze podluznice popekane i wogole auto z przeszloscia.
Fotki czerwonki i mojej sniezynki





No i dalej musialem bujac dieselkiem z kasa nie bylo za bogato zblizala sie matura a w glowie ciagle czerwone g40. po szkole zaraz chcialem zarabiac na g i tak sie stalo ze w nowym 2009 dowiedzialem sie ze jaro812 z forum pkp chce sprzedac swoje GT + komplet na swapa. Autko mialem tydzien i od razu swap oczywiscie u davwida. Teraz autko stoi bo snieg taki ze na letnich jezdzic sie nie da
Fotki robione jeszcze przez Jaro812


A tak wygladalo jeszcze wczesniej (mam nadzieje ze w moich rekach stanie sie chociaz tak ladne)


No i autko dorobilo sie albumu;p narazie tylko foty po poprzednim wlascicielu
http://pavwel-g40.fotosik.pl/albumy/588754.html4dyno.pl




i taki zestawik

te auto to dla mnie choroba nieuleczalna i cholernie niszczy kieszen dbam jak moge ale ja tez miewam humorki:D
dzis przy pomocy alienka przygotowalem nowy bajer do g40 (znany z mojego dieselka)

i takie foty ostatnio szczelilem



fotograf ze mnie slaby
fotki z kamienia ktore znalazlem w internecie























W Boze Cialo poloVWka zaliczyla spota w (G)liVWicach



foty robil ethan
potem PoloVWka spedzila weekend nad woda;p






A ostatnio pstryklem pare fot po pracy, niestety szczescia do pogody nie mam jak narazie







Polo G40 vs Lambo galardo 0:1 ;p









w sobotnia noc polowka musiala dostac nowe sprzeglo;) zeby za tydzien w Bytomiu mogla wystartowac:D przy okazji dostala oliwke dobra do skrzyni Motul 75W90 i pare jeszcze [-----] porobilem. Najbardziej mnie boli ze dostala znaczek gt na gril i rano juz go nie bylo:/ No i powolutku robi sie silniczek
a fotki z dzisiejszego spotu








no zakonczylismy pracowity tydzien (ja i polovweczka) zlotem w gliVWicach i wyscigami w Bytomiu.
nie robilem na zlocie zadnych fotek;p a znalazlem sie tylko na jednej

no i niedziela i wyscigi;p
-wjezdzamy

-dlugie oczekiwanie na 1szy start i fotki zrobione z nudy





-i jedziemy na poczatek renault clio 1.4 16v - mial z tylu nie samowite 4 kominy pionowo ustawione;p strasznie zaspalem na starcie ale juz na 2 go bralem





-na drugi przejazd bardzo kombinowalem zeby jechac z pomaranczka niestety nie udalo sie ale trafilem na celice bylem bardzo happy i modlilem sie zeby to nie byl t-sport ... hehe nie byl;p









-na trzeci ugadywalem sie z grzesiem z jego polo turbo ale troche namieszalem z kolejnoscia i zamiast czekac znalazlem sie na starcie a po prawej passat r36






http://www.youtube.com/watch?v=BJnUS_Gq1mwzeby nie bylo ze nic nie robie i takie tam;p
sezon zimowy zaczolem od przygotowania auta, znalazlem jakies stalowki i jakies zimowki odmalowalem poskladalem no i tak musimy sie przeturlac przez zime, zmienilem przednie i tylne swiatla na calkowita serie z pomaranczowymi kierunkami (tak na wszelki wypadek). Juz wczesniej wrzucilem na kompresor seryjne koleczko (dmucha teraz ciagle 0.65).
No i wskoczylem na hamownie

Musze powiedziec, ze jestem zadowolony 115ps i 155Nm seryjne kolko wydech przelot 50 stozek K&N swiece w4dp0 paliwo z nestea 95:( Krotko podsumowujac i puentujac pomiar - patrzmy na run 2 ladny wykres momentu moc ladnie pnie sie w gore az przy 5600obr zaczyna brakowac paliwa i moc przestaje rosnac, dodatkowo slabe paliwo sprawilo ze bylo masakryczne spalanie stukowe.
Niby silnik zdrowy sie okazal ale nie daje mi spokoj silnik caly opocony wiec biore sie powoli za nowy;)





Zawsze chcialem miec polo na smoorach i przypadkiem kupilem takie na allegro i udalo sie dorwac 4 ladne potenzy:) dzis przyszly wiec od razu jedna przymierzylem na felge;p
O to czym polo bedzie obracac w nowym sezonie:D





Najprawdopodobniej srodki pomaluje w jakas czarna perle a ranty wypoleruje. niestety wszystkie felgi sa 7 calowe ale moze ktos sie zamieni 2 siodemki za 2 osemki?

Jeszcze w tym roku biore sie za CA radio zostaje alpine na przod przyszly helixy 62.1 w bagazniku zagra 20cm u-Dimension tylko jeszcze niewiem czym to zasile narazie bedzie pozyczony wzmacniacz. Od poniedzialku biore sie za panele pod glosniki i zabudowe bagaznika. Wszystko obszyje skora.
Dodatkowo taka pani troszke mi drzwi uszkodzila wiec i lakiernika polo musi odwiedzic.
W 2010 ma byc ładniej i szybciej:) i nizej hehe
Dzieki tym ktorzy mnie motywuja w tym zimowym wyscigu zbrojen;p i przedewszystkim tym ktorzy wspieraja i pomagaja
Zimowy trening poslizgow;p



dzis rano do firmy przyjechal kurier i przywiozl dwie duze paczki, oczywiscie do polo wiec od razu rozpakowalem


juz sie piora, polamane plastiki juz zamowione w ASO koszt prawie 300:/
jak obiecalem tak tez sie stalo, powalczylismy wczoraj na warsztacie, dzis w garazu kanape zmienilem a o to efekt
wnetrze GT (ladne bylo, zal sie rozstac) wylecialo a wlecialy fotele z golfa mk3 GTi Edition i kanapa dzielona z G40



na ten sezon sa inne priorytety ale za rok napewno wnetrze poleci cale do obszycia
Ten miesiac poswiecam na silnik chce zeby byl poskladany do marca. Plany co do silnika
honowanie+rownanie bloku+polerka walu - zrobione:)
nowe pierscienie+wszystkie panewki - mam
nie popekana glowica+remont+porting - wieczne poszukiwania zdrowej:/
ostry walek -
![niopp ]:->](./images/smilies/diabel_faja.gif)
mam plan nie dam schrickowi 1200zl;p
kolektor z 3f - mam
kolektor rurowy wydechowy - zastanawiam sie co wybrac
uszczelki, uszczelniacze - beda zamowione
jakies tam wskazniki jeszcze dla bezpieczenstwa, sprzeglo od radzikowskiego i inne;) masa wydatkow ale musze miec zdrowy silnik:)
dzis kupilem od ethana pare chromow ale reszte i tak musze sam oddac do chromu, pierwsze czesci powedrowalo do tapicera, w sumie po to zeby zobaczyc jak bedzie wygladalo w danym materiale;p
a na koniec dnia zrobilem sobie bajer z cyklu "wszystko pod kontrola"


juz od dawna mam wskaznik doladowania auto gauge sm peak, jestem bardzo zadowolony i postanowilem dokupic wskazniki cisnienia i temperatury oleju. EGT przez przypadek dostalem i tylko czujnik dalem do dorobienia. radio powedruje do schowka
no i jeszcze foteczka komplet panewek i pierscieni


takie tam jak to mowia szpiegowskie fotki;)





sobota wiec musi byc update;)





nie ma co ukrywac, bo juz chyba wszyscy wiedza, ze nastapila nagla zmiana kol na ten sezon, zmiana to nie wielka bo nadal smoory tyle ze 7 i 8.


na poczatku nastepnego tygodnia powinna przyjsc glowica z obrobki w firmie ARG oraz waleczek schricka, znowu bede mogl pojsc do przodu z silnikiem, tyle ze panowie od chromowania dali ciala i do nastepnego piatku musze czekac na reszta chromow. A poloweczka juz po blacharni czeka na swoja kolej w lakierni:)