VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

Zakaz wjazdu "starych" aut do np. Berlina ;/
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=26922
Strona 1 z 1

Autor:  krupi [ Wto 01 Sty, 2008 ]
Temat postu:  Zakaz wjazdu "starych" aut do np. Berlina ;/

Wiadomo, że chodzi o ekologię, ale czy przypadkiem producenci samochodów nie lobbują w ten sposób, by tym samym kupować nowsze auta? :/

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... to,1034688

więcej:

http://www.berlin.polemb.net/index.php?document=928

Autor:  GREEN [ Śro 02 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

z tego co wiem VW wychodzi z pomowtyskiawczy przechodzi na COMMON RAIL poniewaz pompowtryskiwcze nie spełniaja euro 4

Autor:  simens [ Śro 02 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

normy zaleza tez od zastosowanych katalizatorow...pierwsze slysze o zakazie wjazdu takich aut....musieliby wszystkie garbusy wywiezc na lawetach he he :lipa:

Autor:  Rojcok [ Śro 02 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

Gdyby w Polsce wprowadzono ten przepis Komunikacja Miejska poprostu by padla niee niee niee

Autor:  lucek [ Śro 02 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

GREEN napisał(a):
z tego co wiem VW wychodzi z pomowtyskiawczy przechodzi na COMMON RAIL poniewaz pompowtryskiwcze nie spełniaja euro 4


BZDURA!!
Samochody wyposażone w DPF (filtr cząstek stałych) bez problemu spełniają normę EU4.
To, że VW wycofuje się z PD wynika z kosztów wytwarzania pompowtryskiwaczy (wtryski+głowica z dodatkowym wałkiem) które sa dużo wyższe w porównaniu do kosztów wytworzenia układu wtryskowego Common Rail. To jest pierwszy i najważniejszy powód. A reszta to marketingowe pitolenie, no może oprócz tego, że klienci (a raczej motoryzacyjne dziennikarzyny) się tak przyzwyczaili, że dziś diesel musi pracować jedwabiście miękko. Tylko że CR w mojej opinii brakuje tego "kopnięcia" mocy charakterystycznego dla PD.

Autor:  TommyVW [ Śro 02 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

simens napisał(a):
normy zaleza tez od zastosowanych katalizatorow...pierwsze slysze o zakazie wjazdu takich aut....musieliby wszystkie garbusy wywiezc na lawetach he he :lipa:

z miła chęcią bym jednego przygarnął :hmm:

Autor:  simens [ Śro 02 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

Lucius Snow napisał(a):
GREEN napisał(a):
z tego co wiem VW wychodzi z pomowtyskiawczy przechodzi na COMMON RAIL poniewaz pompowtryskiwcze nie spełniaja euro 4


BZDURA!!
Samochody wyposażone w DPF (filtr cząstek stałych) bez problemu spełniają normę EU4.
To, że VW wycofuje się z PD wynika z kosztów wytwarzania pompowtryskiwaczy (wtryski+głowica z dodatkowym wałkiem) które sa dużo wyższe w porównaniu do kosztów wytworzenia układu wtryskowego Common Rail. To jest pierwszy i najważniejszy powód. A reszta to marketingowe pitolenie, no może oprócz tego, że klienci (a raczej motoryzacyjne dziennikarzyny) się tak przyzwyczaili, że dziś diesel musi pracować jedwabiście miękko. Tylko że CR w mojej opinii brakuje tego "kopnięcia" mocy charakterystycznego dla PD.


a w mojej opini ostatnie 10-15 lat bylo przelomowe dla diesli i wszelkie normy choc wciaz coraz ostrzejsze nie wypra diesli a jesli bedzie im sie bardziej oplacac dalej beda robic PDki

a tak na marginesie 2,0 TDI sa juz na CR?? czy PD szlo do konca serii silnikow 1,9 tylko??

Autor:  lucek [ Śro 02 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

simens napisał(a):
jesli bedzie im sie bardziej oplacac dalej beda robic PDki

No właśnie nie będą robić, bo się nie opłaca, będą tylko jeszcze trzepać do tych aut, które juz nie beda przechodzić żadnego liftingu do końca produkcji.
O ile pamiętam to niedługo zobaczycie we VW diesla na Common Railu o pojemności około 1.6 litra.

simens napisał(a):
a tak na marginesie 2,0 TDI sa juz na CR?? czy PD szlo do konca serii silnikow 1,9 tylko??

2.0 sa zarówno na pompowtryskach, jak i na CR. W Tiguanie juz teraz koncern kładzie 2.0 na CR.

Autor:  GREEN [ Śro 02 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

Lucius Snow napisał(a):
GREEN napisał(a):
z tego co wiem VW wychodzi z pomowtyskiawczy przechodzi na COMMON RAIL poniewaz pompowtryskiwcze nie spełniaja euro 4


BZDURA!!
Samochody wyposażone w DPF (filtr cząstek stałych) bez problemu spełniają normę EU4.
To, że VW wycofuje się z PD wynika z kosztów wytwarzania pompowtryskiwaczy (wtryski+głowica z dodatkowym wałkiem) które sa dużo wyższe w porównaniu do kosztów wytworzenia układu wtryskowego Common Rail. To jest pierwszy i najważniejszy powód. A reszta to marketingowe pitolenie, no może oprócz tego, że klienci (a raczej motoryzacyjne dziennikarzyny) się tak przyzwyczaili, że dziś diesel musi pracować jedwabiście miękko. Tylko że CR w mojej opinii brakuje tego "kopnięcia" mocy charakterystycznego dla PD.


mi tak mówił kumpel który pracuje w serwisie VW wiec nie wiem

Autor:  lucek [ Śro 02 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

GREEN, no to Ci ściemnił, albo ten kolega nie ma pojęcia, o czym mówi, w polskich ASO sprawa całkiem nierzadka...
Nawet taki świniowóz jak Caddy Kasten może spełniać normę EU4...

Autor:  noname [ Śro 02 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kase :)

dla tych co nie wiedza, wykupujac dostepna na kazdej stacji paliw naklejeczke za kilka euro mozesz do Berlina wjechac nie tylko Garbusem, ale nawet i Trabantem :). To samo dotyczy Hannoveru :)

Autor:  GREEN [ Śro 02 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

Lucius Snow napisał(a):
GREEN, no to Ci ściemnił, albo ten kolega nie ma pojęcia, o czym mówi, w polskich ASO sprawa całkiem nierzadka...
Nawet taki świniowóz jak Caddy Kasten może spełniać normę EU4...


jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o KASE :-D

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/