VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

Jakie zawieszenie w Vw?
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=32248
Strona 1 z 2

Autor:  yamacha [ Śro 27 Sie, 2008 ]
Temat postu:  Jakie zawieszenie w Vw?

dlaczego?

Autor:  Mioo [ Śro 27 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

zalerzy do czego. jak auto ma byc show to air nadaje sie chyba najlepiej. nie wiem jak jest z jego stabilnoscia na winklach bo wiele osob sie czepia ale jadac vento pszendzy moge powiedziec ze calkiem fajnie to lata i ja nie widzialem problemu ale fachowcem nie jestem. problem to oczywiscie cena lub samodzielny montaz i szczelnosc instalacji. wymaga nieco wiecej wysilku... pozatym nie widzi mi sie air do mk1 (przykladowo GTI squoki)

gwint wydaje mi sie fajnym rozwiazaniem z powodu regulacji ale z doswiadczenia moge powiedziec ze krecilem gwintem w ciagu 3 lat 2 razy... wiec zalerzy kto co lubi... na przelot do domu troche do gory potem w domu w dol i tak zostalo.

kit (ktory zakupilem teraz z powodu braku samych przodow) wydaje mi sie kompromisem miedzy cena a wlasciwosciami trakcyjnymi

pozatym wazne jest nie tylko do czego auto bedzie urzywane ale takze jakie auto. duze i ciezkie samochody fajniej pracuja na gwincie a z kolei Lupo czy derby robi sie piekielnie twarde...

kolega scigal sie ze mna swoja honda mial zalorzone -40 KONI i wydymal mnie bo ja musialem dawac ostro w heble jak wyskoczyla dziura na zakrecie a on przelatywal pelnym ogniem

Autor:  lucek [ Śro 27 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

Ja zagłosowałem na ejrajd, bo wiadomo że trzeba "fak ejrajd" niee

A tak na serio, to kwestia jaki zawias zeleży od dwóch rzeczy...

Zacznę od tej przyjemniejszej, a mam na myśli to, co dany osobnik chce zrobić ze swoim autem. Chciałby obniżyć o 40mm, po co kupować gwint. Chciałby założyć klatkę i sportowe kubły, gwint byłbym miłym dopełnieniem wyścigowego charakteru. Robi sedana czy kombi ociekającego luksusem, warto pomyśleć nad air itd... Wszystko musi się ze sobą harmonijnie komponować, być wyważone i przemyślane.

A po drugie, wszystko zależy od ilości posiadanych papierków z wizerunkami jakiegoś Piasta czy tam Jagiellona niee Gdyby zestawy air były do kupienia na jebaju czy allegro za cenę takiego gwintu GT Cupline czy TA Technix, to ludzie waliliby drzwiami i oknami, a pierwsi do kolejki byliby Ci, którzy najgłośniej teraz krzyczą "fak ejrajd"

Autor:  Bilu. [ Śro 27 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

brakuje w ankiecie odboi(jak to sie pisze??) gumowych! swego czasu po wroclawiu jedzilo polo ktore nie mialo sprezyn, tylko koles mial same odboje ale byla taczka :-D

Autor:  Balast [ Śro 27 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

a czemu nie ma również standardowego ??
Mi tam kit pasuje do jazdy codziennej lekko miekki lekko twardy jest super , brakuje mi tylko stabilizatorów zeby zakręty poprawić , gwintu nie chce bo nie zmieniam kół co pół roku. ciekawe ile razy posiadacze gwintów nim kręcą .

Autor:  krupi [ Czw 28 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

Zagłosowałem na gwint, ponieważ jest to dobre wyjście. Można podwyższać auto na zimę a na lato obniżać, a niektórych modelach można dodatkowo regulować twardość.
Jest to zawieszenie pewne pod względem prowadzenia i nie oszukujmy się, że główną zaletą jest właśnie możliwość regulacji wysokości. No i ceny teraz poszły znacznie w dół :)

Autor:  squoka [ Czw 28 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

dwie opcje widze
starsze auta tylko gwint
nowe VW air
wiec glosu nie oddaje, zadnego bo nie idzie dwoch...

Autor:  Cieluś [ Czw 28 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

Głos poszedł na gwint z tego powodu że można dopasować sobie wysokość auta odpowiednio do potrzeb, a faktycznie jak do nowszego vw-ja to raczej air.

Autor:  Classic [ Czw 28 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

na air tez soebie regulujesz wysokosc jak chcesz i tez mozesz regulowac twardosc o ile masz takie amorki

Autor:  Lukbro [ Czw 28 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

squoka napisał(a):
dwie opcje widze
starsze auta tylko gwint
nowe VW air
wiec glosu nie oddaje, zadnego bo nie idzie dwoch...


podpisuje sie pod tym, chociaz nowe vw na gwincie tez git ;)

ja gwintem krece przy kazdej zmianie kol itp
w ciagu roku zmienialem wysokosc min. 10 razy ;)

Autor:  Soad7 [ Czw 28 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

Gwint... dlaczego? Kitów nie produkują do mojego auta :) a air to wiadomo.

Autor:  Gniewo [ Czw 28 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

gwint , poki jestem mlody bo boje sie z kiedys przyjdzie zajawka na air

Autor:  przemo. [ Czw 28 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

stare - air
nowe - air
wszystko - air

jak ma byc po niemiecku na twardo i ping-pong to gwint


aha
FAK ERRAJD!!

Autor:  norbi [ Pią 29 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

Gwint! :) Stosusenk cena / mozliwosci najlepsza :)

Autor:  archie [ Pią 29 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

norbi napisał(a):
Gwint! :) Stosusenk cena / mozliwosci najlepsza :)


czy ja wiem . Za dobry gwint niezle ci krzykna ,a podstawowy air juz mozna za niezle "piniondze" wyrwac :)

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/