Model: -vw golf mk3 GTI z 96r,ktory okazal sie jedynie baza do budowy tego projektu Silnik -swap z 2.0l GTI na 1.8T z Seata Leona Cupry R o mocy 210 BHP -Intercooler marki "Forge " -shortshifter marki "Forge" Uklad wydechowy -3" down pipe -tlumik srodkowy "magmaflow" -tlumik koncowy firmy "remus" model "romulus" -calosc ze stali nierdzewnej o srednicy 2,5" Uklad hamulcowy update wkrutce Zawieszenie -KW-variant2 z regulacja twardosci i wysokosci -gumowe elemety zawieszenia zastapione poliuretanami powerflex -piasty,lozyska,koncowki,przeguby,wszystko wymienione na nowe Felgi -carline cm6 16"9J,et33 przod i 16"9J,et8 tyl -opony 4x Dunlop SP 9000 215/35/16 -dystanse przod H&R 30mm na strone -dystanse tyl H&R 15mm na strone Exteriour -wygladzone zderzaki US -klapa bez wycieraczki i znaczka,rownierz US,zaspawany otwor na kluczyk,otwierana z pilota -wlew paliwa AudiTT -klamki drzwi Audi A6 -lusterka PROJEKTZWO -poszerzone wszystkie nadkola,(auto budowane typowo pod kola)tyl okolo 4,5cm na strone -lampy przednie IN-PRO z wbudowanymi kierunkowskazami -grill bez znaczka -lampy tyl,hella magic colours wersja "red,black,red" interior -el,szyby i lusterka -climatrinic(dolozony) -2x poduszka powietrzna -dzielona tylna kanapa z zaglowkami i podłokietnikiem -nowe fotele recaro -aluminiowa polerowana klatka "wiechers" -kierownica momo team 28mm -lgalka zmiany biegow 20 jahre -czerwone pasy 20 jahre -tunel srodkowy kompletny wersja US Audio -dynamat i dynaliner na cale auto -jednostka sterujaca Alpine CDA-9887R + zestaw do kalibracji KTX-100EQ -odseparowany zestaw glosnikow na przod JBL GTI 660 + wzmacniacz audison vrx2.250.2 -subwoofer JL AUDIO z flagowej serii tego producenta 12W7 oraz monoblock rownierz JL AUDIO,ktory legitymuje sie moca 1000 watt RMS,jest to model JL 1000/1
       kolejny etap to lusterka Projektzwo,podgrzewane z elektryczna regulacja
          Dalsze zbieranie gratow,najpierw na ebay de zakupile lampki IN-PRP z zintegrowanym kierunkowskazem a zaraz potem gwint firmy KW variant2 z regulacja twardosci i wysokosci
          nastepnie zakupilem zderzak od Vento w ktorym zaspawane zostaly:miejsce na tablice rejstracyjna,rowki i wloty powietrza
     a tak juz lampki i zderzak na aucie z szeroka dokladka VR6
      klamki od audi A6
  przedni i tylny zderzak z wersi usa
          wymarzone kola carline cm6 16"9J,et33 przod i 16"9J,et8 tyl
            krzeselka recaro
              zaczely sie prace nad przebudowa autka
 przymiarka carlinow,okazalo sie,ze mocno wystaja poza blotniki,wiec trzeba robic poszerzenia co i tak bylo moim zamiarem od samego poczatku
 okazalo sie,ze tylny blotnik byl wczesniej drutowany
 spawanie klamek od audi A6
   wyciete stare blachy,ktory wczesniej byly zdewastowane przez jakiegos blacharza
 z lusterek trzeba bylo zdjac stare warstwy lakieru bo niemiaszki tak pomaloway,ze lepiej nie mowic,lusterka zapodkladowane na nowo
 dystanse H&R na tyl 2x 15mm na strone
 dystanse przdo H&R 30mm na strone dystanse h&r do przodu 60mm na os po 30mm na kolo,w koncu bede mogl przednie kola przykrecic
 stare zdrutowane blachy zastapily nowe ori elemety,blotnik przod,tyl i prog
 i tutaj kilka porownan,jak wyglada kolo z dystansem i bez przy wypchnietym nadkolu i seryjnym,moze komus sie przyda kolo 9 J et 8 bez dystansu przy nadkolu wypchnietym o 2 cm
 tutaj z kolei 9 J z 15mm dystansem co daje et -7 przy wypchnietym o okolo 2 cm nadkolu
tutaj znowu seryjny nie ruszany blotnik i kolo 9 J et 8 bez dystansu
 seryjny blotnik i kolo 9 J z dystansem 15mm,czyli et -7 (hardcore)
 jeszcze lekke naciagniecie slupka dolnego,po pooszednim dzwonie ktos nie do konca to poprawnie naciagnal o jakies 1,5cm
 wtawienie wlewu paliwa od audi TT i zaoatowany dystans
 poszerzenie przedniego blotnika

 zabralem sie w koncu za tyl,caly blotnik zostal wyciagniety o okolo 3 cm wiec teraz trzeba gdzies te 3 cm oddac na fotkach widac co i jak 
 tutaj widac o ile zewnetrzne nadkole wystaje w porownaniu z wewnetrznym
 tutaj wypelniony juz przeciey w klin prog,narazie pasowanie
 wycinanie nadkola z padaki,ktore bedzie uzyte do przedluzenia tylnego blotnika,zarowno wewnetrzne jak i zewnetrzne ![:]](./images/smilies/splash.gif)
 zabawa w kosmetyke,oszlifowalem te smarki

 Pare kolejnych fociszy z serii jak dokleic nadkole nadkole jest juz idealnie spasowane z blotnikiem zewnetrznym,wystarczy teraz obspawac,oszlifowac,zakonserwowac i mozna zakonczyc prawa strone uuuffff troche to narazie obsmarkane wyglada,ale to jest normalne bo widac nie oszlifowany spaw a blacha jest cala odymiona i brudna ale na ostatniej fotce jest juz jak zaczalem to ogarniac kosmetycznie

 nadkole zapodkladowane i zagumowane od srodka
 tu tez zagumowane
 po wyschnieciu gumy (24h) wszystko poszlo w podklad i kolor podobny do tego jak wyglada blotnik od srodka w oryginale
 korzystajac z okazji iz blotnik jest zdjety,postanowilem,ze ulatwie sobie zycie i wyglusze go zarazem pod sprzet audio...
 po drodze gdzies tam wpadla polerowana klatka bezpieczenstwa od "Wiechers'a"
 rzezba nabiera ksztaltow








 a oto dzielo zniszczenia przez "nitromors" ![niopp ]:->](./images/smilies/diabel_faja.gif)




 remus z flagowej wersji "romulus"

 coraz bardziej zaczyna przypominac sylwetke germana :bajer:










 odseparowany zestaw glosnikow na przod JBL GTI 660 + wzmacniacz audison vrx2.250.2 oraz maty wygluszajace "dynamat" ubwoofer JL AUDIO z flagowej serii tego producenta 12W7 oraz monoblock rownierz JL AUDIO,ktory legitymuje sie moca 1000 watt RMS,jest to model JL 1000/1






 dalsze rzezbienie z lewej strony,caly pic polega na tym,ze musi byc tak samo jak z prawej :grin:


 przerobka tylnego zderzaka,zrobilem tego moda dlatego iz po dosc konkretnym obnizeniu auta,odstep miedzy kolem a tylnym zderzakiem byl jak dla mnie zbyt duzy i srednio to wygladalo,wiec odcialem jego koncowke i wspawalem przedluzenie wziete ze zderzaka euro,tak wiec zniszczylem oba zderzaki 









 nowe serducho do autka,jest to 1.8T 210 KM na 6-cio biegowej skrzyni,caly komplet na swap...















 zamowione z ASO szyby tylne boczne oraz tylnej klapy w kolorze zielonym,wymieniam na nowe poniewarz chce aby byly ladne i nie podrapane,tez gumy ktore sa dookola szyb byly delikatnie sparciale u mnie a z prawej strony na tyle bylo kilka wpalonych iskier od szlifowania katowka,sa tez nowe gumy uszczelniajace obydwu drzwi oraz bagaznika...+ plastiki do zamocowania listew zewnetrznych




 dzisiaj pobawilem sie troche w przedluzanie zderzaka z drugiej strony,kilka fotek z przebiegu prac najpierw odcialem koncowke zdesia za slizgiem mocujacym do karoseri,potem dospawalem kawalek z innego zderzaka,oczywiscie nowy kawalek jest dociety z nadmiarem



 tutaj widac laczenie ktore w ktore na koniec przez cala dlugosc zostanie wtopiony plastik,ktory zlaczy 2 elemety
 tutaj juz nowy kawalek dociety na wymiar,zostanie przyspawac wczesniej odciety org elemet... c.d.n
 jeszcze udalo sie machnac w podklad tylna klape,nie patrzcie na szpary jakie sa na fotkach bo klapa tylko lezy nie przykrecona

 nie zwracajcie tez uwagi na to jak nisko jest buda od opony poprostu gwint jest wyciagniety do lakierowania


 komplet gumek powerflex

 pracce nad gladzeniem komory silnika














 elemety zawieszenia,wypiaskowane i poskladane na wszystkich nowych,fabrycznych czesciach





 komplet najgrubszych stabilizatorow H&R 25mm przod i 25mm tyl




|