VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

Passat B3 SYNCRO ?
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=36646
Strona 1 z 1

Autor:  w0jta5 [ Nie 08 Lut, 2009 ]
Temat postu:  Passat B3 SYNCRO ?

Witka, rozglądam się za passatem B3 może być sedan albo kombi, w wersji syncro.

Możecie mi powiedzieć coś o napędzie? Jest on dość idioto-odporny czy trzeba się przyszykować po kupnie na jakiś remont?


Najlepiej jak ktoś podeśle jakąś stronkę o passku b3
Wolał bym wiedzieć czego w nich szukać. Z jakim wyposażeniem występowały by nie kupić jakiegoś sierściucha...

Już wiem że montowano SYNCRO z 2.0 8v 115KM 2E i G60
Więc czy to będzie G60 czy 2E to obydwa silniki to dobre propozycje. 2E bardziej ekonomiczna wersja i raczej tej będę poszukiwał.

Pytanie, czy jest to gra warta świeczki? Zalety napędu na 4koła są wiadome, a wady?
większe spalanie, mniejsza dynamika (przy G60 pewnie bym nie narzekał, ale to ma być auto do jazdy na co dzień) i najważniejsze czy przeniesienie napędu jest wolne od usterek czy nie?

Pozdr.

Autor:  Bilu. [ Pon 09 Lut, 2009 ]
Temat postu: 

mak777 miał takiego passka z 2E! popytaj jego ;)

Autor:  sfiq [ Pon 09 Lut, 2009 ]
Temat postu: 

syncro jest prawie bezawaryjne jak sie przestrzega instrukcji

tzn wszystkie kola ta sama srednica i tyl pompujesz 0.2-0.4 bara wiecej zeby naped pieknie chodzil

problem to kupic sprawne bo czesto padniete wisko jest jak ludzie zakladaja inne kolka no i uklad podcisnien musi byc sprawny

Autor:  arturro [ Pon 09 Lut, 2009 ]
Temat postu: 

ja mam Syncro w Passacie B5 ale most jest taki sam jak w B3

sprawdzenie poziomu oleju w moście + ewentualna dolewka co 60 000 km i tyle
wszystkie koła muszą mieć taką samą szerokość i średnicę
często napęd nie działa na wstecznym, u mnie akurat działa :D
spadek dynamiki praktycznie nieodczuwalny
trakcja znakomita
POLECAM ;)

Autor:  w0jta5 [ Wto 10 Lut, 2009 ]
Temat postu: 

O tej samej wysokości kół słyszałem ale o szerokości już nie...


arturro napisał(a):
często napęd nie działa na wstecznym

Czy to jest uszkodzenie czy po prostu jest taka konstrukcja że nie działa na wstecznym?


I czy naprawa / wymiana wisko to duża kasa?


sfiq napisał(a):
uklad podcisnien musi byc sprawny

Mowa o układzie podciśnień samego silnika? Przy syncro jest powiązane z ukł przeniesienia napędu?


Dziękuję za info: √

Autor:  sfiq [ Wto 10 Lut, 2009 ]
Temat postu: 

w0jta5 napisał(a):
O tej samej wysokości kół słyszałem ale o szerokości już nie...


arturro napisał(a):
często napęd nie działa na wstecznym

Czy to jest uszkodzenie czy po prostu jest taka konstrukcja że nie działa na wstecznym?


I czy naprawa / wymiana wisko to duża kasa?


sfiq napisał(a):
uklad podcisnien musi byc sprawny

Mowa o układzie podciśnień samego silnika? Przy syncro jest powiązane z ukł przeniesienia napędu?


Dziękuję za info: √


sprawny naped ciagnie w obie strony warunek sprawny uklad podcisnien (a takze czujnik wstecznego w skrzyni)

uklad idzie od zbiorniczka w lewym nadkolu przy podszybiu do tyl mostu

co do wisko to naprawa raczej duza kasa pytanie tylko gdzie znalesc kogos kto naprawia :hmm:

Autor:  arturro [ Śro 11 Lut, 2009 ]
Temat postu: 

w0jta5 napisał(a):
O tej samej wysokości kół słyszałem ale o szerokości już nie...


koła muszą być identyczne kropka w kropkę

Cytuj:
Czy to jest uszkodzenie czy po prostu jest taka konstrukcja że nie działa na wstecznym?


jest to wina ewentualnego uszkodzenia


Syncro to stały napęd więc wsiądz do auta i spróbuj się pokręcić na śliskim albo na piachu, potem rozpędz się do ilu zdołasz ( przy wysokich prędkościach napęd może hałasować), rusz gwałtownie do tyłu i do przodu na piaszczystej nawierzchni, bedzie widac po sladach czy napęd działa... to najlepszy test sprawności napędu

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/