MODEL : polo 86c
SILNIK: 1.3 wielopunktowy wtrysk
MOC: podobno 54KM:-)
MODY POD MASKA : szczerze powiedziawszy nie wiem dokladnie...jedynie co wiem to glowica jest splanowana i zamontowane sa tloki z g40 i kompresja wynosi 11,jakis chip w komputerze jak sprawdzal znajomy elektryk
ZAWIESZENIE: supersport80/tyl w zaleznosci od ustawienia talerzyka
UKLAD HAMULCOWY : seria
KOLA : 175/60/13 Alu seryjne5,5x13
NADWOZIE :oryginalny kolor LC4U o ile mnie pamiec nie myli....wszystkie plastikowe nakladki: na nadkolach,dzwiach....
WNETRZE: oryginalne z wersji Genesis
AUDIO: oryginalne z wersji Genesis radio gamma(dwa glosniki na podszybiu,tuba pod schowkiem pasazera,dwa glosniki w tylnej polce...jedynie brakowalo tuby w bagazniku...jakis szkop musial ja
wyrzucic:-)[glow=violet][/glow][shadow=violet][/shadow]
ETAP 1Na pierwszy strzalwymienilem seryjny tlumnik koncowy na jakis pseudo sportowy KM:-) niedługo potem kupilem felgi stalowe z golfa 3 bo chciałem się przygotować do zimy...Po jakims czasie okazyjnie kupiłem ATS classic niestety tylko w rozmiarze 6x13 et30 ale i tak były fajnepo 3 cm dystansu zeby kola chociaz troche wystawały :-) oczywiście oponki 175/50 i 195/45 trochę się zdarło tych opon chyba wszystkie marki i rodzaje w tych rozmiarach...nastepnym zadaniem bylo ogolocenie auta ze zbednych plastikow...jak sie pozniej okazalo autko dostalo dzwona w lewy bok(fajnie widac na foto jak to zostalo zrobione na tzw tania fuszerka:-)
ETAP 2Etap 2 zaczal sie od kupna felg steffan-ow w rozmiarze 8x14 et15,co prawda nie byly w najlepszym stanie jesli chodzi o wyglsd...ale ze strony technicznej byly ok:-) Lato przejezdzilem na alu w takim stanie jak kupiłem(troche przepolerowałem ranty ale wygladalo to nienajlepiej) Wiec zacząłem szukać na internecie firmy która się tym trudni...ale po przeszukaniu znalazłem ciekawsze rozwiązanie fotochrom... zadzwoniłem po czym zawiozłem koła do renowacji..na felgi zostaly zalozone opony 195/45 przod i 215/40 tyl...efekt naprawde fajny...teraz troszke o ukladzie dolotowym...w ukladzie dolotowym tradycyjna puszka na filtr powietrza powedrowala do garazu i w jej miejsce wskoczyl filtr stozkowy...uklad wydechowy jak wiemy nie jest najmopcniejsza strona w polo gdyz poprowadzony on jest nisko wiec czesto go poprosty gubilem...postanowilem zrobiz od nowa caly uklad od dwururki po tlumnik koncowy z rur o srednicy 63mm jak narazie jakos sie trzyma:-)uklad hamulcowy nie pozostal seryjny gdyz lubie co nie co przerobic...pompa hamulcowa pochodzi z golfa 4 generacji,tylne tarcze hamulcowe pochodza z golfa 2 GTI,zaciski z tylu to aluminiowe z golfa 4,natomiast z przodu zastosowane sa tylko hamulce z polo G40 gdyz byl problem ze znalezieniem kompletu z golfa 2gti po 1991 roku...tarcze z przodu to zamienniki tyningowe + klocki pagid sport..tyl jak narazie seria...udalo mi sie uzbierac troszke funduszu i postanowilem troche zmodyfikowac polo by wyroznialo sie sposrod setek innych:-) projekt wygladal nastepujaca: nisko i szeroko tzw German style... Blotniki zostaly poszezone,tylna klapa przerobiona,przednia nadspawana,gril bez znaczka,w miejsce seryjnych klamek zostaly wspawane kasety w stylu audi...do tego doszedl centralny zamek i otwieranie klapy z pilota tzw scyzoryk,mechanizm wycieraczki przerobiony,przedni zderzak zostal uzupelniony o dokladke z Focusa,do halogenow zostaly zamontowane postoje Led,przednie lampy zostaly uzupelnione xenonem,w bagazniku zostala zamontowana rozporka tylna wycieraczka usunieta,wszystkie znaczki,oznaczenia zostaly usuniete...jak juz wszystkie prace blacharskie byly wykonane auto powedrowalo do lakierowania
Chcialbym tytaj podziekowac wszystkim ktorzy pomagali przy realizowaniu projektu...jak i rowniez rodzicom za pomoc finansowa:-) dziekuje PLANYPlany sa ambitne wymiana silnika na jakis mocniejszy,polerowana klatka bezpieczenstwa,2 kubelki do srodka,sprzet audio i konkretny gwincik - niestety brak $ wstrzymuje wszystko
Witam wszystkich Vw maniaków.W końcu nadszedł czas zeby zaprezentować swoje polo.Zacznę może tak: polo z 1992r w wersji <genesis> jest przywiezione z Niemiec w kwietniu 2005r Autko wyjechało z polskimi tablicami 13 maja i co najśmieszniejsze był to piątek :-) W autku było zmienione zawieszenie na supersporta(najnizszy model) niestety felgi ats zostały w niemczech... byly założone seryjne alu z polo... Autko kupiła sobie moja mamusia ale po pierwszej drodze do pracy zrezygnowała z niego, powód oczywisty znając nasze piękne dziurawe drogi... I od tego czasu stałem się szczęśliwym posiadaczem :-) Na początek kupiłem koncowy tłumnik... niedługo potem kupilem felgi stalowe z golfa 3 bo chciałem się przygotować do zimy...Po jakims czasie okazyjnie kupiłem ATS classic niestety tylko w rozmiarze 6x13 et30 ale i tak były fajnepo 3 cm dystansu zeby kola chociaz troche wystawały :-) oczywiście oponki 175/50 i 195/45 trochę się zdarło tych opon chyba wszystkie marki i rodzaje w tych rozmiarach...
Przez zimę autko stało w garażu wiec felgi stalowe i seryjne alu sprzedałem bo były mi nie potrzebne...W czerwcu 2006 znalazłem ciekawą ofertę na allegro... steffany 8x14 et 15 za przystępną cenę tylko musiałem po nie jechać aż do łańcuta(700km w obie strony)ale czego sie nie robi dla autka :-) Co prawda felgi nie były w najlepszym stanie ale mnie cieszyło to że nie były regenerowane i krzywe...
Lato przejezdzilem na alu w takim stanie jak kupiłem(troche przepolerowałem ranty ale wygladalo to nienajlepiej) Wiec zacząłem szukać na internecie firmy która się tym trudni...ale po przeszukaniu znalazłem ciekawsze rozwiązanie fotochrom... zadzwoniłem po czym zawiozłem koła do renowacji.... teraz wygladają tak
A tak się prezentują na aucie
Narazie tyle ale zapowiadam ze za niedługo zobaczycie coś więcej...
pozdrawiam wszystkich Vw maniaków :-)