VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[Passat B3] 2.0 za dużo pali co może być? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=94947 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Dragon125 [ Nie 04 Maj, 2014 ] |
Temat postu: | [Passat B3] 2.0 za dużo pali co może być? |
witam krótka historia mojego paska : autko chodziło normalnie i wszystko było ok do czasu jak w silniku padłu panewki (wina poprzedniego właściciela) wyjąłem silnik zrobiłem panewki wymieniłem wał bo też był pocharatany złożyłem wszystko odpaliłem i chodził ale jak zacząłem nim jeździć to okazało sie że mam wir w zbiorniku i szarpie w czasie jazdy wiec wyczytałem że szarpanie to kwestia czujnika temp (niebieskiego dającego sygnał do kompa) wiec go wymieniłem na nówkę i sie uspokoiło ale dalej wciąga paliwo w granicach 11-16 litrów, myślałem też że to kwestia rozrządu wiec ustawiłem go jeszcze raz przeczyściłem przepustnice i wtryskiwacz rozruchowy sprawdziłem wszystko działe poprawiłem też kable do czujników temp i położenia przepustnicy,silniczka krokowego i wtryskiwacza rozruchowego i nic sie nie zmieniło wymieniłem też kable świece i kopułkę i sonde lambda nie wiem jakim cudem mam wtyczke do sondy na 4 piny a ta sonda co była wcześniej była na 3 kable dziwne ale miejsza o to moje pytanie brzmi co mu mogło sie stać że tyle pali dodam że przed remontem było wszystko ok silnik to 2e a sprężanie wynosi 9 atm ale to powinno wpłynąć na spadek mocy a nie na takie zyżycie paliwa dziekuje za każdą pomoc |
Autor: | Dragon125 [ Pon 05 Maj, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Passat B3] 2.0 za dużo pali co może być? |
ktoś pomoże?? |
Autor: | turpik [ Pon 05 Maj, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Passat B3] 2.0 za dużo pali co może być? |
podlacz i sprawdz bledy sonda ktora wymieniles pokazuje dobrze? |
Autor: | Dragon125 [ Wto 06 Maj, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Passat B3] 2.0 za dużo pali co może być? |
ten pojazd nie ma samodiagnozy za stary komp jest fura jest z 91r próbowałe już go podłączać to jest dziwny przypadek nie wiem dokładnie jak zmieżyć sąde ale wydaje mi się że działa najdziwniejsze jest to że wszystko działało a po wyjeciu i włożeniu silnika już nie i napewno wszystko dobrze podpiołem męcze sie już 3 tydzień zamiast jeźdździć dużo opcji sprawdziłem wszystko co mogłem albo potrafiłem wyczytane z forum podstawiałem nawet wczoraj przepływkę inną i nic jeszcze wczioraj mechanik (znajomy) mi powiedział żeby spróbować kompa posdstawić innego a jak to nie pomoże to juz nie wiem wymienie wiązkę pod maską bedzie wtedy pewność że dziala wszstko jak trzeba może byś napisał jak pomierzyć tą sonde bo już nie wiem co dalej robić |
Autor: | turpik [ Wto 06 Maj, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Passat B3] 2.0 za dużo pali co może być? |
to sprawdz kody blyskowe |
Autor: | dawid [ Wto 06 Maj, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Passat B3] 2.0 za dużo pali co może być? |
a zapłon dobrze ustawiony?? |
Autor: | Dragon125 [ Wto 06 Maj, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Passat B3] 2.0 za dużo pali co może być? |
on wogóle nie ma samo diagnozy nic nie wybłyskam czytałem już o tym zapłon mam dobrze ustawiony mówiłem że ciezki przypadek ![]() |
Autor: | Dragon125 [ Wto 06 Maj, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Passat B3] 2.0 za dużo pali co może być? |
kable mam przygotowane ale komputer (sterownik silnika) nie jest przystosowany nie ma w nim tego elementu co odpowiada z a diagnozę i tu jest problem |
Autor: | rolek [ Wto 06 Maj, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Passat B3] 2.0 za dużo pali co może być? |
Sam układ paliwowy jest ok ? Może nieszczelność gdzieś w przewodach lub filtrach ? Może dziura w zbiorniku ? Poziom oleju nie rośnie ? Nie śmierdzi olej benzyną ? |
Autor: | Dragon125 [ Śro 07 Maj, 2014 ] |
Temat postu: | Re: [Passat B3] 2.0 za dużo pali co może być? |
olej nie śmierdzi benzyną zbiornik całey jestem pewny że to paliwo idzie na tłoki wiec je przepala ale z rury wydechowej mocno czuć nie przepalone paliwo aż w oczy szczypie ukł paliwowy raczew całości sprawny sprawdzałem zawór na listwie wtryskowej i działa mam komputer do podstawienia ale wypalił całe paliwo i nie sprawdze do piątku czy to to było mam takie pytanie czy w czasie pracy silnika (rozgrzany) jak sie odepnie sonde lambda to jest jakaś różnica w pracy silnika czy nie i co się zmienia a i na oryginalnym sterowniku silnika mam napis DIGIFANT a na tym co kupiłem jest DIGFANT II jaka jest różnica bo reszta numerów jest taka sama ![]() |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |