Model:-vw golf mk3 GTI z 96r,ktory okazal sie jedynie baza do budowy tego projektu
Silnik-swap z 2.0l GTI na 1.8T z Seata Leona Cupry R o mocy 210 BHP
-Intercooler marki "Forge "
-shortshifter marki "Forge"
Uklad wydechowy-3" down pipe
-tlumik srodkowy "magmaflow"
-tlumik koncowy firmy "remus" model "romulus"
-calosc ze stali nierdzewnej o srednicy 2,5"
Uklad hamulcowyupdate wkrutce
Zawieszenie-KW-variant2 z regulacja twardosci i wysokosci
-gumowe elemety zawieszenia zastapione poliuretanami powerflex
-piasty,lozyska,koncowki,przeguby,wszystko wymienione na nowe
Felgi-carline cm6 16"9J,et33 przod i 16"9J,et8 tyl
-opony 4x Dunlop SP 9000 215/35/16
-dystanse przod H&R 30mm na strone
-dystanse tyl H&R 15mm na strone
Exteriour-wygladzone zderzaki US
-klapa bez wycieraczki i znaczka,rownierz US,zaspawany otwor na kluczyk,otwierana z pilota
-wlew paliwa AudiTT
-klamki drzwi Audi A6
-lusterka PROJEKTZWO
-poszerzone wszystkie nadkola,(auto budowane typowo pod kola)tyl okolo 4,5cm na strone
-lampy przednie IN-PRO z wbudowanymi kierunkowskazami
-grill bez znaczka
-lampy tyl,hella magic colours wersja "red,black,red"
interior-el,szyby i lusterka
-climatrinic(dolozony)
-2x poduszka powietrzna
-dzielona tylna kanapa z zaglowkami i podłokietnikiem
-nowe fotele recaro
-aluminiowa polerowana klatka "wiechers"
-kierownica momo team 28mm
-lgalka zmiany biegow 20 jahre
-czerwone pasy 20 jahre
-tunel srodkowy kompletny wersja US
Audio-dynamat i dynaliner na cale auto
-jednostka sterujaca Alpine CDA-9887R + zestaw do kalibracji KTX-100EQ
-odseparowany zestaw glosnikow na przod JBL GTI 660 + wzmacniacz audison vrx2.250.2
-subwoofer JL AUDIO z flagowej serii tego producenta 12W7 oraz monoblock rownierz JL AUDIO,ktory legitymuje sie moca 1000 watt RMS,jest to model JL 1000/1







kolejny etap to lusterka Projektzwo,podgrzewane z elektryczna regulacja










Dalsze zbieranie gratow,najpierw na ebay de zakupile lampki IN-PRP z zintegrowanym kierunkowskazem a zaraz potem gwint firmy KW variant2 z regulacja twardosci i wysokosci










nastepnie zakupilem zderzak od Vento w ktorym zaspawane zostaly:miejsce na tablice rejstracyjna,rowki i wloty powietrza





a tak juz lampki i zderzak na aucie

z szeroka dokladka VR6






klamki od audi A6


przedni i tylny zderzak z wersi usa










wymarzone kola carline cm6 16"9J,et33 przod i 16"9J,et8 tyl












krzeselka recaro














zaczely sie prace nad przebudowa autka

przymiarka carlinow,okazalo sie,ze mocno wystaja poza blotniki,wiec trzeba robic poszerzenia co i tak bylo moim zamiarem od samego poczatku

okazalo sie,ze tylny blotnik byl wczesniej drutowany

spawanie klamek od audi A6



wyciete stare blachy,ktory wczesniej byly zdewastowane przez jakiegos blacharza

z lusterek trzeba bylo zdjac stare warstwy lakieru bo niemiaszki tak pomaloway,ze lepiej nie mowic,lusterka zapodkladowane na nowo

dystanse H&R na tyl 2x 15mm na strone

dystanse przdo H&R 30mm na strone
dystanse h&r do przodu 60mm na os po 30mm na kolo,w koncu bede mogl przednie kola przykrecic

stare zdrutowane blachy zastapily nowe ori elemety,blotnik przod,tyl i prog

i tutaj kilka porownan,jak wyglada kolo z dystansem i bez przy wypchnietym nadkolu i seryjnym,moze komus sie przyda
kolo 9 J et 8 bez dystansu przy nadkolu wypchnietym o 2 cm

tutaj z kolei 9 J z 15mm dystansem co daje et -7 przy wypchnietym o okolo 2 cm nadkolu
tutaj znowu seryjny nie ruszany blotnik i kolo 9 J et 8 bez dystansu

seryjny blotnik i kolo 9 J z dystansem 15mm,czyli et -7 (hardcore)

jeszcze lekke naciagniecie slupka dolnego,po pooszednim dzwonie ktos nie do konca to poprawnie naciagnal o jakies 1,5cm

wtawienie wlewu paliwa od audi TT i zaoatowany dystans

poszerzenie przedniego blotnika


zabralem sie w koncu za tyl,caly blotnik zostal wyciagniety o okolo 3 cm wiec teraz trzeba gdzies te 3 cm oddac

na fotkach widac co i jak


tutaj widac o ile zewnetrzne nadkole wystaje w porownaniu z wewnetrznym

tutaj wypelniony juz przeciey w klin prog,narazie pasowanie

wycinanie nadkola z padaki,ktore bedzie uzyte do przedluzenia tylnego blotnika,zarowno wewnetrzne jak i zewnetrzne
![:]](./images/smilies/splash.gif)

zabawa w kosmetyke,oszlifowalem te smarki


Pare kolejnych fociszy z serii jak dokleic nadkole

nadkole jest juz idealnie spasowane z blotnikiem zewnetrznym,wystarczy teraz obspawac,oszlifowac,zakonserwowac i mozna zakonczyc prawa strone

uuuffff
![:]](./images/smilies/splash.gif)
troche to narazie obsmarkane wyglada,ale to jest normalne bo widac nie oszlifowany spaw a blacha jest cala odymiona i brudna ale na ostatniej fotce jest juz jak zaczalem to ogarniac kosmetycznie


nadkole zapodkladowane i zagumowane od srodka

tu tez zagumowane

po wyschnieciu gumy (24h) wszystko poszlo w podklad i kolor podobny do tego jak wyglada blotnik od srodka w oryginale

korzystajac z okazji iz blotnik jest zdjety,postanowilem,ze ulatwie sobie zycie i wyglusze go zarazem pod sprzet audio...

po drodze gdzies tam wpadla polerowana klatka bezpieczenstwa od "Wiechers'a"

rzezba nabiera ksztaltow









a oto dzielo zniszczenia przez "nitromors"
![niopp ]:->](./images/smilies/diabel_faja.gif)





remus z flagowej wersji "romulus"


coraz bardziej zaczyna przypominac sylwetke germana :bajer:











odseparowany zestaw glosnikow na przod JBL GTI 660 + wzmacniacz audison vrx2.250.2 oraz maty wygluszajace "dynamat"
ubwoofer JL AUDIO z flagowej serii tego producenta 12W7 oraz monoblock rownierz JL AUDIO,ktory legitymuje sie moca 1000 watt RMS,jest to model JL 1000/1







dalsze rzezbienie z lewej strony,caly pic polega na tym,ze musi byc tak samo jak z prawej :grin:



przerobka tylnego zderzaka,zrobilem tego moda dlatego iz po dosc konkretnym obnizeniu auta,odstep miedzy kolem a tylnym zderzakiem byl jak dla mnie zbyt duzy i srednio to wygladalo,wiec odcialem jego koncowke i wspawalem przedluzenie wziete ze zderzaka euro,tak wiec zniszczylem oba zderzaki











nowe serducho do autka,jest to 1.8T 210 KM na 6-cio biegowej skrzyni,caly komplet na swap...
















zamowione z ASO szyby tylne boczne oraz tylnej klapy w kolorze zielonym,wymieniam na nowe poniewarz chce aby byly ladne i nie podrapane,tez gumy ktore sa dookola szyb byly delikatnie sparciale u mnie a z prawej strony na tyle bylo kilka wpalonych iskier od szlifowania katowka,sa tez nowe gumy uszczelniajace obydwu drzwi oraz bagaznika...+ plastiki do zamocowania listew zewnetrznych





dzisiaj pobawilem sie troche w przedluzanie zderzaka z drugiej strony,kilka fotek z przebiegu prac
najpierw odcialem koncowke zdesia za slizgiem mocujacym do karoseri,potem dospawalem kawalek z innego zderzaka,oczywiscie nowy kawalek jest dociety z nadmiarem




tutaj widac laczenie ktore w ktore na koniec przez cala dlugosc zostanie wtopiony plastik,ktory zlaczy 2 elemety

tutaj juz nowy kawalek dociety na wymiar,zostanie przyspawac wczesniej odciety org elemet...
c.d.n

jeszcze udalo sie machnac w podklad tylna klape,nie patrzcie na szpary jakie sa na fotkach bo klapa tylko lezy nie przykrecona


nie zwracajcie tez uwagi na to jak nisko jest buda od opony

poprostu gwint jest wyciagniety do lakierowania



komplet gumek powerflex


pracce nad gladzeniem komory silnika















elemety zawieszenia,wypiaskowane i poskladane na wszystkich nowych,fabrycznych czesciach






komplet najgrubszych stabilizatorow H&R 25mm przod i 25mm tyl




