-Marka: VW
-Model: Golf mk2
-Rok produkcji: 1991
-Kolor: Niebieski
-Pojemność: 1595 cm3
-Moc: 51kW (70 KM)
-Moment obrotowy: 118 Nm
-Silnik: Gaźnik (PN)
-Wyposażenie: Ręczny szyberdach
-Przebieg: 231000 km
Witam
13-12-2013 po dość krótkich poszukiwaniach odpowiedniej bazy na mój projekt i pomocy kolegi w nich (dzięki
bartez) nabyłem Golfa [mk2] 5d, chodź wołałbym wersje 3d. Poprzedni właściciel w 2001 roku sprowadził go od pierwszego właściciela z Niemiec. Tak więc jestem w jego 22-iej historii trzecim właścicielem

Jest to tzw. golas. Oprócz ręcznego szyberdachu i licznika z obrotomierzem i zegara cyfrowego nic więcej na wyposażeniu ciekawego nie posiada, ale to się zmieni w przyszłości

Gofer w drodze powrotnej do domu strzelił focha. Łożysko w prawym tylnym kole się rozsypało. Szykuje się dłuższy postój. A oto Golf, o którym mowa:



PLANY:
- zmiana motorowni, razem z
bartezem będę chciał zbudować 16VG60, ma być KOSA
- wsadzenie elektryki szyb lusterek oraz szyberdachu
- zmiana całego wnętrza tj. fotele, tapicerka itp.
- wyposażenie w ABS i wspomaganie kierownicy, może klimatyzacji
- markowy gwint
- jakiś felunek
- zmiana rozstawu szpilek na 5x100
- nowy grill z reflektorami oraz tylne lampy
- odświeżenie blacharki
- wąskie zderzaki z chromem
- i inne
29-12-2013 Właśnie wróciłem z Lubelszczyzny z zakupów. W dobrych pieniądzach trafiła się głowica 1.8 16V KR

Może na dniach przejdzie kompleksowy remont.

Po kupieniu samochodu wybrałem się po kompresor, który został zregenerowany przez
barteza. Dodatkowo został zrobiony rozwiert RS. Niestety mój wirnik nie nadawał się, a nie chciałem odwalać fuszerki w postaci spawania więc kupiłem drugi w idealnym stanie. Mam nadzieję, że węże będą puchły





A poniżej fotka starego wirnika, strasznie nie miły widok
