VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
Jakie zawieszenie w Vw? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=32248 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | yamacha [ Śro 27 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | Jakie zawieszenie w Vw? |
dlaczego? |
Autor: | Mioo [ Śro 27 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
zalerzy do czego. jak auto ma byc show to air nadaje sie chyba najlepiej. nie wiem jak jest z jego stabilnoscia na winklach bo wiele osob sie czepia ale jadac vento pszendzy moge powiedziec ze calkiem fajnie to lata i ja nie widzialem problemu ale fachowcem nie jestem. problem to oczywiscie cena lub samodzielny montaz i szczelnosc instalacji. wymaga nieco wiecej wysilku... pozatym nie widzi mi sie air do mk1 (przykladowo GTI squoki) gwint wydaje mi sie fajnym rozwiazaniem z powodu regulacji ale z doswiadczenia moge powiedziec ze krecilem gwintem w ciagu 3 lat 2 razy... wiec zalerzy kto co lubi... na przelot do domu troche do gory potem w domu w dol i tak zostalo. kit (ktory zakupilem teraz z powodu braku samych przodow) wydaje mi sie kompromisem miedzy cena a wlasciwosciami trakcyjnymi pozatym wazne jest nie tylko do czego auto bedzie urzywane ale takze jakie auto. duze i ciezkie samochody fajniej pracuja na gwincie a z kolei Lupo czy derby robi sie piekielnie twarde... kolega scigal sie ze mna swoja honda mial zalorzone -40 KONI i wydymal mnie bo ja musialem dawac ostro w heble jak wyskoczyla dziura na zakrecie a on przelatywal pelnym ogniem |
Autor: | lucek [ Śro 27 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
Ja zagłosowałem na ejrajd, bo wiadomo że trzeba "fak ejrajd" ![]() A tak na serio, to kwestia jaki zawias zeleży od dwóch rzeczy... Zacznę od tej przyjemniejszej, a mam na myśli to, co dany osobnik chce zrobić ze swoim autem. Chciałby obniżyć o 40mm, po co kupować gwint. Chciałby założyć klatkę i sportowe kubły, gwint byłbym miłym dopełnieniem wyścigowego charakteru. Robi sedana czy kombi ociekającego luksusem, warto pomyśleć nad air itd... Wszystko musi się ze sobą harmonijnie komponować, być wyważone i przemyślane. A po drugie, wszystko zależy od ilości posiadanych papierków z wizerunkami jakiegoś Piasta czy tam Jagiellona ![]() |
Autor: | Bilu. [ Śro 27 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
brakuje w ankiecie odboi(jak to sie pisze??) gumowych! swego czasu po wroclawiu jedzilo polo ktore nie mialo sprezyn, tylko koles mial same odboje ale byla taczka ![]() |
Autor: | Balast [ Śro 27 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
a czemu nie ma również standardowego ![]() Mi tam kit pasuje do jazdy codziennej lekko miekki lekko twardy jest super , brakuje mi tylko stabilizatorów zeby zakręty poprawić , gwintu nie chce bo nie zmieniam kół co pół roku. ciekawe ile razy posiadacze gwintów nim kręcą . |
Autor: | krupi [ Czw 28 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
Zagłosowałem na gwint, ponieważ jest to dobre wyjście. Można podwyższać auto na zimę a na lato obniżać, a niektórych modelach można dodatkowo regulować twardość. Jest to zawieszenie pewne pod względem prowadzenia i nie oszukujmy się, że główną zaletą jest właśnie możliwość regulacji wysokości. No i ceny teraz poszły znacznie w dół ![]() |
Autor: | squoka [ Czw 28 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
dwie opcje widze starsze auta tylko gwint nowe VW air wiec glosu nie oddaje, zadnego bo nie idzie dwoch... |
Autor: | Cieluś [ Czw 28 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
Głos poszedł na gwint z tego powodu że można dopasować sobie wysokość auta odpowiednio do potrzeb, a faktycznie jak do nowszego vw-ja to raczej air. |
Autor: | Classic [ Czw 28 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
na air tez soebie regulujesz wysokosc jak chcesz i tez mozesz regulowac twardosc o ile masz takie amorki |
Autor: | Lukbro [ Czw 28 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
squoka napisał(a): dwie opcje widze
starsze auta tylko gwint nowe VW air wiec glosu nie oddaje, zadnego bo nie idzie dwoch... podpisuje sie pod tym, chociaz nowe vw na gwincie tez git ![]() ja gwintem krece przy kazdej zmianie kol itp w ciagu roku zmienialem wysokosc min. 10 razy ![]() |
Autor: | Soad7 [ Czw 28 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
Gwint... dlaczego? Kitów nie produkują do mojego auta ![]() |
Autor: | Gniewo [ Czw 28 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
gwint , poki jestem mlody bo boje sie z kiedys przyjdzie zajawka na air |
Autor: | przemo. [ Czw 28 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
stare - air nowe - air wszystko - air jak ma byc po niemiecku na twardo i ping-pong to gwint aha FAK ERRAJD!! |
Autor: | norbi [ Pią 29 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
Gwint! ![]() ![]() |
Autor: | archie [ Pią 29 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
norbi napisał(a): Gwint!
![]() ![]() czy ja wiem . Za dobry gwint niezle ci krzykna ,a podstawowy air juz mozna za niezle "piniondze" wyrwac ![]() |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |