VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
VW Caddy MKI pod swap https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=31334 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Bulikowy [ Wto 15 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | VW Caddy MKI pod swap |
Witam, planuje zakup VW caddy mkI pod swap na mocną benzyne i tu pytanie jakiej budy szukac w dieslu, benzynie czy nie ma różnicy i w jaki silnik najlepiej inwestować, co by stworzył najmniej problemów: VR6, 1.8T czy 2.0 16V Turbo. |
Autor: | krupi [ Wto 15 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Hah niezły rozrzut silników masz, oby chociaż któryś z tych wypalił. Zależy co to znaczy, że silnik ma stwarzać najmniej problemów. Chodzi o swap, czy eksploatację. Popatrz na foty z zagranicznych zlotów, tam Caddy mają przeróżne silniki. |
Autor: | Balast [ Wto 15 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
W caddy z tego co wiem jest tylko jeden rodzaj mocowania silnika diesel i benzyna mocuj sie tak samo , co do vr6 to napewno będziesz musiał łapy spawać , 2,0 16 podejdzie bez problemu , a sie az dziwie ze nie wspomniałeś o G60 ![]() |
Autor: | archie [ Wto 15 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Balast napisał(a): a sie az dziwie ze nie wspomniałeś o G60
![]() no przecierz napisal zeby zeby bylo bez problemow ![]() Szukaj zdrowej budy i laduj 1.8T albo 1.9TDI |
Autor: | Balast [ Wto 15 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
archie, he no tak ![]() ![]() |
Autor: | ZbiF [ Wto 15 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Najmniej problemów miał byś z 1.8 16v lub 2.0 16v |
Autor: | pitblade [ Wto 15 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
jak chcesz to mam 2.0 16v pelen na swapa lub 1.8T takze sie odezwij ![]() |
Autor: | Mioo [ Wto 15 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
ja bym celowal w KR albo DX na albo PG jak masz $$ wieej |
Autor: | miki1200 [ Wto 15 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Szukajac caddy najlepiej jak by to było 1.5 lub 1.6 czy jest to bez róznicy? Dopiero z bratem drążymy temat i każda rada ludzi znajacych sie będzie mile widziana ![]() |
Autor: | Mioo [ Wto 15 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
wszystko jedno bo blok silnika jest identyko |
Autor: | miki1200 [ Wto 15 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Pytanie z innej beczki załużmy że bedzie juz tam 1.8t jak to bedzie z przeniesieniem tej mocy na asfalt? i Kolejne pytanie każde 1.8 t podejdzie (od 150 do 225 km??) |
Autor: | ogor [ Śro 16 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6022&start=0 to jest chyba wszystko czego na poczatku potrzeba |
Autor: | kolarz [ Śro 16 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
ogor napisał(a): http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6022&start=0 to jest chyba wszystko czego na poczatku potrzeba
na poczatek to trzeba znalezdz dobre caddy pod swap. Kupić dobre caddy jest raczej duzo trudniejsze niz kupić silnik. |
Autor: | krupi [ Śro 16 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Oby się nie skończyło jak w wielu podobnych tematach: "Jaki kupić silnik: 5,0 Turbo-kompresor, czy 2,5l V12" albo "Ile pali VR6" a kończyło się na niczym ![]() |
Autor: | Bulikowy [ Śro 16 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
krupi, mam nadzieję, że tym razem będziemy mogli wszyscy śledzic postępy na forum. W tej chwili szukamy "zdrowej" budy, a jak ona się znajdzie to już będzie z górki ![]() Nie mierzymy w wygrywanie wyścigów na 1/4, lecz liczymy na trochę bardziej dynamiczną jazdę niż seryjne Caddy pozwala. |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |