Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 50 z 74 [ 1097 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 74  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Polo 2f 1.6 16V-G40 AirRide] by radzioo
PostWysłany: Czw 23 Lut, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 28 Lis, 2006
Posty: 3369
Skąd: "Z"dolnyŚląsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: variat_vagen
będzie czym ganiać Praksa ?



_________________
kupie graty do rekina e23 733i viewtopic.php?f=39&t=61863
viewtopic.php?f=98&t=24949&hilit=bia%C5%82a+strza%C5%82a
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f 1.6 16V-G40 AirRide] by radzioo
PostWysłany: Czw 23 Lut, 2012 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
a co ja wyznacznik jakis? :D



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f 1.6 16V-G40 AirRide] by radzioo
PostWysłany: Czw 23 Lut, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 28 Lis, 2006
Posty: 3369
Skąd: "Z"dolnyŚląsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: variat_vagen
fajnie by było gdyby taka małolitrażowa pchła ganiała doładowane 2.8 ]:->



_________________
kupie graty do rekina e23 733i viewtopic.php?f=39&t=61863
viewtopic.php?f=98&t=24949&hilit=bia%C5%82a+strza%C5%82a
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f 1.6 16V-G40 AirRide] by radzioo
PostWysłany: Czw 23 Lut, 2012 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
pameitaj ze ja tez nei proznuje :P



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f 1.6 16V-G40 AirRide] by radzioo
PostWysłany: Czw 23 Lut, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty, 2011
Posty: 400
Skąd: lublin
Gadu-Gadu: 0
Auto: AUDI R$4 B5 436PS 541NM Sportec,Big Brake 8pot,Wagner
Luq@sz napisał(a):
fajnie by było gdyby taka małolitrażowa pchła ganiała doładowane 2.8 ]:->


na to bym nie liczyl ,wlasciciel mogl zapodac G60 zawsze mozna troche wiecej napompowac ,tym bardziej ze tu 16v i lubi ciagnac powietrze ;)



_________________
AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547

Audi S3 8L NOGARO BLUE,Sportec,Big Brake 6Pot ,Bill B16...
viewtopic.php?f=98&t=103504

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391

EX Corrado 16VG60 Digifiz Sezon 2012 {EX 16VG60}
https://www.youtube.com/watch?v=rL00YR7XU6k
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f 1.6 16V-G40 AirRide] by radzioo
PostWysłany: Czw 23 Lut, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 10 Cze, 2007
Posty: 519
Skąd: Skrzyszów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo 86c2f 1.8T / VW Eos / Audi A6 C7/ VW Garbus
dzieki pany ale daleka droga jeszcze żeby wszystko działało jak nalezy

Praks no to troche wodu jeszcze w wisle uplynie zanim beda końcowe efekty :P mechanicznie silnik mysle ze na poczatku marca będzie gotowy

Luq@sz hahaha :P ]:)

16vg60 tablice nie pozwalaja mi pakowac g60 niee niee niee

___________________________________________________________________________________

teraz napisze co w silniku na chwile obecna jest zrobione
jak juz wcześniej pisałem została zrobiona "kanapka" przekladka wycinana laserowo w firmie "Laserttoro" koło B-B
Image

następnie zaadaptowana została seryjna łapa z g40 do tego została dorobiona jeszcze jedna łapa do której przymocowany jest alternator. no i napęd coś co mi od dawna chodziło po głowie zrobiony na kołkach na pasek zębaty w końcu nic nie będzie ślizgać :D

Image

zeby powiesic kompresor mała modyfikacja kolektora musiała być

Image

dorobione została magistrala olejowa do G przy okazji ładnie się schował czujnik oleju :] pojawil tez się nowy króciec wodny

Image

ori miska była za wysoka auto na air nie chodziło mi na sam dól ;P zastąpiona została metalowa miska z 1.3 w której został dorobiony spływ oleju, alternator tez zmieniłem na 120A z B4 TDI
Image

na chwile obecna dziś byłem w "Chłodnic-pol-u" zamówić chłodnice i IC w poniedziałek/wtorek maja być do odbioru :]



_________________
VW Polo G40 AirRide :
viewtopic.php?f=87&t=27513
VW Passat B4 US : Sprzedany
viewtopic.php?f=98&t=47590
VW Passat B6 AirRide: Sprzedany
viewtopic.php?f=98&t=75708
Audi A4 b8:
https://www.facebook.com/radek.spandel/ ... 470&type=3
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f 1.6 16V-G40 AirRide] by radzioo
PostWysłany: Czw 23 Lut, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty, 2011
Posty: 400
Skąd: lublin
Gadu-Gadu: 0
Auto: AUDI R$4 B5 436PS 541NM Sportec,Big Brake 8pot,Wagner
radzioo napisał(a):

16vg60 tablice nie pozwalaja mi pakowac g60 niee niee niee


nie doznaj szoku jak "G" nie dmuchnie wiecej jak 0.8 na tej glowcy :) {nawet po zastosowaniu "malego" kolka ,ja gdy zamontowalem szesnaske pol dnia jeszcze raz wszystko sprawdzalem i sie zastanawialem gdzie ten boost spie...a ,po czym zdalem sobie sprawe ze dwa razy tyle zaworow :ała:

PS.fajne polo :ok:



_________________
AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547

Audi S3 8L NOGARO BLUE,Sportec,Big Brake 6Pot ,Bill B16...
viewtopic.php?f=98&t=103504

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391

EX Corrado 16VG60 Digifiz Sezon 2012 {EX 16VG60}
https://www.youtube.com/watch?v=rL00YR7XU6k
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f 1.6 16V-G40 AirRide] by radzioo
PostWysłany: Czw 23 Lut, 2012 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 1365
Skąd: Radom
ale co ma ilosc zaworow do tego, ze malo pompuje....

moim zdaniem to ze malo pompuje to tak jak mowiles - nieszczelnosc w dolocie
albo g slabe albo wieksza komora spalania

ilosc zaworow moze wplynac na "laga" od kompresora, bo musi napompowac w krotkim czasie wieksza objetosc, a wydajnosc ma taka sama

jakos w ori 16vg60 elegancko pompuje tak jak w 8vg60 a tutaj ma nie pompowac

w pojemnosci tez bym sie nie doszukiwal problemow, bo 1.3 a 1.6 to sa pojemnosci skokowe,po to miedzy innymi jest rozrzad, powietrze lecialo tam gdzie ma leciec a nie wszedzie gdzie moze, nie wiadomo czy komora spalania w 1.6 jest wieksza, a podejrzewam ze jest prawie taka sama, no na pewno ta roznica nie wplywa na to ze kompresor pompuje max 0.8 i finito



_________________
Moje aukcje: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1082568
Dystanse na zamowienie, info gg
Golf Mk4 cabrio projekt http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10821
Audi A3 8P OEM+ projekt viewtopic.php?f=98&t=96254&view=unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f 1.6 16V-G40 AirRide] by radzioo
PostWysłany: Czw 23 Lut, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
radzioo napisał(a):

na chwile obecna dziś byłem w "Chłodnic-pol-u" zamówić chłodnice i IC w poniedziałek/wtorek maja być do odbioru :]


A mieliście byc w przyszłym tygodniu :>


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f 1.6 16V-G40 AirRide] by radzioo
PostWysłany: Czw 23 Lut, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 10 Cze, 2007
Posty: 519
Skąd: Skrzyszów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo 86c2f 1.8T / VW Eos / Audi A6 C7/ VW Garbus
sundecade
ja tam nie wiem co ojciec nagadał przez telefon ale dziś się tam wybrałem do was :P



_________________
VW Polo G40 AirRide :
viewtopic.php?f=87&t=27513
VW Passat B4 US : Sprzedany
viewtopic.php?f=98&t=47590
VW Passat B6 AirRide: Sprzedany
viewtopic.php?f=98&t=75708
Audi A4 b8:
https://www.facebook.com/radek.spandel/ ... 470&type=3
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f 1.6 16V-G40 AirRide] by radzioo
PostWysłany: Pią 24 Lut, 2012 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 290
Skąd: Wodzisław
Dobrze to wygląda! Na jakim kompie chcesz to wszystko wystroić? Chyba, że adoptujesz instalacje z G40?



_________________
Corrado G60+
Passat B5 TDi
A4 B6 1.9TDI Avant Quattro
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f 1.6 16V-G40 AirRide] by radzioo
PostWysłany: Pią 24 Lut, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 28 Lis, 2009
Posty: 49
Skąd: Lubartów/Coalville UK
Gadu-Gadu: 4125729
Auto: 6n2 GTI
o widzisz elegancko opisany aktual, dziel się z nami większą ilością szczegółów bo kawał dobrej roboty odwalasz :ok: pozdro



_________________
moje GTI http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=63662&view=unread#unread
Offline
 Profil    4125729
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f 1.6 16V-G40 AirRide] by radzioo
PostWysłany: Pią 24 Lut, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 28 Sty, 2011
Posty: 400
Skąd: lublin
Gadu-Gadu: 0
Auto: AUDI R$4 B5 436PS 541NM Sportec,Big Brake 8pot,Wagner
djbros napisał(a):
ale co ma ilosc zaworow do tego, ze malo pompuje....

moim zdaniem to ze malo pompuje to tak jak mowiles - nieszczelnosc w dolocie
albo g slabe albo wieksza komora spalania

ilosc zaworow moze wplynac na "laga" od kompresora, bo musi napompowac w krotkim czasie wieksza objetosc, a wydajnosc ma taka sama

jakos w ori 16vg60 elegancko pompuje tak jak w 8vg60 a tutaj ma nie pompowac

w pojemnosci tez bym sie nie doszukiwal problemow, bo 1.3 a 1.6 to sa pojemnosci skokowe,po to miedzy innymi jest rozrzad, powietrze lecialo tam gdzie ma leciec a nie wszedzie gdzie moze, nie wiadomo czy komora spalania w 1.6 jest wieksza, a podejrzewam ze jest prawie taka sama, no na pewno ta roznica nie wplywa na to ze kompresor pompuje max 0.8 i finito


a no ma ,bo to samo ma sie do ostrego walka w 8v g60 gdzie na kolku 68mm {przy seryjnym walku}mialem 1.2bara a na schricku asymetrycznym doladowanie spada do 0.8-0.9 bara a co mowic gdy damy glowice 16v :),gdzie max.doladowanie{w moim przypadku} wynosilo 0.9 na 65mm 7200obr/min{przy 3tys.0.9 i nie roslo }.Odpowiedz jest jedna silnik z glowica 16v potrzebuje wiecej powietrza niz 8v a co do "laga" :o w kompressorze to jakos tego nie zauwazylem i chyba nie widziales komory spalania pg vs kr nawet po zastosowaniu tlokow z s2 w celu odprezenia
Sory za OT ale musialem to napisac :)



_________________
AUDI R$4 B5 Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=606547

Audi S3 8L NOGARO BLUE,Sportec,Big Brake 6Pot ,Bill B16...
viewtopic.php?f=98&t=103504

EX MK2 R32 4Motion Big Brake 6+4 Pot,Rallye Front ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530391

EX Corrado 16VG60 Digifiz Sezon 2012 {EX 16VG60}
https://www.youtube.com/watch?v=rL00YR7XU6k
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f 1.6 16V-G40 AirRide] by radzioo
PostWysłany: Sob 25 Lut, 2012 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Paź, 2007
Posty: 1587
Skąd: Śląsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf Mk1 / A4B6
Było Polo 6N R23
radzioo po raz kolejny lamiesz stereotypy, przecież to nie miało prawa funkcjonować :)

Jak będzie z miejscem w komorze? sporo się zmieni co do ori g?

Jakiś koncept na clean jest? czy odpuszczasz ten temat :-D

Szacunn!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Polo 2f 1.6 16V-G40 AirRide] by radzioo
PostWysłany: Sob 25 Lut, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 20 Paź, 2007
Posty: 733
Skąd: Chorzow
djbros napisał(a):
ale co ma ilosc zaworow do tego, ze malo pompuje....

moim zdaniem to ze malo pompuje to tak jak mowiles - nieszczelnosc w dolocie
albo g slabe albo wieksza komora spalania

ilosc zaworow moze wplynac na "laga" od kompresora, bo musi napompowac w krotkim czasie wieksza objetosc, a wydajnosc ma taka sama

jakos w ori 16vg60 elegancko pompuje tak jak w 8vg60 a tutaj ma nie pompowac

w pojemnosci tez bym sie nie doszukiwal problemow, bo 1.3 a 1.6 to sa pojemnosci skokowe,po to miedzy innymi jest rozrzad, powietrze lecialo tam gdzie ma leciec a nie wszedzie gdzie moze, nie wiadomo czy komora spalania w 1.6 jest wieksza, a podejrzewam ze jest prawie taka sama, no na pewno ta roznica nie wplywa na to ze kompresor pompuje max 0.8 i finito


A 1.6 to prawie jak 1.8? To po co w pg g60? mogli dac przeciez g40? Pomysl jeszcze kolego nad tym bo zle teorie wysnuwasz.

Radzio tylko po co stosowales kanapke? Wydaje mi sie ze doladowanie bedzie mialo wartosc jeszcze w miare bezpieczna dla seryjnego silnika;) szkoda, ze rejestracje Cie trzymaja przy G40, bo mnie nawet w PY za malo potrafi dmuchnac g40;p



_________________
Golf Gti Edition
viewtopic.php?f=98&t=61505&p=646425#p646425
Polo G40
viewtopic.php?f=98&t=36192&start=0
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7372
http://www.youtube.com/watch?v=BJnUS_Gq1mw
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 50 z 74 [ 1097 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 74  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe