| VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
| jakie sa zalety i wady VR6 mk3 https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=29553 |
Strona 1 z 5 |
| Autor: | budek [ Czw 17 Kwi, 2008 ] |
| Temat postu: | jakie sa zalety i wady VR6 mk3 |
witam chciałem się dowiedziesz jakie sa wady i zalety golfa mk3 VR6 czy warto to autko kupić czy raczej sie zastanowić nad innym prosze o porady wielkie dzięki
______________ ...>>>NIE WAZNE CZYM JEZDZISZ TYLKO JAK JEZDZISZ<<<... |
|
| Autor: | LukasTDI [ Czw 17 Kwi, 2008 ] |
| Temat postu: | |
wada - spalanie zaleta - dzwiek silnika zalecenia: ozenic sie z corka goscia co ma stacje benzynowa
|
|
| Autor: | norbi [ Czw 17 Kwi, 2008 ] |
| Temat postu: | |
Zazwyczaj najwieksza wada VR6 są ich poprzedni właściciele... Poza tym to dobre motory I wcale nie takie strasznie drogie w utrzymaniu jak sie ma zdrową sztukę... A czy warto je kupić.... hmmmm.... Stawiam wódke, że nie kupisz.... VR'a się najpierw kupuje, potem się zadaje pytania
|
|
| Autor: | budek [ Czw 17 Kwi, 2008 ] |
| Temat postu: | |
na 100% do końca roku mam VR6 wiem że mi nie wiezysz ale tak będzie a po prostu chce sie dowiedziec czy sie nie psuje bo chce tym autem pojezdzic a nie zeby stało w warsztacie a o spalanie nie pytam bo wiem jakie jest A moze wiecie jak ją sprawdzić przed zakupem jedyne co mam w głowie to żeby pojechac na chamownie i z chamowac ją żeby się nie okazało że zamiast 174ps to będzie 140ps ale nic po za tym i mam nadzieje że mi podpowiecie co sprawdzić
______________ ...>>>NIE WAZNE CZYM JEZDZISZ TYLKO JAK JEZDZISZ<<<... |
|
| Autor: | piters [ Czw 17 Kwi, 2008 ] |
| Temat postu: | |
no napewno nie bedzie tyle kucy co z fabryki, chyba ze po przeróbkach mechanicznych, no wiekszosc jest po dzwonie heheh, no i jak koledzy pisza spalanie. |
|
| Autor: | budek [ Czw 17 Kwi, 2008 ] |
| Temat postu: | |
a o ile moze być mniej kucy np wersja z 94/95
______________ ...>>>NIE WAZNE CZYM JEZDZISZ TYLKO JAK JEZDZISZ<<<... |
|
| Autor: | ZbiF [ Czw 17 Kwi, 2008 ] |
| Temat postu: | |
LukasTDI napisał(a): zalecenia:
ozenic sie z corka goscia co ma stacje benzynowa ![]()
dobre |
|
| Autor: | rolek [ Czw 17 Kwi, 2008 ] |
| Temat postu: | |
budek napisał(a): a o ile moze być mniej kucy np wersja z 94/95
Jeżeli będziesz miał około +160km to możesz uznać, że silnik nie jest mocno zajehany
|
|
| Autor: | budek [ Czw 17 Kwi, 2008 ] |
| Temat postu: | |
ZbiF napisał(a): LukasTDI napisał/a: zalecenia: ozenic sie z corka goscia co ma stacje benzynowa ![]() aj chłopaki macie poczucie chumoru ale to dobrze rolek napisał(a): a o ile moze być mniej kucy np wersja z 94/95
![]() oko wielkie dzięki a może lepiej z niemiec auto ściągnąć
______________ ...>>>NIE WAZNE CZYM JEZDZISZ TYLKO JAK JEZDZISZ<<<... |
|
| Autor: | Ostrry [ Czw 17 Kwi, 2008 ] |
| Temat postu: | |
jak ktoś kupuje VRa to nie po to żeby do kościoła z babcią jeździć i raczej bym po kupnie zrobił mały przeglądo remont aby wiedzieć co jest albo czego nie ma
albo źle się określiłem remonto-przegląd
bo jak sie widzi i słyszy niektóre VR to strach sie bać
MOTO DOKTOR I DO PRZODU
|
|
| Autor: | LukasTDI [ Czw 17 Kwi, 2008 ] |
| Temat postu: | |
jo jak znajdziesz ... powodzenia
dortmund/essen/krefeld - troche tam ścierwa jezdzi
|
|
| Autor: | budek [ Czw 17 Kwi, 2008 ] |
| Temat postu: | |
oko dzięki za podpowiedzi:P ______________ VOLVO 850 2,5TDI ...>>>NIE WAZNE CZYM JEZDZISZ TYLKO JAK JEZDZISZ<<<... |
|
| Autor: | krzychGTD [ Pią 18 Kwi, 2008 ] |
| Temat postu: | |
Ja Ci mogę powiedzieć że VR pali mniej niż wszyscy myślą, aczkolwiek oszczędny nie jest. Jeśli liczysz mocno spalanie to pewnie lepszy by był 2.0 16V... ale jego chyba dość ciężko znaleźć... Tak samo jeśli myślisz o LPG w VR... to instalka jest o 50% droższa niż do 4-ro cylindrowego. Co do mocy, to to nie słyszałem o VR6 który by miał fabryczną moc, bez żadnych modów. Ja mam VRa z 93 roku i z hamowni wypluł 163,3KM (mierzony po kupnie - tylko wymieniony olej, stary filtr stożkowy - zapchany, i nienajlepsze kable WN) |
|
| Autor: | budek [ Pią 18 Kwi, 2008 ] |
| Temat postu: | |
a jeszcze mam jedno pytanie kiedyś coś słyszałem czy przeczytałem że do VR można zamontować turbo 0,5 bar i nie trzeba żadnych modyfikazji w silniku no tylko uszczelke głowicy na grubszą zmienić czy to prawda
______________ VOLVO 850 2,5TDI ...>>>NIE WAZNE CZYM JEZDZISZ TYLKO JAK JEZDZISZ<<<... |
|
| Autor: | KosteKwlkp [ Pią 18 Kwi, 2008 ] |
| Temat postu: | |
+ dzwiek silnika dynamika
- troszke wieksze spalanie niz w normalnym samochodzie |
|
| Strona 1 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|