VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=87&t=71755 |
Strona 8 z 11 |
Autor: | Filipovic [ Wto 23 Kwi, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V |
Myślałem, że era neonów ala szybcy i grzeczni minęła. ;p |
Autor: | markuz [ Pią 26 Kwi, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V |
Filipovic napisał(a): Myślałem, że era neonów ala szybcy i grzeczni minęła. ;p Może i mineła ale to nie znaczy że należy je zdemontować bo zawsze przecież można je po prostu wyłączyć ![]() |
Autor: | markuz [ Pon 20 Maj, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V |
Pierwsza impreza sezonu 2013 zaliczona. ![]() ![]() |
Autor: | bartek_tychy [ Pon 20 Maj, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V |
Gratki Markuz nic nie wspominales ze zapowietrzasz golfa ![]() |
Autor: | MareeekSWD [ Pią 24 Maj, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V |
Ująłbym to jednym słowem... Mistrzostwo ! |
Autor: | Hubciu [ Pon 27 Maj, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V |
Dla mnie perfekt! Kurde jaram się nim jak nie wiem! |
Autor: | AutistA [ Śro 29 Maj, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V |
Rozjebała mnie wystawka w Krakowie, z płytkami zaszalałeś mega! Widziałem właśnie że problemy były, ja jak widziałeś kulałem w drodze powrotnej... |
Autor: | markuz [ Pią 21 Cze, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V |
No i już jest gotowy prototyp sterownika systemu air raid - AirRaid Control BT ![]() ![]() Co będzie potrafił po za możliwością sterowania systemem air ride urządzaniami mobilnymi typu smartfon i tablet, a no sporo ![]() Sterowanie : - Tradycyjnym dziewięcio-przyciskowym pilotem; - Ustawienia ciśnień użytkownika SLOW&LOW DAILY RIDE itd..; - Manipulator „Joystick” - dla fanów gier; - Akcelerometryczne za pomocą ruchu; - Sekwencyjne - zapisane sekwencje działania systemu; Wizualizacja: - Wskazania cyfrowe i kolorystyczne ciśnień zawieszenia; - Wskazania cyfrowe i kolorystyczne ciśnienia zbiornika; - Wskazanie pracy kompresora; - Opcjonalnie wskazanie temperatury kompresora; Ustawienia: - Wybór rodzaju systemu; - Parametryzacja systemu; - Ustawienia pracy kompresorów, - Ustawienia min i max ciśnień dla zawieszenia; - Ustawienia ciśnień użytkownika; - Sekwencji; To tak z grubsza, a poniżej kilka zrzutów grafiki aplikacji ![]() Główna plansza aplikacji ![]() Wybór sterowania ![]() Wybór ustawionych ciśnień użytkownika ![]() Tradycyjny pilot ![]() Manipulatorem "joystick" ![]() Plansza wyboru sterowania ruchem za pomocą akcelerometru ![]() ![]() ![]() Sterowania ruchem - jednoosiowa, dwuosiowa i czteroosiowa ![]() Wybór sekwencji ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plansza ustawienia: - Wybór rodzaju obsługiwanego systemu - Parametryzacja systemu - Nastawy ciśnienia użytkownika - Wybór sekwencji - Ustawienia sekwencji - Licencja - Informacje Wkródce więcej szczegułów na http://www.vwozmarkuz.com (uwaga strona jest w budowie dostępna chwilowo pod adresem http://dual1.home.pl/stor/ ) System można zobaczyć na żywo już jutro na: 22-23.06.2013 - RACEISM EVENT 2013 INTERNATIONAL EDYTION WROCŁAW 6-7.07.2013 - Tuning Battle 2013 20-21.07.2013 - DUB IT! Tuning Festiwal ZAPRASZAM ![]() |
Autor: | drag_op [ Pią 21 Cze, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V |
Czapki z głów za sterownik ![]() Patent dobry.. A jak ma się kwestia opóźnień bezprzewodowych jak i całego urządzenia do standardowego sterowania po kablu? |
Autor: | markuz [ Sob 22 Cze, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V |
drag_op napisał(a): Czapki z głów za sterownik ![]() Patent dobry.. A jak ma się kwestia opóźnień bezprzewodowych jak i całego urządzenia do standardowego sterowania po kablu? Można rzec że niema żadnych opóźnień przynajmniej takich które dało by się zmierzyć mi się nie udało. Systemem zarządza autonomiczny sterownik który realizuje wszystko w 100% aplikacja jest tylko szatą graficzną umożliwiającą jego skonfigurowanie i wysyłanie rozkazów takie rozwiązanie umożliwia samodzielne funkcjonowanie sterownika bo posiada on wyjścia do podłączenia przycisków wywołujących skonfigurowane nastawy użytkownika SLOW&LOW, DAILY RIDE CROOS CONTRY i INDIVIDUAL jak w autach z seryjnym systemem air ride. Co do samego połączenia to jest to połączenie BT uzyskiwane po przez sparowanie sterownika z smartfonem lub tabletem zabezpieczone hasłem, aplikacja przez cały czas jest w komunikacji z sterownikiem. Podsumowując po sześciu miesiącach testów na biurku mogę śmiało powiedzieć że system nie tylko jest szybszy od innych systemów radiowych ale i od urządzeń "pilotów" sterujących po przez kabel. Wynika to z tego iż radia mają opóźnienia a "piloty" podłączone na kablu są zbudowane z mechanicznych przełączników co też wywołuje pewne opóźnienia ich reakcji już nie mówiąc o ich trwałości. Zresztą widać to na poniższym filmiku z zeszłego roku gdzie już był gotowy sterownik koncepcyjny od którego prace zaczęły się na poważnie |
Autor: | markuz [ Sob 22 Cze, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V |
No i pierwsza prezentacja za nami na RACEISM EVENT 2013 INTERNATIONAL EDYTION WROCŁAW, streszczając po krótce to Niemcom, Słowakom i Rusom szczęki opadały ![]() |
Strona 8 z 11 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |