VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

polo 86c - Ogołem wiedza potrzebna
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=35705
Strona 1 z 1

Autor:  Golem_jr [ Sob 10 Sty, 2009 ]
Temat postu:  polo 86c - Ogołem wiedza potrzebna

Tak jak w opisie chce kupic polówke od 91-94 i zastanawiam sie ktory najlepiej kupic jak bym chcial cos grzebac wiem ze najlepiej to odrazu z silniczkiem PY ale u nas w kraju to cieżko . o to mi chodzi jaki kupic zeby pozniej bylo jak naj mniej problemów w razie swapa na PY czy cus ....i jak naj mniej dokaldania

Autor:  kamien [ Nie 11 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

Jezeli chodzi o wyposazenie typu kubelki, licznik z obrotkiem, ciemna tapicerka itd to najlepiej GT jesli chodzi o strone techniczna to bez roznicy z jakiego silnika bedziesz swapowal na PY, wszedzie jest tyle samo roboty.

Autor:  swIP [ Nie 11 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

szukaj z silnikiem: NZ, 3F, AAV, AAU...sa to silniczki na wtrysku wiec instalka juz poprwadzona...

czasem mozna trafic 2f na gazniku...niby nic ale przy swapie zawsze to troszke wiecej roboty

Autor:  PR23M3K [ Nie 11 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

najlepiej z silnikiem na wtrysku, jak bedzie na gazniku to jeszcze bak do zmiany

Autor:  Golem_jr [ Nie 11 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

a dużo instalacji sie przerabia z 1.3 na PY czy wiekszosc siada...

Autor:  marian [ Nie 11 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

PY to tez 1.3
a tak przy okazji - taniej bedzie kupić orginalna g40 niz jakies polo GT czy cos podobnego i swapować, polo G40 to nie tylko inny silnik, ale tez inne hamulce, skrzynia, zawieszenie...

Autor:  swIP [ Nie 11 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

stabilizator, belka, drzwi, pompa paliwa

Autor:  marian [ Nie 11 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

swIP napisał(a):
.............. drzwi,



drzwi??

Autor:  swIP [ Nie 11 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

wzmocnienie ponoc jakies maja :) czy sie myle?

Autor:  marian [ Nie 11 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

wzmocnienia maja wszystkie polówki 2F

Autor:  kamien [ Nie 11 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

marian napisał(a):
taniej bedzie kupić orginalna g40


taniej owszem, ale czy latwiej? Ludzie po kilka miesiecy szukaja i znalesc nie moga... 3/4 na allegro to same padaki a jak sie juz trafi jakis zadbany egzemplarz to znika w przeciagu kilku godzin.

Autor:  PR23M3K [ Nie 11 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

Golem_jr napisał(a):
a dużo instalacji sie przerabia z 1.3 na PY czy wiekszosc siada...

wymieniasz silnik z wiazka i komputerem

jak kumasz niemiecki to tutaj masz wszystko:
http://www.g-laderseite.de/tuning_motor ... uf_g40.php

Autor:  Rekin [ Nie 11 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

PR23M3K napisał(a):
najlepiej z silnikiem na wtrysku, jak bedzie na gazniku to jeszcze bak do zmiany

nie trzeba baku zmieniać.
ja pierwszego swapa robilem właśnie z gaźnikowego na wtrysk, i trzeba było dołożyć tylko pompe paliwa za prawe tylne koło.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/