MODEL: VW Jetta A1 1981r 4d
SILNIK: 1.5 (B+G)
MOC: 70KM
MODY POD MASKA: nie zauważyłem
ZAWIESZENIE: poprzedni właściciel kiedyś miał założony gwint, teraz jest seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
KOŁA: serca z mk3
NADWOZIE: seria
WNĘTRZE: seria + szyberdach uchylny
AUDIO: seria
Zmiany przeprowadzone:Jest to mój początek przygody z Jettą, więc jak na razie wymienione zostały tylko linki ręcznego, naprawione zostało podświetlenie tablicy rej. z tyłu oraz wysprzątałem Jettę w środku
Plany:Na początek najpilniejsze sprawy (jeździ tylko na gazie, wymiana tarcz z przodu bo 6mm.., sprzęgło, uszczelnienie, spawanie, demontaż haka nie wbitego w dowód

), aby Jetta była do jazdy na co dzień, później renowacja od podstaw i pewnie jakieś lekkie mody (nie mam jeszcze dokładnie sprecyzowanych), które będę zamieszczał w tym temacie
Historia:Od dawien dawna podobała mi się Jetta A1 i w końcu udało mi się ją zakupić w przystępnej cenie

Stało się to w Sylwestra 31 grudnia 2014r. Razem z trzema kolegami wyruszyliśmy o 3 w nocy w podróż, nie małą bo aż około 450km, z Nowego Sącza do Płocka po Jettę. Okazała się nie być trupem, a wszystkie telefoniczne informacje od sprzedającego okazały się prawdziwe (wiedzieliśmy czego się spodziewać). Po dokładnym obejrzeniu, krótkiej przejażdżce i wymianie kół na zimówki doszło do transakcji. Na starcie Jetta musiała pokonać 450km więc chrzest bojowy uważam za udany

Na szczęście w drodze powrotnej nic się nie popsuło, nie grzała się

. Jechało się bardzo przyjemnie. 120km/h szła bez problemu zostawiając niektóre dużo nowsze auta daleko w tyle

Ciekawostką jest to że Jetta miała swój własny
fanpage 
(już nie aktualny więc nie lajkować!

)
Zdjęcia:Zdjęcie z ogłoszenia:

Podróż:

Wymiana linek ręcznego w "szopa performance" u
sk8frantic'a:

Środek:

Spot AUDI i "testowanie" ręcznego pod TESCO

:
