VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

Wady i typowe usterki Passata z silnikem 2.8VR6
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=37660
Strona 1 z 1

Autor:  rem6n [ Sob 07 Mar, 2009 ]
Temat postu:  Wady i typowe usterki Passata z silnikem 2.8VR6

Witam.
Mam pytanie jak w temacie Wady i typowe usterki Passata b4 z silnikem 2.8VR6.
Zalety znam dobre osiągi ale kosztem wysokiego zużycia paliwa.
Dlaczego pytam? Chce zmienić mniejsze auta na większe i ma być silnik benzynowy i padło na PASSATA. Silnik1.8 najbardziej by pasował ale są też paski z vr6 i w sumie też można się skusić ale co będzie jak coś klęknie jak z częściami,z naprawą kosztami eksploatacji tego silnika zbyt dużo mam pytań a za mało wiedzy na temat tego silnika dlatego pytam a myślę że to dobre miejsce na takie pytanie bo jest tu wielu właścicieli aut z silnikiem VR6
Za wszystkie rady i informacje z góry dziękuje jamajama

Autor:  Bilu. [ Nie 08 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

dziwne, ze jeszcze nikt sie nie wypowiedział, ale na 100% trzeba uważać na rozrząd! no i te silniki nie lubią ostrego katowania!

Autor:  rem6n [ Nie 08 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

Dzięki za info BILU pewnie każdy myśli że jest tu tyle informacji i wystarczy czytać a ja przeczytałem 40 str w dziale SILNIK i za wiele info nie znalazłem może żle szukam ale mimo wszystko dzieki. :ok:

Autor:  Bilu. [ Nie 08 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

z moich obserwacji wynika, ze kto dba, ten jeździ i cieszy się z mocy i dzwieku VRa, ale znam kata co zajechal silnik w 3 dni...

Autor:  Arek... [ Nie 08 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

To może ja cos napisze :D mam paska b4 2.9 i jak narazie nic sie nie dziej po za dwoma małymi awariami jakie mi sie przytrafiły, jedna arawia to po 7 miesiacach od kupna wywaliło mi odme, a dokładnie przewodzik, i wymieniłem kolanko do przepustnicy, odme czujnik i taki przewodzik (wszystko w komplecie) cena 360zł nowe orginalne, jakis miesiac temu walnoł mi przewod
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 292b8.html
koszt nowego to 170zł. Generalnie jak włąściciel dba o autko (silniczek) to auto (silniczek) dba o kieszeń własciciela :D chyba nie ma reguły ze kazdy silnik musi byc w dobrym stanie. Wiadmo vr6 nie jest nowym silnikiem i duzo zalezy jak był wczesniej traktowany, ale tez zdajmy sobie sprawe ze nikt wtedy vr6 nie kupował by jezdzic do koscioła jak dziadek :D. Fachowcem nie jestem ale podzieliłem sie z moimi doswiadczeniami jaki mi sie przytrafiły.

Pozdrawiam

Autor:  rem6n [ Nie 08 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

A jak z naprawami znajomy mi opowiadał ze jak miał vr6 i poszła mu uszczelka pod głowicą (co jest usterką spotykaną w autach)to w trzech na cztery warsztaty nawet nie chciały zaglądać pod maskę jak się dowiedziały że to vr6 można to oczywiście tłumaczyć tym że to warsztaty(u pana zdzisia gdzie się klepie tylko jakieś klamoty)ale coś w tym jest ja jestem z Gdańska i nie wiem jak to jest z tymi naszymi warsztatami za mało zaglądam może hehehe

Autor:  norbi [ Pon 09 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

mialem jakis czas, nic sie nie dzialo, auto kupilem z motorownia zadbana, ja rowniez dbalem to bylo fajnie. kupi sie skatowanego to lipton ice tea. tematow takich bylo juz sporo, proponuje poszukac.

ogolnie:
swieczki i kable musza byc gut
rozrzad musi byc gut
tak z moich obserwacji... :)

Autor:  szymoneck [ Wto 10 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

Problem chyba dużej ilości VR6 = układ chłodzenia. Użytkuję paska b3 z Vr6 od ponad 1,5roku i jestem zadowolony bardzo :) Wiadomo lubi wypić bo kusi, żeby dać mu :D
pozdro

Autor:  VR6 [ Wto 10 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

Skrzynia biegow ]:->

Autor:  rem6n [ Wto 10 Mar, 2009 ]
Temat postu: 

[/quote]Skrzynia biegow ]:->
Cytuj:
Ja mam 6N i tez już przerabiałem skrzynie widzę mus przywyknąć do takich awarii :hmm:

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/