VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
polo 86c - Ogołem wiedza potrzebna https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=35705 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Golem_jr [ Sob 10 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | polo 86c - Ogołem wiedza potrzebna |
Tak jak w opisie chce kupic polówke od 91-94 i zastanawiam sie ktory najlepiej kupic jak bym chcial cos grzebac wiem ze najlepiej to odrazu z silniczkiem PY ale u nas w kraju to cieżko . o to mi chodzi jaki kupic zeby pozniej bylo jak naj mniej problemów w razie swapa na PY czy cus ....i jak naj mniej dokaldania |
Autor: | kamien [ Nie 11 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Jezeli chodzi o wyposazenie typu kubelki, licznik z obrotkiem, ciemna tapicerka itd to najlepiej GT jesli chodzi o strone techniczna to bez roznicy z jakiego silnika bedziesz swapowal na PY, wszedzie jest tyle samo roboty. |
Autor: | swIP [ Nie 11 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
szukaj z silnikiem: NZ, 3F, AAV, AAU...sa to silniczki na wtrysku wiec instalka juz poprwadzona... czasem mozna trafic 2f na gazniku...niby nic ale przy swapie zawsze to troszke wiecej roboty |
Autor: | PR23M3K [ Nie 11 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
najlepiej z silnikiem na wtrysku, jak bedzie na gazniku to jeszcze bak do zmiany |
Autor: | Golem_jr [ Nie 11 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
a dużo instalacji sie przerabia z 1.3 na PY czy wiekszosc siada... |
Autor: | marian [ Nie 11 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
PY to tez 1.3 a tak przy okazji - taniej bedzie kupić orginalna g40 niz jakies polo GT czy cos podobnego i swapować, polo G40 to nie tylko inny silnik, ale tez inne hamulce, skrzynia, zawieszenie... |
Autor: | swIP [ Nie 11 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
stabilizator, belka, drzwi, pompa paliwa |
Autor: | marian [ Nie 11 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
swIP napisał(a): .............. drzwi,
drzwi?? |
Autor: | swIP [ Nie 11 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
wzmocnienie ponoc jakies maja ![]() |
Autor: | marian [ Nie 11 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
wzmocnienia maja wszystkie polówki 2F |
Autor: | kamien [ Nie 11 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
marian napisał(a): taniej bedzie kupić orginalna g40
taniej owszem, ale czy latwiej? Ludzie po kilka miesiecy szukaja i znalesc nie moga... 3/4 na allegro to same padaki a jak sie juz trafi jakis zadbany egzemplarz to znika w przeciagu kilku godzin. |
Autor: | PR23M3K [ Nie 11 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Golem_jr napisał(a): a dużo instalacji sie przerabia z 1.3 na PY czy wiekszosc siada...
wymieniasz silnik z wiazka i komputerem jak kumasz niemiecki to tutaj masz wszystko: http://www.g-laderseite.de/tuning_motor ... uf_g40.php |
Autor: | Rekin [ Nie 11 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
PR23M3K napisał(a): najlepiej z silnikiem na wtrysku, jak bedzie na gazniku to jeszcze bak do zmiany
nie trzeba baku zmieniać. ja pierwszego swapa robilem właśnie z gaźnikowego na wtrysk, i trzeba było dołożyć tylko pompe paliwa za prawe tylne koło. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |