VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[Golf Mk2] Daily by Fred_VW https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=104319 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Fred_VW [ Czw 27 Kwi, 2017 ] |
Temat postu: | [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Po sprzedaży Mk1, przyszedł czas na kolejne daily. Początkowo miało być T3, jednak po długich poszukiwaniach nie było niczego co by mnie interesowało, więc zapadła decyzja o Mk2. W połowie lipca trafił się odpowiadający mi egzemplarz. Kupiony jako totalna seria, dość zadbany, książki serwisowe z niemiec itp. Rok 1990, silnik 1.3 50KM z lpg, przebieg 234tyś. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() MODEL: Golf Mk2 '90 Madison SILNIK: 1.3 na podtlenku ![]() MOC: 50KM MODY POD MASKA: Brak ZAWIESZENIE: -Gwint TaTechnix -Twarde odboje UKLAD HAMULCOWY: Seria KOLA: -Borbet A 16x7,5j/9j, środek pomalowany na grafitową perłę z palety Mk2 LA7U, wypolerowany rant -Dorobione płaskie dekle z napisami DARUDE -opony Nankang 165/45 i Continental 195/40 -Dystanse z przodu 30mm NADWOZIE: -Wygładzony przedni zderzak -Dokładka GTI -Jetta front, grill z wąskim żeberkiem, czarny znaczek -Lampy rozklejone i przyciemnione -Brewka na grillu -Białe kierunkowskazy -Białe lampy z tyłu -Górna lotka Votex -Dolna lotka Zender -Usunięta tylna wycieraczka WNETRZE: Seria Madison -Dokupiona półka bagażnika bez dziur -Przerobiony tunel środkowy, dołożone 3 wskaźniki VDO AUDIO: Seria ZMIANY PRZEPROWADZONE: Po pierwszym czyszczeniu, odkurzaniu i wywaleniu wszystkiego co niepotrzebne ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bez gwintu wytrzymałem 5dni ![]() ![]() Od samego początku był plan na Jettafront na wąskim żeberku, listwa pomalowana w kolor, znaczek na czarno, lampy rozklejone i przyciemnione ![]() ![]() Żeby front jakoś wyglądał to obkleiłem jeszcze kierunki na czarno póki nie kupiłem białych kloszy. ![]() Później trafiły się białe lampy na tył i dospawałem końcówkę wydechu z kwasówki ![]() ![]() Plastik na lampach z wiekiem już żółkł co mnie drażniło, więc pomalowałem ramki na czarno ![]() Przyszły białe klosze kierunków ![]() W międzyczasie były poszukiwania koła, miało być coś pasującego klimatem do auta, w dobrych rozmiarach, wybór padł na Borbet A z płaskimi deklami ![]() Znalazłem też drugie zderzaki do mk2 i ogarnąłem przedni bez wnęki na rejestracje, przy okazji zrobiłem postoje w kierunkach. Na wszelki wypadek w zderzaku od tyłu i w rejestracji są przyklejone magnesy neodymowe żeby szybko można było blachę przyczepić ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ostatnim elementem układanki w kompletowaniu frontu była oryginalna dokładka z GTI ![]() Przyszedł czas na tył, trafiły się lotki, górna Votex i dolna Zender, odświeżyłem je i założyłem na auto, usunąłem wycieraczkę obwódkę szyby pomalowałem na czarno jak w GTI. ![]() ![]() Przygotowując golfa do spasów, wyciąłem ranty w błotnikach i sierpach, tylne zaklepałem i przy okazji skręciłem trochę gwintem ![]() ![]() Skompletowałem w końcu koła i ogarnąłem felgi. Finalnie jasnografitowe rotory, wypolerowane ranty, 16x7,5 z oponą 165/45 i 16x9 z 195/40. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Na koniec kilka fotek od kumpla pokazujących jak auto wyglądało do końca sezonu 2016 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kupiłem brewkę na przód, ale dopiero po pomalowaniu zdecyduję czy wpadnie na auto ![]() Następnie nastał czas żeby pocieszyć się trochę z jazdy. Zmieniłem olej i filtry i zaczęło się zbieranie gratów na kolejny sezon -materiałowa wykładzina bagażnika ![]() -Niebieska półka bagażnika bez dziur ![]() -Pomalowałem i przymierzyłem brewkę, przekonałem się ostatecznie do niej i wpadnie na sezon ![]() -No i najważniejsze, dawca ![]() ![]() Tymczasem Golf w końcu umyty po zimie ![]() -wydech GTI ![]() -długi tunel ![]() który trochę zmodyfikowałem, dokupiłem 3 wskaźniki VDO i dorobiłem ramkę do nich. Finalnie tak to wyszło: ![]() ![]() ![]() Na razie działa tylko woltomierz, bo ciśnienie i temperaturę oleju podłącze już do nowego silnika. Przy okazji usunąłem kolejną z pierdół które mnie wkurzały, lusterko kierowcy było jakieś nieoryginalne, szare, stopka zaczęła się utleniać i regulacja nie działała przez pordzewiałe linki. Po wyjęciu okazało się że waży może połowę tyle co oryginalne to możecie sobie wyobrazić jego wykonanie :) ![]() Po zdjęciu boczka miłe zaskoczenie, na drzwiach jeszcze oryginalna folia ![]() ![]() -Komplet poliuretanów Strongflex ![]() -Tarcze przód 280mm ATE -Tarcze tył 226mm ATE -Klocki ATE -Łożyska przód i tył FAG -Sworznie wahaczy Febi ![]() -W międzyczasie kupiłem jeszcze drugie sanki i wahacze, które oddałem do piaskowania i malowania. ![]() Poskładane ![]() Na koniec zrobiłem jeszcze rozpórkę dolną z kwasówki (będzie jeszcze wspornik do przedniej belki, ale to już po założeniu na auto) ![]() Trafił się zderzak USA na przód ![]() Założyłem brewkę, wypolerowałem ranty i wpadły dystanse 30mm na przód ![]() Dorobiłem dekielki DARUDE (ludzie z CarSwaga będą wiedzieć o co chodzi ![]() ![]() ![]() Jestem w trakcie ogarniania customowych lamp na tył, bo wkurzają mnie zżółknięte boki w moich, przy okazji będą jeszcze bielsze a w dolnej części będzie wycięcie jak w USA. Porównanie z tymi co są teraz ![]() ![]() Kilka strzałów z #3 Wanteds Hunting Night ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PLANY: Sporo by wymieniać, w maju startuję ze swapem, przy okazji będzie ogarnięcie komory,montaż poskładanego zawieszenia, większych hamulców itp., następnie malowanie dołów drzwi, tylnej klapy i tylnego pasa. Jak już mechanika i buda będą zrobione to zajmę się wnętrzem, bo na nie też już jest wizja ![]() |
Autor: | Franci [ Czw 27 Kwi, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
nie lepiej by było wsadzić 17" ? fajnie borbety w 17 wyglądają |
Autor: | _małyTM_ [ Czw 27 Kwi, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Franci napisał(a): nie lepiej by było wsadzić 17" ? fajnie borbety w 17 wyglądają +1 no i większy parapet z przodu ![]() |
Autor: | Fred_VW [ Wto 02 Maj, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
17" jest wg mnie za duże do wąskiego zderzaka i na spasach byłaby za duża koza. W przyszłości jedynie planuje założyć 9j na przód ![]() |
Autor: | Fred_VW [ Czw 27 Lip, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Co prawda w temacie cisza, ale z autem dzieje się dość dużo ![]() W końcu zabrałem się za swapa. Ostatnie zdjęcie jak tragicznie było pod maską ![]() Wyjąłem silnik i już prawie wszystko z komory. Dzisiaj jeszcze wyciągam wiązkę i pedały i można brać się za sprawy blacharskie ![]() ![]() ![]() ![]() Jak ogarnianie komory, to i silnik trzeba przy okazji przygotować. Póki jeszcze nie wyjąłem silnika z dawcy, to odnawiam części osprzętu. Na pierwszy ogień poszedł alternator ![]() Oraz przepustnica, w której przy okazji powiększyłem i wypolerowałem kanał ![]() Komora wyspawana i zapodkładowana ![]() Następnie wszystko poszpachlowane, wyszlifowane i znowu podkład ![]() I kolorek ![]() ![]() W międzyczasie kolejne graty ![]() ![]() Przedni pas i belki odebrane z piaskowania i proszkowego malowania ![]() No i w końcu wrzucony ABF i poskładany dolot na sucho. Poza tym założone już odnowione sanki i wahacze na poliuretanach które pokazywałem wcześniej, nowe hamulce 280 z G60, wypiaskowane, pomalowane i poskładane na nowych gumkach zaciski, większe serwo i pompa. Sprzęgło przerobione na hydrauliczne a mechanizm zmiany biegów na linki. ![]() Nadszedł ten czas kiedy golf po kilku mniejszych i większych problemach ożył, więc wypada zrobić aktuala ![]() Poskładane hamulce z nowymi tarczami i klockami, zaciski wypiaskowane, pomalowane i poskładane z nowymi gumkami, do tego nowe przewody hamulcowe miedziane i gumowe. Chłodnica została z mk3, do tego 2 płaskie wentylatory z FMIC. Zbiorniczek wyrównawczy jest z Alfy Romeo schowany w podszybiu. Półosie wpadły z 1.8 i nowe przeguby z G60. Finalnie tak to wyszło, jeszcze kilka drobiazgów będzie zmienianych, dojdzie rozpórka, twarde podszybie itp. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Teraz poza w/w pierdołami chce w końcu zając się wypędzeniem rudy z budy. Na koniec, w końcu trafiłem kanapę z Corrado i powoli gromadzę potrzebne materiały, bo w zimę chciałbym oddać wnętrze do obszycia :twisted: ![]() |
Autor: | fred [ Czw 27 Lip, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Robi robotę metamorfoza komory. Temat rozwija się i to mi się bardzo podoba ![]() |
Autor: | golfiak88 [ Czw 27 Lip, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
gdzie znajde temat o mk 1 ? |
Autor: | Fred_VW [ Czw 27 Lip, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
golfiak88 napisał(a): gdzie znajde temat o mk 1 ? Nie było nigdzie tematu ![]() |
Autor: | benson [ Wto 01 Sie, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Podrzucisz fote gdzie masz ten zbiorniczek wyrownawczy? |
Autor: | BartekSpecial [ Czw 03 Sie, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
jest grubo ! świetnie działasz ! zender na zadku z białymi sztos ! ![]() |
Autor: | toudi6666 [ Sob 05 Sie, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Fajny projekt ![]() ![]() |
Autor: | MuCu [ Wto 08 Sie, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
A ja mam pytanie z innej beczki.... CO TO ZA TYP3? Co z nim? |
Autor: | toudi6666 [ Śro 09 Sie, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Apropo przegubów. Te gsp dobre są ![]() |
Autor: | 8_-Misiek-_8 [ Śro 09 Sie, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Generalnie to miałem sceptyczne podejście do zestawu Borbet + wąskie zderzaki + białe lampy tył + jetta front. Ale musze przyznać, że całość wygląda spójnie i naprawdę fajnie. A komora dopełnia efekt i winduje cały projekt na wyższy poziom. Będę śledził, brawo ![]() |
Autor: | Fred_VW [ Czw 10 Sie, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Golf Mk2] Daily by Fred_VW |
Benson Będę miał chwilę to zdejmę podszybie i cyknę fotkę Mucu Typ to projekt, nawet miał tu dawno dawno temu temat, na razie brak czasu na niego ![]() ![]() Toudi6666 Czy dobre ciężko na razie powiedzieć, nie chciałem najtańszych, a ze średniej półki te mi polecili ![]() Tymczasem wziąłem się za kwestie blacharskie i teraz doły drzwi, klapa i tylny pas są w końcu zdrowe ![]() Poza tym usunąłem ucho holownicze, zaspawałem otwory po znaczku Golf, wycieraczce i spryskiwaczu oraz powiększyłem otwór na wydech na taki jak w GTI ![]() |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |