Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Dobre auto pod autolawetę ze skrzyniowca.
PostWysłany: Sob 13 Mar, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 10 Sty, 2009
Posty: 20
Skąd: Wlkp
Gadu-Gadu: 0
Auto: Brak.
Witam.Chciałbym przerobić jakieś auto ze skrzynią na lawetę.
Jakie autko byście polecali do ok 10000zł?
Myślałem nad Ducato 2.5 TDI dubel kabina.
Czy wersja bez dubel kabiny ma dłuższą pakę?
Robił kiedyś ktoś coś takiego?
Mógłby podać mi jakieś rady?:)
Pozdrawiam.



_________________
Vw Golf MK3 1.9 TD w wersji GTD.Niedługo na sprzedaż :)
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Dobre auto pod autolawetę ze skrzyniowca.
PostWysłany: Nie 14 Mar, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 02 Lut, 2008
Posty: 129
Skąd: okolice łodzi
Gadu-Gadu: 5430641
Auto: mkVI gtd
a potrzebna ci dubel kabina? to jest dobre jak jedziesz w dluga podróz lub wozisz czasami jakies czesci a na pace masz auto.
do 10 tys to chyba wolałbym mercedes 410 czy 412 d
jeszcze kwestia czy na kat b czy c


Offline
 Profil    5430641
 
 Temat postu: Re: Dobre auto pod autolawetę ze skrzyniowca.
PostWysłany: Nie 14 Mar, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 10 Sty, 2009
Posty: 20
Skąd: Wlkp
Gadu-Gadu: 0
Auto: Brak.
Może być na C.Z dubel jest właśnie lepiej bo można zabrać więcej osób.
Myślałem nad "Kaczka" ale tam to 80km/h i w środku wyje że wytrzymać nie idzie.
A jeździłem Ducato 2.8 TDI i to auto super sie prowadzi w miare cicho i kopa tez ma.



_________________
Vw Golf MK3 1.9 TD w wersji GTD.Niedługo na sprzedaż :)
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Dobre auto pod autolawetę ze skrzyniowca.
PostWysłany: Nie 14 Mar, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 07 Lip, 2006
Posty: 843
Skąd: VWlkp
Gadu-Gadu: 5986244
Auto: golf...
Do 10000k to raczej cieżko będzie Ci coś zrobić, sama zabudowa kosztuje kilka tysięcy. Ducato nadaje sie jak najbardziej z tym że wersja "long" jest dużo droższa. Długośc auta nie ma zbytnio znaczenia bo zawsze można przedłużyc rame ;)



_________________
Cabrio No. 1
viewtopic.php?f=98&t=43806

Cabrio No. 2
viewtopic.php?f=98&t=85463
Offline
 Profil    5986244
 
 Temat postu: Re: Dobre auto pod autolawetę ze skrzyniowca.
PostWysłany: Nie 14 Mar, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 11 Sty, 2005
Posty: 368
Skąd: Nidzica
Gadu-Gadu: 4948916
Auto: Sportback
za 10tys nic sensownego nie zrobisz, bo może to się skończyć że będzie laweta na lawecie ;)



_________________
Audi_Sportback
Offline
 Profil    4948916
 
 Temat postu: Re: Dobre auto pod autolawetę ze skrzyniowca.
PostWysłany: Nie 14 Mar, 2010 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Sob 22 Kwi, 2006
Posty: 397
Skąd: Kamień Pomorski
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf III gt
swap na 1,8 turbo ...
lt28, 35 lub iveco
np.

http://www.allegro.pl/item947975426_aut ... _lt35.html
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1493425

http://www.allegro.pl/item958232701_ive ... od_t4.html



_________________
mój golf
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... 9&start=75
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Dobre auto pod autolawetę ze skrzyniowca.
PostWysłany: Nie 14 Mar, 2010 
VW User
VW User

Rejestracja: Czw 11 Wrz, 2008
Posty: 132
Skąd: Tczew
Tak jak sawno do 10tyś można już kupić jakoś lawete, ale ja bym wziął LT 35 wkoncu bezawaryjny sześcio cylindrowy silnik w kabinie jest cicho, czego nie ma w Fiacie czy Iveco. Wiec ja bym brał LT w tej kasie.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Dobre auto pod autolawetę ze skrzyniowca.
PostWysłany: Nie 14 Mar, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 10 Sty, 2009
Posty: 20
Skąd: Wlkp
Gadu-Gadu: 0
Auto: Brak.
10tys do wydania na samo auto bez budowy lawety.



_________________
Vw Golf MK3 1.9 TD w wersji GTD.Niedługo na sprzedaż :)
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Dobre auto pod autolawetę ze skrzyniowca.
PostWysłany: Nie 14 Mar, 2010 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Sob 22 Kwi, 2006
Posty: 397
Skąd: Kamień Pomorski
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf III gt
swap na 1,8 turbo ...
miałem przez cztery lata lt 28 i powiem że sprawował się super ale teraz od kilku miesięcy jeżdżę iveco daily i jak na razie też daję radę



_________________
mój golf
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... 9&start=75
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Dobre auto pod autolawetę ze skrzyniowca.
PostWysłany: Pon 15 Mar, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 02 Lut, 2008
Posty: 129
Skąd: okolice łodzi
Gadu-Gadu: 5430641
Auto: mkVI gtd
moze ktos mnie wysmieje ale mialem isuzu npr (teraz sie kupi sama rame za 10 tys) auto niedocenianie, ale teraz mam transita 2005 rok i to jest porazka, japonczyk to japonczyk


Offline
 Profil    5430641
 
 Temat postu: Re: Dobre auto pod autolawetę ze skrzyniowca.
PostWysłany: Pon 15 Mar, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 10 Sty, 2009
Posty: 20
Skąd: Wlkp
Gadu-Gadu: 0
Auto: Brak.
Co do Isuzu-odpada.
Ja natomiast miałem Transita 96' busa i po za wkurzającym dźwiękiem auto samo w sobie naprawdę dobre i dość tanie.

Tak więc może krótko:

Ducato,LT,Iveco,Transit?

Z góry dziękuję,pozdrawiam



_________________
Vw Golf MK3 1.9 TD w wersji GTD.Niedługo na sprzedaż :)
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Dobre auto pod autolawetę ze skrzyniowca.
PostWysłany: Pon 15 Mar, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 11 Sty, 2005
Posty: 368
Skąd: Nidzica
Gadu-Gadu: 4948916
Auto: Sportback
iveco odpada jak dla mnie chyba że lubisz jezdzić ze stoperami w uszach :D



_________________
Audi_Sportback
Offline
 Profil    4948916
 
 Temat postu: Re: Dobre auto pod autolawetę ze skrzyniowca.
PostWysłany: Śro 17 Mar, 2010 
VW User
VW User

Rejestracja: Czw 11 Wrz, 2008
Posty: 132
Skąd: Tczew
Dokładnie Iveca są niby dobre, ale strasznie głośne w środku, a znowu LT to prawdziwy wół roboczy i jest cichy w środku :)

Decyzja w końcu należy do Ciebie...


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Dobre auto pod autolawetę ze skrzyniowca.
PostWysłany: Sob 20 Mar, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 16 Gru, 2008
Posty: 55
Skąd: 3MIASTO
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf II GTi 1.8 16V
Renault Master 2.5 dCi
Ja mam Renault Master II poliftowego i ze spokojnym sumieniem mogę polecić Renówkę. Jeżdżę w firmie, która posiada flotę blisko 200 aut dostawczo-ciężarowych i zdarza mi się często śmigać również Peugotem Boxerem, VW LT, Fordem Transitem i MB Sprinterem CDI... Z własnych obserwacji LT`ki trapią drobne ale wkurzające awarie elektryki, Sprintery lubią sobie rdzewieć same z siebie, podobnie Transity, problemy z rozruchem Forda to standard, w Peugocie awarie sterownika wtrysku i odwiedziny w ASO co jakiś czas to norma... Wbrew obiegowym opiniom o francuzach na tle tego towarzystwa Renówka jest wręcz wzorem, jeżdzę Masterem dzień w dzień po 10-12 godzin, tygodniowo nabijam po 1000-1500 km i ze spraw serwisowych to tylko tankowanie. :-D
Mojego Mastera napędza nowoczesny silnik turbo-diesel 2,5l DOHC 16V dCi z wtryskiem Common rail o mocy 145 KM. Skrzynia manualna 6-cio biegowa. Na wyposażeniu chłodnica powietrza doładowanego FMIC, ABS + kontrola trakcji ESP, 4 x potężne hamulce tarczowe o średnicy patelni do woka :P , komputer pokładowy, wspoma kiery, airbag drivera, manualna klima, centralny zamek, autoalarm, elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, całkiem dobre audio w pełni sterowane pilotem przy kierze... Genialne auto do pokonywania długich tras, jest cichy, dynamiczny, ładnie ciągnie bo ma czym - jak to diesel maxymalny moment obr. osiąga przy 1500 obr, a turbina pompuje w przedziale 2000-3500 obr/min... Porównując przyśpieszenie i Vmax to LT`ki i Sprintery mogą wąchać smrodek Mastera co najwyżej, nie raz i nie dwa empirycznie sprawdzałem :P , co jest zasługą napędu na przedniej ośce. W zimę taką jak ta która minęła to kolejny ogromny plus... Z drugiej strony Sprintery i LT`ki mają jedną wielką przewagę na Masterem właśnie dzięki tylnemu napędowi, tj. mniejszy promień skrętu i większa łatwość wykonywania manewrów co jest szczególnie ważne jeżeli parkujemy w zatłoczonym centrum miasta. Napęd na tył w Masterze tylko jako opcja dodatkowa...
Biorąc pod uwagę masę własną 2 tony spalanie jest też akceptowalne i wynosi przy rozsądnej jeździe ;) 9/10 litrów brykietu na setkę...

Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Dobre auto pod autolawetę ze skrzyniowca.
PostWysłany: Czw 25 Mar, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 10 Sty, 2009
Posty: 20
Skąd: Wlkp
Gadu-Gadu: 0
Auto: Brak.
mroczas1 napisał(a):
Ja mam Renault Master II poliftowego i ze spokojnym sumieniem mogę polecić Renówkę. Jeżdżę w firmie, która posiada flotę blisko 200 aut dostawczo-ciężarowych i zdarza mi się często śmigać również Peugotem Boxerem, VW LT, Fordem Transitem i MB Sprinterem CDI... Z własnych obserwacji LT`ki trapią drobne ale wkurzające awarie elektryki, Sprintery lubią sobie rdzewieć same z siebie, podobnie Transity, problemy z rozruchem Forda to standard, w Peugocie awarie sterownika wtrysku i odwiedziny w ASO co jakiś czas to norma... Wbrew obiegowym opiniom o francuzach na tle tego towarzystwa Renówka jest wręcz wzorem, jeżdzę Masterem dzień w dzień po 10-12 godzin, tygodniowo nabijam po 1000-1500 km i ze spraw serwisowych to tylko tankowanie. :-D
Mojego Mastera napędza nowoczesny silnik turbo-diesel 2,5l DOHC 16V dCi z wtryskiem Common rail o mocy 145 KM. Skrzynia manualna 6-cio biegowa. Na wyposażeniu chłodnica powietrza doładowanego FMIC, ABS + kontrola trakcji ESP, 4 x potężne hamulce tarczowe o średnicy patelni do woka :P , komputer pokładowy, wspoma kiery, airbag drivera, manualna klima, centralny zamek, autoalarm, elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, całkiem dobre audio w pełni sterowane pilotem przy kierze... Genialne auto do pokonywania długich tras, jest cichy, dynamiczny, ładnie ciągnie bo ma czym - jak to diesel maxymalny moment obr. osiąga przy 1500 obr, a turbina pompuje w przedziale 2000-3500 obr/min... Porównując przyśpieszenie i Vmax to LT`ki i Sprintery mogą wąchać smrodek Mastera co najwyżej, nie raz i nie dwa empirycznie sprawdzałem :P , co jest zasługą napędu na przedniej ośce. W zimę taką jak ta która minęła to kolejny ogromny plus... Z drugiej strony Sprintery i LT`ki mają jedną wielką przewagę na Masterem właśnie dzięki tylnemu napędowi, tj. mniejszy promień skrętu i większa łatwość wykonywania manewrów co jest szczególnie ważne jeżeli parkujemy w zatłoczonym centrum miasta. Napęd na tył w Masterze tylko jako opcja dodatkowa...
Biorąc pod uwagę masę własną 2 tony spalanie jest też akceptowalne i wynosi przy rozsądnej jeździe ;) 9/10 litrów brykietu na setkę...

Image


Za 10tys o Masterze mogę pomarzyć,ale dzięki za odpowiedź ;)



_________________
Vw Golf MK3 1.9 TD w wersji GTD.Niedługo na sprzedaż :)
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 15 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 25 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe