VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[all VW]Pytanie o skręcanie BBS RM https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=37&t=29686 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | hose_vw [ Czw 24 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | [all VW]Pytanie o skręcanie BBS RM |
Witam.Mam pytanie o skręcanie BBs-ów a mianowicie czy potrzeba do tego specjalny klucz, bo obilo mi sie o uszy że dokręcaja śrubki kluczem dynamometrycznym ![]() |
Autor: | Speed [ Czw 24 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
zwykły klucz i wyczucie w ręce. Do uszczelnienia silicon. |
Autor: | krupi [ Czw 24 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
Proszę bardzo, tu jest bardzo dobra instrukcja w pdf'ie o odnawianiu BBS'ów. ![]() http://www.lowdubs.com/Files/howtoBBSwheelrebuild.pdf |
Autor: | lucek [ Czw 24 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
Jeden taki Hochspitzenklassespezialist od felg z czerwonego Ventyla na moje pytanie o uszczelnienie powiedział, że najlepiej klejem do szyb uszczelnić. Przykręcić śrubki możesz na moment 15Nm, nie więcej. |
Autor: | Speed [ Czw 24 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
Lucius Snow napisał(a): rzykręcić śrubki możesz na moment 15Nm, nie więcej.
czy to aby nie za slabo? i dlaczego nie więcej? |
Autor: | lucek [ Czw 24 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
Speed, z większym momentem to chyba nie za dobrze wkręcać stalową śrubę w aluminium? Dokładnie w Gk Al Si 11, bo taki jest materiał na bębnie RM ![]() |
Autor: | idgray [ Czw 24 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
ja słyszałem o max 20 Nm |
Autor: | Speed [ Czw 24 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
Lucius Snow napisał(a): Speed, z większym momentem to chyba nie za dobrze wkręcać stalową śrubę w aluminium?
Dokładnie w Gk Al Si 11, bo taki jest materiał na bębnie RM no czyli z wyczuciem i z wyobrażnią, Ostatnio te śruby co patiVW miał w rmach to prawie że w rekach chodziły. al si -dzięki czemu przy skrzywieniu felga nie pęknie od razu tylko się wygnie, a za tym można ja prostować bez spawania |
Autor: | hose_vw [ Czw 24 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
Dzięki za pomoc..nio z tym dokręcaniem trzeba będzie uważac bo 20 Nm=2 kilo to nie tak mało,skłonny byłbym do tego 15 Nm..Pozdro |
Autor: | ZbiF [ Czw 24 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
ja skręciłem zwykłym kluczem ręcznie nie ile sie da tylko na wyczucie do momentu az sruba stawiała opór i wszystko jest ok. |
Autor: | idgray [ Pią 25 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
ZbiF napisał(a): ja skręciłem zwykłym kluczem ręcznie nie ile sie da tylko na wyczucie do momentu az sruba stawiała opór
też tak wcześniej robiłem i było ok ![]() |
Autor: | hose_vw [ Nie 27 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
jedna juz skręcona ![]() ![]() |
Autor: | kapsel [ Sob 03 Maj, 2008 ] |
Temat postu: | |
20N tylko najpier krzyżowo skręcać żeby jaj nie było. Silikonem uszczelniać, bo jak po kleju do szyb przyjdzie nam fele rozkręcić to ...&#@_@#*$ ![]() ![]() |
Autor: | simens [ Śro 07 Maj, 2008 ] |
Temat postu: | |
panowie moje RMki skrecilem na specjalny uszczelniajacy silicon i z 2 zaczelo schodzic powietrze, silicon nakladalem miedzy beben a rant i pozniej od wewnatrz jeszcze po skreceniu, 2 felgi skleilem jeszcze raz dajac na tyle duzo ze az powychodzil ten silicon i z jednej po ok 2 dniach dalej schodzi powietrze ![]() |
Autor: | rolek [ Śro 07 Maj, 2008 ] |
Temat postu: | |
Ja nakladalem takie `plamki` miedzy otworami od srub |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |