| VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
| Jakie zawieszenie w Vw? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=32248 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | yamacha [ Śro 27 Sie, 2008 ] |
| Temat postu: | Jakie zawieszenie w Vw? |
dlaczego? |
|
| Autor: | Mioo [ Śro 27 Sie, 2008 ] |
| Temat postu: | |
zalerzy do czego. jak auto ma byc show to air nadaje sie chyba najlepiej. nie wiem jak jest z jego stabilnoscia na winklach bo wiele osob sie czepia ale jadac vento pszendzy moge powiedziec ze calkiem fajnie to lata i ja nie widzialem problemu ale fachowcem nie jestem. problem to oczywiscie cena lub samodzielny montaz i szczelnosc instalacji. wymaga nieco wiecej wysilku... pozatym nie widzi mi sie air do mk1 (przykladowo GTI squoki) gwint wydaje mi sie fajnym rozwiazaniem z powodu regulacji ale z doswiadczenia moge powiedziec ze krecilem gwintem w ciagu 3 lat 2 razy... wiec zalerzy kto co lubi... na przelot do domu troche do gory potem w domu w dol i tak zostalo. kit (ktory zakupilem teraz z powodu braku samych przodow) wydaje mi sie kompromisem miedzy cena a wlasciwosciami trakcyjnymi pozatym wazne jest nie tylko do czego auto bedzie urzywane ale takze jakie auto. duze i ciezkie samochody fajniej pracuja na gwincie a z kolei Lupo czy derby robi sie piekielnie twarde... kolega scigal sie ze mna swoja honda mial zalorzone -40 KONI i wydymal mnie bo ja musialem dawac ostro w heble jak wyskoczyla dziura na zakrecie a on przelatywal pelnym ogniem |
|
| Autor: | lucek [ Śro 27 Sie, 2008 ] |
| Temat postu: | |
Ja zagłosowałem na ejrajd, bo wiadomo że trzeba "fak ejrajd"
A tak na serio, to kwestia jaki zawias zeleży od dwóch rzeczy... Zacznę od tej przyjemniejszej, a mam na myśli to, co dany osobnik chce zrobić ze swoim autem. Chciałby obniżyć o 40mm, po co kupować gwint. Chciałby założyć klatkę i sportowe kubły, gwint byłbym miłym dopełnieniem wyścigowego charakteru. Robi sedana czy kombi ociekającego luksusem, warto pomyśleć nad air itd... Wszystko musi się ze sobą harmonijnie komponować, być wyważone i przemyślane. A po drugie, wszystko zależy od ilości posiadanych papierków z wizerunkami jakiegoś Piasta czy tam Jagiellona Gdyby zestawy air były do kupienia na jebaju czy allegro za cenę takiego gwintu GT Cupline czy TA Technix, to ludzie waliliby drzwiami i oknami, a pierwsi do kolejki byliby Ci, którzy najgłośniej teraz krzyczą "fak ejrajd"
|
|
| Autor: | Bilu. [ Śro 27 Sie, 2008 ] |
| Temat postu: | |
brakuje w ankiecie odboi(jak to sie pisze??) gumowych! swego czasu po wroclawiu jedzilo polo ktore nie mialo sprezyn, tylko koles mial same odboje ale byla taczka
|
|
| Autor: | Balast [ Śro 27 Sie, 2008 ] |
| Temat postu: | |
a czemu nie ma również standardowego
Mi tam kit pasuje do jazdy codziennej lekko miekki lekko twardy jest super , brakuje mi tylko stabilizatorów zeby zakręty poprawić , gwintu nie chce bo nie zmieniam kół co pół roku. ciekawe ile razy posiadacze gwintów nim kręcą . |
|
| Autor: | krupi [ Czw 28 Sie, 2008 ] |
| Temat postu: | |
Zagłosowałem na gwint, ponieważ jest to dobre wyjście. Można podwyższać auto na zimę a na lato obniżać, a niektórych modelach można dodatkowo regulować twardość. Jest to zawieszenie pewne pod względem prowadzenia i nie oszukujmy się, że główną zaletą jest właśnie możliwość regulacji wysokości. No i ceny teraz poszły znacznie w dół
|
|
| Autor: | squoka [ Czw 28 Sie, 2008 ] |
| Temat postu: | |
dwie opcje widze starsze auta tylko gwint nowe VW air wiec glosu nie oddaje, zadnego bo nie idzie dwoch... |
|
| Autor: | Cieluś [ Czw 28 Sie, 2008 ] |
| Temat postu: | |
Głos poszedł na gwint z tego powodu że można dopasować sobie wysokość auta odpowiednio do potrzeb, a faktycznie jak do nowszego vw-ja to raczej air. |
|
| Autor: | Classic [ Czw 28 Sie, 2008 ] |
| Temat postu: | |
na air tez soebie regulujesz wysokosc jak chcesz i tez mozesz regulowac twardosc o ile masz takie amorki |
|
| Autor: | Lukbro [ Czw 28 Sie, 2008 ] |
| Temat postu: | |
squoka napisał(a): dwie opcje widze
starsze auta tylko gwint nowe VW air wiec glosu nie oddaje, zadnego bo nie idzie dwoch... podpisuje sie pod tym, chociaz nowe vw na gwincie tez git
ja gwintem krece przy kazdej zmianie kol itp w ciagu roku zmienialem wysokosc min. 10 razy
|
|
| Autor: | Soad7 [ Czw 28 Sie, 2008 ] |
| Temat postu: | |
Gwint... dlaczego? Kitów nie produkują do mojego auta a air to wiadomo.
|
|
| Autor: | Gniewo [ Czw 28 Sie, 2008 ] |
| Temat postu: | |
gwint , poki jestem mlody bo boje sie z kiedys przyjdzie zajawka na air |
|
| Autor: | przemo. [ Czw 28 Sie, 2008 ] |
| Temat postu: | |
stare - air nowe - air wszystko - air jak ma byc po niemiecku na twardo i ping-pong to gwint aha FAK ERRAJD!! |
|
| Autor: | norbi [ Pią 29 Sie, 2008 ] |
| Temat postu: | |
Gwint! Stosusenk cena / mozliwosci najlepsza
|
|
| Autor: | archie [ Pią 29 Sie, 2008 ] |
| Temat postu: | |
norbi napisał(a): Gwint!
Stosusenk cena / mozliwosci najlepsza ![]() czy ja wiem . Za dobry gwint niezle ci krzykna ,a podstawowy air juz mozna za niezle "piniondze" wyrwac
|
|
| Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|