VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[all VW]Pytanie o skręcanie BBS RM
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=37&t=29686
Strona 1 z 2

Autor:  hose_vw [ Czw 24 Kwi, 2008 ]
Temat postu:  [all VW]Pytanie o skręcanie BBS RM

Witam.Mam pytanie o skręcanie BBs-ów a mianowicie czy potrzeba do tego specjalny klucz, bo obilo mi sie o uszy że dokręcaja śrubki kluczem dynamometrycznym :D chyba że ktos mi ciemnote wciskał..I ewentualnie co polecacie do uszczelnienia tych, że felg..pozdrawiam

Autor:  Speed [ Czw 24 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

zwykły klucz i wyczucie w ręce. Do uszczelnienia silicon.

Autor:  krupi [ Czw 24 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

Proszę bardzo, tu jest bardzo dobra instrukcja w pdf'ie o odnawianiu BBS'ów. ]:->


http://www.lowdubs.com/Files/howtoBBSwheelrebuild.pdf

Autor:  lucek [ Czw 24 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

Jeden taki Hochspitzenklassespezialist od felg z czerwonego Ventyla na moje pytanie o uszczelnienie powiedział, że najlepiej klejem do szyb uszczelnić.
Przykręcić śrubki możesz na moment 15Nm, nie więcej.

Autor:  Speed [ Czw 24 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

Lucius Snow napisał(a):
rzykręcić śrubki możesz na moment 15Nm, nie więcej.

czy to aby nie za slabo? i dlaczego nie więcej?

Autor:  lucek [ Czw 24 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

Speed, z większym momentem to chyba nie za dobrze wkręcać stalową śrubę w aluminium?
Dokładnie w Gk Al Si 11, bo taki jest materiał na bębnie RM :D

Autor:  idgray [ Czw 24 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

ja słyszałem o max 20 Nm

Autor:  Speed [ Czw 24 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

Lucius Snow napisał(a):
Speed, z większym momentem to chyba nie za dobrze wkręcać stalową śrubę w aluminium?
Dokładnie w Gk Al Si 11, bo taki jest materiał na bębnie RM

no czyli z wyczuciem i z wyobrażnią, Ostatnio te śruby co patiVW miał w rmach to prawie że w rekach chodziły.
al si -dzięki czemu przy skrzywieniu felga nie pęknie od razu tylko się wygnie, a za tym można ja prostować bez spawania

Autor:  hose_vw [ Czw 24 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

Dzięki za pomoc..nio z tym dokręcaniem trzeba będzie uważac bo 20 Nm=2 kilo to nie tak mało,skłonny byłbym do tego 15 Nm..Pozdro

Autor:  ZbiF [ Czw 24 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

ja skręciłem zwykłym kluczem ręcznie nie ile sie da tylko na wyczucie do momentu az sruba stawiała opór i wszystko jest ok.

Autor:  idgray [ Pią 25 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

ZbiF napisał(a):
ja skręciłem zwykłym kluczem ręcznie nie ile sie da tylko na wyczucie do momentu az sruba stawiała opór

też tak wcześniej robiłem i było ok ;)

Autor:  hose_vw [ Nie 27 Kwi, 2008 ]
Temat postu: 

jedna juz skręcona :D
Image

Autor:  kapsel [ Sob 03 Maj, 2008 ]
Temat postu: 

20N tylko najpier krzyżowo skręcać żeby jaj nie było. Silikonem uszczelniać, bo jak po kleju do szyb przyjdzie nam fele rozkręcić to ...&#@_@#*$ :<: :D

Autor:  simens [ Śro 07 Maj, 2008 ]
Temat postu: 

panowie moje RMki skrecilem na specjalny uszczelniajacy silicon i z 2 zaczelo schodzic powietrze, silicon nakladalem miedzy beben a rant i pozniej od wewnatrz jeszcze po skreceniu, 2 felgi skleilem jeszcze raz dajac na tyle duzo ze az powychodzil ten silicon i z jednej po ok 2 dniach dalej schodzi powietrze :zly:

Autor:  rolek [ Śro 07 Maj, 2008 ]
Temat postu: 

Ja nakladalem takie `plamki` miedzy otworami od srub

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/