Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk3] Swap na 1,8T
PostWysłany: Czw 21 Lis, 2013 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 13 Kwi, 2013
Posty: 207
Skąd: Wodzisław Śl.
Gadu-Gadu: 0
Auto: A4B6 Cabrio
Cześć
Chciałem się was zapytać, który z silników 1.8T będzie najlepszym wyjściem na swap do MK3 ? Na sam początek chcę po prostu ogarnąć swapa i seria a w przyszłości podłubać z silnikiem tj. FMIC, inny dolot, większe turbo, nowa mapa, może małe zakucie itd. Z tego względu powstaje też drugie pytanie, który jest najbardziej podatny na przyrost mocy ?
Jedne opinie mówią, ze AGU jest najtrwalszy i ma najlepszą głowicę, do tego gaz na linkę i ogólnie podobno najłatwiej go wrzucić do MK3, znowu inne opinie że AUM też jest łatwy w swapie i jest najbardziej podatny na tuning itd...
Jeszcze też zasłyszałem, że lepiej będzie wsadzić silnik 180km ze skrzynią 6b.

Liczę na konkretną odpowiedź kogoś, kto ogarniał temat... Po prostu nie chcę się wpakować na minę a słyszałem już kilka opinii i powaznie nie wiem ;) Liczę, że wypowie się ktoś kto ogarnia temat :)
Z góry dzięki.


PS:
Pewnie temat już się pojawił, jeżeli tak to przepraszam że nie doszukałem i mi umknął. Cóż, mam nadzieję że mimo to ktoś i tak się wypowie.



_________________
https://www.facebook.com/maras.cabriomk3

viewtopic.php?f=98&t=85151
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [MK3] Swap na 1,8T
PostWysłany: Czw 21 Lis, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
najlepiej wstawic jakas rozwojowa jednostke na elektronicznej przepustnicy jak mowisz ze bedziesz chcial cos dlubac bo stare agu jest dobre trwale ale tam zrobisz softa (gdzie trzeba lutowac pamieci nie po obd) i zeby cos dalej robic trzeba wymieniac reszte osprzetu. najlepiej wlozyc wersje 180 ps i wiecej silniki rozwojowe i mocy na sam poczatek duzo. nie trzeba wkladac skrzyni 6biegowej bo jest duzo rzezby ( polosie, lapa, wysprzeglik) wystarczy krotka skrzynia z TDI i sie juz w miare komfortowo podrozuje nie zmieniajac co chwile biegu bo sie obroty koncza. jak bedziesz sie juz bawil w duze moce to waska glowica wystarczy na 300 z duzym + takze nie jest to zle rozwiazanie


Offline
 Profil    8234490
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 2 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe