VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[Toledo] Seat Toledo II R36 Turbo 4x4 500+ https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=104157 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Jacek6804 [ Śro 11 Sty, 2017 ] |
Temat postu: | [Toledo] Seat Toledo II R36 Turbo 4x4 500+ |
Przedstawiam moje Toledo które mam od 2014r, fabrycznie 2,3 170KM. Od dnia zakupu zrobiłem w toledzie 3 swapy, na 2,8 204KM następnie na 3,2 250KM i obecnie na 3,6 który od razu uturbiłem. Skopiuję posty z innych for, mimo że auto mam lekko ponad 2 lata to opisu i zdjęć jest bardzo dużo. Może komuś się spodoba, może komuś nie, ale chciał bym byście poznali dokładnie historię mojego auta. TEKS KOPIOWANY JEST Z INNEGO FORUM WIĘC MOŻE NIE TRZYMAĆ ŁADU ANI SKŁADU. Zapraszam do niekończącej się lektury ![]() 03.11.2014R Witam. Od wczoraj nie jestem już właścicielem Toledo II 2.8 VR6 http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=44532 ![]() A więc mały opis ![]() Dane: -rok produkcji 2001r (do kraju sprowadzony w 2013r -silnik 2.8 V6 204KM BDE (swap z 2,3 V5 170KM AQN) -skrzynia biegów 6-cio biegowa z 4motion -przebieg 172tys km (całkiem możliwe że orginał, bo mam serwisówkę do 2009r i wtedy było 99tyś km ![]() -sekwencja STAG 300 (10.01.2014) -kolor czarny Standardowe wyposażenie spryskiwacze reflektorów halogeny centralny zamek lusterko fotochrom elektrycznie sterowane szyby wspomaganie kierownicy tempomat kluczyk scyzoryk elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka elektrycznie regulowane fotele z pamięcią ESP ABS MFA pakiet dokładek na progi oraz dokładka na zderzak- dokładka zderzaka jest kozak, ale progi średnio mi się widzą Najbliższe plany to zająć się nim wizualnie aby się lepiej prezentował a na wiosnę swap silnika na większy ![]() Nazwałem go "bandziorek" tak jak mój piesek suczka ![]() ![]() Zapodam kilka fotek, na których widać starego toledo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Z niebieskiego do czarnego przekładam/przełożyłem: -pełną skórę -czarne lusterko wsteczne -kratki podświetlane z audi s3 -czarne boczki schowek itp -dolot powietrza kpl. -zawieszenie sportowe -koła -półkę tył z roletą i myślę jeszcze czy zostawić przyciemnione lampy tył folią czy zostawić z niebieskiego. 11.12.2014r Miał być swap na R32 ale trafił się po raz kolejny 2.8 24v BDE 2003r 89 000mil tym razem ze skrzynią 6b pod 4motion:P Wczoraj wyjechaliśmy o 13 i dziś o 4 rano wróciliśmy z tym co na foto, myślę że warto było jechać te 333km ![]() Najlepsze były jaja jak już trzeba było ładować na naczepkę a nie było czym ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A w domu zdjąć to już był pikuś - brat operator ciapka spisał się ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() No i tak teraz sobie będzie czekać aż Pan znajdzie czas na swap, a nie będzie to już mkilku dniowy swap jak pozostałe bo teraz krucho czasem ma ![]() ![]() Jak myślicie, będzie pasować taka gałka do toledo w którym jest pełna czarna skóra i zero drewna? ![]() ![]() 29.12.2014r Powoli ale do przodu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Silnik wyjęty i teraz czekam na ocieplenie, abym mógł go ładnie umyć i dopiero poskładać ![]() ![]() 02.01.2015r Ostatnio wpadł zimowy setup ![]() tył amory i sprężyny seria z v5 przód amory z golfa 4motion pod długie łączniki stabilizatora + stabilizator z s3 - Mam nadzieję że po zmianie silnika przód lekko siądzie bo trochę za wysoko teraz stoi ![]() Teraz już nie będzie ocierało o półośkę na tym stabilizatorze ![]() ![]() ![]() dla porównania od lewej gwint FK później FK-60 później Seria ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Półoś już trochę zmęczyła się przez sezon :d ![]() ![]() ![]() od góry stabilizator s3 niżej golf 4motion i u dołu ori z v5, teraz uwaga bo podaję średnice ![]() -s3 20mm -4motion 19mm -ori v5 21,5mm :O ![]() ukręciła mi się śruba w maglownicy i myślałem że już kaplica, ale na szczęście udało misię wybić tulejkę z gwintem bez wyciągania maglownicy i wstawiłem nową tulejkę i śrubę z maglownicy anglika ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() i tak już stoi na zimę ![]() ![]() Na wolny czas jeszcze będę musiał zmienić przewody hamulcowe na te od 4motion bo są trochę inne i inaczej poprowadzone, aby nie dotykały łącznika. Długo oczekiwana temperatura 0*C więc czas na mycie wstępne ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 03.01.2015r Po nowym roku remamenty są w sklepach więc na rozrząd itp. muszę czekać do poniedziałku. Ale to nie szkodzi bo i tak się nie nudzę bo znalazł się chętny na swap więc aktualnie robię przekładkę z 2,3 v5 150KM na moje 2,3 v5 170KM może ktoś poznaje swojego tolka i jest z klubu? Bo zapomniałem się zapytać ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 09.01.2015r Z toledo powoli ale ciągle do przodu ![]() Daje kilka fot z przekładki niebieskiego z agz na aqn, już na samych zdjęciach możecie zobaczyć że auta rożnią się sporo. Nawet głupi hak do holowania... a agz jest ucho na stałe, a w aqn wkręcany hak jest. ogólnie dużo różnic jest. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nie wiem czemu ale mam wrażenie że mój silnik 2,3 170KM lepiej zbiera się w tym niebieskim toledo... może inne przełożenia skrzyni albo coś... nie wiem już sam, ale już zamykam sprawę 2,3 ![]() Wpadło trochę gratów do 2,8 i do podtlenku ![]() ![]() Małe myju myju:P ![]() No i składanie. ![]() ![]() 21.01.2015r Dawno nic nie pisałem bo nie było na to czasu, a dodatkowo miałem problem z hostingiem zdjęć:/ Niebieski seat już dawno oddany i ma się dobrze. Czarny tez wyjechał już kilka dni temu z 2,8 i jakoś jeździ ![]() Zapodaje zaległe zdjęcia- nie robiłem selekcji zdjęć tylko dodałem wszystkie bo się zdecydować nie mogłem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Standardowo jak przy każdym swapie sprzęgło oddałem do regeneracji aby później nie rozbierać znów drugi raz ![]() ![]() ![]() Tu małe porównanie skrzyni z 2.3 z skrzynią 2.8 6b 4x4 ![]() ![]() Dolne półosie z 6b 4motion górne z v5 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Próba ognia ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wiązkę instalacji LPG skróciłem do minimum i połączyłem z ori wiazką, tak że jedyne kable które widać od lpg to te 4 co idą do parownika ![]() ![]() ![]() Z takim wydechem jest nagrany filmik z pierwszą jazdą ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Czekam teraz na paczkę z górną osłoną silnika, bo zapomiałem jej zabrać kupując silnik ![]() Tu filmik z pierwszym odpaleniem ![]() https://www.youtube.com/watch?v=He6vEQHxphM Tu filmik jak się zbiera bez wydechu ![]() Rezerwa się pali, ale zalałem przed wyjazdem z garażu 10l tak więc paliwo było i nie hejtujcie ![]() https://www.youtube.com/watch?v=nHqPiTJ ... e=youtu.be Check się pali od sond za katami, bo ich nie ma i nie będzie ![]() mam wrażenie że się zbiera lepiej od niebieskiego ![]() Byłem na hamowni i 204,4KM 279,6Nm :p wykres dam później bo narazie mam go tylko w formie papierowej. Wydech go jeszcze blokuje bo jest 55mm a ori w 2,8 jest 65mm. Zrobię wydech, świece nowe i cewki i wtedy polecę jeszcze raz na hamownię ![]() 30.03.2015r [quote author=DzieX link=topic=35873.msg333081#msg333081 date=1422951925] Jakby co to ja żartowałem. [/quote] No to żarty się skończyły ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Swap 2,8 będzie leciał do kolegi bory, żałujcie że nikt go nie chciał, bo naprawdę niezły silnik, a cieszył bym się jak by było kolejne mocne toledo ![]() Silnik będę zakładał za ok miesiąc, najpierw muszę skończyć koledze składać golfa 2 VR6T i dokupić trochę gratów do mojego jeszcze ![]() PS. Miałem już brać R36 z superb 2009r 260KM (program z BWS i jest 300KM) bo był w dobrej kasie, ale postanowiłem że nie będę pchał się w FSI bo jestem zwolennikiem LPG ![]() Jeszcze siedzi silnik 2,8 bo nie mam czasu narazie włożyć 3,2 ale pozwolę sobie już teraz zmienić nazwę tematu na R32, bo później są problemy ze zmianą nazwy całego tematu ![]() Dawno nic nie dodawałem więc troche zaległych fot daję i mały opisik sytuacji;) ![]() ![]() Poniżej widać datę produkcji silnika ![]() ![]() Standardowo przy swapie myju myju ![]() ![]() ![]() ![]() przepsutnica 2,8 vs 3,2 różnica spora, ciekawostką jest to że w 2,3 i 2,8 jest ta sama średnica przepustnicy czyli 80mm a 3,2 ma 85mm ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Taka mała motywacja do wcześniejszego zaczęcia swapu który miał sie odbyć później... ![]() ![]() ![]() ![]() koła musiałem pożyczyć golfowi bo po zmianie rozstawu z 4x100 na 5x100 nie mógł opuścić garażu a miałem tylko 1 koło :d 02.05.2015r Auto na kanale no się się zaczęło ![]() ![]() ![]() ![]() Musiałem przerobić układ paliwowy na filtr z wbudowanym regulatorem ciśnienie, bo w tym nowym r32 nie ma regulatora na listwie. ![]() ![]() ![]() ![]() Tak u mnie wygląda dolot do AirBoxa ![]() ![]() Tu mój pomocnik ![]() ![]() A tu główny kierownik garażu czyli ja ![]() ![]() ![]() ![]() No i pojechał ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Poduszki silnika zostały zalane klejem do szyb aby je usztywnić ![]() ![]() ![]() ![]() I znów elektryka, ogarniałem tak aby wszystko działało i wyglądało jak fabryka ![]() ![]() ![]() POkrywa po piaskowaniu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nowy silnik a już dziura! Już był zalany nowym olejem, podnieśliśmy do góry a tu leje sie... okazało się że jak silnik stał na palecie to jakaś śruba dostała się pod misę i zrobiła dziurę ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I wylądował ptaszek ![]() ![]() Wydech został owinięty bandażem do 1600stopni C (w poprzednich silnikach owijałem takim tanszym do 1100stopni i po dluzszym uzytkowaniu zaczynał sie już kruszyć) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pierwsza awaria po 100km, stopiła się cewka, nie wiem czemu, może była juz zmeczona, bo po wymianie cewki zrobiłem ponad 2000km i jest ok. ![]() ![]() ![]() ![]() Podsumowywując swap trwał od 2 do 7 maja, Ale jako że była majówka to nie w wszystkie dni robiliśmy ![]() od 7 maja do dziś tj. 19 maj zrobiłem cos ok 2200km i wszystko jest ok ![]() ![]() Pierwsze odpalenie https://www.youtube.com/watch?v=iTllhs8XHYY Tak gada na jeszcze ori tłumikach z 2,3 https://www.youtube.com/watch?v=Ha9fdq4cDQo Skończyły się też klocki tył i był problem, nie mogłem odkręcić jednej śruby którą dokręciłem tydzień temu... Klucze pękaly, spawanie nie pomagało, jedynie wiercenie zostało, na fotce pokazane jak można sobie zrobić mobilną wiertarkę stołową? ![]() ![]() ![]() seat na styk wszystko wyliczył ![]() ![]() Nabiłem też klimę ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tak poza tematem to gdyby ktoś mial na handel dystanse 5x100 10-15mm to dać znać ![]() ![]() 11 czerwiec 2016 Sorry że tak mało piszę w temacie ale jestem zawalony ze wolnego czasu brak:/ więc małe zaległości ![]() Zespolone lampy tyl ![]() No i 1 miejsce w konkursie na najgłośniejszy wydech ![]() ![]() tak to ryczało na 100% 2,5cala ![]() https://www.youtube.com/watch?v=PRy8PFB ... -gyoutu.be https://www.youtube.com/watch?v=qg-GE76qR0g i nagranie ze zlotu ![]() Wczoraj założyłem sterownik z A3 3,2 jest MOC, ale jest pare figlów, niby nieogarneity jeszcze programowo. Przestała działać klimatyzacja, nie działa ESP (lampka cały czas się świeci), tempomat nie działa (próbowałem go aktywować metodą dla toledo II itp ale nie daje się ![]() Poza tym wszystko działa ok ![]() Dziś pojechałem na krótki kawałek prostej w celu sprawdzenia przyspieszenia a się okazało że udało zamknąć się licznik ![]() https://www.youtube.com/watch?v=kw3MB4ADL-g 8 listopada 2015, 00:49 -- Dawno nic się nie działo, więc jadę z zaległymi fotami, a trochę tego jest :p 10.07.2015 Test01 z filtrem powietrza simota airbox Test02 bez filtra reasumując filtr simota ogranicza mój silnik, w 2,8 dał mocy, w 3,2 zabrał 16KM 16Nm, mam nadzieję że jak dam ori filtr z r32 i wkładkę KN to że będzie blisko 260 ![]() wydech 2x55mm schodzi się w 65mm i idzie do końcowego seryjnego z 2,3 który został lekko rozwiercony. ![]() ![]() Daję jeszcze wykres mojego poprzedniego silnika, czyli 2,8 24v BDE na ori wydechu 2,3 ![]() Więc jedziemy ![]() 16.07.2015 Wpadła ori puszka z 2,3, rozwiercona dziura i udało się upchnąć przeplywke 3,2 ![]() ![]() Może ktoś ma taką wkładkę i chce się zamienić na mój airbox Simota? Zestaw z foto 170zl jak coś. ![]() ![]() ![]() ![]() 21.07.2015r Padła skrzynia biegów... Ledwo ale udało się wyjąć skrzynie bez wyciagania silnika ( skrzynia 6b 4motion ) Okazało się ze Pekly " widełki " 3 / 4 biegu. Na szczęście udało się zdobyć takie w warszawie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 22.07.2015 Aktualnie toledo nad morzem, może ktoś widział? ![]() Obok dziewczyny ibiza 1,9tdi 101KM Ibiza 1,9tdi spaliła 5,1 ON 23zl/100km Toledo 3,2 spalił 10,7 LPG 21,5zl/100km Styl jazdy taki sam, a nawet toledo ostrzej. Czyli toledo 2,5x mocniejsze jest ekonomiczniejsze w trasie ![]() ![]() 22.07.2015 Jestem Na wakacjach i chyba czas wracać bo dostałem cynk z domu ze czeka na mnie paczka z fantami ![]() Soczewki i progi TS (moje aktualne na sprzedaż A nieduże pieniądze) ![]() ![]() ![]() Pierwsze przymiarki ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A tu jeszcze mem od kogoś na facebooku ![]() ![]() 01.08.2015 kilka fot ze spotu WNR (Warsaw Night Racing) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 07.08.2015 Seat Toledo R32 vs Seat Leon 1,9 tdi ARL ok. 180KM - 0-270km/h https://www.youtube.com/watch?v=UYNzClJhHQs Pewnie posypią się zaraz hejty? ![]() Seat Toledo r32 vs Seat Ibiza 1,9 Tdi 300KM https://www.youtube.com/watch?v=KlIKdy8Ggxg 21.08.2015 Znów skrzynia... ![]() 2,5 godziny i wyjeta, dobry wynik na skrzynię 4x4 ![]() ![]() ![]() przykra sprawa... ![]() 21.08.2015 Udało się zdobyć w warszawie mechanizm od skrzyni DRP (2,8) a ja mam FMP (3,2) i różnią się ilością zębów na wiencu. teraz albo musze załatwić sruby zamiast nitow i przełożyć wieniec. Albo włożyć wałki od przełożeń głównych od 2,8. w dzień przelicze przełożenia i podejmie się decyzję ![]() ![]() dowiedziałem się że 2.8 24V ma zazwyczaj skrzynie DRP bieg, przłożenie 1) 3,417 2) 2,105 3) 1,429 4) 1,088 5) 1,097 6) 0,912 główne dla 1-4 biegu 4,2 główne dla 5,6 biegu 3,316 3.2 (i niektóre 2.8) miały skrzynie FMP bieg, przłożenie 1) 3,357 2) 2,087 3) 1,469 4) 1,098 5) 1,108 6) 0,927 główne dla 1-4 biegu 4,235 główne dla 5,6 biegu 3,273 czyli jak bym do fmp włożył przełożenie od drp to prędkość max spadła by o ok 5km/h niby nie dużo ale zawsze coś, wiec chyba musze przełożyć wieńce. fanty na lewą półoś ![]() ![]() ![]() 25.08.2015 Udało się dorobić śruby do mechanizmu ![]() jako ciekawostkę dodam że takie śruby są dostępne w serwisie za ponad 900zl a jedyny zamiennik jaki jest to ARP za ponad 600 Emotikon gasp Wieniec z 3,2 przykrecony juz do mechanizmu z 2,8. jutro jeszcze na tiga do kogoś pojadę aby te śruby złapać lekko spawem aby napewno się nie odkrecily ![]() ![]() ![]() [url=http://m[URL=http://motoimage.pl] ![]() ![]() ![]() sruby skręcone i dodatkowo zaspawane (niestety zapomialem zrobić foto spawow) skrzynia juz złożona, jutro montaż Emotikon smile juz nie mogę się doczekać bo seat stoi od piątku ![]() ![]() ![]() ![]() 30.08.2015r Fotki z zlotu w Nowym Dworze Mazowieckim ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 31.08.2015 Dziś pobawiłem się trochę z wydechem Emotikon smile u dołu świeżo kupiony za całe 50zł przelot z kwasu na 2 tłumikach FK Automotive dedykowany do toledo Emotikon smile Wyżej wydech na którym jeździłem na codzień a jeszcze wyżej mój wydech weekendowy Emotikon grin Ogołnie ten wydech FK będę chyba handlował, ale założyłem go dziś aby sprawdzić dzwięk i jest yyy, zajebisty?:D Ale te końcówki wyglądają jak NFS trochę, i jeśli bym go zostawił to albo utnę je całkiem, albo kupię takie jak miałem w niebieskim- serbringa. https://www.youtube.com/watch?v=00DQzQx ... e=youtu.be ![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=0n8wRFk ... e=youtu.be 01.09.2015 Ostre lanie ![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=A-z5S4oD1NY 17.09.2015 Mały modzik, poduszka z cupry/ts Emotikon smile Jeszcze przydało by się odświeżyć skórę na kierownicy ![]() ![]() ![]() 22.09.2015 200 tysięcy pyklo z klasą :p Swap silnika na 3,2 robiłem przy 185 tyś w maju swap silnika 2,8 robiłem przy 176,5 tyś w styczniu kupiony przy 172 tys w listopadzie 2014 ![]() wcześniej jeździłem na mobilu 5w50 teraz wlalem Valvoline 10w60 i ciekawe jak na nim będzie się jeździło ![]() ![]() 2.10.2015 dobry bandziorek? Emotikon tongue Koła pożyczone z golfa ii vr6t Emotikon wink 16" keskin z oponami 225 semislick Emotikon smile lepiej trzyma trakcję chociaż i tak rewelacji nie ma Emotikon unsure ale jest +5 na mieście Emotikon grin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Koła równiutko ciągną ![]() ![]() Seat Toledo R32 test opon dunlop direzza 02g semislick 225 ![]() https://youtu.be/7u-Ve9tNWrY 09.10.2015r Piąty raz w tym roku będę wyciągał skrzynie w toledo... w styczniu zmiana silnika. w maju zmiana silnika później uszkodzony 3/4 bieg później rozpadł się różnicowy i teraz prawdopodobnie pękł docisk Emotikon unsure slicki kleją zajebiście ale coś musiało się poddać ![]() ![]() 10.10.2015 WTF? docisk nie pekniety a tarcza rozsypana... orientuje się ktoś czy jak dam nowy docisk i tarcze obije kevlarem to czy takie sprzeglo wytrzynalo by 400KM 550 Nm bez wzmacniania docisku? mam jednomas valeo prawie nowy 240mm ale do 1,9tdi /1,8t i nie pasuje do vr6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 16.10.2015 Właśnie skończyliśmy robić toledo ![]() peknieta była sprężyna w docisku wiec wpadł nowy (uzywka) sprzeglo zregenerowane na skoczylasa w Warszawie, zabielony dwumas, nabicie tarczy kevlarem i planowanie docisku 250 zł wiec polecam Emotikon smile wpadło tez nowe lozysko oporowe/wysprzeglik i koncentrat g12 na zimę bo latem zawsze latam na wodzie destylowanej gdyż nigdy nie wiadomo kiedy silnik będzie znów wyciągany Emotikon grin Przy okazji ze skrzynia była wyjeta to została rozebrana aby sprawdzić jak sprawują się śruby w miejscach nitow, jest git- można zapierdzielać Emotikon smile Poza tematem: ma ktoś na części jakiegoś Leona 4x4 albo borę? :p ![]() ![]() ![]() ![]() 22.10.2015 Ramka pod radio 2DIN. nówka ori sztuka:) Była okazja to kupiłem, ale narazie nie mam czasu zamontować 2 DIN ![]() ![]() 06.11.2015 Seat Toledo II R32 3,2 Sound ![]() https://youtu.be/bxEng-BYN3M V GTI Compsport Stage 2 266KM 400Nm vs Toledo 3.2 259KM 329Nm https://www.youtube.com/watch?v=Cw5w_Ak ... e=youtu.be 07.11.2105 Minął rok od kiedy mam tego seata ![]() ![]() ![]() mała zapowiedź sezonu 2016 ![]() ![]() ------- Nowy fant, bo obecny przelot 2,5" będzie za mały w przyszłości ![]() ![]() STARY PRZELOT 2,5" FK Automotive, też nierdzewka, jest na handel jak coś ![]() ![]() ![]() A tu foto śmiesznego przejścia na fabryczny katalizator z wyjściem 55mm :d Oczywiście będzie to odcięte ![]() ![]() 27 listopad 2015 "]Coś tam kiedyś pisałem od napędzie 4x4, to żeby nie było że słowa puszczam z wiatrem to zapodaję kilka fotek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Przy okazji chętnie kupię: nadkola tył do leona 4x4 przednią osłonę termiczną wydechu do 4x4 osłonę termiczną nad końcowy wydech wiązkę idącą od haldexa do przodu auta (lub samą kostkę przy haldexie) -- 31 grudnia 2015, 17:20 -- Mikołaj trochę sie spóźnił z paczką ale zdążył przed końcem roku ![]() 3,6 FSI CDV z 2013r przebieg niecałe 30tyś km ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I teraz powolne składanie pod Turbo ![]() PS. swap r32 z tolka nadal na handel ![]() -- 5 stycznia 2016, 02:10 -- Mały up. Silniczek wstępnie rozebrany ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A tu cały Ja ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Świeżo dotarty silniczek... ![]() ![]() ![]() PS. Swap r32 nadal na handel;p w rozliczeniu moge przyjąć 2,8 24v ewentualnie 2,3 aqn, lub jakieś tanie autko. 11 luty Silnik R32 sprzedany, więc wpadaja kute korbowody, kupiłem dedykowane do r32 (do r36 jeszcze nie produkują, ale korby już zostały oddane do przerobienia pod ori tłoki z R36) ![]() ![]() ![]() No i tu fota sprężarki na bloku r36, ![]() jak widać wszystko w proszku, ale wolnymi chwilami będę powoli zaczynał to składać do kupy, sezon 2016 miał być gruby, ale dziewczyna zaszła w Ciążę ![]() ![]() Dawno nic nie pisałem, więc mały UP. Jak by ktoś chciał być ciągle na bieżąco to facebook.com/SeatToledor36Turbo 15.02.2016 Mala dostawa gratow, mam nadzieje ze nie beda wypadac zaplony na nowych ori cewkach bremi i swiecach irydowych ![]() Teraz czekam na przekladke i panewki i powoli mozna zaczac skladac ![]() ![]() 18.02.2016 Bosch 044 zawita na pokładzie:) Gdyby ktos byl zainteresowany to mam jeszcze 1 szt na sprzedaż -480zl (cena rynkowa ok. 700zl) Nowa, orginalnie zapakowana. Orginalny Bosch 0580 254 044, żadne "044 style" itp. ![]() ![]() 26.02.2016 Dzis dotarla plyta odprezajaca 3mm ![]() ![]() 01.03.2016 Mala modyfikacja glowicy, calkowicie rezygnuje z wtrysku FSI i otwory po wtryskach zostaly zaspawane ![]() ![]() 01.03.2016 Tak wygladaja zawory SSĄCE! w silnikach z bezposrednim wtryskiem... w moim przypadku po przebiegu 27 tys km. ![]() Kucizna powoli sie sklada ![]() Dodatkowo zapodaje foty wzmocnienia bloku pod łapę silnika ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fota porownawcza starej i nowej panewki ![]() ![]() ![]() 03.03.2016 Małe SPA ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wszystko pieknie wymyte i powoli zaczynam składać:) Sam wał wazy 21Kg a goły blok 52Kg, ciekawe ile bedzie ważył kpl silnik ![]() ![]() ![]() 04.03.2016 Wszystkie tłoki juz na swoim miejscu ![]() Śruby do podpor walu dałem o klasie 12.9 (fabrycznie były 10.9), dałem ciut dłuższe bo był jeszcze zapas gwintu ![]() Natomiast śruby do kutych korb są o wytrzymałości do 200 tyś PSI, ich klasa twardości jest podana w innej jednostce, ale są wytrzymalsze od seryjnych 12.9 ![]() ![]() ![]() ![]() 12.03.16 Mała rzecz, a jak cieszy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 13.03.2016 Baran pospawany ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 16.03.2016 Glowica splanowana, i złożona ![]() ![]() Jako bonus fotka z porownania turbo gt35 z K04 z 1,8T 225KM ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 19.03.2016 Kolejna dostawa kilku brakujących grantów, tym razem z potestowego touarega 3,6 2015r :-) Gdyby ktos miał to kupię jeszcze : Przeplywomierz 3,2 z audi a3, golf 5 itp Łapę alternatora z golfa 4 2,3 170KM lub 2,8 204KM Pompe wspomagania z kółkiem pasująca do powyższej łapy. ![]() 20.03.2016 Mój docisk jest ciezko wzmocnić, bo nie jest nitowany tylko "na haczyki" ale mimo to spróbuję go wzmocnić wkładając drugą sprężynę o grubosci 2mm, fabryczna ma 3mm, ale dwie nie wejdą i trzeba przerobić jedna na 2mm. Myślę ze pod 700Nm zniesie:) ![]() 22.03.2016 Wpadł wskaźnik parametrów, nie chciałem pchać mnustwa zegarów, bo to nie wyglada smacznie, wiec kupiłem wskaźnik "10w1" ![]() Pokazuje on: -Cisnienie oleju -Cisnienie doładowania -Cisnienie paliwa na listwie -Temperature oleju -Temperaturę cieczy -EGT -AFR -Obroty silnika -Prędkość pojazdu. -Wolty Pomiar czasów 0-100 0-200 1/4mili itp. A nawet godzinę:D Gdyby był ktos zainteresowany takim to PW Daje link poglądowy, cena oczywiscie niższa:) http://www.neon-technologies.com.au/pro ... -gauge-kit ![]() fotopodgladowe ![]() 25.03.2016 Siemens DEKA 6x 850cc Myślę ze paliwa mu nie zabraknie ![]() ![]() Tu jeszcze pare elementów ukladanki ![]() ![]() 26.03.2016 Udalo sie stoczyć sprężynę z 3mm na 2mm wiec jest dobrze:) jeszcze trzeba obniżyć zelazko docisku o 2mm. I mozna składać:) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kolejna porcja zaległych operacji ![]() 2.04.2016 Sprzęgło zostało finalnie wzmocnione, mam nadzieje ze bedzię działać:) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 03.04.2016 i w piz** i wylądował ![]() Nawet sie nie spodziewałem że tu tyle miejsca na turbo jest, ale to dobrze:D ![]() ![]() ![]() ![]() 05.04.2016 ![]() 06.04.2016 Kolejna porcja zabawek :d Intercooler 600x300x76mm Wastegate 60mm, naprawdę kolos :O Bandaz na barana 10m Ciekawe czy upchne tak duzy IC pod zwykly zderzak ![]() ![]() 08.04.2016 Pierwsze przymiarki ![]() ![]() ![]() ![]() Prototyp kolektora dolotowego z kartonu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "] motyka8 napisał(a): Dzieje sie tam cos? Jak zawsze ![]() -- 19 maja 2016, 10:50 -- mały UP ![]() 16.04.2016 Jeszcze kupić rurki alu 51mm. Zrobić z nich trąbki i mozna spawac ssacy:) KUPIĘ sterownik silnika od 2,8 BDE 20.04 Dziś przyszły paczuszki z kolejnymi elementami układanki ![]() Zgadnijcie od czego jest chlodnica oleju?:P Używana z wbudowanym termostatem ![]() ![]() nowa chińska turbina po regeneracji na ori lozyskowaniu KODE Emotikon smile ![]() 21.04 kolejna rzeźba ![]() ![]() ![]() 26.05 Jeszcze zrobić z tego trąbki i można spawać do kupy ![]() Prace idą bardzo powoli bo ciągle brak czasu ;/ ![]() 27.04 No i produkcja ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 28.04 Zobaczcie jak idealnie w toledo siada chlodnica oleju z mazdy rx8 ![]() ![]() ![]() ![]() 28.04 Bosch 044 w zbiorniku? Czemu nie, u mnie wszystko się da ![]() Teraz zostało dac grubsze przewody paliwowe i policzyć czy orginalne przewody od zasilania pompy nie będą za cienkie:) ![]() ![]() ![]() ![]() 29.04 3h stania nad autem i rozmyslania i podjęta decyzja ze trzeba silnik wyjąć jeszcze z auta na kilka dni ![]() ![]() 30.04 Majówkowe foty ![]() ![]() 02.05 Juz (mniej-wiecej) wiadomo jak bedzie wyglądał kolektor ssacy ![]() ![]() ![]() 05.05 Silnik ponownie wyjety, niby sie cofam, a jednak do przodu ![]() ![]() ![]() 10.05 Małymi krokami, ale ciagle do przodu:) Baran owiniety bandażem i dodatkowo pomalowany cynkiem (byz zapobiec kruszeniu sie bandaza) Wydaje mi się ze nawet fajnie zaczyna to wszystko wyglądać:) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 11.05 A tak powstaje listwa wtryskow do jedynego toledo r36t na Świecie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 12.05 Jutro przymiarki czy DP zmieści sie w komorze ![]() ![]() 12.05 No i wylądował ponownie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 14.05 Rzeźby ciąg dalszy ![]() ![]() ![]() ![]() "]Minął miesiąc od ostatniej dawki informacji a Tu tyle sie działo u mnie... ![]() ![]() 25.05.2016 Trochę sporo fotek kolektora, ale co tam... ![]() Moim zdaniem wyszedł nieźle. Jak na kolektor alu spawany migomatem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 27.05.2016 Już bliżej niż dalej ![]() ![]() ![]() ![]() 28.05.2016 Listwa wtryskowa do poprawki bo cieknie, wiec pierwszy odpadł z placka, i działa: D https://youtu.be/KoOJrcmZiXw 29.05.2016 No to teraz zabawa z kabelkami, by każdy był idealnej długości, kilka trzeba zabrać, kilka dołożyć i jakoś będzie to wyglądać ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 30.05.2016 Na Pb tez już chodzi ![]() Odpalony na bosch 550cc i cisnieniu na listwie ponizej 1 bara ![]() ![]() Docelowo będą 850cc ![]() https://youtu.be/ilUSN14Bkxw 02.06.2016 Aż sie płakać chce... dzis juz był prawie zalozony samochod i po niedzieli miał być strojony a tu po zalaniu płynu chłodniczego w 5min plyn poszedl do oleju:/ Szybka diagnoza i pekniety blok ![]() ![]() ![]() a już był tak ładnie poskładany ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 6.02.2016r Test szczelności bloku ![]() ![]() ![]() ![]() 06.02.2016 CHCE KTOŚ KUPIĆ BLOK R36 NA STOLIK? Zaczelismy spawac, szło jako tako. Ale moja Mama powiedziała ze szkoda roboty bo i tak pierdolnie przy tej mocy, a że Mama ma zawsze rację to kupuję nowy blok a ten bedzie na sprzedaż. Moze komuś posłużyć za stolik ![]() ![]() 07.06.2016 Mam nadzieję że opłacało się gnać prawie 300km po blok ![]() Mała modyfikacja tego bloku i podejdzie do toledo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 08.06.2016 Udało sie nagwintowac blok pod łapę by zamontować silnik poprzecznie ![]() Wzmocnienie bloku zostawiam by zadne konie ruszyły mocowań ![]() Teraz zostało splanowac i pomalować blok i mozna składać dalej puzle:) ![]() ![]() 08.06.2016 Kolorek juz jest, nie było to profesjonalne lakierowanie, ale czas goni i tak musi wystarczyć:) ![]() ![]() ![]() ![]() https://youtu.be/7A7ulXqhlCU Roboty ubywa:P Hubert wolno kręci bo wiadomo, silnik zimny, na dotarciu ![]() 10.06.2016 A może biMoto ?:D ![]() 11.06.2016 Sobota Wieczór, kto jeszcze w garażu? ![]() ![]() 12.06.2016 Fotki z popołudnia ![]() Za kilka godzin foty z sesji nocnej ![]() ![]() ![]() 13.06.2016 Plan wykonany w 200% Miał być odpadł za tydzień, a udało sie duzo wcześniej:) https://youtu.be/35TZ-ff0l4k 13.06.2016 23:00 Wyjechał na małe co nieco na drogę ![]() Bez doładowania ![]() Prawie gotowy do strojenia, ale brak wolengo terminu narazie u tunera ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 14.06.2016 Czasami tuning jest brutalny ![]() Otwór rewizyjny do regulacji sprzęgła ![]() ![]() ![]() 16.06.2016 Mała sesyjka z rana moich perełek ![]() 1L 2.0 150KM 1M 3.6 xxxKM ![]() ![]() ![]() ![]() Ciąg dalszy nastąpi... ![]() 16.06.2016 ![]() 21.06.2016 noc załadunek na lawetę, ledwo ale się udało, trochę siedzi nisko ![]() ![]() ![]() 21.06.2016 dzień fota z trasy ![]() ![]() ![]() A tu już fota z Wrocławia u EvolutionMotorsSport.pl i tak zostaje na kilka dni 400km od domu ![]() ![]() 26.06.2016 Auto przeszło selekcję na imprezę z grubymi projektami z całego kraju, i nie tylko. Widzimy sie 3 lipca w Ciechanowie, więcej info CarsLovers.pl ![]() ![]() A ja czekam na info o finalnym wystrojeniu i lecę do Wrocka po auto ![]() ![]() Auto wstępnie zostało wystrojone, już z tydzień temu. Wydech blokuje i były problemy z egt przy wyższym doładowaniu. Narazie jest 402KM 427Nm przy 0,6 bara, przy 0,8-0,9 było 500KM, ale tak jak pisałem, został ujęty koks by zachować bezpieczne w 100% egt. Auto wystrojone na sterowniku 2,8 BDE przez evolutionmotorsport Wrocław. Zero błędów, tempomat, klima, MFA, procedura itp, wszystko działa tak jak chciałem ![]() jak poprawię wydech i pare innych dupereli to robimy na 500+ ![]() Tu jakiś tam głupkowaty filmik. https://youtu.be/1bQOEe_JPCw Kilka fot z dzisiejszego zlotu w Ciechanowie ![]() No fotach porównanie mojego r36 turbo po przeróbkach z orginalnym wolnossacym r36 ktore siedzi w kolegi golfie 2 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tu jeszcze foty sprzed roku z 3,2 dla porównania ![]() ![]() ![]() A tu aktalna ![]() Większość oglądających auto na zlocie twierdziło że pod maską wszystko wygląda jak by fabrycznie tam było, nikt nie znalazł nawet 1 trytytki itp. I o takie coś mi chodziło ![]() Jak ogarnę wydech i kilka drobnych detali to jadę na korektę i wtedy wstawię wykres końcowy. Bo na razie nie ma co wrzucać. 12 sierpnia 2016r "]Trochę nie pisałem, ale trochę się pozmieniało: -montaż LPG (tylko do jazdy eko) -przeniesienie akumulatora do bagażnika (w celu zwolniania miesca pod maską dla parowników) -podniesienie doładowania z 0,6b na 1,2b -zrobienie scrimera (WG wpuszczony w wydech ograniczał przepływy spalin z turbo przez co rosło egt) -Powiększenie dziury w zderzaku na rzecz lepszego chłodzenia (docelowo będzie zderzak z cupry R) -nowy duży wentylator, co prawda zamiennik, ale wkurzały mnie padające co chwile używane orginały. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A tu moja mama po jeździe na fotelu pasażera czarnego ![]() ![]() Tu kilka fotek z VW MANIA, kto był ten widział seata ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() No i to na co wszyscy czekali- WYKRES ![]() ![]() Autem zrobiłem już 3000km a minął dopiero miesiąc, sprawdza się idealnie jako daily car ![]() Odnośnie lpg, na razie jest jest 1 parownik do 250KM (drugi czeka w garażu) LPG przełącza mi przy 4tyś obrotów lub jeśli zacznie spadać ciśnienie na listwach. później kituje na Pb. Mam stały podgląd na EGT, w sterowniku silnika mam ustawione "dupochrony" jeśli wykryje spalanie stukowe od razu wyrzuca zapłony. Więc motorowi nic nie powinno zaszkodzić. auto hamowałem na 1b, i było prawie 500KM, obecnie latam na 1,2b, czyli ok 550KM na moje oko. TO NIE JEST KONIEC ![]() Tuner robiąc soft myślał że mam seryjną korbe, a mam kutą, i ograniczył trochę Nm stad też niższy Nm i późniejsze wstawanie turbo. Docelowo czekam na hajs i robię hybrydę turbo, by więcej dmuchała i wcześniej wstawała i ogarniam kilka spraw w mechanice i jade na korektę- celuję w 600+ ![]() I w zimę będę chciał zrobić napęd i hamulce, a na wiosne jakaś rolka. Teraz trochę zaległości: 05.08.2016 Padł alternator ![]() 06.08.2016 rano Alternator zregenerowany, udało się wymienić alternator do południa mimo konieczności ściagania zderzaka i pasa przedniego... 06.08.2016 wieczór Rozwaliłem skrzynie biegów ![]() ![]() ![]() 07.08.2016 rano Podejrzewałem że stało się dokładnie to samo co rok temu, czyli urwane widełki 3/4 bieg, więc okazało się że kolega z leon club ma takie widełki w Radomiu, 200km, ale wywiózł mi ładny kawałek drogi by było szybciej - Dzięki wielkie ![]() 07.08.2016 19:00 Auto wjeżdża na kanał i Start z wyjęciem skrzyni, okazało się że prościej łatwiej i przyjemniej będzie wyjąć skrzynię razem z silnikiem niż samą skrzynie 4motion, tym bardziej ze w r36t mam dużo gratów dołozone i jest ciasno. ![]() ![]() ![]() 2 w nocy sprawa wyglądała już tak: ![]() ![]() Długo czekaliśmy z kolegą na brata- operatora c330 ![]() ![]() 08.08.2016 dzień trochę zmarnowany, nie było czasu dla auta, bo żniwa ![]() gdyby nie pomocnik to nawet skrzyni nie złożył bym w ten dzien pewnie ![]() ![]() ![]() Dodatkowo korzystając z okazji wyjętego silnika zmodyfikowałem jeszcze docisk by: -przenosił więcej Nm niż do tej pry -pedał sprzęgła chodził lżej -by sprzęgło lepiej rozsprzęglało(mniejszym skokiem pedała) No i się UDAŁO, pod każdym względem ![]() fot niestety nie mam z przeróbki docisku ![]() 09.08.2016r znów pół dnia zmarnowane ![]() ![]() ![]() ![]() 22:00 auto gotowe do wyjazdu ![]() ![]() Zrobiłem 60km o teraz nie żałuję tego ze padła skrzynia ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kilka filmików, nie spodziewajcie się mega WOW bo auto nie jest finalnie wystrojone jeszcze https://youtu.be/2tjUwm09QfA https://www.youtube.com/watch?v=JFdmbZn ... e=youtu.be https://youtu.be/_Msux2UN054 https://youtu.be/tH4QLLy2aPo Auto jest bardzo elastyczne, bardzo przyjemnie sie nim jeździ, jak kazdym innym cywilnym autem - do póki nie wstanie turbo ![]() Nawet moja dziewczyna która jest w ciąży smiało poradziła sobie z jazdą tym autem, a nie jeździła nim od jesieni ![]() Tylko mówiła że sprzęgło chodzi lekko ale fajnie sprężynuje ![]() ![]() "] Rafal87 napisał(a): Nie mam pytan, szacun za prace wlozona w auto wiedze i podejscie do tematu. Teraz to silnik wyciagasz pewnie w przerwie na reklamy. Zrob jakis profesjonalny filmik jak to sie odpycha. Dzięki, filmik na pewno będzie, ale w lato, jak auto będzie ogarnięte wizualnie i mechanicznie, a planuję zmianę turbosprężarki na taką z większym potencjałem ![]() Pozwolę sobie kopiować posty z Facebooka, więc czytając może to dziwnie wyglądać, ale mam nadzieje że to nie przeszkadza Wam aż bardzo ![]() 29 październik Mały Up. Zmiany: - wpadł koc na turbo -dodatkowa warstwa bandaża na baran -Filtr K&N RE-0870 -Dolot od turbo do filtra 102mm (4 cale) -Wyszlifowany i dotarty zawór WG do gniazda w baranie (by mieć 100% pewność że WG nie przepuszcza) -splanowana płaszczyzna barana i muszli turbosprężarki, bo znów wydmuchnęło miedzianą uszczelkę spod turbo. -uszczelka pod turbo dorobiona na zamówienie -nowy pasek alternatora, bo stary piszczał coś już. -wymieniona łapa skrzyni biegów, bo już gwinty pozrywały się od ciągłego wyjmowania i wkładania silników ![]() [url="http://motoimage.pl"] ![]() [url="http://motoimage.pl"] ![]() [url="http://motoimage.pl"] ![]() [url="http://motoimage.pl"] ![]() [url="http://motoimage.pl"] ![]() [url="http://motoimage.pl"] ![]() Zostało jeszcze założyć Surge Tank (kupiłem taki na 2x bosch 044 by w przyszłości nie pluć sobie w brodę że brak miejsca na dodatkową pompę) Ale ciągły brak czasu:/ I Zrobić nową, większej średnicy listwę paliwową i można ruszać na początku listopada na korektę ![]() Nie wiem jak teraz jest z odcinaniem mocy po przepince biegu itp. Bo nie sprawdzam do puki nie zrobię korekty. Namęczyłem się teraz z silnikiem i nie chce czegoś rozjebać przed korektą ![]() Jeszcze takie pytanko, orientuje się ktoś czy dostanę termostat w ASO który otwiera się wcześniej niż orginalnie? Bo czy jadę spokojnie przy 0stopni, czy upalam w lato, ciecz i tak mam nie mniej jak 93 stopnie, a wentylatory chodzą. Jeszcze pytanie do osób siedzących w VW Elektryczna pompka silnika jest sterowana przez sterownik silnika czy sterownik wentylatorów? Z góry dzięki za odp. Na koniec filmik z dźwiękiem jak psiuka w dolot 4" przy zmianie biegów. [url="https://youtu.be/-l7TRQ0AVS4"]https://youtu.be/-l7TRQ0AVS4[/url] 8 listopad Seat Toledo II R36 TURBO by Topol Garage - Jacek6804 dodał(a) nowe zdjęcia (2). Wszystko już było tak ładnie spasowane że aż nie dopuszczam do myśli ze trzeba znow wszystko wyjąć spod maski... No ale jak zwykle przy okazji pewnie coś tam się udoskonali No i na amen wyjeżdża instalacja LPG, bo za dużo oszczędności z niej nie będzie teraz Ps. Ma ktoś na handel gwint na tył do 4motion?:P [url="http://motoimage.pl"] ![]() [url="http://motoimage.pl"] ![]() 8 listopad Taka sytuacja 19x8,5" Kupię dystanse 5x112 na 5x100 Ewentualnie sprzedam ładne opony 235/35-19 lub zamienię na 225/35-19 Ps. Lambo stało 3 dni pod kościołem, więc chyba felgi nikomu nie potrzebne były? Silnika nie brałem, bo po co jak nie wiele mocniejszy:D (a tak serio to felgi mają napis GALLARDO a orginały mają LAMBORGHINI, i w internecie szukałem i są to chyba Repliki od DARE, grunt że nie chińskie jakieś tylko niemieckie...) ![]() ![]() ![]() ![]() 17 listopad Foty sprzed kilku dni Jednak okazało się że, tarcza trzyma się pięknie, a uszkodził się docisk. Konkretnie urwały się haczyki, zapewne przez to że był kilkukrotnie rozkładany i ulepszany. ![]() ![]() ![]() 16 grudzień Używany, ale chyba tylko chwile bo jest jak nowy Słyszał ktoś coś o holenderskiej firmie v-max? W necie w jakimś artykule V-MAXX Autosport, podczas testów wypadł lepiej od eibacha, ale ciekawy jestem jak jest w praktyce. Gwint oczywiście pod 4x4;) ![]() 21 grudzień Mod na + czy na minus? ![]() Trzeba go trochę ogarnąć ale, cena była fajna Orientuje się ktoś czy "nerki" pasują p&p z TopSporta (plastry miodu)? Oraz z czego dopasować zaślepki spryskiwaczy lamp? Bo cupra orginalnie nie ma ![]() ![]() ![]() Do zderzaka muszę dokupić dokładkę, oraz górne kratki, no i go lekko ogarnąć i pomalować, do kompletu już 2 lata leżą i czekają w garażu dokładki progowe z Cupry, tylny zderzak będzie wygładzony, i listwy na drzwiach też pójdą w kolor. Na koniec auto pójdzie do kolegi na korektę który świetnie ogarnia ten "trudny" lakier L041 ![]() Na razie auto stoi w garażu bez silnika, bez zawieszenia, hamulców i z częściowo zdemontowanym wnętrzem, puki co nie mam czasu dla Toledo, praca, 3 szkoły, małe dziecko, i jeszcze 3 swapy kolegom musze zrobić... No ale zima długa ![]() Aktualnie jestem na etapie kompletowania hamulców przód 370mm tył 312mm i przygotowywanie budy do cięcia podłogi ![]() |
Autor: | kyfy [ Śro 11 Sty, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Toledo] Seat Toledo II R36 Turbo 4x4 500+ |
Epicka historia ![]() |
Autor: | tbialyjettamk2 [ Śro 11 Sty, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Toledo] Seat Toledo II R36 Turbo 4x4 500+ |
Jestes po****ny , ale uwielbiam takich ludzi ![]() ![]() |
Autor: | Jacek6804 [ Śro 11 Sty, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Toledo] Seat Toledo II R36 Turbo 4x4 500+ |
Jak by ktoś nie wiedział to mam od dwóch dni 23lata i jestem z zawodu informatykiem, jednak z informatyką nie mam nic wspólnego aktualnie, takie życie ![]() Odnośnie Toledo to do wiosny chce włożyć haldexa, założyć duże hamulce, zmienić turbo z chinola na BorgWarner s300s s366 (nie mam nic do chińskich, ale chcę z większym potencjałem) no i ogarnąć kwestie lakiernicze ![]() |
Autor: | Luq@sz [ Śro 11 Sty, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Toledo] Seat Toledo II R36 Turbo 4x4 500+ |
za upór wielki szacun fajny temat ogarniasz ![]() |
Autor: | kiler [ Śro 11 Sty, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Toledo] Seat Toledo II R36 Turbo 4x4 500+ |
Przeczytałem wszystko(troche mi to zajeło) super sie czyta takie historie. Brawa i ukłony za wkład włożony ![]() |
Autor: | radzio_hzr [ Czw 12 Sty, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Toledo] Seat Toledo II R36 Turbo 4x4 500+ |
i to lubie najbardziej projekty robione w szopach po nocy z dala od internetowych hejterow co znaja sie tyle co wyczytali na necie |
Autor: | mati3XXjahre [ Pią 13 Sty, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Toledo] Seat Toledo II R36 Turbo 4x4 500+ |
O kurde to jest temat...mega szacunek z taką wiedze i naprawde pozytywne zazdro...tak totalnie z ciekawości od kiedy Ty się zajmujesz takimi rzeczami bo mając 23 lata i mając taką wiedzę to chyba od urodzenia co? ![]() |
Autor: | Jacek6804 [ Sob 14 Sty, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Toledo] Seat Toledo II R36 Turbo 4x4 500+ |
mati3XXjahre napisał(a): O kurde to jest temat...mega szacunek z taką wiedze i naprawde pozytywne zazdro...tak totalnie z ciekawości od kiedy Ty się zajmujesz takimi rzeczami bo mając 23 lata i mając taką wiedzę to chyba od urodzenia co? ![]() hmm, jak miałem 18lat to robiłem swap w moim pierwszym aucie - Toledo 1L swap był z 1,9Tdi AFN na VR6 z LPG, ![]() ![]() ![]() ![]() Ogólnie jestem po technikum informatycznym, ale co prawda właśnie skończyłem też teraz technikum pojazdów samochodowych, ale zaocznie dwuletnie i te technikum nie ma nic wspólnego z moją "wiedzą" Aktualnie studiuję jeszcze Mechanikę i Budowę Maszyn na 3 roku, też zaocznie, i chodzę do Technikum Agroturystyki Wiejskiej, też zaocznie, ten kierunek wybrałem z kolegą tak dla jaj, ale nawet nieźle idzie ![]() ![]() ![]() ![]() Jak by ktoś chciał to na FB można znaleźć więcej info o Toledo wpisując Toledo r36 Turbo, założyłem niedawno tez FP "Topol Garage" na którym częściowo pokazuje co dłubię w moim "garażu", bo właściwie warunki tam są jak w przysłowiowej "szopie" ![]() |
Autor: | turpik [ Nie 15 Sty, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Toledo] Seat Toledo II R36 Turbo 4x4 500+ |
auto bardzo zawansowane technicznie znany z forum SR ale na poczatek musi trafic garazu |
Autor: | Rumak [ Nie 15 Sty, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Toledo] Seat Toledo II R36 Turbo 4x4 500+ |
Masę dobrych modów mechanicznych ![]() ![]() |
Autor: | Franci [ Pon 16 Sty, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Toledo] Seat Toledo II R36 Turbo 4x4 500+ |
w szoku jestem co zrobiłeś z tym autem ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Komor [ Wto 17 Sty, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Toledo] Seat Toledo II R36 Turbo 4x4 500+ |
Ale grubaśny projekt ![]() ![]() |
Autor: | Jacek6804 [ Wto 17 Sty, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Toledo] Seat Toledo II R36 Turbo 4x4 500+ |
Współczuję Wam czytania ![]() ![]() ![]() Dodam że sprzedałem obecne turbo i podziałam też troszkę w kierunku mocy, dobre i te 100 czy 150KM co by się ugrało ![]() |
Autor: | Marcin87 [ Śro 18 Sty, 2017 ] |
Temat postu: | Re: [Toledo] Seat Toledo II R36 Turbo 4x4 500+ |
Brakuje mi tu jedynie jakiś konkretnych hamulcy do ogarniecia tych 500KM... chyba że brak ich w opisie. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |