VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
klatka mk I https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=21108 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Domier [ Nie 25 Lut, 2007 ] |
Temat postu: | klatka mk I |
z wyszukiwarki skorzystalem i za duzo nie znalazlem. Chodzi mi o klatke/polklatke i jej zdjecia w mk I oraz poza nim, moze jakies schematy? nie chodzi o zadna profesjolana zgodnie z zalacznikami, jakie sa koszta orientacyjne niekoniecznie za polerowana to co ja mam z fotek: ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ogor [ Nie 25 Lut, 2007 ] |
Temat postu: | |
taka bardziej profi klatka: ![]() ![]() |
Autor: | krupi [ Pon 26 Lut, 2007 ] |
Temat postu: | Re: klatka mk I |
[quote="Domier"]...nie chodzi o zadna profesjolana zgodnie z zalacznikami, jakie sa koszta orientacyjne...[quote] Zależy do czego to ma być klatka, jeśli chcesz przeżyć to nie może być to klatka od pana Józka, dlatego polecam Wiechers, cena nie jest aż tak wygórowana jak za jakość i renomę (http://www.wiechers-sport.de) Tutaj klatka w mk1 cabrio: ![]() |
Autor: | cocoloco [ Pon 26 Lut, 2007 ] |
Temat postu: | |
w polsce taka tunignowa klatke robia za 1500 zl i moze byc polerowana ;] jak znajde adres stronki to napisze ![]() |
Autor: | Bilu. [ Pon 26 Lut, 2007 ] |
Temat postu: | |
w ubieglym roku, jak z Bandziorem robilismy klaty, to nikt ponizej 3000zl nie chcial zrobic! wszedzie byl czas oczekiwania okolo 3miesiecy i auto do testow i przymiarek na min 3 dni! |
Autor: | Domier [ Pon 26 Lut, 2007 ] |
Temat postu: | |
hmm to lipna sprawa z tymi klatkami, jak cos to chya lepiej w de szukac Ps chlopak itam przesadzili pakowac klatke do cabrio |
Autor: | Bilu. [ Pon 26 Lut, 2007 ] |
Temat postu: | |
my kupilismy w DE |
Autor: | CICHY G60 [ Pon 26 Lut, 2007 ] |
Temat postu: | |
Bilu. napisał(a): w ubieglym roku, jak z Bandziorem robilismy klaty, to nikt ponizej 3000zl nie chcial zrobic! wszedzie byl czas oczekiwania okolo 3miesiecy i auto do testow i przymiarek na min 3 dni!
no to chyba w twoich rejonach taka lipa , w wawie jest pełno firm robiacych w kwasówce i podejma sie wykonania klatki bez problemu i to nie za 3kafle...... Kefir zrobil za jakos niewiele ponad 1000zł ![]() |
Autor: | Domier [ Pon 26 Lut, 2007 ] |
Temat postu: | |
oo to juz lepsza oferta ![]() |
Autor: | CICHY G60 [ Pon 26 Lut, 2007 ] |
Temat postu: | |
nie tys tylko ponad tys, jakos 1200-1300 juz nie pamietam dokladnie |
Autor: | ZbignieVW [ Pon 26 Lut, 2007 ] |
Temat postu: | |
Domier napisał(a): chlopak itam przesadzili pakowac klatke do cabrio
![]() nic w tym złego ![]() |
Autor: | CICHY G60 [ Pon 26 Lut, 2007 ] |
Temat postu: | |
barteKKK03, tak w sas'ie ale teraz wlasciciele warsztatu sie jakos rozdzielili czy coś i niema na mineralnej |
Autor: | Bilu. [ Pon 26 Lut, 2007 ] |
Temat postu: | |
Ma to homologacje?? |
Autor: | Apsik [ Pon 26 Lut, 2007 ] |
Temat postu: | |
Ja polecam C.K. Motorsport z Opola (praktycznie to rozmawia się tylklo z "Czajnikiem" bo tylko on ma uprawnienia by spawać klatki) To właśnie "Czajnik" robił klatkę bezp. do mojego G60 i jest ona zgodna z załącznikiem na rok 2005 (od 2006r wymagany jest krzyż w górnej części klatki, przekatna nie wystarczy). Moja klatka to minimum na 2005r, ale juz z taką można się było ścigać w wyścigach górskich etc ![]() ... ale od początku: są klatki i są klatki. Ja pozostaję przy takich wykonanych z stali odpowiedniego gatunku (tylko czarna stal odpowiedniego gatunku jest dopuszczona przez FIA jako materiał na klatki, nie aluminium, i nie kwasówka). Większość klatek zaprezentowanych na zdjęciach (te które siedzą już w jedynkach) są zbudowane niezgodnie z podstawowymi założeniami FIA!! Przednia czesc klatki (słupki) mogą posiadać tylko jedno zagięcie wg. kształtu kabiny samochodu!! a nie kilka by ominąć deskę. Materiał z ktorego wykonane są te klatki to najprawdopodobniej aluminium ... wiec sa one SHOW a nie GO! Sprawę "Show or Go!" pozostawiam już do rozwagi osobom zainteresowanym montażem. Dobra klatka nie jest tania, ale taka jak moja robiona przez "Czajnika" to koszt okolo 1800zł. Zawsze można klatke rozbudować (ale z głową) no i niestety koszt się zwiększa. Czas wykonania w moim przypadku to 3 tyg. Auto było dostarczone bez boczków, siedzeń i dywanów podłogi. Klatka nie jest przykręcana do podłogi, ale do specjalnie zrobionych podstaw, które sa przyspawane do podłogi. Taką klatkę można np. pomalować proszkowo, ale wczesniej trzeba ją przygotować (ja placilem tylko za malowanie ... 100zł, a reszte zrobiłem sam) Na koniec napisze jeszcze ze na klatke dostaje się fakturę i takie certyfikaty (potrzebne w przypadku startów w wyscigach np. górskich, ale do przeglądu też może się przydać) z tym papierem w trakcie badania "badający" nie mogą uznać klatki jako elementu zagrażającemu bezpieczeństwu kierowcy czy pasażerów. Pozdro PS. Po solidnym strzale z klatką, karoseria w 90% przypadkach nadaje się na złom. Solidna klatka potrafi stawiać solidny opór i skutecznie powyginać karoserię we wszystkie strony. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |