VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=87&t=71755
Strona 8 z 11

Autor:  Filipovic [ Wto 23 Kwi, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Myślałem, że era neonów ala szybcy i grzeczni minęła. ;p

Autor:  markuz [ Pią 26 Kwi, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Filipovic napisał(a):
Myślałem, że era neonów ala szybcy i grzeczni minęła. ;p


Może i mineła ale to nie znaczy że należy je zdemontować bo zawsze przecież można je po prostu wyłączyć ;P wiec nie powinny przysłaniać całego projektu ałłłłł

Autor:  markuz [ Nie 05 Maj, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Neuteile :-D

Image

Image

Chłodnica Mishimoto - Wykonana z wypolerowanego aluminium dla lepszego efektu wizualnego. Posiada właściwości chłodzące lepsze od 20% do 30% od tradycyjnych chłodnic

Image

Swiece F5DP0R BOSCH PLATINIUM

Image

Cewki zapłonowe ZSE009 BERU

Autor:  markuz [ Pon 20 Maj, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Pierwsza impreza sezonu 2013 zaliczona.

Image

Image

Autor:  bartek_tychy [ Pon 20 Maj, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Gratki Markuz nic nie wspominales ze zapowietrzasz golfa :P

Autor:  markuz [ Czw 23 Maj, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

bartek_tychy napisał(a):
Gratki Markuz nic nie wspominales ze zapowietrzasz golfa :P


Dzięki, no jakoś nie było okazji a na razie w Krakowie miałem małe problemy z wężykami te co miałem nie wytrzymują temperatury panującej w bagażniku i zaliczyłem dwa wyszczały podczas imprezy :o aż ludziska uciekali niee ,
Ale już jest opanowane i nowe wężyki o dużo większej wytrzymałości temperaturowej już zamówione yupii .


Fotki z Krakowa, nie za dużo bo niebyło czasu strzelać jak spłyną od innych to wkleję ;)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Autor:  MareeekSWD [ Pią 24 Maj, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Ująłbym to jednym słowem... Mistrzostwo !

Autor:  Hubciu [ Pon 27 Maj, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Dla mnie perfekt! Kurde jaram się nim jak nie wiem!

Autor:  AutistA [ Śro 29 Maj, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Rozjebała mnie wystawka w Krakowie, z płytkami zaszalałeś mega!
Widziałem właśnie że problemy były, ja jak widziałeś kulałem w drodze powrotnej...

Autor:  markuz [ Śro 29 Maj, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

MareeekSWD napisał(a):
Ująłbym to jednym słowem... Mistrzostwo !

Hubciu napisał(a):
Dla mnie perfekt! Kurde jaram się nim jak nie wiem!


Do Mistrzostwa i Perfektu jeszcze sporo brakuje, ale będę dążył puki sił mi nie braknie bo ostatnio nawet nocki w garażu spędzałem coooo

AutistA napisał(a):
Rozjebała mnie wystawka w Krakowie, z płytkami zaszalałeś mega!


No tydzień rzeźbienia zajął ten podest, w Krakowie był dziewiczy montaż i drobiazgi do poprawy ale ogólnie się udał :ok: . No musze jedynie wymienić czerwone linki na sznurek bo są za ciężkie i przekrzywiają słupki. Ale w końcu jest spokój z palcowaniem i rysowaniem lakieru :cfaniak:

AutistA napisał(a):
Widziałem właśnie że problemy były.


No nie zdążyłem zrobić testów wraz z grającym sprzętem i to się zemściło, całe szczęście strzelały przewody doprowadzające powietrze do zaworów a nie do kół wiec spokojnie do domu dojechałem ;)

A to winowajca problemów i jego końcowy efekt :< ale zapewne dlatego że Włoskie a nie Niemieckie :-D

Image

Image

AutistA napisał(a):
ja jak widziałeś kulałem w drodze powrotnej...


No zauważyłem, ja napompowałem bezpośrednio kompresorami zawieszenie i mimo awarii w drodze powrotnej pocisłem do 260Km/h taka rozgrzewka po ziemie żeby przedmuchać zalegający kurz. A na koniec wygrałem % bo założyłem się z kumplem że objadę z Tychów na imprezę do Krakowa i z powrotem na 20l paliwa jadąc na trasie powyżej 140km/h a nawet więcej :cfaniak:

Ps. Ale spoko było się koło was przekulać, Pozdro i do następnego spotkania na trasie piwko


No i doszedł, tym razem Niemieckiej produkcji przewód PARKERA o wytrzymałości przy 40 stopniach nawet do 17bar :ok:

Image

Autor:  markuz [ Pią 21 Cze, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

No i już jest gotowy prototyp sterownika systemu air raid - AirRaid Control BT yupii

Image

Co będzie potrafił po za możliwością sterowania systemem air ride urządzaniami mobilnymi typu smartfon i tablet, a no sporo :-D :

Sterowanie :
- Tradycyjnym dziewięcio-przyciskowym pilotem;
- Ustawienia ciśnień użytkownika SLOW&LOW DAILY RIDE itd..;
- Manipulator „Joystick” - dla fanów gier;
- Akcelerometryczne za pomocą ruchu;
- Sekwencyjne - zapisane sekwencje działania systemu;

Wizualizacja:
- Wskazania cyfrowe i kolorystyczne ciśnień zawieszenia;
- Wskazania cyfrowe i kolorystyczne ciśnienia zbiornika;
- Wskazanie pracy kompresora;
- Opcjonalnie wskazanie temperatury kompresora;

Ustawienia:
- Wybór rodzaju systemu;
- Parametryzacja systemu;
- Ustawienia pracy kompresorów,
- Ustawienia min i max ciśnień dla zawieszenia;
- Ustawienia ciśnień użytkownika;
- Sekwencji;


To tak z grubsza, a poniżej kilka zrzutów grafiki aplikacji

Image
Główna plansza aplikacji


Image
Wybór sterowania


Image
Wybór ustawionych ciśnień użytkownika


Image
Tradycyjny pilot


Image
Manipulatorem "joystick"


Image
Plansza wyboru sterowania ruchem za pomocą akcelerometru


Image

Image

Image
Sterowania ruchem - jednoosiowa, dwuosiowa i czteroosiowa


Image
Wybór sekwencji


Image Image Image Image Image Image Image Image
Plansza ustawienia:
- Wybór rodzaju obsługiwanego systemu
- Parametryzacja systemu
- Nastawy ciśnienia użytkownika
- Wybór sekwencji
- Ustawienia sekwencji
- Licencja
- Informacje



Wkródce więcej szczegułów na http://www.vwozmarkuz.com (uwaga strona jest w budowie dostępna chwilowo pod adresem http://dual1.home.pl/stor/ )

System można zobaczyć na żywo już jutro na:

22-23.06.2013 - RACEISM EVENT 2013 INTERNATIONAL EDYTION WROCŁAW
6-7.07.2013 - Tuning Battle 2013
20-21.07.2013 - DUB IT! Tuning Festiwal

ZAPRASZAM piwko

Autor:  drag_op [ Pią 21 Cze, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Czapki z głów za sterownik coooo
Patent dobry..
A jak ma się kwestia opóźnień bezprzewodowych jak i całego urządzenia do standardowego sterowania po kablu?

Autor:  markuz [ Sob 22 Cze, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

drag_op napisał(a):
Czapki z głów za sterownik coooo
Patent dobry..
A jak ma się kwestia opóźnień bezprzewodowych jak i całego urządzenia do standardowego sterowania po kablu?


Można rzec że niema żadnych opóźnień przynajmniej takich które dało by się zmierzyć mi się nie udało.
Systemem zarządza autonomiczny sterownik który realizuje wszystko w 100% aplikacja jest tylko szatą graficzną umożliwiającą jego skonfigurowanie i wysyłanie rozkazów takie rozwiązanie umożliwia samodzielne funkcjonowanie sterownika bo posiada on wyjścia do podłączenia przycisków wywołujących skonfigurowane nastawy użytkownika SLOW&LOW, DAILY RIDE CROOS CONTRY i INDIVIDUAL jak w autach z seryjnym systemem air ride. Co do samego połączenia to jest to połączenie BT uzyskiwane po przez sparowanie sterownika z smartfonem lub tabletem zabezpieczone hasłem, aplikacja przez cały czas jest w komunikacji z sterownikiem.

Podsumowując po sześciu miesiącach testów na biurku mogę śmiało powiedzieć że system nie tylko jest szybszy od innych systemów radiowych ale i od urządzeń "pilotów" sterujących po przez kabel. Wynika to z tego iż radia mają opóźnienia a "piloty" podłączone na kablu są zbudowane z mechanicznych przełączników co też wywołuje pewne opóźnienia ich reakcji już nie mówiąc o ich trwałości.

Zresztą widać to na poniższym filmiku z zeszłego roku gdzie już był gotowy sterownik koncepcyjny od którego prace zaczęły się na poważnie


Autor:  markuz [ Sob 22 Cze, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

No i pierwsza prezentacja za nami na RACEISM EVENT 2013 INTERNATIONAL EDYTION WROCŁAW,
streszczając po krótce to Niemcom, Słowakom i Rusom szczęki opadały :ok:

Autor:  markuz [ Śro 10 Lip, 2013 ]
Temat postu:  Re: [MK3] VWóz MARKUZ Golf III GTI Jahre 1.8T 20V

Pierwszy filmik ;)



Warsztat pracy nad systemem :cfaniak:

Image

Filmik z sterowaniem akcelerometrycznym



Markuzowe zarzadzanie powietrzem ]:->

Image

Strona 8 z 11 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/