VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk3] swap z ahu na asv/ahf https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=91705 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | matisim [ Pon 16 Gru, 2013 ] |
Temat postu: | [golf mk3] swap z ahu na asv/ahf |
witam. Robił ktoś taką przekładkę? mam mk3 z 97r AHU gdzie silnik jest jakiś nie pewny a mam okazje dorwać jakąś 110 z skody octavi ale nie wiem jeszcze czy ahf czy asv bo nie widziałem na oczy. Z skody brałbym wszystko- kpl silnik z skrzynią, turbo, wiązka silnika + komputer zaworki n75 itp. Czy wiązka z skody ta na silniku podejdzie pod wiązke z kompa tą co mam żeby tylko odpalić na próbę? bo pewnie będzie trzeba immo wywalić i muszę kompa wysłać Potencjometr gazu zostaje taki jak mam? i czy te asv nie mają czasem filtra powietrza z drugiej strony jak mk3? bo wtedy musiałbym dorwać koloektor od afn żeby zostawić filtr tak jak mam tak?flansze z skrzyni od skody chyba podejdą pod moje przeguby? prosze zapoznać sie z regulaminem i UŻYWAĆ PRZEDROSTKÓW ![]() turpik |
Autor: | turpik [ Pon 16 Gru, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk3] swap z ahu na asv/ahf |
niestety nie jest to swap typu p&p. jak chcesz wlozyc caly komplet to czeka cie kilka przerobek. instalacja niestety nie bedzie pasowac i czeka cie lutowanie. potencjometr jest inny i musisz przekladac. w kompie immo off trzeba zrobic zeby odpalil. jak chcesz wrzucucic turbo z tego silnika to bedziesz musial przerobic tylna lape albo zrobic customowa bo turbo jest inaczej umiejscowione niz w mk3 i chaczy o ori lape. przerobka czeka cie tez z mocowaniem pompy wspomagania bo jest gdzie indziej umiejscowiona niz w mk3. jezeli chodzi o caly uklad dolotowy to trzeba przerobic bo turbo jest w innym miejscu ma inaczej wyprowadzenie wyjscie na IC i seryjne z mk3 nie pasuje. flansze powinny pasowac. kolektor z afn-a sie przyda ale to nie koniec przerobek. |
Autor: | matisim [ Wto 17 Gru, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk3] swap z ahu na asv/ahf |
łapę przerobić nie problem. węze od IC najwyżej wytargam z skody ale skoda ma IC po prawej? czyli dużo kombinacji z wężami.. ładować ASV i wstawiać turbo od ahu to mija sie z celem chyba, lepiej sie jeździ na vnt ![]() |
Autor: | turpik [ Wto 17 Gru, 2013 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk3] swap z ahu na asv/ahf |
filtr jest po stronie kierowcy wiec caly tip jest inny a turbo ma wyjscie na dole po stronie pasazera czyli odwrotnie jak w mk3 moim zdaniem najlepiej skonstruowac caly dolot od nowa i jakis fmic wlozyc |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |