 MODEL: polo 86c 2f SILNIK: 1.3 AAV -> 1.1 AAU -> 1,3 PY (G40) -> 1,6 16V -> 1,8T MOC: 55 KM -> 50 -> 113 -> 125 -> 2XX MODY POD MASKA: Po małym czyszczeniu parę części wypolerowanych parę w chromie ZAWIESZENIE:kit Jamex 80/80, Gwint , AirRide UKLAD HAMULCOWY: przód zaciski 6N2 GTI tarcze 256, tył tarczowe z 6N2 GTI KOLA: Artec S2 16, 4x9,5J / 215/35/16 NADWOZIE: Niebieskie (opis niżej) WNETRZE: Recaro (opis niżej) AUDIO: Radio BETA V + zmieniarka + 6 głosników
Zmiany przeprowadzone: Na zewnątrz: - Lakier z palety Fiata - Poszerzone błotniki - Klamki + zamki z polo 6n2 - tylna klapa na pół gładko - przednia maska i błotniki naciągnięte na lampy - wygładzone zderzaki z rowkami - tylne z G40 + lewa UK - przednie lampy bixenon + xenon 5000k - kierunki przyciemnione - koła Artec S2 - pomniejszone lusterka - Szklany szyberdach z Passata B4 - Customowe progi - Ori halogeny - IC w zderzaku Wewnątrz: - Recaro z mk3 - Fotele, boczki, zabudowa, deska obszyte czarną ekoskóra z pomarańczową nicią - zmienione podświetlenie z zielonego na czerwone - kierownica z Polo 6n2 GTI - nowa czarna podsufitka jak w GT/g40 - skromna zabudowa bagażnika - gałka zmiany biegów z octavi - nakładki na pedały z octavi - wskaźnik doładowania - elektryczny szyberdach - elektryczne lusterka - elektryczne szyby - wskaźniki do AirRide - przełączniki w desce z passata B4 - Licznik z Passata b5 Plany: ...
Historia 
Z wyposażenia było: -Szyberdach - zielone szyby - ciemną tapicerke - licznik z obrokiem - dzielona tylnia kanapa Silnik 1.3 i 55 osiołków
 Przywiezione Polo tego samego dnia trafiło do garażu i praktycznie całe rozebrane, bo stwierdziłem że wyjadę gotowym autem Na pierwszy ogień poszły nadkola z tyłu :D skromnie poszerzone o 3 cm na stronę
 Klameczki i zamki tak jak w poprzedniku z Golf-a Mk3
 Tylnia klapa z pomarańczki Nie miałem pomysłu co do przodu, wiedziałem tyle że nie będzie to seria i ma być inny niż wszystkie inne, przejrzanych wiele fotek i zero efektów, natknęła mnie jedna fotka, a dokładnie ta:
 powstało coś takiego:
 dalszy etap prac to przygotowania do lakieru
 auto powędrowało na lakiernię a kolor to oczywiście znowu POMARAŃCZOWY  co do kółek to na wiosnę postawie go na mattig-ach, aktualnie są w piaskowaniu, puźniej malowanko na 2 kolory środek grafit a rant srebrny
Autko jak stało lakiernika, to nie ma, co siedzieć bezczynnie w domu trzeba cos działać. Przyciemniłem sobie przednie lampiony. Na fotce porównanie oryginału z przyciemniona:
 Co do tylnich lamp to będą całe czerwone A teraz obiecane fotki Poli w lakierze:
 Zderzaki 
 komora silnika
 Przymiarka na szybko nawet nic nie spasowane
 Parę fotek:

Szkoda ze nie ma śniegu, bo by się odśnieżało gdzieniegdzie Zart

no to teraz pokaże co jest pod maską rewelacji nie ma
Autko poskładane. Fotki nie za specjalnej jakości, bo słaby aparat. No to lecimy z fotkami: Na początek wnętrze:
 nowa podsufitka:
 bagażnik 
 Na zimówkach to nie za ciekawie wygląda :ściana1:
 Parę nowych fotek z niedzieli


wiem wiem auto brudne jak nie wiem co
16.03.2008: dystans z tyłu i MATTIG na aucie. Z tyłu zawitały dystanse 40 mm z przodu będę 20 mm jeszcze nie mam założonych
 I czas na koła

29.03.2008: W końcu zawitał zderzak bez miejsca na tabliczkę, nowy gril, no i w końcu skończyłem toczyć dystanse na przód (20mm)
 12 Kwi, 2008:Dorobiony nowy dolot + stożek

24 Kwi, 2008: Silnik 1,3 odmówił posłuszeństwa, szybka przekładka na 1.05 na wtrysku z 1,3 :sad:
 no i wkładamy go do auta

11 czerwca, 2008: Gewinde- załozone narazie tylko przód

   18 sierpnia 2008: Zawieszenie gwintowane na tył
 aaa no i wypełniłem te ohydne dziury dystansach poprzez stożki 
 23 sierpnia 2008: Pierwszy puchar za najniższe auto zlotu - Ustroniówka 2008
 13 września 2008: Kolejny raz okazało sie ze polo jest najnizsze - I zlot samochodow tuningowych w Raciborzu


 20 wrzesień 2008: Polo najniższym samochodem OFF zakończenia sezonu w Rajczy
  04 październik 2008: zakup nowych felg - Schmidt Mx Line 7J et20 i 8J et0
   
   
  prace Prace ZIMA 2008/2009: zakup dawcy
   Rozbieramy :mrgreen:
  Czyszczenie komory z zbędnych dziur itp. 
  Ostatnia ingerencja w blachę znikła dziura po wycieraczce
 Komora w kremie 8) tzn. w podkładzie 
  Inne poprawki na aucie
 W miedzy czasie kompletowały się graty wskaźnik doładowania
 łożyska obniżające :twisted: czyli będzie jeszcze niżej 
 hamulce tarczowe na tył z golfa GTI
 Zregenerowana przekłądna z G40 
 elektryczny szyberdach
 Wypolerowałem coc nieco przy silniku jeszcze dojdzie parę elementów niklowanych a reszta silnika na czarno
   teraz cos do wnętrza Zdobyłem w końcu elektryczne szybki, na tym nie koniec doszły mi oryginalne nakładki na pedały z skody octavi/fabi
 "nowa" kierownica Victor F1 30cm, tak wygladała jak otwozyłem paczke
 a teraz 
 Osłona elektrycznego szyberdachu, przerobiona w taki sposób żeby była bardziej funkcjonalna, czyli zostało dołożona lampka oświetlenia Przed: Teraz:  Gotowe mocowanie na wskaźnik doładowania oraz nowa Oryginalna gałka zmiany biegów razem z mieszkiem z Skody Octavia
 Listonosz ostatnio bardzo często mnie odwiedza i dziś mi przyniósł kolejne paczki w jednej nowe paski klonowe oryginał VW w drugiej paczce znajdował się filtr stożkowy Raid HP  rozpórka na tył własnej produkcji 
 Tylnia oś z G40, czyli z stabilizatorem + tarczowe hamulce :mrgreen: wymienione tulejki gumowe w osi zaciski tez otrzymały wszystkie nowe uszczelnienia
 Silnik otrzymał wszystkie nowe uszczelki, filtry itp. na koniec pomalowany na czarno, na dniach będę miał do odbiorów kilka wyniklowanych elementów 
 Kompresor był niby po gruntownej regeneracji, ale jak się okazało to został wymienione tylko listwy, łożyska i uszczelnienia chyba pamiętały jeszcze fabrykę :kwas: wiec musiały zostać wymienione i wszystko na nowo poskładane Kiedyś tam zacząłem grzebać z lusterkami, są mniejsze i o wiele lepiej wyglądają. Ale doszedł jeszcze jeden bonus ni nich, czyli elektryka :twisted: ostatnio udał mi się nabyć wiązkę z lusterkami g golfa mk2 i oto efekty jedno lusterko praktycznie jest już gotowe
  Dziś odebrałem z niklowania kilka elementów, do końca nie jestem zadowolony z łapy silnika, na której wisi kompresor, ale jakoś to przeżyje, reszta elementów wykonana elegancko 
  nowe radyjko
 nowy centralny 

dziś odebrałem zamówione nowe świece Bosch Platin W5DP0 do tego oczywiście nowe kable kopułka i palec
 wczoraj trochę pracowity dzień, co prawda był Rano odbiór auta z lakierni Foto jeszcze z komory robione telefonem 
 Potem pakowanie na lawetę i powrót do cieplutkiego garażu
 już w aucie
 Na koniec dnia przykręciłem rozpórkę i założyłem z jednej strony gwint z hamulcami oczywiście z G40
 układ wydechowy no i na końcowy tłumik wybrałem końcowy z mk3 TDI reszta na przelocie 2,5 cala
  Za pierwszym razem zapomniałem o zawiasach i podkładce do łapy skrzyni, ale zawiozłem w poniedziałek i w czwartek już miałem gotowe do odbioru
 w drzwiach przyyło troche elektryki
 Kawałek wnętrza
 Aa zapomniałem napisać, że z tylniego zderzaka znikneła ta ogromna klapa na hak i pojawiły się klamki bez wkładek
 Z przodu pojawiły się oponki 165/55 
 Seria & Gleba :twisted: jeszcze zostało 25 mm gwintu :twisted:
 Jeszcze parę foto
   Parę beznadziejnych fotek 
 
  Komora praktycznie gotowa.
 2 foty z rozpoczęcia sezonu- Ossy 2009
  no cos tam dostałem hehe
 09.05.2009: załozony nowy czujnik włączania wentylatora chłodnicy o obniżonych wartościach wtłaczania
 do kompresora trafiło spowrotem koło 65mm ale tym razem stalowe, docelowe bedzie zeliwne, teraz doładowanie na poziomie 1 bar :mrgreen:
 29.05.2009: Udało się zdobyć w końcu parę drobiazgów do wnętrza 8) Osłonki przy rygielkach
 Rączki bez dziur na sterowania lusterek 
 Czas na graty do silnika, które czekają na zamontowanie Chłodnica oleju 
  Oryginalny intercoler u mnie jest w nie zaciekawym stanie i będzie zmieniony na taki
 04.07.2009: dotarł do mnie w końcu emblemat G40 dziś wylądował na grilu ;]
 
xx.08.2009: Kilka fotek z VW Mani. Polówka niestety nie dojechała na miejsce o własnych siłach :sad: w drodze nad morze wytopiło mi panewkę i dlatego wracała na lawecie
    i juz na lawecie
 22-23.08.2009: Złomek w końcu jeździ poskładane dzień przed ustroniovwką, teraz staram się go docierać, choć czasami to nie wychodzi W zderzaku zainstalowany "nowy" IC ;]
   03.09.2009:
   07.09.2009: Wczoraj mi się trochę nudziło
   28.09.2009: Dziś jak przyjechałem z pracy znalazłem dwie dziwne paczki a w nich 13x9J ;[
  
   Przód z dystansem 20mm
 7J, 8J i 9J
 11.10.2009: Dziś tak ta koniec sezonu wpadł kolejny pucharek
 Jakieś tam foto z MTK
  15.10.2009: Złomek już spokojnie odpoczywa do przyszłego sezonu no chyba ze zrobi się lepsza pogoda to go jeszcze wyciągnę

02.11.2009: 175/50/13 na 9J ;]
 
07.11.2009: przymiarka Przód idealnie może nawet będzie jakiś dystans 5mm 
 Tył + dystans 40mm ;[
 
08.11.2009: wymarzone Recaro, czekają na obszycie ;[

17.11.2009: Kolektor ssący i wałek z 3f
 
24.11.2009: chip SLS-a ;[
 Kupiłem jeszcze manetki, bo stare już były klejone itd. i nie działały tak jak powinny

10.12.2009: Wyciąłem silnik ze złomka żeby lepiej się robiło, musze wymienić sprzęgło, przerobić napęd kompresora z 2 pasków na jeden tak jak w G60, zmienić kolektor ssący, rozwierać przepustnice, założyć kilka nowo wyniklowanych elementów 
   Po przerobieniu jednego mocowania szyny, recaro pasują do polo
  
20.12.2009: wpadł komplet lamp na tył z GT/G40 ,do tego ostatnio kupiłem lewa lampę z anglika
 listonosz przyniósł w paczce ostatnio jeszcze takie coś

31.12.2009: Zacząłem dłubać z przednimi lampami

26.01.2010: został skończony nowy napęd do kompresora i alternatora, zamiast dwóch pasków będzie teraz jeden tak jak w G60
 
29.01.2010: poskładałem częściowo wnętrze
 
skończona została podkładka pod filtr olejowy do chłodnicy oleju
 
20.02.2010: cześci dolotu
  
stożki do felg

13.03.2010: lampy gotowe

27.03.2010: rozebrany gwint :
   stary amor
 wkład FK 
 
14.04.2010: -odebrałem graty z chromowania
   -bixenon prawie gotowy

03.05.2010: Kilka szybkich fotek
  
 Wnętrze
 Trochę chromu
 
Z przodu na wyleciała dokładka i napewno już nie wróci, tyłek pójdzie niżej, ale dopiero przy zmianie amorów na koni z regulacją twardości, no i pod maską nie jest do końca ogarnięte wiec fotek narazie nie będzie
23.05.2010:
W końcu zaczęło świecić słonko to przewietrzyłem połówkę przy okazji wyszło kilka drobiazgów do ogarnięcia, ale naszczęście nic poważnego, jeżdżąc odwiedziłem naszych południowych sąsiadów i zrobiłem kilka fotek
  
  
  to już w PL
   Komora prawie gotowa drobne szczegóły zostały do ogarnięcia 
 xx.06.2010: Nysa:
  
  Jakieś tam foto z majovwki
 
2-4.07.2010: VAG Event 2010 - W końcu udało się dotrzeć
  
  
 Z nowości to jedynie na półeczkę wpadło takie coś

24.07.2010: BRA od Sylvi

31.07-02.08.2010: VW Mania - mimo kłopotów ze sprzęgłem Polo dostało wyróżnienie w S&S
  

03.08.2010: Pracowity dzień po manii, walka ze sprzęgłem, które odmówiło współpracy w drodze na manie
  
 
06.08.2010:
Parę fotek z pobytu nad morzem
  
  
  
28/29.08.2010: ustroniówka mimo kiepskiej pogody impreza udana
  
 Polo dostało 2 wyróżnienia w Top 5 oraz za najładniejsze wnętrze

03.10.2010: Kilka foto na koniec udanego sezonu zrobionych u naszych południowych sąsiadów w CZ
  
  

11.10.2010: No a teraz już dziękuje dobranoc ostatnie foto w tym wcieleniu bo "trochę" się zmieni na sezon 2011

prace zimowe 2010/2011: błotniki żeby je poszerzyć, bo obecne to nie wyglądają, szklany szyber i sterownik z polotem, w przyszłym tygodniu myślę ze kolejne graty dojdą :twisted:
   -końcu ruszam z pracami, jakieś graty które wymagają wymiany powoli się kompletują, nowy kolor na polo już wybrany
  
Trochę się już rozebrało 
   Z tego trzeba urwać jakieś 2-3 cm niżej
 -Oryginalne halogeny (dzięki Kas) z 2 kompletów powstał jeden w igła stanie
 Kompresor do air
 -akcja rozbiórka trwa na dobre
  
 -wolnych chwilach doprowadziłem halogeny do stanu idealnego i pomalowałem środki na czarno, zawiozłem kilka elementów wnętrza do tapicera zobaczymy jak mi to wyjdzie
  -Druga podłużnica gotowa w komorze znikło jeszcze kilka zbędnych otworów
 -Zawsze chciałem się pozbyć tej ohydnej lotki z tylnej klapy i w końcu się za to zabrałem
 - Przedni pas delikatnie zmodyfikowany
 - Oryginalny szyberdach został wycięty w jego miejsce przyjdzie ori szklany z passata b4
  - No i coś do air

xx.01.2011: przymiarki szybra
 
04.01.2011: odebrałem w wydziale komunikacji takie cuś

12.01.2011: wczoraj doszła paczuszka z elektrozaworami 1/2 cala

17.01.2011: przymiarka 16 jak dla mnie wygląda ok, ale ten sezon felgi będą jeździły w passacie dopiero w kolejnym sezonie wylądują w polo

18.01.2011: gotowe poduchy
 założone w aucie 
    bez poszerzania się nie obejdzie

nowe progi
 kolejny błotnik tym razem w idealnym stanie
 no i błotnik jeden gotowy
 
|